Τα πρωτότυπα και τα μελλοντικά μοντέλα των κατασκευαστών
Άβαταρ μέλους
By glf
#734206 Σε κάποια φάση θα τραβήξει το σεντόνι που βλέπουμε δυο χρόνια τώρα και θα είναι το κέλυφος με τζάμια φουλ ζελατίνα να μη φαίνεται τίποτα μέσα.

Παραδίπλα θα εκτίθενται σκόρπια εξαρτήματα και κάπου εκεί νομίζω ότι θα φτάσει το όλο project.

Αν βρει.. πελάτες που θα το πληρώσουν λογω.. design ίσως φτιάξουν κάτι που να πλησιάσει σε αυτοκίνητο που θα είναι collector's item. Όχι για δρόμο μόνο για πίστα (που βάζεις ότι θες με δική σου ευθύνη).

Ούτε 3% πιθανότητα δε δίνω να το δω σε πίστα. Μακάρι, αλλά δεν..

Περάσαμε καλά όμως δύο μέρες τώρα :)
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#734214
krom έγραψε:https://www.evolutionm.net/forums/proje ... ld-59.html


I'll show you how hard when I can get on photoshop How much HP would you like to make? 2-3-4-5000?


3729 it is, stock block stock turbo, on a 14psi run, revving to 17 000rpm, comin right up


:lol:

eddieτ: όλο το τοπικό είναι κέντημα :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#734237 Εικόνα
Εδώ βγαίνει από δυναμομέτρηση. 3001 άλογα....
Άβαταρ μέλους
By mirage
#734241 Έβαλαν και υδρογόνο;
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#734242
mirage έγραψε:Έβαλαν και υδρογόνο;

Δεν μπόρεσαν γιατί δεν είχαν παραλάβει τα ειδικά μαγνητάκια απ το Α του Κενταύρου. :lol:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#734244 Ο κυρΑντώνης κόλλησε το σημα του στο μπαγκάζ;
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#734245 Το θεμα ειναι οτι σαν παρουσιαση προιοντος ηταν half-assed που λεμε στα χωρια μας

Ασχετως προιοντος, οταν κανεις μια παρουσιαση, εστω και renders προσεχεις την παραμικρη λεπτομερεια καθως οι εντυπωσεις μετρανε. Αυτος ειναι αλλωστε ο σκοπος της παρουσιασης, η δημιουργια εντυπωσεων, ειδικα απο την στιγμη που δεν εχεις κατι χειροπιαστο. Καλα τα visual aids αλλα πρεπει να φωναζουν επαγγελματισμο
Το να εχεις SCANN, SNACC δειχνει τσαπατσουλια.

Πρεπει να εισαι ειλικρινης με το κοινο σου, δλδ ξεκαθαρισε απο την αρχη οτι θα εχεις μονο φωτογραφιες.
Πες απο την αρχη οτι θα ειναι renders σε εικονικες σκηνες. Εσκεμενα παραπλανησες το κοινο να πιστευει οτι θα δει κατι χειροπιαστο χρησιμοποιοντας τον γνωστο καρτουν-ΑΡΔ. Μεγα φαουλ. Ανοιξε το σε περισσοτερους ανθρωπους του χωρου. Ποιος επαγγελματιας δεν κυνηγα το exposure, την λεζαντα?

Και κατι που μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση.
Ευαγγελιζεσαι καποιους αριθμους, τουλαχιστον εξωτικους σε ενα τομεα οπου υπαρχουν συγκεκριμενα μετρησιμα μεγεθη, τα οποια παιζουν απολυτο ρολο στο να χαρακτηρισουν το προιον σου και να το ξεχωρισουν απο το σωρο.

ΠΩΣ αποδυκυεις τον ισχυρισμο οτι catches 0-100 σε 1,9΄΄?
Επειδη το λες εσυ, εγω, ο φουφουτος?
Πως μπορεις να βγαλεις specs σε ενα μοτερ χωρις να εχεις φτιαξει το μοτερ?
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#734246
bill33 έγραψε:Ο κυρΑντώνης κόλλησε το σημα του στο μπαγκάζ;

Στο ψευτοκάπακο όπως αυτοί στην AMG.
Άλλωστε από αυτόν το κλέψανε οι γερμανοί.
AMG = Antonis Maschinenfabrik Grava
(Επί χούντας γίνανε αυτές οι κλοπές)
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#734247 Κανουμε την παραδοχη οτι υπαρχει αυτο το αμαξι...

