Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#96989
NIGA έγραψε:Το ζήτημα είναι άλλο: ότι η εγκύκλιος αυτή επιβάλλει τεκμήριο σε αυτά τα αυτοκίνητα για το 2014

!!!!Νόμιζα ότι όταν έλεγαν τεκμήρια 2015 εννοούσαν για το φορολογικό έτος '15 και όχι για τη δήλωση του '15!

Ό,τι να'ναι!
Καλά το σκέφτηκαν, πάντως... ας τα φάνε οι λέσχες τώρα τα λεφτά από τα τέλη που θα έπαιρναν;
Άβαταρ μέλους
By NIGA
#97126 Αλέξανδρε η εγκύκλιος http://www.naftemporiki.gr/documents/93 ... -egkuklios περιέχει οδηγίες για την ορθή εφαρμογή των τεκμηρίων. Δεν αναφέρει πουθενά το έτος που αφορά. Οπότε συμπεραίνω ότι αφορά το 2014 ενόψει των φορολογικών δηλώσεων που θα γίνουν στο επόμενο τρίμηνο. Μπορεί και να κάνω λάθος, αλλά δεν το νομίζω
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#97695 Εντάξει οι τύποι δεν παίζονται...

Μια από τα ίδια όλοι οι πολιτικαντιδες. Από εμένα χάσανε 880 ευρώ που θα τους έδινα για τα 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα που κάνω το χρόνο. Καλύτερα να τα δίνω στη λέσχη παρά στα λαμόγια.
Άβαταρ μέλους
By Solihull
#101010
D-Jet έγραψε:https://914electric.wordpress.com/


Ατέλειωτες ώρες για μαστόρεμα για κάποιον που τα καταλαβαίνει, αλλά πες μου, θα ήθελες η μοναδική 914 στην κατοχή σου να ήταν ηλεκτρικιά;
Δεν θα σου έλειπε ο "βρώμικος" κινητήρας;
Ακαδημαϊκά ερωτήματα βεβαίως, αλλά και η θεωρία καλή είναι.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#101166
Solihull έγραψε:
D-Jet έγραψε:https://914electric.wordpress.com/


Ατέλειωτες ώρες για μαστόρεμα για κάποιον που τα καταλαβαίνει, αλλά πες μου, θα ήθελες η μοναδική 914 στην κατοχή σου να ήταν ηλεκτρικιά;
Δεν θα σου έλειπε ο "βρώμικος" κινητήρας;
Ακαδημαϊκά ερωτήματα βεβαίως, αλλά και η θεωρία καλή είναι.

H 914 δεν είναι και τίποτα σπουδαίο στην Αμερική. Για αυτό και πιθανώς δεν καίγεται κιόλας το παιδί (ένα κομμάτι ψωμί την πήρε άλλωστε). Αντίστοιχα εδώ, σε κάποιο σκαθάρι, δε θα με χαλούσε καθόλου για να το κυκλοφορώ και κάθε μέρα κιόλας....
Άβαταρ μέλους
By Solihull
#101235 Μάλλον δεν το έθεσα σωστά...
Η ερώτηση δεν πήγαινε στο θεμιτό μιας τέτοιας μετατροπής σε ένα σπάνιο αυτοκίνητο.

Έστω λοιπόν ότι έχεις ένα ηλεκτρικό σκαθάρι και μπορείς να το χρησιμοποιείς καθημερινά. Σε εξυπηρετεί, κάνεις τη δουλειά σου, σου κοστίζει ελάχιστα, δεν σε προβληματίζει.
Θα ήταν αρκετό αυτό για να ικανοποιεί την ανάγκη σου για "σκαθαροσχέση"; Ή μήπως θα ήθελες να έχεις και ένα κανονικό σκαθάρι για περιστασιακή χρήση, για να ακούς τουλάχιστον και τον κινητήρα του, να νιώθεις το (όποιο) τράβηγμά του, τη διαδικασία να το ξεκινάς, να αλλάζεις ταχύτητες, να βάζεις χέρι στο μοτεράκι του κλπ...
Με άλλα λόγια, όλα αρχίζουν και τελειώνουν στο σχήμα και στην κύληση;
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#101360
Solihull έγραψε:Θα ήταν αρκετό αυτό για να ικανοποιεί την ανάγκη σου για "σκαθαροσχέση"; Ή μήπως θα ήθελες να έχεις και ένα κανονικό σκαθάρι για περιστασιακή χρήση, για να ακούς τουλάχιστον και τον κινητήρα του, να νιώθεις το (όποιο) τράβηγμά του, τη διαδικασία να το ξεκινάς, να αλλάζεις ταχύτητες, να βάζεις χέρι στο μοτεράκι του κλπ...
Με άλλα λόγια, όλα αρχίζουν και τελειώνουν στο σχήμα και στην κύληση;

Όχι, βέβαια! Απλά ξεχωρίζω τη χρήση του ενός με το άλλο, όπως ακριβώς κάνω για τη διάκριση ιστορικού και καθημερινού αυτοκινήτου. Ένα σκαθάρι (παράδειγμα λέμε) με πλήρη μετατροπή σε ηλεκτροκίνηση θα ικανοποιούσε απόλυτα τις ανάγκες μου για καθημερινή μετακίνηση (με εξαίρεση τον κλιματισμό που και αυτό διορθώνεται πλέον) ενώ ένα αυθεντικό σκαθάρι (κατά προτίμηση παλιό) τη λόξα μου. Το πρώτο είναι απροβλημάτιστο, πρακτικά αυτόματο, εξαιρετικά οικονομικό και ήσυχο, το δεύτερο είναι καθαρά για την Κυριακή το πρωί!

Το παράδοξο στη σκέψη να πάρεις ένα σκαθάρι ή ένα 914 (ή κάποιο άλλο κλασσικό) και να το κάνεις ηλεκτροκίνητο προκύπτει κυρίως από το γεγονός ότι έχουν μια σειρά από ευνοϊκά χαρακτηριστικά που σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο δεν τα βρίσκεις ή δε σε βοηθούν. Για παράδειγμα το ρεζερβουάρ του σκαθαριού αφαιρείται με 1 βίδα και σου αφήνει μπόλικο και ¨κανονικό¨ χώρο για να βάλεις τις μπαταρίες σου και να έχεις εξαιρετική εποπτεία των συστοιχιών! Το transaxle επίσης το καθιστά ιδανικό γιατί με μια απλή ¨χελώνα¨ που φτιάχνεις σε οποιοδήποτε μηχανουργείο μπορείς να κουμπωσεις το μοτέρ. Βάλε τώρα με το μυαλό σου τα φρένα-τιμόνι χωρίς σερβό, το απλούστατο ηλεκτρολογικό του υπόλοιπου αυτοκινήτου και ούτω καθεξής... :eat:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#153417 Διακοπές... τέλος.
Εικόνα
Ford Mustang Fastback - Revell 1/24

Έφτιαξα και ένα σκαθάρι σε sea blue (τι πρωτότυπο... :lol: ) της Gunze Sangyo.
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#153660
D-Jet έγραψε:
Έφτιαξα και ένα σκαθάρι σε sea blue (τι πρωτότυπο... :lol: ) της Gunze Sangyo.


Ενα σκαθάρι έλειπε από τη συλλογή σου. :)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#169857 Βρέθηκε έπειτα από 79 χρόνια το πρώτο αυτοκίνητο της Toyota

To 1937, ο Kiichiro Toyoda ιδρύει επίσημα την Toyota Industries, μια εταιρεία που έμελε να αλλάξει την ιστορία στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Όλα όμως είχαν ξεκινήσει ένα χρόνο νωρίτερα και πιο συγκεκριμένα τον Απρίλιο του 1936.
Τότε, κατασκευάστηκε το πρώτο επιβατικό όχημα της ιαπωνικής φίρμας. Ονομαζόταν ΑΑ και παρήχθη σε 1.404 μονάδες έως το 1942. Δυστυχώς, η Toyota δεν κράτησε κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα και έτσι, μέχρι τώρα υπήρχε μόνο μια πιστή απομίμηση στο μουσείο της εταιρείας, αφού όλα είχαν εξαφανιστεί.
Πριν λίγους μήνες όμως, η Toyota έλαβε μια πληροφορία ότι εθεάθη ένα ΑΑ κοντά στην πόλη του Βλαδιβοστόκ, στην ανατολική Ρωσία. Οι Ιάπωνες έστειλαν αμέσως εμπειρογνώμονες ώστε να διαπιστώσουν την αυθεντικότητα του αυτοκινήτου. Η έκπληξή τους ήταν τεράστια όταν κατάλαβαν ότι πρόκειται για ένα από τα πρώτα ΑΑ που βγήκαν από το εργοστάσιο.
Το όχημα άνηκε αρχικά σε αγρότη που κατοικούσε στη Σιβηρία κατά τη διάρκεια του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου και στη συνέχεια πέρασε στα χέρια του εγγονού του, ο οποίος το μετέφερε στο Βλαδιβοστόκ. Οι άνθρωποι της εταιρίας ξεκίνησαν τις διαδικασίες με το υπουργείο Πολιτισμού της Ρωσίας και με τον ιδιοκτήτη και αφού βρήκαν τη χρυσή τομή – αποζημιώνοντάς τον πιθανότατα – παρέλαβαν το ιστορικό και εξαιρετικά σπάνιο επιβατικό μοντέλο και το μετέφεραν με φορτηγό έως το ιδιωτικό μουσείο Louwman, στη Χάγη.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

http://www.zougla.gr/automoto/article/v ... tis-toyota