Σελίδα 2 από 4

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2020, 18:23
από markvag
Anonymous Founder έγραψε:Αν το δεις σαν πρελούδιο, έχει νόημα πάντως. Σαν ένας αποχαιρετισμός δηλαδή.


Ε, ναι... αλλιώς δεν έχει κάποιο άλλο νόημα, εκτός ίσως από το όνειρο ενός πολύ @@ μηχανικού.

Προσωπικά πάντως, θεωρώντας πως η αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως είναι κοντά στο να γυρίσει στο ηλεκτρικό, νομίζω πως είναι ένα πρελούδιο, ένας αποχαιρετισμός. Ίσως και ένας αποχαιρετισμός στον ίδιο τον Murray, στην καριέρα του δηλαδή :s_howdy

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2020, 19:53
από JBT
red_monster έγραψε:Ε δεν απευθύνεται σε ανθρώπους με εμμονές, πως να το κάμωμεν ?



Τι εννοείς;

Α σορι δεν μπορείς να απαντήσεις

Μάλλον επειδή δεν είσαι εμμονικος :hmmm:

:sorry:

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2020, 20:25
από mirage
Επειδή έφαγε ban κυρίως.

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2020, 20:37
από JBT
Αυτό λέω έχει μια εμμονή με τις καραντίνες :lol: :lol:

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2020, 21:03
από REALZEUS
markvag έγραψε:Προσωπικά πάντως, θεωρώντας πως η αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως είναι κοντά στο να γυρίσει στο ηλεκτρικό


Έχει μέλλον ακόμα η ΜΕΚ.

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Αύγ 2020, 00:36
από sknipper
Όμορφο, με τρελλό κινητήρα και τριθέσιο (φετίχ για μένα από παλιά που γούσταρα Murena αλλά ξανά τώρα που έχω γυναίκα κι ένα παιδί, με διθέσιο δε βολεύομαι).
Το πόσο εύκολα θα ανεβάζει στροφές... τέλειο και για ξερογκαζιές σε όλα τα στέκια.
Βέβαια δεν ξέρω τι κάνει από θέμα ασφάλειας ή κατανάλωσης και αν έχει χώρο αποσκευών σαν τριθέσιο αλλά λίγο με νοιάζει, δεν είναι ότι θα το πάρω.
Αλλά με ούτε τόνο βάρος τα 600+ άλογα είναι πάρα πολλά και για πολύ λίγα χέρια. Οπότε θέλεις και λεφτά και χέρια, δύσκολος συνδυασμός αλλά είμαι σίγουρος ότι δε θα δυσκολευτεί να βρει 50 αγοραστές που έχουν τα λεφτά.

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Αύγ 2020, 14:24
από markvag
REALZEUS έγραψε:
markvag έγραψε:Προσωπικά πάντως, θεωρώντας πως η αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως είναι κοντά στο να γυρίσει στο ηλεκτρικό


Έχει μέλλον ακόμα η ΜΕΚ.


Δεν είπα πως θα εξαφανιστούν αύριο. Φυσικά και θα συνεχίσουν να υπάρχουν στους δρόμους, αλλά και να πωλούνται για αρκετά χρόνια. Αλλά νομίζω πως το μερίδιο των ηλεκτρικών στην αγορά τα επόμενα χρόνια θα αυξάνεται αλματωδώς. Έτσι όπως το βλέπω (και εάν δεν γίνει κάτι απρόβλεπτο), σε 5 χρόνια θα είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα.

Και πάλι τα ηλεκτρικά δεν θα είναι η πλειοψηφία της αγοράς, αλλά θα είναι κοντά και επιπλέον οι κατασκευαστές δεν θα τα εξελίσσουν άλλο. Γι' αυτό και έγραψα πως είναι το τελευταίο αντίο το συγκεκριμένο αμάξι. Πολύ σύντομα νομίζω πως δεν θα εξελίσσονται άλλα ΜΕΚ... Ίσως βέβαια κάτι πολύ niche... (μιλάω πάντα για Ευρώπη). Και επιπλέον είναι και το τελευταίο αντίο του ίδιου του Murray.

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Αύγ 2020, 18:49
από REALZEUS
markvag έγραψε: Πολύ σύντομα νομίζω πως δεν θα εξελίσσονται άλλα ΜΕΚ...


Το ακριβώς αντίθετο βλέπω.

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2020, 13:51
από Vagnar
JBT έγραψε:τόσος κόπος για να έχει ΜΕΚ; :roll:

:slap:


Δεν θα πουλήσει καθόλου έτσι, λες ε; :hmmm:

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2020, 14:03
από drdino
To βίντεο του Harry είναι άκρως διαφωτιστικό για το γιατί κάθετι είναι έτσι όπως είναι. Αν σας ενδιαφέρει το αμάξι, δείτε το, αξίζει.

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2020, 18:31
από sknipper
drdino έγραψε:... Αν σας ενδιαφέρει το αμάξι, δείτε το, αξίζει.
Για πόσο ενδιαφέρον μιλάς. Ίσαμε 2μιση εκατομμύρια ενδιαφέρον δεν μας πολυβρίσκεται.

