Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#424822
REALZEUS έγραψε:Κακά τα ψέμματα, η καινουργίλα είναι ανίκητη, εκτός αν μιλάμε για κάτι ΠΟΛΥ ξεχωριστό. Με €65.000 για παράδειγμα παίρνεις Ferrari 360 και δεν ασχολείσαι με τα τουρμπιστά κουβαδάκια!!!

Όμως αν θες καινούριο καθημερινό αυτοκίνητο οι επιλογές μου κατά σειρά προτίμησης στα 50-60 χιλιάρικα θα ήταν οι εξής:
1) BMW M240i
2) Ford Mustang 5.0
3) Subaru Impreza STi
4) Ford Focus RS / Renault Megane RS

Οχι giulia στις επιλογές; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#424837
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Ντίμη μιλάμε για καινούριο.
Για ποιο λόγο να θέλει κάποιος να πάρει καινούριο;

Για τους εξής λόγους:
-Θέλει να βάλει δόσεις
-Θέλει να δικαιολογεί κάποιο ποσό/έτος για όχι άπαξ στην εφορία
-Θέλει εγγυήση
-Θέλει να κάνει αυτός το "unboxing"
-Θέλει το καινούριο μοντέλο και όχι κάποιο παλαιό, ακόμη και αν είναι καλύτερο αυτό
-Θέλει να το παραγγείλει στο χρώμα, στην έκδοση και στον εξοπλισμό που ακριβώς επιθυμεί


Κάποιοι από τους βασικούς λόγους είναι αυτοί και είναι σημαντικοί.


ε αμα είναι σημαντικοι ας δωσουν 25κ παραπανω.
και εγω καινουρια τα ειχα παρει. :iconcool:


Εμ αυτό πληρώνεται. Και όχι μόνο αυτό. Το εσωτερικό του Μήτσου είναι ξεπερασμένο. Ο Νίκος και ο κάθε Νίκος σήμερα, θέλει να συνδέσει και το iPhone του με την οθόνη του αυτοκινήτου, να βρεθεί σε μια σύγχρονη και καινούρια καμπίνα. Αυτά δεν παίζουν ρόλο;
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#424846 Έτσι ακριβώς. Έχει μεγάλη σημασία το αυτοκίνητο να προσφέρει τις σύγχρονες τεχνολογικές ευκολίες.

Καλή η Giulia αλλά άλλη κατηγορία.

< >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#424866 Mustang :inlove: :inlove: και απο εμενα Νικο, με δευτερη επιλογη το Megane.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#424876
Giuseppe Busso έγραψε:
21 quadra έγραψε:Το Megane θα είναι 4WS, όπως η Laguna Coupe GT προφανώς με άλλες ρυθμίσεις, την οποία έχει γνωστός και όποτε την βάζει στα Μέγαρα δεν πιστεύουμε πόσο εύκολα στρίβει το καράβι και σε ανοιχτούς δρόμους και σε βουνά είναι όνειρο.


Κύριε Παναγιώτη κανείς δεν αμφιβάλλει ότι σε περιβάλλον σφιχτών διαδρομών με grip πίστας, πως το γαλλάκι θα κάνει παπάδες.
Όμως το ατού του Focus RS και σχεδόν κάθε 4κίνητου, είναι όσο οι συνθήκες πρόσφυσης αρχίζουν να μειώνονται.
Αυτό από μόνο του και όντας κάτοικος Ελλάδας που και δρόμους παγοδρόμια έχουμε και κατσαρούς με σαμαράκια, είναι λόγος πρότιμησης του 4κίνητου Αμερικάνου.
Πάντα προσωπικό γούστο, επαναλαμβάνω.


Γιάννη γνωρίζω από 1ο χέρι τα πλεονεκτήματα της τετρακίνησης αφού το καθημερινό μου είναι 4κίνητο με μόνιμη τετρακίνηση 3 διαφορικών όχι fake 2 διαφορικά ηλεκτρονικά κλπ. Θα πω ότι το πάτημα των Renault σε δύσκολους δρόμους, νεροφαγώματα, ανάποδες κλίσεις κλπ καταστάσεις δεν έχει κανένα 2wd ειδικά τα RS.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#424897
Κίκιζας . έγραψε:Η Ford εντωμεταξυ ως συνηθως, παρουσιαζει τις πιο γρηγορες εκδοσεις, προς την ολοκληρωση του κυκλου ζωης του αντιστοιχου μοντελου, οπερ και να σκασει κανεις μια 50αρα, γνωριζοντας οτι σε κανα χρονο απο τωρα θα παρουσιαστει το νεο Focus, δεν ειναι και οτι καλυτερο... :hmmm: Εκτος ισως εαν παιξει καμμια γενναιοδωρη εκπτωση, λιγο πριν το καταργησουν...


Αυτό νομίζω είναι λίγο ψιλοάκυρο. Και άλλες εταιρίες παρουσιάζουν νέα μοντέλα τους και πολύ αργότερα τις ειδικές εκδόσεις τους. Χαρακτηριστικά μου έρχεται η BMW που όλες σχεδόν οι Μ παρουσιαζονται αρκετά αργότερα των 114, 316 κλπ και ακολουθούν ξεχωριστό χρονοδιάγραμμα αντικατάστασης. Ενώ κάτι ανάλογο κάνει και η Renault. Το RS θεωρώ θα παλιωσει όταν θα παρουσιαστεί το νέο RS και όχι το νέο 1000αρι Focus.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#424903 Μην περιμένετε άμεσα φίκο ρς.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#424908
drdino έγραψε:Μην περιμένετε άμεσα φίκο ρς.

Παίζει να σταματήσει η παραγωγή του? Κάτι τέτοιο διάβασα.

Το σκισαμε το τοπικό.

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#424910 Καλά εννοείται, run out model είναι, εγώ για το επόμενο λέω (c519).
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#424950
Nikos! έγραψε:Εντάξει, λίγο άκυρο παράδειγμα το 360 ρε συ Δία. Το έσκισες.

Είναι δυνατόν να έχεις ως daily car ένα τέτοιο αυτοκίνητο?


Τόνισα ότι μιλάω για weekend car. Αλλιώς πας στα άλλα που έγραψα.


Κίκιζας . έγραψε:Η 360 παροτι πρεπει να ειναι οτι πιο κοντα σε αισθηση απο F1 με πινακιδες , στα λεφτα αυτα, στην πλειοψηφια των Ελληνικων δρομων ειναι σχεδον πεταμενα λεφτα, τουλαχιστον για οσους αρεσκονται να χρησιμοποιουν σε σεβαστο βαθμο τις δυνατοτητες της κατασκευης και οχι απλως να σουλατσαρουν σε...νυχτερινες πιστες.


Υπάρχουν δρόμοι που μπορείς να την χαρείς και κυρίως ημερήσιες πίστες! :iconcool: Αν είναι να την ταλαιπωρείς στην κίνηση όμως, καλύτερα να μην ασχοληθείς...


NiTse έγραψε:Οχι giulia στις επιλογές;


Έρωτας, αλλά μιλούσαμε για μικρότερα αυτοκίνητα, όχι οικογενειακά.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#424956
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Ντίμη μιλάμε για καινούριο.
Για ποιο λόγο να θέλει κάποιος να πάρει καινούριο;

Για τους εξής λόγους:
-Θέλει να βάλει δόσεις
-Θέλει να δικαιολογεί κάποιο ποσό/έτος για όχι άπαξ στην εφορία
-Θέλει εγγυήση
-Θέλει να κάνει αυτός το "unboxing"
-Θέλει το καινούριο μοντέλο και όχι κάποιο παλαιό, ακόμη και αν είναι καλύτερο αυτό
-Θέλει να το παραγγείλει στο χρώμα, στην έκδοση και στον εξοπλισμό που ακριβώς επιθυμεί


Κάποιοι από τους βασικούς λόγους είναι αυτοί και είναι σημαντικοί.


ε αμα είναι σημαντικοι ας δωσουν 25κ παραπανω.
και εγω καινουρια τα ειχα παρει. :iconcool:


Εμ αυτό πληρώνεται. Και όχι μόνο αυτό. Το εσωτερικό του Μήτσου είναι ξεπερασμένο. Ο Νίκος και ο κάθε Νίκος σήμερα, θέλει να συνδέσει και το iPhone του με την οθόνη του αυτοκινήτου, να βρεθεί σε μια σύγχρονη και καινούρια καμπίνα. Αυτά δεν παίζουν ρόλο;


εγω 20κ για συνδεση με αιφον δεν δινω.Για @ρχιδατο στησιμο δινω και παραπανω.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#424979
REALZEUS έγραψε:

NiTse έγραψε:Οχι giulia στις επιλογές;


Έρωτας, αλλά μιλούσαμε για μικρότερα αυτοκίνητα, όχι οικογενειακά.

