Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#445666 Να πάνε να ψηφίσουν καμία αλλαγή φύλλου στα 12 και να αφήσουν τα ιστορικά στην ησυχία τους. Ξεφτιλισμένοι και αυτοί όπως και όλοι πολιτικαντιδες σε αυτή τη χώρα.

Βλέπω να κατεβαίνει λαός στο σύνταγμα με τα ιστορικά και να γίνεται χαμός αν δν το πάρουνε πίσω.

< 6P >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#445685 Kάτσε να δείς σε λίγο που θα φορολογήσουν και την χωρητικότητα από τα πνευμόνια μας, θα σε μετράνε στην εφορία, 5.000 cc αναλογούν φόρος + φόρο πολυτελούς διαβίωσης γιατί τα 5.000 cc χωρητικότητα πνευμόνων σημαίνουν ότι πηγαίνεις γυμναστήριο άρα έχειςκαι άρα πληρώνεις, πως νομίζεις θα βγάλουν 3.5% πλεόνασμα ?
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#475512 :hmmm:
Εικόνα


According to the Hagerty Market Index, prices of vintage automobiles that sold at private sales and at auctions fell 3% from a month ago, are down 7% for the year, and are down 17% from the all-time high in August 2015. This 17% drop from the peak is worse than the 16% drop from peak-to-bottom during the Financial Crisis.



https://www.zerohedge.com/news/2018-01- ... more-20089
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#475621
pierce21 έγραψε::hmmm:
Εικόνα


According to the Hagerty Market Index, prices of vintage automobiles that sold at private sales and at auctions fell 3% from a month ago, are down 7% for the year, and are down 17% from the all-time high in August 2015. This 17% drop from the peak is worse than the 16% drop from peak-to-bottom during the Financial Crisis.



https://www.zerohedge.com/news/2018-01- ... more-20089


Μου έκανε εντύπωση ο τίτλος ....

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει οικονομική κρίση ....... εκεί καταλαβαίνεις οτι ο πλανήτης προχωράει .... εμείς έχουμε την κρίση !!!

Η αλήθεια ειναι οτι οι τιμές των ιστορικών εδώ κ καιρό έχουν πάρει την ανιούσα .... κ μάλιστα αυτοκίνητα που μπορεί να μην περιμέναμε πριν μια 10ετια ....
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#484468 http://www.drive.gr/posts/classic-news/ ... aytokinita
Άβαταρ μέλους
By 224v
#484544
dimviii έγραψε:http://www.drive.gr/posts/classic-news/mayraganis-aytes-einai-oi-rythmiseis-gia-ta-istorika-aytokinita


Χμμ και ποιος θα αστυνομευσει αυτη τη διαδικασια??? Π.χ. στην Ιθακη υπαρχουν 3-4 με πινακιδες ιστορικου, θα τον γραψουν καποιον αν παραβει αυτες τις ρυθμισεις??? σιγα μην ασχοληθουν..... (οχι βεβαια οτι οι κατοχοι κανουν καθε μερα χλμ πανω κατω στα βουνα, αλλα κανεις δεν θα ασχοληθει μαζυ τους...)
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#484577 - Επιτρέπεται η κυκλοφορία των Ιστορικών Αυτοκινήτων την πρώτη Τετάρτη και το τρίτο Σάββατο κάθε μήνα με σκοπό την επίσκεψη σε συνεργείο για συντήρηση/επισκευή. Αν το αυτοκίνητο μείνει στο συνεργείο πάνω από μια μέρα, τότε κατ' εξαίρεση επιτρέπεται οποιαδήποτε μέρα να επιστρέψει στη βάση του, αρκεί να συνοδεύεται απο το τιμολόγιο του συνεργείου, ακόμη και αν αυτό είναι μηδενικό.

Να δω συνεργείο να εκδίδει μηδενική απόδειξη και τι στον κόσμο.


Επιτρέπεται μια Κυριακή το μήνα η κίνηση του Ιστορικού Αυτοκινήτου, χωρίς να υπάρχει κάποια εκδήλωση, για λόγους συντήρησης. Μοναδικος περιορισμός είναι ότι σε αυτήν την περίπτωση δεν μπορεί το αυτοκίνητο να βγει από τα όρια του νομού στον οποίο ανήκει.

