- 19 Δεκ 2015, 13:10
#197741
Επανέρχομαι λοιπόν, σε συνέχεια του ημιτελούς προηγούμενου μηνύματος.
Ήταν λοιπόν την περίοδο 1942-1946 στα πλαίσια ιδεών για βελτίωση της ανάρτησης της Αprilia, η οποία είχε roll center πολύ χαμηλά και άρα μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Η ιδέα ήταν ένα συμπληρωματικό υδραυλικό σύστημα, το οποίο θα λειτουργούσε μια βαλβίδα που είχε τη μορφή εκκρεμούς για προσομοίωση της κλίσης του αμαξώματος. Δρώντας στα πίσω αμορτισέρ, θα έδινε την απαιτούμενη επιπλέον αντίσταση στις κλίσεις.
Η φωτογραφία είναι από το βιβλίο
Lancia and De Virgilio At the Centre του Geoffrey Goldberg
Eννοείται δεν έχει καμία σχέση με υδροπνευματική της citroen αλλά με υδραυλικό αντιστρεπτικό σύστημα. Ήταν περίπου ίδια χρονικά περίοδο με τις πρώτες ασχολίες του Mages με την υδροπνευματική.
Ψάχνοντας πάντως τώρα, είδα ότι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της citroen με anti roll υδραυλικό (που είναι πιο κοντά σε αυτό που δείχνει το επάνω σχέδιο του de Virgilio) ήταν η xantia activa που πλέον είχε ηλεκτρονικό έλεγχο.
http://www.citroenet.org.uk/miscellaneo ... ics-2.html