Ε καλα και το impreza που έβαλες οικογενειακό είναι. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#424985
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Ντίμη μιλάμε για καινούριο.
Για ποιο λόγο να θέλει κάποιος να πάρει καινούριο;

Για τους εξής λόγους:
-Θέλει να βάλει δόσεις
-Θέλει να δικαιολογεί κάποιο ποσό/έτος για όχι άπαξ στην εφορία
-Θέλει εγγυήση
-Θέλει να κάνει αυτός το "unboxing"
-Θέλει το καινούριο μοντέλο και όχι κάποιο παλαιό, ακόμη και αν είναι καλύτερο αυτό
-Θέλει να το παραγγείλει στο χρώμα, στην έκδοση και στον εξοπλισμό που ακριβώς επιθυμεί


Κάποιοι από τους βασικούς λόγους είναι αυτοί και είναι σημαντικοί.


ε αμα είναι σημαντικοι ας δωσουν 25κ παραπανω.
και εγω καινουρια τα ειχα παρει. :iconcool:


Εμ αυτό πληρώνεται. Και όχι μόνο αυτό. Το εσωτερικό του Μήτσου είναι ξεπερασμένο. Ο Νίκος και ο κάθε Νίκος σήμερα, θέλει να συνδέσει και το iPhone του με την οθόνη του αυτοκινήτου, να βρεθεί σε μια σύγχρονη και καινούρια καμπίνα. Αυτά δεν παίζουν ρόλο;


εγω 20κ για συνδεση με αιφον δεν δινω.Για @ρχιδατο στησιμο δινω και παραπανω.


Δηλαδή το Focus RS έχει μόνο σύνδεση με iPhone και όχι αρχιδάτο στήσιμο;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#425014
NiTse έγραψε:
REALZEUS έγραψε:

NiTse έγραψε:Οχι giulia στις επιλογές;


Έρωτας, αλλά μιλούσαμε για μικρότερα αυτοκίνητα, όχι οικογενειακά.

Ε καλα και το impreza που έβαλες οικογενειακό είναι. :metalo:


Μικρομεσαίο είναι, σαν τα άλλα της λίστας, απλά έχει και ουρά.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#425016
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Ντίμη μιλάμε για καινούριο.
Για ποιο λόγο να θέλει κάποιος να πάρει καινούριο;

Για τους εξής λόγους:
-Θέλει να βάλει δόσεις
-Θέλει να δικαιολογεί κάποιο ποσό/έτος για όχι άπαξ στην εφορία
-Θέλει εγγυήση
-Θέλει να κάνει αυτός το "unboxing"
-Θέλει το καινούριο μοντέλο και όχι κάποιο παλαιό, ακόμη και αν είναι καλύτερο αυτό
-Θέλει να το παραγγείλει στο χρώμα, στην έκδοση και στον εξοπλισμό που ακριβώς επιθυμεί


Κάποιοι από τους βασικούς λόγους είναι αυτοί και είναι σημαντικοί.


ε αμα είναι σημαντικοι ας δωσουν 25κ παραπανω.
και εγω καινουρια τα ειχα παρει. :iconcool:


Εμ αυτό πληρώνεται. Και όχι μόνο αυτό. Το εσωτερικό του Μήτσου είναι ξεπερασμένο. Ο Νίκος και ο κάθε Νίκος σήμερα, θέλει να συνδέσει και το iPhone του με την οθόνη του αυτοκινήτου, να βρεθεί σε μια σύγχρονη και καινούρια καμπίνα. Αυτά δεν παίζουν ρόλο;


εγω 20κ για συνδεση με αιφον δεν δινω.Για @ρχιδατο στησιμο δινω και παραπανω.


Δηλαδή το Focus RS έχει μόνο σύνδεση με iPhone και όχι αρχιδάτο στήσιμο;


εάν το συγκρινω με το ΕΒΟ Χ του 2007, όχι δεν εχει αρχιδατο στησιμο.