Παντως εγω που ολη μερα ονειρευομαι γκαζια, σε αυτο το πραγμα δεν εμπαινα με τιποτα. Και γενικα σε κατι που εφτιαξε ενας τυχαιος μαστορης ανα τον κοσμο και μπορει να αρχισει να σκορπαει πανω απο τα 150 χμ/ω

Κι υπαρχουν ανθρωποι που θα δωσουν μυρια για να το αγορασουν? :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#734263 :roll:


Chaos: Το πρώτο ελληνικό ultra car βγήκε από ταινία sci-fi και φέρνει το μέλλον λίγο πιο κοντά


Ως προς την ιπποδύναμη, μπορεί να νομίσεις πως δεν είδες καλά, μην ανησυχείς, το πάθαμε κι εμείς: 2.049 αλογάκια βγάζει η πρώτη έκδοση και 3.064 η δεύτερη. Ναι, καλά διάβασες. Γύρισες πίσω και ξαναδιάβασες; Κι εμείς.


.

Επιθετική όψη, συναρπαστικές γραμμές
Εκτός από τους αριθμούς, που όσο να πεις σε κάνουν να καταπιείς λίγο τη γλώσσα σου, το Chaos κερδίζει όλα τα βλέμματα και με την πολύ επιβλητική όψη του. Μοιάζει λίγο σαν να μεγάλωσε ο Κιτ, να μεταφέρθηκε στο σήμερα και να έγινε ακόμα πιο edgy από τότε που του μιλούσε ο Ντέιβιντ Χάσελχοφ και το τηλεοπτικό κοινό του «Ιππότη της ασφάλτου» παραληρούσε

Απότομα τελειώματα, περίπλοκοι σχεδιασμοί, πτυχώσεις που θύμισαν λίγο Issey Miyake και μερικά δανεικά στοιχεία από άλλα περίφημα αυτοκίνητα (βλέπε μούρη Ferrari Enzo, πίσω μέρος Pininfarina Battista, πίσω φώτα Aston Martin Vulcan) είναι οι ξεχωριστές ψηφίδες που ενωμένες δημιούργησαν αυτό το υπερ-αυτοκίνητο.


Καλά, μη φανταστείς πως θα βγαίνουν χιλιάδες οχήματα να φορτώνονται σε κοντέινερ και νταλίκες και να φτάνουν σε κάθε γωνιά της Γης. Πρώτον γιατί η εταιρία σκοπεύει να κατασκευάζει μόνο 20 μονάδες ανά ήπειρο, η διανομή των οποίων θα γίνει αποκλειστικά από τους Sotheby’s (είπαμε, έργο τέχνης, μην τα ξαναλέμε).


Όταν ακόμα και ένα μεγαθήριο της ασφάλισης μένει με ανοιχτό το στόμα , τα λόγια κάποιων ( που γράφουν με την ασφάλεια του πληκτρολογίου τους) μοιάζουν τόσο περιττά....

:s_bye


Σύμφωνα με τον Πανόπουλο της SPA, το πρώτο Chaos έχει ήδη πουληθεί και αναμένεται να παραδοθεί στις αρχές του επόμενου έτους. Αύριο, μεθαύριο δηλαδή!


Θέλει πολύ προσοχή από τον Σπύρο σε αυτό το κομμάτι, έτσι αγαθός που είναι οδηγειται στο λάκκο των λεόντων ως πρόβατο επί σφαγή. :(

Σπύρο. :inlove:

Αν με ακούς.

