Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#233711 Να μας σκάσεις θες.Περιμένουμε αναλυτικό ρεπορτάζ!

.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#233935 Εκεί κάθισα σίγουρα 20' και χάζευα. Χάζευα όμως. Πέρασε μια κυρία με ένα καροτσάκι με καθαριστικά και σκούπιζε τα σάλια.
Σ Ο Κ
1η θεά:
Εικόνα
Εικόνα Ο τύπος στο background έκανε προσομοίωση τις πόρτες της gullwing :lol: :lol:
Εικόνα
Εικόνα Για να μπεις μέσα πρέπει να είσαι ο τιραμόλας :omg:
Εικόνα
όπου φαίνεται λίγο η 2η θεά:
Εικόνα
Εικόνα
όπου φαίνεται και λίγο και η 3η θεά:
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Όλες οι θεές μαζί:
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#233948 Rocsta να πίνεις πολύ νερό εκεί για αναπλήρωση :lol:

Για την τελευταία σου φωτό, που η SLR είναι πρώτο πλάνο, να βάλουμε και μία με τον μοναδικό "ιδιοκτήτη" της σε μια βόλτα με το γιο του.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#233958 Ξέρω ότι σε εξαρτήματα του κινητήρα και κυρίως το καπάκι έχουν κατασκευαστεί με την τεχνική του χαμένου κεριού ( Lost waxe ) μια ακριβή μέθοδος χυτών που όμως δίνει μεγάλες ακρίβειες, τις μεγαλύτερες που μπορεί να δώσει η χύτευση μετάλλων.

Αξίζει οι δύο μας φίλοι, οι γνωστοί και μη εξαιρεταίοι D-jet - Beams να μας δώσουν την ιστορία της κατασκευής του κινητήρα με τις τόσες πολλές σχεδιαστικές και κατασκευαστικές ιδιαιτερότητες και πως αντιμετωπίστηκαν ( μακρύς στρόφαλος με ελαστικότητες, μεγάλοι αυλοί εισαγωγής με περίεργο plenum, μηχανικός ψεκασμός, κίνηση εκκεντροφόρων και άλλα πολλά πχ εσωτερικά τοποθετημένα φρένα, κλαπέτο επιβράδυνσης, )
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#234043 O μεγάλος αντίπαλος της 300slr ήταν η D-type που είχε κινητήρα 3.5l, ενώ οι ferrari ήταν στα 4.9l. Η MB πήγε με κινητήρα μόνο 3l αφ' υψηλού να τους κάνει μια χαψιά.
Ο 8κύλινδρος εν σειρά Μ196.Ι με 2 μπουζί ανά κύλινδρο και άμεσο ψεκασμό ήταν βασισμένος στον 2.5 της W196 με λίγο μεγαλύτερη διάμετρο και αρκετά μεγαλύτερη διαδρομή, ήταν τετράγωνος 78x78. Aλουμινένιο μπλοκ με υψηλή περιεκτικότητα σε πυρίτιο το λεγόμενο silumin, που περιείχε ΚΑΙ την κεφαλή ενσωματωμένη, όπως ήταν κοινή τακτική στα αγωνιστικά μοτέρ της MB. Mετά την χύτευση και την επεξεργασία, στέλνονταν στη Mahle για επιπλέον στρώση χρωμίου στους κυλίνδρους πάχους 0.2mm. Στο κάτω μέρος του μοτέρ, ήταν όλα δανεισμένα από το GrandPrix μοτέρ. Τα πιστόνια ήταν επίσης της Mahle, αλουμινένια, με ένα δαχτυλίδι λαδιού και τρία συμπίεσης.
Εντυπωσιακό ήταν ότι ήταν ξεκάθαρα χωρισμένος σε δύο εν σειρά τετρακύλινδρους με ένα σύστημα γραναζιών ανάμεσά στους 2 στροφαλοφόρους, τα οποία γρανάζια πλεγμένα το ένα με το άλλο, έδιναν κίνηση στον άξονα εξόδου προς τον συμπλέκτη και σε οτιδήποτε άλλο βοηθητικό, συμπεριλαμβανομένης της αντλίας για τον ψεκασμό της βενζίνης και των εκκεντροφόρων που δεν είχαν κάποιον ιμάντα ή καδένα για την κίνησή τους. Επίσης δεν είχε ελατήρια για τις βαλβίδες και ανοιγόκλειναν με άμεσο μηχανικό τρόπο.
Στους μεγάλους αγώνες όπως το Le Mans, ο κόφτης ήταν στις 7000rpm (με μέγιστη ισχύ 276ps), ενώ στους πιο κλασσικούς αγώνες με διάρκεια περίπου 1000km, ο κόφτης ήταν 7600 με 7800rpm, ενώ το όριό του ήταν στις 8400.
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών της 300SLR στη Monza, πριν την αγωνιστική χρονιά του 1955, είχαν δοκιμαστεί κυρτοί αυλοί εισαγωγής με μήκος 28.5cm και έβγαζε 282ps στις 7700rpm. Τελικά επιλέχθηκαν ευθείς αυλοί 26cm με το τεράστιο πλένουμ που έβγαζαν 302ps στις 7500rpm. Aν δεν είχε προηγηθεί η τραγωδία στο Le Mans του 1955, θα βλέπαμε και μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής την επόμενη αγωνιστική χρονιά.
Ζύγιζε 234kg και ήταν τοποθετημένος σε γωνία 33 μοιρών ως προς τον οριζόντιο άξονα, μέσα στο σωληνωτό πλαίσιο.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#234086 Συμπληρωματικά στο προηγούμενο μήνυμα:
Εικόνα
Εδώ ο μηχανισμός των γραναζιών, ανάμεσα στους 2 4κύλινδρους. :lipsealed:

