Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By JBT
#424699 Καλό είναι σε τέτοιους δρόμους να μην τρέχουμε λες και είναι δρόμος ευρωπαϊκός.

Σωστό;

Βασικά γενικότερα δεν λέει να τρέχεις σαν τον παλαβό, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#424704
rocsta έγραψε:To ride είναι το θέμα παιδιά. Εκεί που παραδοσιακά τα megane RS ήταν κορυφαίο και κάτι που για εμένα προσωπικά θα μετρούσε περισσότερο από την πρόσφυση της 4κίνησης.


Μην περιμένεις ότι η διαφορά τους είναι κάτι από S-Klasse προς WTCC αγωνιστικό. :lol:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#424707 Με 2 εταιρικά αυτοκίνητα γιατί να μην κοιτάξεις κάτι πιο ειδικό?
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#424708 Πάντως νομίζω για τους τρίτους όσο κάγκουρας θα φαίνεσαι με το type r τόσο θα φαίνεσαι και με το rs και πιθανολογώ και με το cup. Αντιλαμβάνομαι φυσικά ότι το type r έχει το κάτι παραπάνω και ότι μπορεί να μην είναι όντως του στυλ σου αλλά αν ήσουν πραγματικά ελεύθερος να επιλέξεις όποιο hot hatch θέλεις θα ήταν όντως η εμφάνιση του ανασταλτικός παράγοντας; Είχες οδηγήσει και το προηγούμενο αν θυμάμαι πως σου είχε φανεί σε φανταζόσουν ως ιδιοκτήτη;
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#424710
NickTG έγραψε:Με 2 εταιρικά αυτοκίνητα γιατί να μην κοιτάξεις κάτι πιο ειδικό?

Πόσο βγαίνει η mustang 2.3;;; :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#424711
NickTG έγραψε:Με 2 εταιρικά αυτοκίνητα γιατί να μην κοιτάξεις κάτι πιο ειδικό?

Οπως? Για ρίξε καμιά ιδέα. :)

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#424721
rocsta έγραψε:To ride είναι το θέμα παιδιά. Εκεί που παραδοσιακά τα megane RS ήταν κορυφαίο και κάτι που για εμένα προσωπικά θα μετρούσε περισσότερο από την πρόσφυση της 4κίνησης.


μ αρεσεις.
και για μενα το μεγκανε,εφοσον παταει πανω στην φιλοσοφια των προηγουμενων ρενωλτ.





@Βusso
δια της ατοπου απαγωγης ακου την δικη μου επιλογή.
Evolution X ss/t ή manual όπως σε βολεβει η οδηγηση στα 20-25κ
Οχλινς με 2500 ευρω
Εξατμιση από τούρμπο με αλλα 1500
επαναπρογραμματισμος με 500-800 ευρω για 360-400 χορσα.
με τα μισα χρηματα,εχεις ανωτερο αυτοκινητο από όλα οσα βγαινουν σημερα.
Δεν σε απασχολει ποσο θα χασει αξια,την εχει χασει ο πρωτος αγοραστης,και τα συγκεκριμένα δεν πρόκειται να χασουν άλλη αξια.Μενουν σταθερα στα 20-30κ αναλογα την κατασταση και τα εξτρα.
Είναι ικανο παντου,ασχετου οδοστρώματος,ειναι αξιοπιστο(μπαταρια κλειδιού στα 15 χρονια η πρωτη αποδεκτη ''βλαβη'')
εχει απιστευτο ride που λεει και ο φιλος ροκστα.
και 20-25κ στο πανταλονι για βεζινες/τελη για τα επομενα 10 χρονια.
Οποτε το πουλήσεις θα τα παρεις και σχεδόν όλα που εδωσες πανταλονι ξανα. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#424723
JBT έγραψε:Καλό είναι σε τέτοιους δρόμους να μην τρέχουμε λες και είναι δρόμος ευρωπαϊκός.

Σωστό;

Βασικά γενικότερα δεν λέει να τρέχεις σαν τον παλαβό, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.


εννοείτε ότι δεν τρεχουμε ρε συ. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#424758 Ντίμη μιλάμε για καινούριο.
Για ποιο λόγο να θέλει κάποιος να πάρει καινούριο;

Για τους εξής λόγους:
-Θέλει να βάλει δόσεις
-Θέλει να δικαιολογεί κάποιο ποσό/έτος για όχι άπαξ στην εφορία
-Θέλει εγγυήση
-Θέλει να κάνει αυτός το "unboxing"
-Θέλει το καινούριο μοντέλο και όχι κάποιο παλαιό, ακόμη και αν είναι καλύτερο αυτό
-Θέλει να το παραγγείλει στο χρώμα, στην έκδοση και στον εξοπλισμό που ακριβώς επιθυμεί


Κάποιοι από τους βασικούς λόγους είναι αυτοί και είναι σημαντικοί.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#424762 Κακά τα ψέμματα, η καινουργίλα είναι ανίκητη, εκτός αν μιλάμε για κάτι ΠΟΛΥ ξεχωριστό. Με €65.000 για παράδειγμα παίρνεις Ferrari 360 και δεν ασχολείσαι με τα τουρμπιστά κουβαδάκια!!!

Όμως αν θες καινούριο καθημερινό αυτοκίνητο οι επιλογές μου κατά σειρά προτίμησης στα 50-60 χιλιάρικα θα ήταν οι εξής:
1) BMW M240i
2) Ford Mustang 5.0
3) Subaru Impreza STi
4) Ford Focus RS / Renault Megane RS
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#424782
REALZEUS έγραψε:Κακά τα ψέμματα, η καινουργίλα είναι ανίκητη, εκτός αν μιλάμε για κάτι ΠΟΛΥ ξεχωριστό. Με €65.000 για παράδειγμα παίρνεις Ferrari 360 και δεν ασχολείσαι με τα τουρμπιστά κουβαδάκια!!!

