Σελίδα 1 από 4

GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2020, 17:55
από popolaros
:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:



Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2020, 18:02
από Anonymous Founder
Έψαξα για Τ.50 στο δίκτυο και βρήκα το παρακάτω μόνον...
Εικόνα
:lipsealed:




:lol:

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2020, 18:07
από popolaros
φλωρε.....

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2020, 18:18
από Anonymous Founder
https://www.autoblog.gr/2020/08/04/auto ... -gma-t-50/
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Θα έλεγα πως το πίσω μέρος είναι μια αναφορά εδώ:
Εικόνα
https://www.motorsportmagazine.com/arti ... am-fan-car

Ίσως το πιο διάσημο μονοθέσιο της εποχής του ground effect, μαζί με την Lotus 79.

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2020, 19:33
από popolaros






Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2020, 19:34
από popolaros
Gordon Murray Automotive T.50 by numbers

£2,360,000 before tax (so with UK vat £2,832,000)

28,400 revs per second engine response

12,100 rpm red line

4352 mm long

986 kg wet weight (dry it is 957 kg)

663 PS at 11,500rpm

700 watt Arcam 10-speaker audio system

467 Nm at 9000rpm

400 mm rear fan

288 litres maximum stowage compartments (using third seat)

166 PS-per-litre, highest specific output of any road-going normally aspirated V12

178 kg weight of alloy V12

150 kg weight of carbon monocoque and body panels

120mm front/140mm rear ride height

100 cars only

80.5 kg weight of gearbox

80 litre fuel tank

50th Gordon Murray road/race car design

28 per cent thinner glazing to save weight

19-inch front / 20-inch rear wheels

15 kg of thrust from fan at the back

13 kg – combined weight of all three carbon seats

12.5 per cent less drag with fan in “virtual long tail” streamline setting

8.5 kW (11bhp) 48 volt fan motor

7.8 kg, weight of each front wheel

6-speed gearbox

3.9 litre V12

3 seats

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2020, 19:39
από popolaros
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2020, 21:14
από JBT
τόσος κόπος για να έχει ΜΕΚ; :roll:

:slap:

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2020, 21:16
από red_monster
Ε δεν απευθύνεται σε ανθρώπους με εμμονές, πως να το κάμωμεν ?

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2020, 00:45
από Miatakias
JBT έγραψε:τόσος κόπος για να έχει ΜΕΚ; :roll:

:slap:


Τι να είχε;

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2020, 08:39
από popolaros


Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2020, 08:39
από popolaros

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2020, 09:29
από rocsta
Anonymous Founder έγραψε:Εικόνα

Θα έλεγα πως το πίσω μέρος είναι μια αναφορά εδώ:
Εικόνα
https://www.motorsportmagazine.com/arti ... am-fan-car

To fan car ήταν τρελή εμμονή του Μάρεϊ, ειδικά με τον τρόπο που το δολοφόνησε το ίδιο του το αφεντικό , ο Μπέρνι. Σίγουρα μέχρι να φτάσει να μετενσαρκώσει το πίσω μέρος στο Τ50, το έβλεπε κάθε μέρα στον ύπνο του :lol:

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2020, 17:51
από markvag
Θα μπορούσα να σκεφτώ πολύ χειρότερους τρόπους για να γραφτεί το αποχαιρετιστήριο των ΜΕΚ :inlove: :inlove:









Πρέπει τώρα να βρω μερικά ψωρο-εκατομμύρια που χρειάζομαι για να το πάρω. :inlove: :lol:

Re: GMA T50

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2020, 18:07
από Anonymous Founder
Αν το δεις σαν πρελούδιο, έχει νόημα πάντως. Σαν ένας αποχαιρετισμός δηλαδή.
Έχω τεράστιο σεβασμό στον Gordon Murray και στα δημιουργήματά του, αλλά ειλικρινά με όλα αυτά που βλέπουμε γύρω γύρω, το συγκεκριμένο μοιάζει σαν να συγκρίνεις Rolex με Smart Watch ξέρω γω...