Εικόνα
Και εδώ το έμβολο με το τεράστιο skirt του (δεν έχω ιδέα πως λέγεται στα ελληνικά).
Και οι 2 παραπάνω φωτογραφίες είναι από το βιβλίο "Mercedes-Benz 300SLR" του Ludvigsen.

Εικόνα
Αν και η φωτογραφία είναι από w196, το plenum είναι αντίστοιχο και στην 300slr.

Λογικά ήταν καλούτσικο αμάξι, νταξ :shifty:
Εικόνα

Kαι λίγο ακόμα w196 porn τώρα που πήραμε φόρα.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Τέλος, ο εξοπλισμός... ασφαλείας :s_sarcastic των τότε ηρώων
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#234102 Μπα... Τους έσκαγαν τα λάστιχα αυτόματα μόλις περνούσαν την mercedesstrase :lol:
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#234108 Εδώ μικρό βιντεάκι από αυτήν που ο rocsta φωτογράφιζε



Ψάχνω να βρω ένα άρθρο που είχα διαβάσει προ καιρού και το οποίο ενέπλεκε μια αμερικανική εταιρεία στην επεξεργασία των μετάλλων στους κινητήρες των SLR. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ας το γράψει.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#234114 Και εδώ το έμβολο με το τεράστιο skirt του (δεν έχω ιδέα πως λέγεται στα ελληνικά).

Λέγεται φούστα και είναι το τμήμα του εμβόλου από τον πείρο του και κάτω, αυτό εδώ έχει και τεράστιο dome ( θόλο ) λόγω του ημισφαιρικού θαλάμου καύσης, μάλλον το κόβω και για ατσάλινο ή μαντεμένιο και όχι από αλουμίνιο, η μόδα των μεταλλικών ( ferrus ) εμβόλων επανέρχεται πάλι από την Merc.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#234225 Λοιπόν συμπληρωματικά για όποιον ενδιαφέρεται να διαβάσει λεπτομέρειες από την εξέλιξη των SL και SLR που ο φίλος rocsta είχε την τύχη να δει από τόσο κοντά.
Πρώτα μερικές φωτό από το μοτέρ της αγωνιστικής, αλλά και την διαμόρφωση του πίσω άξονα στα πρώτα μοντέλα.