Όμως αν θες καινούριο καθημερινό αυτοκίνητο οι επιλογές μου κατά σειρά προτίμησης στα 50-60 χιλιάρικα θα ήταν οι εξής:
1) BMW M240i
2) Ford Mustang 5.0
3) Subaru Impreza STi
4) Ford Focus RS / Renault Megane RS


Εντάξει, λίγο άκυρο παράδειγμα το 360 ρε συ Δία. Το έσκισες. :lol:

Είναι δυνατόν να έχεις ως daily car ένα τέτοιο αυτοκίνητο? Πρέπει επίσης να έχεις άλλα τόσα στην άκρη για συντήρηση και βλάβες. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι για εφοπλιστές (ή ποδοσφαιριστές). :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#424800
REALZEUS έγραψε:Κακά τα ψέμματα, η καινουργίλα είναι ανίκητη, εκτός αν μιλάμε για κάτι ΠΟΛΥ ξεχωριστό. Με €65.000 για παράδειγμα παίρνεις Ferrari 360 και δεν ασχολείσαι με τα τουρμπιστά κουβαδάκια!!!

Όμως αν θες καινούριο καθημερινό αυτοκίνητο οι επιλογές μου κατά σειρά προτίμησης στα 50-60 χιλιάρικα θα ήταν οι εξής:
1) BMW M240i
2) Ford Mustang 5.0
3) Subaru Impreza STi
4) Ford Focus RS / Renault Megane RS


+1 για τα δυο πρωτα, παροτι ξεφευγουμε κατηγορια...

Η 360 παροτι πρεπει να ειναι οτι πιο κοντα σε αισθηση απο F1 με πινακιδες , στα λεφτα αυτα, στην πλειοψηφια των Ελληνικων δρομων ειναι σχεδον πεταμενα λεφτα, τουλαχιστον για οσους αρεσκονται να χρησιμοποιουν σε σεβαστο βαθμο τις δυνατοτητες της κατασκευης και οχι απλως να σουλατσαρουν σε...νυχτερινες πιστες.

Γνωστος μου -κατοχος 996ΤΤ- που εχει βολταρει μια -χειροκινητη μαλιστα- ενος φιλου του αρκετες φορες, ανεφερε οτι φυλαγοταν σχεδον ολη την ωρα απο κακοτεχνιες, να μην βρει το αρκετα χαμηλο μπροστινο σποιλερ, τον κουραζε σχετικα συντομα το απολυτο στησιμο, αλλα και η ακαριαια αποκριση στο γκαζι σε βιαστικους ρυθμους ( εχοντας το στροφομετρο στις τουλαχιστον 4κ σαλ) που κανει πολυ νευρικο τον πισω αξονα, (σε μη τελεια επιφανεια οδοστρωματος) απαιτωντας συνεχως μικρορυθμισεις στο τιμονι.

Φανταστικη για πιστα και επιπεδους δρομους τυπου...μπιλιαρδου και απο εκει και περα για μοστρα και γκομενοπαγιδα...

Για τις υπολοιπες περιπτωσεις που αποτελουν και την πλειοψηφια δρασης του εκαστοτε ανησυχου οδηγικα, το ευρος ευχαριστησης, εκμεταλλευσης της κατασκευης, ειναι πολυ περιορισμενο, συμφωνα και με τα λεγομενα του τυπου, για τον οποιο ξερω σε προσωπικο επιπεδο οτι μονο κουλαδι δεν ειναι...

Οποτε και με τα παραπανω συμφραζομενα που ανεφερε και ο Νικος, το Focus RS φαινεται να ταιριαζει περισσοτερο και στις Ελληνικες συνθηκες δρομων, περα απο την αρεστη, ρυθμισιμη πισωκινητη συμπεριφορα του...Πλην της αρκετα σφιχτης αναρτησης απ' οσο λενε τα περισσοτερα αρθρα και εκει μαλλον "κουμπωνουν" ως εξαιρετικες εναλλακτικες, οι Γαλλικες προτασεις, τα προσθιοκινητα μεν αλλα με μπλοκε διαφορικο και τελειες αναρτησεις, 308 GTI και Megane RS.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#424809
Giuseppe Busso έγραψε:Ντίμη μιλάμε για καινούριο.
Για ποιο λόγο να θέλει κάποιος να πάρει καινούριο;

Για τους εξής λόγους:
-Θέλει να βάλει δόσεις
-Θέλει να δικαιολογεί κάποιο ποσό/έτος για όχι άπαξ στην εφορία
-Θέλει εγγυήση
-Θέλει να κάνει αυτός το "unboxing"
-Θέλει το καινούριο μοντέλο και όχι κάποιο παλαιό, ακόμη και αν είναι καλύτερο αυτό
-Θέλει να το παραγγείλει στο χρώμα, στην έκδοση και στον εξοπλισμό που ακριβώς επιθυμεί


Κάποιοι από τους βασικούς λόγους είναι αυτοί και είναι σημαντικοί.


ε αμα είναι σημαντικοι ας δωσουν 25κ παραπανω.
και εγω καινουρια τα ειχα παρει. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#424810
REALZEUS έγραψε:Κακά τα ψέμματα, η καινουργίλα είναι ανίκητη, εκτός αν μιλάμε για κάτι ΠΟΛΥ ξεχωριστό. Με €65.000 για παράδειγμα παίρνεις Ferrari 360 και δεν ασχολείσαι με τα τουρμπιστά κουβαδάκια!!!


χοντρο.