Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#223798 Μπράβο Beams, πολύ καλό κείμενο έπιασε όχι μόνο την ζωή του Seaman αλλά και τον παλμό της εποχής. Άξιζε το ξενύχτι για να διαβαστεί

.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#224015 Eυχαριστούμε BEAMS, άρχισα να το διαβάζω χθες μετά το fast and furious :shifty: , συνέχισα το πρωί, και τέλειωσα τώρα :lol:
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#224031 Εγώ σας ευχαριστώ που κάνατε τον κόπο να το διαβάσετε :)
Προσωπικά μου άρεσε πολύ, λόγω του ότι δεν ήταν μια στεγνά αυτοκινητιστική ιστορία αλλά είχε σε μεγάλο βαθμό αναφορά στις προοσωπικότητες και τον ψυχισμό των ανθρώπων εκείνη την πολύ δύσκολη από κάθε άποψη εποχή.
Είναι από αυτές τις ιστορίες πάντως που σε κάνουν λίγο καλύτερο άνθρωπο, αν έχεις βέβαια το μυαλό να σκεφτείς έξω από τον εαυτούλη σου και να προσπαθήσεις να μπεις στη θέση του άλλου.
Δηλαδή να αντιληφθείς, πως καλό είναι στη ζωή να μην καταλογίζεις ελαφρά τη καρδία αλλά να προσπαθείς να κατανοείς.
Γι αυτό και θεωρώ από τα κορυφαία κομμάτια του άρθρου αυτό:
"During his lifetime Richard Seaman was a Nazi propaganda hero and British sporting icon. In his death he was probably saved the most impossible choice anyone could ever face, to pick a side in a World War that his heart sat on both sides of".
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#224180 Η τελευταία παράγραφος είναι ένας εκπληκτικός επίλογος σε μία πολύ όμορφα δομημένη ιστορία.
Τα παιχνίδια της τύχης με τα μαχητικά με σωθικά BMW και ΜΒ να βομβαρδίζουν δίπλα απ΄ τον τάφο του Seaman και η ιστορία που πήγε να επαναληφθεί με τον Jackie Stewart ήταν ιδιαίτερα ξεχωριστά στα μάτια μου πάντως. Η κυρία Erica πάλι, απλώς επιβεβαίωσε τον κανόνα των όμορφων γυναικών. Δεν ήθελε να ξεφύγει απ' το κλισέ των πολλών ακριβών γάμων και της γκλαμουροζωής. Τί να κάνει και αυτή, σχεδόν πριγκιπέσσα..

Με όλες αυτές τις ιστορίες των πρώτων αγώνων πάντως με τα τέρατα των 450 - 600 ίππων, τα αστεία στενά λάστιχα και τις υποτυπώδεις αναρτήσεις, φαίνεται τόσο έντονα το ανθρώπινο στοιχείο που νομίζω πως τόσο έχει χαθεί πλέον απ' τους αγώνες. Και πως να μη φαίνεται άλλωστε αυτή η ανθρώπινη πλευρά όταν οι μηχανές αυτές (μηχανές θανάτου και ταχύτητας) ήταν πρακτικά για όσους δεν είχαν καθόλου σώας τα φρένας. Και μαζί τους, μηχανικοί και άνθρωποι της ομάδας σαν τον Rudi και τον χοντροάλφρεντ μια οικογένεια. Οικογένεια που είχε θρηνήσει πολλά πολλά θύματα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#224213
BEAMS έγραψε:Εγώ σας ευχαριστώ που κάνατε τον κόπο να το διαβάσετε :)
Προσωπικά μου άρεσε πολύ, λόγω του ότι δεν ήταν μια στεγνά αυτοκινητιστική ιστορία αλλά είχε σε μεγάλο βαθμό αναφορά στις προοσωπικότητες και τον ψυχισμό των ανθρώπων εκείνη την πολύ δύσκολη από κάθε άποψη εποχή.
Είναι από αυτές τις ιστορίες πάντως που σε κάνουν λίγο καλύτερο άνθρωπο, αν έχεις βέβαια το μυαλό να σκεφτείς έξω από τον εαυτούλη σου και να προσπαθήσεις να μπεις στη θέση του άλλου.
Δηλαδή να αντιληφθείς, πως καλό είναι στη ζωή να μην καταλογίζεις ελαφρά τη καρδία αλλά να προσπαθείς να κατανοείς.
Γι αυτό και θεωρώ από τα κορυφαία κομμάτια του άρθρου αυτό:
"During his lifetime Richard Seaman was a Nazi propaganda hero and British sporting icon. In his death he was probably saved the most impossible choice anyone could ever face, to pick a side in a World War that his heart sat on both sides of".

Να εισαι σιγουρος η χαρα ειναι ολη δικη μας!! :s_roses

Μια ιστορια σαν παραμυθι, οπως ειναι ολες οι ιστοριες ανθρωπων με μεγαλη προσωπικοτητα.

