Τωρα 7 σελιδεϛ ,που να δουμε και τα 1000 αρια, προβλεπω βιπερ!
Τωρα 7 σελιδεϛ ,που να δουμε και τα 1000 αρια, προβλεπω βιπερ!
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
MONMAN έγραψε:Τα ....καλα τηϛ κρισηϛ, πριν το '09 ϴα ειχαν γραφει μια δυο σελιδεϛ, καποιοϛ ϴα ελεγε ελα μωρε με τα λεφτα του αγοραζειϛ Ζ 4 τριλητρο μτχ και ϴα εκλεινε το ϴεμα!
Τωρα 7 σελιδεϛ ,που να δουμε και τα 1000 αρια, προβλεπω βιπερ!
Αμα είσαι βλαχος που το μόνο που καταλαβαίνει είναι ιπποδυνάμεις και μουρη τότε ναι. Αν οχι μπορείς να δεις πολλά περισσότερα στο s660/1000.
Start saving!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Υπάρχει μία πολύ βασική διαφορά σε σχέση με το Beat, στο S660 ο κινητήρας δεν σχεδιάστηκε ειδικά για αυτό, υπήρχε έτοιμος από άλλα K-cars της Honda. Το πρόβλημα είναι ότι είναι ψηλός μιας και είναι κάθετος με το έδαφος. Επίσης η εξαγωγή αν και ίσως θα βόλευε να είναι πίσω, είναι εμπρός. Όχι πως λόγω αυτού το S660 είναι για πέταμα, απλά φαίνεται η αξία του Beat με τον ειδικά για το ρόλο αυτό σχεδιασμένο κινητήρα.
Επειδή στο beat σχεδιάστηκαν όλα εξ'αρχής τα οφέλη είναι περισσότερα, πχ κατανομή βάρους και τοποθέτηση ρεζερβουαρ.
Περισσότερα εδώ.
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
http://www.motoring.com.au/news/2015/sp ... s-go-50581
http://response.jp/article/2016/01/15/267885.html
Μια χαρά είναι
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Ενδέχεται να κατεβάσει 9 και 10.000 σαλ ή θα σταματάει κι αυτό στις 4οοο;;
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα