Τα πρωτότυπα και τα μελλοντικά μοντέλα των κατασκευαστών
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#85360 Πέρα από το τεχνικό κομμάτι (που βαριέμαι να διαβάσω) η πρόοδος που έχουν κάνει στο design
είναι αξιοθαύμαστη, φαίνεται 3 γενιές μπροστά από το Agera χωρίς να είναι κραυγαλέο. Ειδικά
το πίσω μέρος είναι... mesmerizing.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#85418 Κατάλαβε κάποιος πως λειτουργεί αυτό το έρμο το Direct Drive που αντικαθιστά το κιβώτιο ταχυτήτων.
Το διάβασα όλο το άρθρο, αλλά δεν κατάλαβα. Δεν θέλουν να αποκαλύψουν τα μυστικά τους ή είναι προφανές κι εγώ είμαι άσχετος;
Άβαταρ μέλους
By nass
#85450 Δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων, μόνο διαφορικό μέσω του οποίου η ισχύς του κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) μεταδίδεται στους τροχούς (κέρδος: βάρος κιβωτίου + απώλειες λόγω κιβωτίου)
Επειδή όμως οι ICE δεν έχουν αρκετή ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών (εξ΄ου και η ανάγκη χρήσης κιβωτίων ταχυτήτων), τα κενά της ροπής (πχ. για το ξεκίνημα) συμπληρώνουν οι 3 ηλεκτροκινητήρες, ενώ επιπροσθέτως οι δύο μικροί στις εξόδους του διαφορικού λειτουργούν σαν torque vectoring στέλνοντας περισσότερη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση.

Πολύ έξυπνο :thumbsup: , για να το δούμε και στην πράξη.

Αν δεν χρειάζεται να πετάς λεφτά σε "τεχνολογία Formula 1 (TM)" ("ψαγμένη" αεροδυναμική, τιμόνια-χριστουγεννιάτικα δέντρα κτλ.) μπορείς να τα χρησιμοποιείς δημιουργικότερα :) (και το Regera όμως έχει "DRS" :hmmm: )
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#85630
Anonymous Founder έγραψε:Κατάλαβε κάποιος πως λειτουργεί αυτό το έρμο το Direct Drive που αντικαθιστά το κιβώτιο ταχυτήτων.
Το διάβασα όλο το άρθρο, αλλά δεν κατάλαβα. Δεν θέλουν να αποκαλύψουν τα μυστικά τους ή είναι προφανές κι εγώ είμαι άσχετος;


Direct Drive είναι ακριβώς αυτό που εννοεί η λέξη. Ο κινητήρας συνδεμένος πάνω στο διαφορικό. +ενα υδραυλικό συμπλέκτη που είναι ανοιχτός κάτω απο τα 40kph.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#85636 Νομίζω πως το hydraulic coupling που έχει στο σχήμα δεν είναι απλά ένας συμπλέκτης. Το μόνο σίγουρο είναι ότι μπορεί να κλειδώσει, αλλά αυτό δε σημαίνει πως λειτουργεί on-off. Ίσως είναι κάποιου είδους υδραυλικός κινητήρας με χρήση ανάλογη σαν το πλανητικό της Toyota στα υβριδικά της.
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#85638 Ναι. Αναφέρει στο βιντεο (4:55) mostly on-off και κάτι λέει για slip για να αλλάξει ratio (εκεί δεν έπιασα το γιατί μια και υποτίθεται οτι είναι σταθερός ο λόγος :hmmm:) αλλά δεν το εξηγεί περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#85643 Στο σχήμα γράφει τελική σχέση μετάδοσης 2,85, άρα το KDD περιλαμβάνει και μετατροπέα ροπής, δεν συνδέει τους τροχούς με τον στρόφαλο 1:1

Jmarr στο 4:55 που λες, ούτε εγώ ακούω καλά, αλλά ίσως εννοεί ότι αλλάζει το ratio μεταξύ ηλεκτροκινητήρων και ice :hmmm:

Πάντως είναι όντως πολύ ωραίο σαν ιδέα, και η πρώτη περίπτωση στα μάτια μου* που οι ηλεκτροκινητήρες έχουν ουσιαστική χρησιμότητα, πέρα από την κατανάλωση. Χρησιμοποιούνται δηλαδή κυρίως για να χαμηλώσουν το συνολικό βάρος, με 2 τρόπους, καθώς είναι ελαφρύτεροι από τον αντίστοιχης δύναμης ice και επιτρέπουν να μη χρησιμοποιηθεί συμβατικό κιβώτιο

*disclaimer δεν έχω παρακολουθήσει όλες τις εξελίξεις σε αυτό το μέτωπο τα τελευταία χρόνια
Άβαταρ μέλους
By nass
#85650
Chris έγραψε:Στο σχήμα γράφει τελική σχέση μετάδοσης 2,85, άρα το KDD περιλαμβάνει και μετατροπέα ροπής, δεν συνδέει τους τροχούς με τον στρόφαλο 1:1


