nass έγραψε:Συγνώμη 21 quadra αλλά η ουσία του μηχανικού είναι να ελαχιστοποιεί το κόστος διατηρώντας την απαιτούμενη, σύμφωνα με τις προδιαγραφές (επιδόσεων, διάρκειας ζωής κτλ.) απόδοση (cost/performance optmisation). Αν λοιπόν ένα κομμάτι μέταλλο κάνει τη δουλειά του όντας 5 mm παχύ αλλά παλιά έβαζαν 8 mm επειδή δεν είχαν τα εργαλεία να δουν ότι και με 5 είναι ΟΚ, οι σημερινοί κάνουν πιο σωστή δουλειά.
(Για την ποιότητα των μεάλλων, τα ανακυκλωμένα κτλ. δεν έχω τις γνώσεις να τα κρίνω αλλά μου ακούγονται κάπως σαν τις παλιές AlfaSud ή ήταν Lancia Beta με τα και-καλά "σοβιετικά" ατσάλια, που σκούριαζαν)
Έχεις σε όλα δίκηο αλλά η πράξη μας έχει δείξει ότι η αντοχή των σημερινών υλικών είναι κατώτερη από αυτών της περασμένης 20ετίας, και στα μέταλλα και στα πλαστικά, εγώ το αξιολογώ όπως το έγραψα και εσύ αλλιώς, τι πρέπει να κάνουμε τώρα ? Να αρχίσουμε τα σεντόνια σε στύλ τοπικό Porsche ?
Η ένταση του ανταγωνισμού έχει οδηγήσει τους πάντες στην κατασκευή εξαρτημάτων και γενικά των μηχανολογικών προϊόντων στα ελάχιστα ανεκτά ποιοτικά όρια, εγώ δέχομαι ότι οι μηχανικοί μπορούν να κάνουν παπάδες που λέμε αλλά τα παληκάρια τους κοστολογικού τμήματος δεν τους αφήνουν και θέτουν - τις δικές τους - κατασκευαστικές προδιαγραφές στις ποιότητες των υλικών, αυτό το βλέπουμε στην αυτοκινητοβιομηχανία που αστοχούν συστήματα και υποσυστήματα με συνέπεια τις ανακλήσεις, γιατί και οι υποκατασκευαστές αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα με τα κοστολόγια, έτσι έχουν τα πράγματα στην σκληρή καθημερινή πραγματικότητα, δεν έβγαλα άχρηστους τους μηχανικούς, απεναντίας τους υποστηρίζω αλλά τους έχουν και δεμένα τα χέρια και όλοι γνωρίζουμε ότι η πρωτογενής 1η ύλη είτε είναι μέταλλο είτε είναι πλαστικό έχει μεγαλύτερη αντοχή από την πολυανακυκλωμένη 1η ύλη, γιατί υπάρχει και ποιότητα στην ανακυκλωμένη 1η ύλη, πχ πόσο καλό είναι το καθάρισμα από τις ακαθαρσίες που βρίσκονται μέσα στα λιωμένα μέταλλα, πως γίνεται και πόσο επηρεάζει η ανάμιξη των κραμάτων στο μέταλλο όταν υπάρχουν τα παλαιά στοιχεία μέσα κλπ.
Όσον αφορά τις λαμαρίνες που ανέφερες θα ρωτήσω, γιατί πήγαν στα σοβιετικά ατσάλια ? Για να διαφημίσουν τάχα μου την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων τους ή στράφηκαν προς εκεί για λόγους κοστολογίου την εποχή που οι απεργίες στην Fiat σάρωναν την Ιταλία αφήνοντας μισοέτοιμα αυτοκίνητα 2 χρόνια στα πάρκινγκ ? Θυμάσαι πόσο εύκολα έπερναν φωτιά στα καλά καθούμενα τα Fiat 131 ? Το έφταιγε τότε ? Τα σοβιετικά ατσάλια, τα φτηνά καλώδια ή η εγκατάλειψη στην ύπαιθρο πριν την ολοκλήρωση της συναρμολόγησης και η βιαστική έως αδιάφορη ποιοτικά κατασκευή από τους απεργούς εργάτες ?