Αυτό που θέλουν να κάνουν είναι να το αγοράσουν, να το αποσυναρμολογήσουν ( καλή τύχη με την κβαντικη μήτρα νετρίνων καί τους blockchain ιμαντες :whistlink: ), να το μελετήσουν, να προσπαθήσουν να το κατανοήσουν και στο τέλος να παρουσιάσουν μία νερωμένη εκδοχή του στο αγοραστικό κοινό.
Μην το κάνεις Σπύρο . :oops:
μην πουλήσεις ούτε ένα αυτοκίνητο στους Ιλον Μασκ(αραδες) αυτού του κόσμου. :protest:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#734273
«Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια, τα μηνύματα αγάπης που παίρνουμε από την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό είναι χιλιάδες και προσπαθούμε να απαντήσουμε σε όλα. Μας δίνετε πολύ δύναμη να το τελειώσουμε να βγει στο δρόμο.

Επίσης δύναμη να το τελειώσουμε πιο γρηγορά από όσο ήταν στο πρόγραμμα μας, μας δίνουν οι haters. Μας βοηθάνε πολύ. Μιας και εκεί που δουλεύαμε 10 ώρες την ημέρα δουλεύουμε παραπάνω.

Εκεί θα πρέπει να πω ότι ο χρόνος λειτουργεί εις βάρος τους.

Να τους θυμίσω λοιπόν ότι πριν ένα μήνα πήρα την απόφαση να κάνω αποκάλυψη του αυτοκίνητου που φτιάχνω γιατί είχαν διαρρεύσει φωτός εξωτερικές από το γραφείο πατεντων και βιομηχανικών σχεδίων που είχαμε καταθέσει, και από το να το δει ο κόσμος γκρι όπως επιβαλλόταν στην καταχώρηση, και το αδικούσε πολύ προτίμησα να το αποκαλύψω σε φωτός. Σε ψηφιακή μορφή CGI όπως κάνει όλη η σοβαρή παγκόσμια αυτοκίνηση. Είναι και φυσικά πολύ πολύ πιο ακριβή από απλές φωτός. Οπού υπάρχει πλέον αποκάλυψη αυτοκίνητου και όχι παρουσίαση (όπως ακριβώς είπα και εγώ) γίνεται με τον τρόπο αυτόν γιατί έχει την καλύτερη αποτύπωση χρώματος, λεπτομέρειας σε συνάρτηση με το φως που τοποθετείτε σε σημεία για να αναδείξει το αντικείμενο καλύτερα, εμείς το κάναμε επίσης και για άλλο λόγο, από το να το δείτε μόνο απέξω, προτιμήσαμε να το δείτε ψηφιακά το εσωτερικό που δεν είναι έτοιμο μέσα στο αυτοκίνητο μιας και υλοποιείται την ώρα που διαβάζετε αυτό το κείμενο. Εκεί λοιπόν περίτεχνα μια ομάδα ανθρώπων που δεν θέλει να πάει μπροστά η χώρα τους (γιατι μόνο από Έλληνες έγινε αυτό) βρήκαν το cgi που μας έβαλε η εταιρεία που πωλείται σε όλο το νετ και δεν είναι κρυφό η μυστικό (που μοιάζει με τις καινούριες εγκαταστάσεις μας που κατασκευάζουμε) και το χρησιμοποίησε να πετάξει λάσπη σε εμάς και τον κόπο μας. (εάν θέλαμε να παραπλανήσουμε θα βγάζαμε μια φωτογραφία η ένα cgi που δεν υπήρχε δημόσια και θα το κάναμε) Γιατί αυτή η ομάδα δεν κάνει το ίδιο στην Lambo, Ferrari McLaren, Porsche και όλες τις εταιρείες που χρησιμοποιούν τα ίδια από την ίδια εταιρεία που τους τα φτιάχνει?

Δυστυχώς το ίδιο και κάποια περιοδικά / γνώστες του αυτοκίνητου που υιοθέτησαν την ίδια τάση ανθελλήνων γιατί θέλουν να αρέσκονται στην μαζα. Δεν μπήκαν καν στο κόπο να σχολιάσουν αυτό που είδαν με τις χιλιάδες εργατοώρες μας ούτε καν στο site μας να δούνε πραγματικές φωτός που έχουμε αναρτήσει ούτε καν να κάνουν έρευνα ούτε καν να μας πάρουν ένα τηλ. Επίσης λένε ότι εγώ έκανα παρουσίαση, που εγώ δεν είπα ποτέ ότι θα κάνω παρουσίαση αυτή την στιγμή.