:s_whiteflag :s_whiteflag :s_whiteflag :s_whiteflag
MΙΑ (1) Κυριακή έτσι χύμα; Άρα αυτό σημαίνει κάθε Κυριακή :lol:
Καλά για τα όρια κίνησης, απλά ασχολίαστο. :slap:

Συμπέρασμα: Έχουν χαζέψει.-
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#484578
rocsta έγραψε:- Επιτρέπεται η κυκλοφορία των Ιστορικών Αυτοκινήτων την πρώτη Τετάρτη και το τρίτο Σάββατο κάθε μήνα με σκοπό την επίσκεψη σε συνεργείο για συντήρηση/επισκευή. Αν το αυτοκίνητο μείνει στο συνεργείο πάνω από μια μέρα, τότε κατ' εξαίρεση επιτρέπεται οποιαδήποτε μέρα να επιστρέψει στη βάση του, αρκεί να συνοδεύεται απο το τιμολόγιο του συνεργείου, ακόμη και αν αυτό είναι μηδενικό.

Να δω συνεργείο να εκδίδει μηδενική απόδειξη και τι στον κόσμο.


Επιτρέπεται μια Κυριακή το μήνα η κίνηση του Ιστορικού Αυτοκινήτου, χωρίς να υπάρχει κάποια εκδήλωση, για λόγους συντήρησης. Μοναδικος περιορισμός είναι ότι σε αυτήν την περίπτωση δεν μπορεί το αυτοκίνητο να βγει από τα όρια του νομού στον οποίο ανήκει.

:s_whiteflag :s_whiteflag :s_whiteflag :s_whiteflag
MΙΑ (1) Κυριακή έτσι χύμα; Άρα αυτό σημαίνει κάθε Κυριακή
Καλά για τα όρια κίνησης, απλά ασχολίαστο. :slap:

Συμπέρασμα: Έχουν χαζέψει.-
Μήπως ορίσουν συγκεκριμένη Κυριακή, πχ η πρώτη? Επίσης πόσα συνεργεία δουλεύουν Σάββατο?

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#484812 Σημερα το βραδυ, βρεθηκα παρεα με το πληρωμα που ηρθε Δευτερο!!!! στο ιστορικο Ραλλυ Μοντε Καρλο... (5 μερες 2500 χλμ) με ενα Golf GTI.... προ του 80. μας ειπαν τις εμπειριες τους και εδειξαν in side πλανα απο ειδικες διαδρομες εκει. ειχε και ειδικες των 50 χλμ και εκαναν περιπου τρεις την ημερα σε ορεινους δρομους ασφαλτινους αλλα στροφηλικια απιστευτα... η μεση ταχυτητα ηταν 47 - 50χλμ ομως ηθελαν λαστιχα με καρφια στις περισσοτερες διαδρομες...
εδω οι φωτογραφιες....
Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα

και τα λαστιχα με καρφια... πισω ηταν αυτο.
Εικόνα

ζηλεψα την εμπειρια...

ηταν και τα αλλα πληρωματα με Ford Capri, Alfa Romeo 1750 ....
Άβαταρ μέλους
By 224v
#489895 εχει καποιος στον αγωνα που γινεται 20 χρονια τωρα με ιστορικα. εδω στην Ελλαδα και ονομαζεται "24 Ωρες Ελλαδα??" ειναι πλεον γυρω στα 800χλμ ασφαλτινα.....
Άβαταρ μέλους
By 224v
#563647 Από την εκκινηση για το Rally Monte Carlo σημερα στην Ακροπολη…

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Τα συμμετεχοντα στον αγωνα που θα πανε στο Μοντε Καρλο


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#747311 Έχει κάποιο νόημα να εκδοθεί πιστοποιητικό καταχώρησης youngtimer; Πέρα από τα οφέλη που αναφέρουν για λιγότερα ασφάλιστρα (που φαντάζομαι δε θα έχουν και μεγάλη διαφορά) υπάρχει κάτι άλλο για να αξίζει;
Άβαταρ μέλους
By 993cc
#747379 Ναι, ο κύριος λόγος είναι η αποζημίωση σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος. Ασφαλισμένο σαν απλά παλαιό αυτοκίνητο σε περίπτωση μεγάλης ζημιάς μπορεί να σου πουν πάρε ένα 1000άρικο δώσε μας το αμάξι (ολική καταστροφή με μη συμφέρουσα την επισκευή του κατ'αυτούς) και στο καλό, ενώ αν εγγραφεί στο μητρώο σαν ιστορικό θα αποζημιωθεί με βάση την πραγματική του αξία.