Να 'σαι καλα που το μοιραστηκες μαζι μας. :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#224242 Rocsta, ολόκληρη η ιστορία όπως μάλιστα παρατέθηκε είναι μια τεράστια δεξαμενή άντλησης φανερών και κρυμμένων στοιχείων που λύνουν πολλές απορίες.
Χθες περπατώντας με το Διγέτιο και συζητώντας διάφορα, καταλήξαμε άλλη μια φορά να διαπιστώνουμε την έλλειψη ευφυίας που χαρακτηρίζει την εποχή μας. Όπου ευφυία, συμφωνώ πως είναι κυρίως ισορροπία ενστίκτων, συναισθημάτων και νόησης. Αυτό από μόνο του, αποτελεί ερέθισμα για τεράστια συζήτηση.
Στο μηχανολογικό κομμάτι το οποίο γέννησε μεταξύ άλλων το αυτοκίνητο, το παράδειγμα που έδωσε ο D jet στο άλλο τοπικό που αφορά την ίδια μάρκα, θεωρώ πως είναι εξαιρετικό. Σύγκρινε την 190 κατασκευαστικά με την 560 της περιόδου αλλά και με την ύπαρξη τελείως αφιλοσόφητων κατασκευών σαν την σημερινή C 63. Δεν χρειάζεται να πεις πολλά εδώ.
Η 190, συνδεόταν με το ίδιο νήμα που συνέδεε όλες τις Mercedes που έχτισαν το λαμπρό της όνομα. Αυτό το νήμα υφάνθηκε και ξετυλίχτηκε από μηχανικούς με αρετές σε σπάνια ισορροπία. Από το κείμενο που παρέθεσα:
The Mercedes-Benz W125 was the first car for the marque designed by Rudolf Uhlenhaut. Uhlenhaut was an Anglo-German engineer and driver and after being put in charge of the racing department in 1936, set off and pulled apart the ageing W25. As a fast driver himself (he would later lap one of his 1955 W196's faster than Fangio could manage) he knew the inherent problems with the weight and power of the car, which was why Auto Union were winning more often. During the Uhlenhaut's test of the W25, one of the wheels came off at speed, Rudi drove the car back to the pits as if this was perfectly normal and announced the suspension was so stiff it was bending the chassis under breaking. This, he said, wouldn't do. His answer was the W125.
Τα υπογραμμισμένα κρύβουν αυτά τα συστατικά που συνθέτουν την ευφυία.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η απάντηση ενός ευφυούς ανθρώπου και μηχανικού για τα δεδομένα της στιγμής ήταν η 125, για την οποία δεν χρειάζεται να προσθέσουμε τίποτα άλλο.

Σήμερα δυστυχώς επικρατεί το αντίθετο. Έχεις διδακτορικά ικανά να γεμίσουν 10 καράβια αλλά έχεις την ίδια στιγμή απίστευτη ανισορροπία στο κομμάτι των συναισθημάτων και του ενστίκτου. Με αποτέλεσμα κατά την ταπεινή μου γνώμη να έχεις πια έναν κόσμο που γίνεται ολοένα και πιο ακατανόητος.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#224557 Φιδι στον κορφο μου, διπλα στο σπιτι...
Εικόνα
Εικόνα

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#224574
rocsta έγραψε:Φιδι στον κορφο μου, διπλα στο σπιτι...

.... χτύπα κι άλλο...
Που κοντά είναι αυτό... και αν τον ξέρεις, που έκανε φανοποιία;
:vava:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#224576 Δεν τον ξερω, θα τον μαθω συντομα ομως.

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Άβαταρ μέλους
By Marios
#227930 Τοοοο λοιπόν, για πείτε καμιά πληροφορία για 190, αυστηρά όμως 1.8 .

Είχαν κάνει φεησλιφτ το '88;
Διαφορές μεταξύ των πριν και μετά; προτιμούμε κάποιες όπως στις νεότερες σειρές ή όλες καλές είναι;
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#228023 Βασικά η 1.8 προέκυψε το 1990, δεν υπήρχε πριν στην γκάμα. Έχω βάλει συγκριτική δοκιμή με 518 στους Κατασκευαστες

.
Άβαταρ μέλους
By Marios
#228779 Αχαααααααα, μερσι.
Τα έχω διαβάσει τα τεύχη της εποχής σχετικά με την 190.
Είδα και κανα-δυο αμάξια απο κοντά, για να δούμε τι θα προκύψει τελικά.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#228780
Marios έγραψε:Αχαααααααα, μερσι.
Τα έχω διαβάσει τα τεύχη της εποχής σχετικά με την 190.
Είδα και κανα-δυο αμάξια απο κοντά, για να δούμε τι θα προκύψει τελικά.

Πήγαινε μια βόλτα απο το τοπικό της Mercedes στους κατασκευαστές ,έχει βάλει μια πολυ καλή αγγελία ο d jet.Και άμα αγοράσεις περιμένουμε φωτο και εντυπώσεις!

.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#233668 Άντε λίγο ακόμα
Εικόνα
:ninja:

Όοοοταν τις ξεδιαλύνω λίγο τις εκατοντάδες φωτογραφίες, θα ανεβάσω κι άλλες. :whistlink: