DAP έγραψε:@D-jet
Μιας και θεωρω οτι ειμαι ασχετος με τους κανονισμους κυκλοφοριας ιστορικων αυτοκινητων ανετρεξα σε ενα μπλογκ του Δημητρη Παπανδρεου απο οπου και σας παραθετω το παρακατω κειμενο που αναφερeι πολλα σχετικα με τα ιστορικα αυτοκινητα.
http://www.autoclassic-magazine.blogspo ... st_20.html
Δεν ξερω αν απο τοτε αλλαξαν ριζικα τα πραγματα .....Aν εχετε νεοτερες πληροφοριες παρακαλω δωστε μου λινκ.....μεχρι τοτε θεωρω το επιθετικο υφος σας οτι δεν αρμοζει απεναντι μου.....Οσον αφορα τις δικαιολογιες για τον παραβατη ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του......
Ένα λεπτό, δεν δικαιολογώ ούτε κάνω το δικηγόρο κανενός, ειδικά όταν δεν τον γνωρίζω (ούτε αυτόν, ούτε το αμάξι του, ούτε τις πρακτικές του).
Κρίνοντας από το λινκ που έβαλες,όμως, ομολογώ ότι κάπου αντιλαμβάνομαι από που πηγάζει η οργή και η επιθετικότητα που βγάζει ο κόσμος απέναντι στα ιστορικά (ο παπανδρέου δεν είναι άσχετος αλλά απευθύνεται σε ένα πολύ ευρύ κοινό, το οποίο, με τον τρόπο που γράφει, δείχνει ότι το θεωρεί ένα κλικ πάνω από τις μαϊμούδες - πιθανώς και να έχει δίκιο...).
Για να τελειώνουμε με τη συζήτηση, μην ακούς κανέναν και μη διαβάζεις τίποτα πέρα απο τους νόμους του Κράτους, μπες μόνος σου στην ΕτΚ και βρες το ΦΕΚ στην τελευταία του αναπροσαρμογή.
Για να σε βοηθήσω είναι εδώ:
http://www.et.gr/index.php/2013-01-28-1 ... 9-08-13-13 θα πατήσεις εκεί που λέει pdf δίπλα από το νούμερο 1. στη σειρά (Β' 1512 9/11/2001). Πας στην τέταρτη σελίδα και διαβάζεις (πήγαινε, όμως, μην πιστεύεις ούτε εμένα):
"...δύνανται να κυκλοφορούν κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες ή εγκεκριμένες υπό των ανωτέρω εξουσιοδοτημένων νομικών προσώπων, καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως, που θα εκδίδεται από τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα..."."Όπως καταλαβαίνεις, ο νομοθέτης, κατόπιν διαβούλευσης με τους ειδικούς (μας αρέσει δεν μας αρέσει οι λέσχες είναι αυτές), έκρινε ότι το ιστορικό όχημα έχει ανάγκη δοκιμών προς επισκευή αλλά και συντήρηση.
Απεναντίας, δεν καθορίζει πουθενά πού θα γίνονται αυτές οι δοκιμές (κοντά ή μακριά στο σπίτι/συνεργείο σου) όπως και πότε πρέπει να γίνονται αυτές (καθημερινές, σκ, πηγαίνοντας μια στο τόσο στη δουλειά σου ή στο σουπερμάρκετ). Αρκεί αυτοσκοπός της μετακίνησης να είναι η συντήρηση του αυτοκινήτου και όχι η κάλυψη των καθημερινών αναγκών του οδηγού.
Λοιπόν,
αυτονόητο είναι ότι τα αυτοκίνητα πρέπει να δουλεύουν γιατί αλλιώς καταστρέφονται (το ξέρω από πρώτο χέρι), όπως και αυτονόητο είναι ότι ο νομοθέτης, με την απόφαση αυτή θέλει να εξυπηρετήσει τη διατήρησή τους (αλλιώς θα έγραφε στα @@ του το ζήτημα / ό,τι υπήρχε στη χώρα θα έμπαινε στατικό έκθεμα σε μουσεία και θα τελείωνε το θέμα) μιας και σπάνιες είναι οι περιπτώσεις που ο κάτοχος έχει και ένα ιδιωτικό γήπεδο να τα κάνει γύρω γύρω...