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2020, 18:38
από drdino
Με ενδιαφέρει και ο διαστημικός σταθμός χωρίς να μπορώ να πάω άμεσα εκεί. :)

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2020, 18:53
από sknipper
:lol: Το κακό με όλα αυτά τα πολύ ενδιαφέροντα αυτοκίνητα ή άλλα με πολύ ενδιαφέρουσες σχεδιαστικές ή μηχανικές λύσεις είναι και πολύ σπάνια και πολύ ακριβά. Και δυστυχώς η όσμωση των χαρακτηριστικών αυτών στα συμβατικά μαζικά αυτοκίνητα γίνεται με πολύ αργό ρυθμό.
Ειδικά το θέμα του βάρους του οποίου είμαι πολέμιος δε μοιάζει να απασχολεί αρκετά, ή απλά δεν είναι όσο αποτελεσματικό θα έπρεπε ίσως χάνοντας τη μάχη από τον επιπλέον εξοπλισμό. Δε μου χρειάζονται 600 άλογα, ούτε μπορώ να τα ταΐζω αλλά αν το αυτοκίνητό μου αντί για 1500 ήταν 1200 κιλά τα 150 αλογάκια θα το πηγαίναν καλύτερα και οικονομικότερα, τα λάστιχα θα κράταγαν περισσότερο και θα ήταν πιο ευχάριστο στο δρόμο. Ο τρόπος που αλλάζει κατεύθυνση το ελαφρύ αυτοκίνητο είναι αλλιώς.
Και μου αρέσουν οι κινητήρες που ανεβάζουν στροφές.
Νομίζω το GT86 είναι από τα λίγα μαζικά αυτοκίνητα λογικού κόστους που πολεμάνε προς τη σωστή κατεύθυνση. Μαζί με το διθέσιο ΜΧ5.

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2020, 13:41
από gto250swb
markvag έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Αν το δεις σαν πρελούδιο, έχει νόημα πάντως. Σαν ένας αποχαιρετισμός δηλαδή.


Ε, ναι... αλλιώς δεν έχει κάποιο άλλο νόημα, εκτός ίσως από το όνειρο ενός πολύ @@ μηχανικού.

Προσωπικά πάντως, θεωρώντας πως η αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως είναι κοντά στο να γυρίσει στο ηλεκτρικό, νομίζω πως είναι ένα πρελούδιο, ένας αποχαιρετισμός. Ίσως και ένας αποχαιρετισμός στον ίδιο τον Murray, στην καριέρα του δηλαδή :s_howdy


Επίλογος όχι πρελούδιο. Αλλά επί του θέματος, δεν βγάζει και πολύ νόημα από τα λεγόμενα του ο Γκόρντον ειδικά στη συνέντευξη του στο Χάρρυ. Η περιγραφή του συμβιβασμου μεταξύ οδηγικής απόλαυσης και μηχανικής αρτιότητας είναι προσωπικη και αυθαίρετη. Δλδ το τι προκρίνει σαν μέτρο ελαχιστοποίησης του βάρους και το τι συντηρεί ως αποτέλεσμα εμμονών ή νοσταλγίας είναι μη ορθολογικό. Πχ. Δικαιολογεί την ύπαρξη του V12 με συναισθηματικούς όρους (σχεδόν) αλλά γλιτώνει λέει 300γρ. από τη πεταλιερα. Όπως δε με πείθει ότι δεν μπορούσε να βάλει εξωτερικούς καθρέφτες και κατέληξε σε οθόνες. (Δεν μας είπε πόσα γρμ. επιβάρυνε έτσι το μονόκερο του... Και μπορούμε να συνεχισουμε με τις αντιφάσεις, μπροστα έχουμε επιλογές για καθαρά αισθητικούς λόγους εγκώμια περί απλότητας (χωρίς σπλιτερ ή αεροδυναμικά βοηθήματα κλπ.) Αλλά με ένα λειτουργικό μεν αντιαισθητικο δε ανεμιστήρα στο πίσω μέρος. Δλδ με αυτή τη λογική προτιμώ για καθαρά αισθητικούς λόγους να βλέπω τη σιδερωστρα της Φ40 και μπροστά θα το κάνω γατόψαρο με αεροδυναμικά βοηθήματα γιατί έτσι κερδίζω 50κιλα downforce. Λίγο clarity κύριε Γκόρντον ή ας αποδεχτούμε το τέλος μας με κάποια στωικότητα. ( Και στη τελικη η φ1 είναι πιο καλοστεκουμενη με όλους τους συμβιβασμούς σε φινίρισμα ή λεπτομέρειες)

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2020, 16:05
από dimviii
gto250swb έγραψε: ( Και στη τελικη η φ1 είναι πιο καλοστεκουμενη με όλους τους συμβιβασμούς σε φινίρισμα ή λεπτομέρειες)


αυτο! :s_thumbsup