Τα πρωτότυπα και τα μελλοντικά μοντέλα των κατασκευαστών
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#85035
Άβαταρ μέλους
By IKE
#85043 Πάντα τους είχα σε εκτίμηση, το συγκεκριμένο φαίνεται απλά απίστευτο. Απορώ πως δεν δοκίμασε κάποιος άλλος ήδη αυτού του είδους τη μετάδοση.

Bonus: είναι και όμορφο.
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#85051 Μάλλον γιατί είναι το πρώτο ηλεκτρικό που έχει μέσα και ICE παρά ICE που έχει και ηλεκτροκινητήρες. :lol:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#85052 Μη γίνεσαι κίκιζας Στέφανε :v
Άβαταρ μέλους
By drdino
#85054 Τα μοτέρ της YASA είναι τρομερά, τέτοιο είχαμε στην μηχανή (το Yasa-400, όχι το 250 του Regera) κι είναι απίστευτο το packaging τους.
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#85057 Σιλανς μαρή. :shifty:

Αυτό που έγραψα μάλλον το περιγράφει αρκετά καλά. Δεν θυμάμαι άλλο υβριδικό με τόσο μεγάλη ιπποδύναμη απο ηλε/ρες. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#85060 Ενδιαφέρον θα έχει το πως παντρεύεται ολο αυτό το σύστημα και τι φτάνει στον οδηγό. Πχ. μέχρι τα 40 είσαι φουλ Η/κινητος και μετά μπαίνει η μηχανή στο ρελαντλί. Ροπή θα έχεις άφθονη φυσικά με η/κ αλλα θα ακους μια ICE που λειτουργεί σε χαμηλές στροφές.
Άβαταρ μέλους
By nass
#85106 Πολύ ενδιαφέρον :thumbsup:
Υπάρχει αντίστοιχη εφαρμογή σε άλλο μεταφορικό μέσο ? :hmmm:

"Χαμηλές στροφές" με redline στις 8250 ? :lol:
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#85192
nass έγραψε:"Χαμηλές στροφές" με redline στις 8250 ? :lol:


Κατάλαβες τι ταχύτητα θα πρέπει να έχεις πιάσει για να ακούς τον κινητήρα στις 8250 ή δεν έπιασες πως λειτουργεί η μετάδοση?? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By nass
#85206 380 :)
Προφανώς εσύ μιλάς για "μέχρι τα 40".
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#85218 Μέχρι τα 40 δεν ακούς τίποτα προφανώς γιατί είναι μόνο ηλεκτρικό. (ή μάλλον θα ακούς μόνο αν φορτίζει). :lol:

Στα 100 πχ θα είσαι γύρο στις 1500 στροφές. Γι αυτό έγραψα οτι θα είναι εντελώς διαφορετικό τι φτάνει στον οδηγο.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#85306 Σιγά το πράγμα.
Στις 1500 μια Viper έχει πάνω από 120. :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#85325 Εικόνα


Θεώρησα πως η φατσούλα αρκούσε για να δείξει τη λογική του σχολίου μου. :s_biggrin