Τα πρωτότυπα και τα μελλοντικά μοντέλα των κατασκευαστών
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#196923
sknipper έγραψε:Όποτε πάει να ανέβει κατηγορία τα βρήκε δύσκολα.


Υπήρχαν κάτι σοβαρότατα Fiat Coupe που έβαζαν τα γυαλιά σε πολλά ζμπορ τουτούνια. Για να μην πάμε πιο πίσω και σε κάτι 131 κλπ.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#196942 Η φιατ έχει το ίδιο πρόβλημα που έχουν όλοι οι μαζικοί κατασκευαστές τα τελευταία 25 χρόνια,δεν μπορούν να βγάλουν αυτοκίνητο που να είναι επιτυχημένο πανω από d segment ή πανω απο 2000 cc.Στην καλύτερη πουλάνε μονο στη χώρα τους και μερικές φορές ούτε καν εκεί

.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#196955 Συγνώμη αλλά το παλιό Tipo ήταν όχι μόνο σοβαρό αλλά και πολύ καλό αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#196959 Πραγματικά καλό αυτοκίνητο, ακόμη και με τα 1.1 ή 1.4 μοτέρ που τα είχαμε στην Ελλάδα. Τεράστιοι χώροι επίσης στα μόλις 4 μέτρα. Και πολύ ενδιαφέρον και πρωτοποριακό σχήμα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#196961 Και με ζουμερή οδική συμπεριφορά. Το είχε φίλος μου και κάναμε βόλτες σαν νέοι οδηγοί.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#196970 Το coupe ήταν μια φωτεινή εξαίρεση, υπήρχε βέβαια και παλιότερα τέτοιο στην γκάμα (128 κουπε αλλά και πιο μεγάλο κουπέ) και δεν είμαι σίγουρος αν δεν θα ήταν καλύτερο να είχε άλλο σήμα... Ο καλός κινητήρας ήταν αυτός της Lancia από την Integrale. Αυτό που δεν ήξερα και μόλις είδα είναι ότι σχεδιάστηκε όχι όπως νόμιζα από τον Pininfarina (που σχεδίασε το πολύ όμορφο εσωτερικό) αλλά από τον γνωστό Chris Bangle (που πήγε μετά και άφησε τα σημάδια του στην ΒMW)
Ναι υπήρχε και το 131 (και το 132 και το 6κύλινδρο 130) αλλά άλλες εποχές και ακόμα και τότε εκτός αγώνων τότε και σπορτίφ ξεχασμένων παπούδων τώρα η όποια εμπορική του επιτυχία στηριζόταν στο ότι ήταν φτηνό. Και το 131 με μήκος περί το 4,25 δεν το χρεώνω και για πολύ σοβαρό... 132 και 130 πάλι εκτός Ιταλίας δεν πολυδουλέψαν.
Θυμάστε το Chroma (νομίζω ήταν αδελφάκι κάποιου Saab και ίσως και κάποιου άλλου). Και από αυτό εκτός Ιταλίας δεν υπήρχαν πολλά, δεν έχει να προσφέρει κάτι η μάρκα σε τέτοιες κατηγορίες. H Lancia μπορούσε όπως έδειξε με τη Thema και η Αλφα πάλι μπορούσε αν και έχασε πολύ όταν έγινε προσθιοκίνητη.
Η Fiat καλό είναι να βγάζει μικρά (seicento, 500) σούπερμινι (Punto) και κανένα σπορ μικρό. Άντε και καμιά παραλαγή στα σούπερμίνι. Μικρομεσαία και πάνω να βγάζουν οι άλλες εταιρείες του gruppo. Μικρή Alfa δεν χρειάζεται, σπορτίφ από μικρόμεσαίο και πάνω και 1-2 σπορ. Η Lancia μικρό μεσαίο μεγάλο με έμφαση την άνεση και πολυτέλεια.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#196980
sknipper έγραψε:Το coupe ήταν μια φωτεινή εξαίρεση, υπήρχε βέβαια και παλιότερα τέτοιο στην γκάμα (128 κουπε αλλά και πιο μεγάλο κουπέ) και δεν είμαι σίγουρος αν δεν θα ήταν καλύτερο να είχε άλλο σήμα... Ο καλός κινητήρας ήταν αυτός της Lancia από την Integrale. Αυτό που δεν ήξερα και μόλις είδα είναι ότι σχεδιάστηκε όχι όπως νόμιζα από τον Pininfarina (που σχεδίασε το πολύ όμορφο εσωτερικό) αλλά από τον γνωστό Chris Bangle (που πήγε μετά και άφησε τα σημάδια του στην ΒMW)
Ναι υπήρχε και το 131 (και το 132 και το 6κύλινδρο 130) αλλά άλλες εποχές και ακόμα και τότε εκτός αγώνων τότε και σπορτίφ ξεχασμένων παπούδων τώρα η όποια εμπορική του επιτυχία στηριζόταν στο ότι ήταν φτηνό. Και το 131 με μήκος περί το 4,25 δεν το χρεώνω και για πολύ σοβαρό... 132 και 130 πάλι εκτός Ιταλίας δεν πολυδουλέψαν.
Θυμάστε το Chroma (νομίζω ήταν αδελφάκι κάποιου Saab και ίσως και κάποιου άλλου). Και από αυτό εκτός Ιταλίας δεν υπήρχαν πολλά, δεν έχει να προσφέρει κάτι η μάρκα σε τέτοιες κατηγορίες. H Lancia μπορούσε όπως έδειξε με τη Thema και η Αλφα πάλι μπορούσε αν και έχασε πολύ όταν έγινε προσθιοκίνητη.
Η Fiat καλό είναι να βγάζει μικρά (seicento, 500) σούπερμινι (Punto) και κανένα σπορ μικρό. Άντε και καμιά παραλαγή στα σούπερμίνι. Μικρομεσαία και πάνω να βγάζουν οι άλλες εταιρείες του gruppo. Μικρή Alfa δεν χρειάζεται, σπορτίφ από μικρόμεσαίο και πάνω και 1-2 σπορ. Η Lancia μικρό μεσαίο μεγάλο με έμφαση την άνεση και πολυτέλεια.

