Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#103315 Ένα παρατημένο μεν, εντός κλειστού γκαράζ δε, w136 κλειστό πόσο πουλιέται και πόσο θα μπορούσε να φτάσει να πουληθεί αν ήταν σε καλούτσικη κατάσταση; Στο mobile τα βλέπω 20-40Κ ευρώ.
Χοντρικά να σας πω ότι εξωτερικά έχει κάποια χτυπηματάκια, σαπίλες δεν φαίνεται να έχει αλλά λογικά δεν θα έχει; :hmmm: , περιφερειακές τσιμούχες και λοιπά ελαστικά μέρη είναι φυσικά ξεραμένα, ενώ μέσα είναι σε αρκετά καλή κατάσταση.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#103403
rocsta έγραψε:Ένα παρατημένο μεν, εντός κλειστού γκαράζ δε, w136 κλειστό πόσο πουλιέται και πόσο θα μπορούσε να φτάσει να πουληθεί αν ήταν σε καλούτσικη κατάσταση; Στο mobile τα βλέπω 20-40Κ ευρώ.
Χοντρικά να σας πω ότι εξωτερικά έχει κάποια χτυπηματάκια, σαπίλες δεν φαίνεται να έχει αλλά λογικά δεν θα έχει; :hmmm: , περιφερειακές τσιμούχες και λοιπά ελαστικά μέρη είναι φυσικά ξεραμένα, ενώ μέσα είναι σε αρκετά καλή κατάσταση.


Ποια είναι; Λογικά 170V; Αυτές θέλουν τρελλό devotion για να ασχοληθείς να τις αναστήσεις. Κι αν δεν τη σηκώσεις να δεις τι γίνεται από κάτω ποτέ δεν ξέρεις.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#103413 Ναι, 170v πρέπει να είναι.
Πολύ ενδεικτικά κάποια τιμή; έστω και με μεγάλο εύρος.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#103414
BEAMS έγραψε:
rocsta έγραψε:Ένα παρατημένο μεν, εντός κλειστού γκαράζ δε, w136 κλειστό πόσο πουλιέται και πόσο θα μπορούσε να φτάσει να πουληθεί αν ήταν σε καλούτσικη κατάσταση; Στο mobile τα βλέπω 20-40Κ ευρώ.
Χοντρικά να σας πω ότι εξωτερικά έχει κάποια χτυπηματάκια, σαπίλες δεν φαίνεται να έχει αλλά λογικά δεν θα έχει; :hmmm: , περιφερειακές τσιμούχες και λοιπά ελαστικά μέρη είναι φυσικά ξεραμένα, ενώ μέσα είναι σε αρκετά καλή κατάσταση.


Ποια είναι; Λογικά 170V; Αυτές θέλουν τρελλό devotion για να ασχοληθείς να τις αναστήσεις. Κι αν δεν τη σηκώσεις να δεις τι γίνεται από κάτω ποτέ δεν ξέρεις.

Ναι, έτσι είναι αλλά η βασικότερη παράμετρος που καθορίζει την αξία είναι το πόσο αυθεντική είναι και σε τι κατάσταση είναι τα ειδικά αξεσουάρ της (χρωμιάκια φωτάκια ρολογάκια κλπ κλπ).
Επίσης βασικό το ότι είναι παλιό πράμα και στις περισσότερες περιπτώσεις έχει υποστεί δεκάδες αλλαγές εδώ και πολλές δεκαετίες. Πχ οι 136 έχουν κεντρικό σύστημα λίπανσης με τρομπάκι μέσα από την καμπίνα που λιπαίνει διάφορα σημεία του σασί και τις σούστες (εγκάρσια τοποθετημένες σε αντίθεση με την 170S που έχει ελατήρια), το οποίο αν το βρεις να δουλεύει σωστά και χωρίς μετατροπές σε αμάξι στην Ελλάδα και δη παρατημένο σφύρα μου...
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#103416
rocsta έγραψε:Ναι, 170v πρέπει να είναι.
Πολύ ενδεικτικά κάποια τιμή; έστω και με μεγάλο εύρος.