Δεν γράφει ωστόσο πουθενά
"ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ, εκτός από τό πήγαινε-έλα στο συνεργείο, και επίσης το "πήγαινε στην εκκίνηση και επέστρεψε απο το σημείο τερματισμού" των διάφορων αγώνων, εκδηλώσεων και εκδρομών των Λεσχών. Ολα τα υπόλοιπα ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.",
όπως αναφέρει το λινκ που έβαλες πιο πάνω, αν και οφείλω να ομολογήσω ότι στο ίδιο άρθρο σε προτρέπει πολύ σωστά να κάνεις ακριβώς αυτό που σου είπα και εγώ (ή μάλλον είναι πιο ήπιο, μιας και εγώ πιστεύω ότι αν είσαι βέβαιος πρέπει να ειδοποιείς απευθείας την τροχαία), αν πιστεύεις ότι έχεις μια παραβατική περίπτωση μπροστά σου:
"Καταγγελίες; Φυσικά, επιβάλλεται και είναι θέμα αυτοπροστασίας πλέον, το να καταγγέλουμε τους προκλητικούς τύπους. Πως όμως; Με "ξεμπρόστιασμα" και φωτογραφίες στα fora; "
¨Μα και βέβαια θα γίνει καταγγελία, αλλά εκεί που πρέπει: Οι φωτογραφίες μας, γραμμή στις Αρχές έκδοσης πινακίδων. Και άλλη μια φορά, για υπενθύμιση, σε λίγες μέρες. Και αν ξαναδούμε τον επιτήδειο, ξανά τα ίδια στην υπεύθυνη "Αρχή" (που έτσι αποδεικνύει ότι δεν είναι και τόσο "υπεύθυνη"), με την σημείωση ότι η επόμενη καταγγελία θα είναι πλέον προς τις Κρατικές Αρχές. Ετσι ναι, βοηθάτε. Με τις δημοσιεύσεις φωτογραφιών, μάλλον πυροδοτούνται χαζοκουβέντες, για όσους βέβαια αρέσκονται να τις κάνουν (και έχουν την αντοχή να τις διαβάζουν).¨
Η δική μου η άποψη, λοιπόν, είναι ότι είναι παράλογο να κρίνεις τη χρήση ενός ιστορικου αυτοκινήτου που το βλέπεις πρώτη φορά (εκτός αν κάνει παντιλίκα στην ομόνοια στις 3 το πρωί, κουβαλαει μπετονιέρες _εχει συμβει και αυτό_ έχει κάνει τράμπα τα νούμερα από άλλο αμάξι _αγαπημένο άθλημα και αυτό απο μερσεντές σε μερσεντές_ ή κάνει οποιαδήποτε παράβαση του κοκ) και δεν έχεις δει κατ'επανάληψη χρήση που να προδίδει εξυπηρέτηση οποιουδήποτε άλλου σκοπού πρωτίστως πέραν της αναγκαίας κυκλοφορίας για τη συντήρησή του.
Και αφού το ψάχνεις (αλλιώς δεν θα καθόμαστε να σκάμε εδωπέρα) δες το και λίγο αλλιώς: ένας σοβαρός και υπεύθυνος ιδιοκτήτης δεν θα έβαζε ποτέ το καμάρι του σε κίνδυνο χωρίς λόγο γιατί ξέρει πόσο δύσκολο είναι να το αποκαταστήσει σε οποιαδήποτε πιθανή ζημιά. Συνήθως τα αυτοκίνητα "μιλάνε από μόνα τους"... βέβαια, ένα ρημάδι 128 φιατάκι με τζαμπατζή ιδιοκτήτη δεν προκαλεί αισθήματα φθόνου, όπως μια 911 που του αλλουνού του έφυγε ο πάτος να την αποκαταστήσει και να την συντηρήσει και δεν θα την έβγαζε ποτέ για να κάνει δουλειές, σωστά;