Βασικά τα αδερφάκια του Croma τα ανέφερες ,ήταν η 164,η Thema και το Saab 9000.Απο τα 4 νομίζω ότι η 164 είχε το ποιο ενδιαφέρον σχήμα,το φιατ ήταν το ποιο αδιάφορο,αλλά προσωπικά θα ήθελα μια Thema 8.32 αυτή με τον κινητήρα της Ferrari



.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#196986 Επίσης, για να είναι σοβαρό ένα αμάξι, δεν χρειάζεται να είναι 5μετρο...

Υπήρχαν και υπάρχουν σοβαρότατα σούπερ μίνι ή ακόμα μικρότερα. Απλά η fiat σε γενικές γραμμές δεν θέλει να θυμηθεί πως γίνεται αυτό και ξεζουμίζει τη νοσταλγία του 500αριού...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#197004 To υπαρχον bravo oταν παρουσιαστηκε δεν το ελεγες κακο παντως. Ασχετα αν δεν πουλησε....

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#197016 Ήταν μια εξαιρετική εναλλακτική στο Astra, να τα λέμε αυτά.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#197019 Απο μηχανης θεος.... Αιντα οπελαρα...

< >
Άβαταρ μέλους
By IKE
#197055
mirage έγραψε:To υπαρχον bravo oταν παρουσιαστηκε δεν το ελεγες κακο παντως. Ασχετα αν δεν πουλησε....

< >


Κακό όχι, απλά ήταν μέτριο ανάμεσα σε πολύ καλύτερα μοντέλα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#197360 H 8.32 δεν είναι απλά Lancia, είναι ειδικό αυτοκίνητο από αυτά που τους αξίζει μια θέση ψηλά. Άλλη σπέσιαλ συνεργασία όπου το αποτέλεσμα είναι ανώτερο από το άθροισμα θεωρώ είναι και η Citroen - Maserati. Υπάρχει και το Vauxhall Carlton - Lotus αλλά αυτό δεν μένει στην ιστορία όπως τα άλλα.
Φυσικά και το θέμα το έχουμε ξεσκίσει.... υποτίθεται μιλάμε για το Aegea που είναι ένα Τουρκικής κατασκευής αυτοκίνητο κάτι για το οποίο θα έπρεπε να κλαίμε και να χτυπιόμαστε, για τις ευκαιρίες που καταστρέψαμε.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#197364 To Lotus Omega ήταν εξαιρετικό αυτοκίνητο, η 8.32 αν και προσωπικά μου αρέσει όπως οι περισσότερες αυτοκινιτιστικές ανωμαλίες, ήταν ένα ετερόκλητο κολάζ απο αταίριαστα μεταξύ τους εξαρτήματα ατάκτρως συνδεδεμένα.

Αν εννοείς την SM είναι βλασφημία να τη βάζεις στην ίδια πρόταση με την 8.32.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#197410 Ναι ,βλασφημία αλλά για ποιο απο τα 2?Η SM είναι όχημα απο αλλο πλανήτη

.