Οι καθαριστήρες είναι απο πάνω ή από κάτω;
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#103418 Δεν το θυμάμαι, και στις φωτογραφίες που τράβηξα δεν φαίνεται το παρμπρίζ.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#103428
rocsta έγραψε:Δεν το θυμάμαι, και στις φωτογραφίες που τράβηξα δεν φαίνεται το παρμπρίζ.

Είσαι σίγουρος ότι είναι 136 και όχι 191 ή κάτι άλλο; Βάλε, αν θες, μια φωτό μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε...

Στο ερώτημά σου, για την απλή 170v, οι Γερμανοί (Autobild) δίνουν 6400-23500 (σαπικουλεύς ως κατάστααση "2") και κάτι παραπάνω για την s. Στην πράξη είναι πολύ μεγαλύτερο το εύρος (από πρακτικά μηδέν μέχρι καμια 40ριά-50ριά, χωρίς αυτό να απαγορεύει, σε ένα πραγματικά καλό αυτοκίνητο, να πάει η τιμή και παραπάνω). Για ανακατασκευές τα ποσά ζαλίζομαι να τα αναφέρω ενώ επειδή δύσκολα θα βρεις διαθέσιμο μάστορα να σε βοηθήσει (όχι ότι δεν υπάρχουν... αλλά είναι ρεζερβέ! :lol: ) ξέρεις....καλή τύχη στη συναρμολόγηση! :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#103433 Δεν είναι δικό μου, ούτε σκοπεύω να γίνει. Για βοήθεια σε τρίτο είναι, ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα πληροφορίες. Δύο κροπαρισμένες φωτογραφίες:
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#103523 Επιπροσθέτως σε αυτά που έγραψε ο Διγέτιος, να πούμε πως η 170 ήταν το πρώτο μεταπολεμικό αυτοκίνητο που έβγαλε η κατεστραμμένη από τον πόλεμο Mercedes.

Από τα απαλλοτριωμένα μυστικά αρχεία του Διγέτιου :ninja: :lol: τράβηξα κάτι φωτό, οι οποίες συνόδευαν ένα καταπληκτικό άρθρο που περιέγραφε κάτω από πόσο δύσκολες συνθήκες ξεκίνησε η παραγωγή ενός αυτοκινήτου, που χωρίς υπερβολή αποτελούσε τη μόνη ελπίδα για μια καινούρια αρχή τότε, σε όσους από τους εργαζόμενους της φίρμας είχαν καταφέρει να επιβιώσουν από τον πόλεμο. Ανεξαρτήτως θέσης και ειδικότητας.


Από αυτό το τεύχος του Mercedes Benz Classic......

Εικόνα

Εικόνα

.....εδώ ο τίτλος στο ξεκίνημα του άρθρου......

Εικόνα

....εδώ η φωτό ενός ιστορικότατου εγγράφου με την πρώτη μεταπολεμική παραγγελία που φυσικά αφορούσε μια 170V και η οποία παραδώθηκε σε έναν δόκτορα στο Baden Baden....

Εικόνα

.....και τέλος διάφορες φωτό από το τι συνέβαινε τότε στο Sindelfingen.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#103693
BEAMS έγραψε:...

Η αλήθεια είναι, πάντως, ότι η αποδώ πλευρά τους φέρθηκε πολύ καλύτερα από ότι φέρθηκαν αυτοί σε όλη την ευρώπη τότε (και από ότι φέρονται σε εμάς σήμερα)... βέβαια, το γεγονός ότι φέρθηκε καλύτερα δεν έχει καμία σχέση με φιλανθρωπία και ψυχοπονιά... Τα γερμανά είναι υπερδύναμη με κάποιες διακοπές εδώ και πολλές πολλές δεκαετίες, εμείς τα τελευταία 1500 χρόνια τι είμαστε;

Σεμνα, BEAMS, γιατί θα μας κακοχαρακτηρίσουνε! :ninja:
Άβαταρ μέλους
By Solihull
#103717
D-Jet έγραψε:
BEAMS έγραψε:...

Τα γερμανά είναι υπερδύναμη με κάποιες διακοπές εδώ και πολλές πολλές δεκαετίες, εμείς τα τελευταία 1500 χρόνια τι είμαστε;


Εμείς μαζί με άλλους τα τελευταία 500 χρόνια είμαστε τα πτώματα στα οποία πατάνε τα γερμανά για να είναι υπερδύναμη.
Άβαταρ μέλους
By NIGA
#103884
NIGA έγραψε:Πώς λέγεται η οικογένεια του Σόιμπλε; σόι μπλε!


Κοίτα ρε κάτι πτώματα που κανουν και χιούμορ.....
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#104201 Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να μπλέξω την πολιτική ή πολεμικές ιστορίες με τα αυτοκίνητα και τους ανθρώπους πίσω από αυτά.

Το έχω ξαναπεί, πως πάντα με συνάρπαζαν οι άνθρωποι που βρέθηκαν κάποτε πίσω από την κατασκευή , την εξέλιξη και τις μεγάλες αγωνιστικές στιγμές κάποιων αυτοκινήτων ή εταιρειών.
Μάλιστα, όσο πιο συνηθισμένες ήταν οι φάτσες, τόσο το καλύτερο όπως αποδείχτηκε.

Δηλαδή, όταν μαθαίνεις κάποια στιγμή στη ζωή σου πως αυτός ο απίθανος τύπος.... :yahoo:


Εικόνα

που θυμίζει στο σουλούπι τον κομπάρσο που ζητάει γιατροσόφι στην ταινία με τον Βέγγο "Πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης" :lol: είναι ο Neubauer ή αυτός o φαρμακοτρίφτης με τα γυαλάκια :shifty: δεξιά από τον Caracciola...

Εικόνα

...είναι ο Uhlenhaut ε, καταλαβαίνεις τελικά πως τα μεγαλύτερα πράγματα στη ζωή μπορούν να επιτευχθούν από τον καθένα, αρκεί να υπάρξουν έστω και κατ ελάχιστο οι κατάλληλες συνθήκες.
Περιττό βέβαια να πω, πως σε κάθε βιβλίο που έχει πέσει στα χέρια μου και αφορά αντίστοιχες ιστορίες και περιπτώσεις ανθρώπων, πρώτα χάζευα για ώρες τις φωτό και μετά ξεκίναγα να διαβάζω. Και τις ξανακοίταγα σε πρώτη ευκαιρία.
Δως μου μ άλλα λόγια φωτό σαν κι αυτές.....

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

....και τις ιστορίες πίσω από αυτές και πάρε μου την ψυχή :lol:
(Στην τρίτη φωτό οδηγεί ο φαρμακοτρίφτης :shifty: )

Κλείνοντας, να θυμίσω στον Διγέτιο αυτό που του είπα την τελευταία φορά που βρεθήκαμε, πως έναν τέτοιο τύπο σαν και αυτόν τον γελαστό χοντρούλη στο βίντεο που ακολουθεί, άνετα τον κέρναγα ότι ήθελε να πιει και να φάει κουρδίζοντας τον παράλληλα για να μου διηγείται αγωνιστικές ιστορίες και ξενύχτια και απογοητεύσεις και θριάμβους. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#104208 Καλά τα λες και συμφωνώ, μόνο που δεν βλέπουμε από εσένα αναφορές για άλλους εκτός από την Merc και πιο σπάνια για Porsche.

Aφού σε ενδιαφέρουν οι άνθρωποι πίσω από τις μηχανές, υπάρχουν και άλλες μάρκες που πίσω από τις δικές τους μηχανές υπήρχαν / υπάρχουν άνθρωποι, έτσι δεν είναι ?