Μπα, τελική σχέση μετάδοσης πρέπει να είναι (κορωνοπήνιο)
Άβαταρ μέλους
By IKE
#85651 Ο Chris λέει ότι είναι τελική σχέση μετάδοσης και τον διορθώνεις λέγοντάς του ότι είναι τελική σχέση μετάδοσης?
Άβαταρ μέλους
By nass
#85652 [captain obvious]
Το "μπα" πάει στο "άρα το KDD περιλαμβάνει και μετατροπέα ροπής" (το αντιλαμβάνομαι με την έννοια που χρησιμοποιείται στα αυτόματα κιβώτια)
Και δεν τον "διορθώνω", λέω την άποψή μου, η οποία απλά δε συμφωνεί με τη δική του, εξ΄ου και το "μπα" = "δε νομίζω".
Αν τον "διόρθωνα" θα έλεγα "λάθος".
[/captain obvious]

Τίποτε άλλο ?
Άβαταρ μέλους
By Chris
#85653 Δεν είναι θέμα σωστου-λάθους, ο "μετατροπέας ροπής" περιλαμβάνει από κορωνοπήνια μέχρι γρανάζια ποδηλάτων, εγώ με αυτή την έννοια χρησιμοποίησα τον ορισμό. Με τις περιγραφές στα πρώτα ποστ είχα αποκτήσει την ιδέα ότι οι στροφές στον στρόφαλο μεταφράζονται σε στροφές στον τροχό, χωρίς περαιτέρω διαιρέσεις. Αυτό δεν ισχύει, χρησιμοποιώντας ένα κορωνοπήνιο ή πες το όπως θες, που μετατρέπει (μειώνει συνήθως) τις στροφές, αυτόματα μετατρέπεις και την ροπή, άρα είναι μετατροπέας ροπής

offtopic Η μέρα που ο μέσος petrolhead θα ακούει ice και θα σκέφτεται πρώτα κινητήρα εσωτερικής καύσης θα είναι μια χαρούμενη μέρα για την αυτοκίνηση
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#85673
j.marr έγραψε:Αναφέρει στο βιντεο (4:55) mostly on-off και κάτι λέει για slip για να αλλάξει ratio (εκεί δεν έπιασα το γιατί μια και υποτίθεται οτι είναι σταθερός ο λόγος :hmmm:) αλλά δεν το εξηγεί περισσότερο.


Chris έγραψε:Jmarr στο 4:55 που λες, ούτε εγώ ακούω καλά, αλλά ίσως εννοεί ότι αλλάζει το ratio μεταξύ ηλεκτροκινητήρων και ice :hmmm:

Αυτό νομίζω και εγώ, εκεί λέει ο Κρίστιαν: "We have a hydraulic coupling element which is allowed to sometimes slip for short period of time to change the ratio (σσ: πιο πολύ σε "rates" μου ακούγεται αλλά τέλος πάντων) between the ice combustion engine and wheels (σσ: εδώ πιστεύω ότι με τον όρο wheels αναφέρεται στους πίσω ηλεκτροκινητήρες), but mostly just open or locked".
Άβαταρ μέλους
By pik.
#85964 :inlove:
ερωτας απο αυτοκινητο...
ευτυχως που υπαρχει αυτος και ο Pagani ακομα.

ποσο στοιχιζει δεν μας ειπε :lol:
Άβαταρ μέλους
By nass
#86062
Chris έγραψε:Δεν είναι θέμα σωστου-λάθους, ο "μετατροπέας ροπής" περιλαμβάνει από κορωνοπήνια μέχρι γρανάζια ποδηλάτων,


ΟΚ, δεν το γνώριζα αυτό :)
(Πάντως η Wikipedia στο σχετικό λήμα αναφέρεται στα αυτόματα κιβώτια)
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#138892
The Koenigsegg Regera has 1500 hp and no transmission
This might be the most interesting hypercar development in recent memory.

Εικόνα

It's hard not to think of the hybrid supercar in Darwinian terms when you come to realize that the Koenigsegg Regera has transcended the transmission altogether in a rather incredible evolution. Instead of an electric motor behind or in addition to a traditional gearbox, the transmission of the Regera has atrophied like those cave fish without eyes—replaced entirely by a trio of three electric motors. Koenigsegg calls it "Direct Drive".


Koenigsegg Regera - The Official Photos

A mechanical transmission is simply not needed. Instead, the 1100-hp, twin-turbocharged, 5.0-liter Koenigsegg V8 (which, in Koenigsegg fashion, makes more power on E85 Ethanol) sends power directly to three electric motors, one attached to the front of the crankshaft and providing power to both the battery and to the rear motors—one for each of the rear wheels. The battery is a 9.27 kWh lithium-polymer type, weighing 253 lbs. and located in the central chassis tunnel. When the electric motors are factored in, the total system output is a claimed 1500 hp at the crank and 1475 lb-ft (2000 Nm) of torque.

Εικόνα

Wet weight is 3589 lbs, compared to the Agera R's 3163 lbs wet. Koenigsegg claims that the car would weigh 194 lbs. more than this had they used a traditional DCT in a hybrid configuration. If you discount the weight of the battery, the Regera is 173 lbs. more than an Agera R.

It's also a plug-in hybrid with an interesting feature called "Battery Drain Mode." When the Regera is around 50 km from its destination or a charge point, a button will trigger BDM. Taking into account the driver's behavior, it will attempt to fully drain the battery to allow for a full charge at the destination, which minimizes CO2 emissions in anticipation of a plug-in station.

Εικόνα

Only 80 examples of what Koenigsegg claims will be the fastest-accelerating, most powerful production car ever will be produced.

Πηγή: http://www.roadandtrack.com/car-shows/g ... k-details/