Η suzuki λογικά επιμένει σε πλαίσιο τύπου σκάλας, με τετρακίνηση σίγουρα ανώτερη του all grip auto που υπάρχει στο ignis, περιμένουμε για λεπτομέρειες, αν τελικά θα είναι παρόμοια με το all grip pro που υπάρχει ήδη στο τωρινό jimny. Όσον αφορά κινητήρες λογικά θα δούμε τρικύλινδρο 1000άρι τούρμπο, ίσως και κάτι μικρότερο, ίσως και κάτι mild hybrid.
Σε κάθε περίπτωση νομίζω θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως θα πάει η suzuki με το jimny, αν θα συνεχίσει να είναι επιτυχία όπως ήταν, αν θα κρατήσει το σκληροπυρηνικό χαρακτήρα του και αν βγει κάτι για να το κοντράρει πλέον που terios δεν υπάρχει.