Όσον αφορά στην Γενευη στην έκθεση που ρωτάτε θα πήγαινε με μαύρα τζάμια χωρίς εσωτερικό όπως όλες οι εταιρείες πριν βγάλουν στην παραγωγή.
Εφόσον πάντα κρατάω τον λόγο μου όμως και με μεγάλη πίεση χρόνου στην 1η του μηνός που υποσχέθηκα δείξαμε φωτός και ανέβηκε το site μας με τα χαρακτηριστικά, τώρα επόμενο βήμα είναι η κανονική παρουσίαση του αυτοκίνητου από την κυβέρνηση (η οποία εκπρόσωποί της έχουν έρθει και το έχουν δει από κοντά).

Και μετά από το κοινό, στον καινούριο μας χώρο.

Αυτοί τώρα που γράφουν άρθρα υποτιμητικά για το αυτοκίνητο μας ότι δεν υπάρχει, η ότι ποιοι είμαστε εμείς να φτιάξουμε μοτέρ 3000 ίππους στην ελλαδα ενώ έξω θέλουν 300εκ ευρώ μεγάλες εταιρείες, σε λίγο καιρό θα είναι αυτοί που θα ζητήσουν να παρευρεθούν στην παρουσίαση και αυτοί, να βγάλουν καμία φωτογραφία και κανένα άρθρο. Φυσικά θα τους δεχτούμε για να θυμούνται το λάθος τους και την ανοργανωσιά τους, να βλέπουν τις χθεσινές αναρτήσεις τους με τις επόμενες τους.

Επίσης δεν έχουμε πάρει ούτε ζητήσει ένα ευρώ από κανένα ιδιωτικό η δημόσιο φορέα, γιατί διάβασα μέχρι ότι έχουμε πάρει χρήματα φορολογούμενων κτλ.

Ευχαριστούμε όλους του φίλους που μας αγαπάνε και τους haters (μελλοντικοί φίλοι μας), αναμονή για την επίσημη παρουσίαση.

Το μέλλον έρχεται λαμπρό για την αυτοκίνηση στην Ελλάδα και κανείς δεν πρόκειται να την σταματήσει με φτηνά τεχνάσματα.

Εγω και η ομάδα μου θα συνεχίσουμε με πιο γρήγορους ρυθμούς.

Ευχαριστούμε πολύ!»


https://www.gazzetta.gr/in-motion/20575 ... c-2pXi5kEI
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#734280 Μικρό ρε-αλήτη check στο τι έχει συμβεί σε παρόμοια περίπτωση.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rimac_Automobili

https://en.wikipedia.org/wiki/Rimac_Concept_One

When Mate Rimac's 1984 BMW 3 series blew its internal combustion engine while participating in a race, the opportunity was taken to convert it into an electric car. Working on his own, Rimac managed to fit a 442 kW (601 PS; 593 hp) electric powertrain in his 3 series,[11] which would soon become the company's first test mule. The car, now called the "Green Monster", set five Fédération Internationale de l'Automobile (FIA)-sanctioned acceleration records in April 2011.[11][12] This attracted the attention of the media and potential investors.[8] Rimac also converted several other BMW 3 series (E30) cars into electric cars after some customers expressed interest in having such a car seeing the success of Rimac's car, and after some success, he moved to the more ambitious project of developing a car of his own. As a result, the electric sports car named the Concept One was born.

The Concept One was introduced at the 2011 Frankfurt Motor Show, and afterwards shown at the 2012 Paris Concours d'Elegance, where it received a positive response by the general public and potential customers. The car was set to cost US$ 980,000 once the serial production started in 2013.[13] A limited production of 88 units was to be offered.[14][15][16][17][18] The first car was delivered to an anonymous Spanish customer in January 2013.[19]


Εναλλακτικά, βρίσκεις τον αρχιερέα της |λογοκρισία| (ή σε βρίσκει αυτός :hmmm: ) για να φτιάξεις 5 κύκλους επεισοδίων από teaser και χτίζεις δεύτερο star wars στο πι-σι.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#734288