Εικόνα


Εικόνα


Εδώ οι αριθμοί σχετικοί με την 300 SLR

Tags: 300 SLR
Production: 2
Engine: Type M 196 S, Twin Spark Inline-8 w/Dry Sump Lubrication
Position: Front Longitudinal, 53 Degree Inclination To The Right
Aspiration: Natural
Valvetrain: DOHC, 2 Valves per Cyl w/Desmodromic Valve Gear
Fuel feed: Mechanically Controlled Petrol Direct Injection Bosch
displacement 2982 cc / 182.0 in³
Bore: 78 mm / 3.07 in
Stroke: 78 mm / 3.07 in
Compression: 9.0:1
Power: 231.2 kw / 310 bhp @ 7400 rpm
Specific output: 103.96 bhp per litre
Bhp/weight: 344.44 bhp per tonne
Torque: 317 nm / 233.8 ft lbs @ 5950 rpm
Redline: 7800


Body / frame: Aluminum over Steel Tubular Space Frame
Driven wheels: RWD
Front tires: 6.00x16
Rear tires: 7.00x16
Front brakes: Inboard Duplex Drum Brakes w/Power Assist
Rear brakes: Inboard Duplex Drum Brakes w/Power Assist
Steering: Worm & Sector
F suspension: Double Wishbones w/Torsion Bar Springs, Telescopic Shock Absorbers
R suspension: Swing Axles w/Longitudinal Torsion Bar Springs, Telescopic Shock Absorbers
Curb weight: 900 kg / 1984 lbs
Wheelbase: 2370 mm / 93.3 in
Front track: 1330 mm / 52.4 in
Rear track: 1380 mm / 54.3 in
Length: 4300 mm / 169.3 in
Width: 1740 mm / 68.5 in
Height: 1100 mm / 43.3 in
Transmission: Rear Mounted 5-Speed Manual
Gear ratios: 2.67:1, 1.75:1, 1.43:1, 1.07:1, 0.83:1
Final drive: 2.222:1
Top speed: ~300 kph / 186.4 mph


Εικόνα


Εικόνα


Kαι ολόκληρη η ιστορία με πολλές λεπτομέρειες εδώ

http://www.gullwinggroup.org/content/history-narrative
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#234232
21 quadra έγραψε:Και εδώ το έμβολο με το τεράστιο skirt του (δεν έχω ιδέα πως λέγεται στα ελληνικά).

Λέγεται φούστα και είναι το τμήμα του εμβόλου από τον πείρο του και κάτω, αυτό εδώ έχει και τεράστιο dome ( θόλο ) λόγω του ημισφαιρικού θαλάμου καύσης, μάλλον το κόβω και για ατσάλινο ή μαντεμένιο και όχι από αλουμίνιο, η μόδα των μεταλλικών ( ferrus ) εμβόλων επανέρχεται πάλι από την Merc.

Δε φαντάστηκα ότι ήταν τόσο προφανές :thumbsup:
Στο βιβλίο πάντως τα έμβολα αναφέρονται αλουμινένια.
Άβαταρ μέλους
By NIGA
#234526
rocsta έγραψε:Εικόνα Για να μπεις μέσα πρέπει να είσαι ο τιραμόλας :omg:
[/url]


Το τιμόνι σπάει για να μπεις μέσα. Μας είχαν κάνει επίδειξη στου Χαραγκιώνη...
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#234768 Σωστός, το χα δει και σε ένα βιντεάκι στο youtube αλλά το ξέχασα. Ακόμα και έτσι πάντως, είναι δύσκολο, γιατί το "σκαλοπάτι" είναι φαρδύ και ψηλό.

Και λίγο ακόμα για να παραμείνουμε ζεστοί:
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα