Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By MarakiM83
#815448 Καλησπέρα σε όλους,

Έχω πελαγώσει και έχω κανει το μυαλό μου κιμά!

Θέλω να προχωρήσω στην αγορά του Fiat 500 Hybrid (καινουργιο) και ειμαι δυο βηματα μπροστα και ενα πισω!

Μπορείτε παρακαλώ πολυ να μου δώσετε κάποιες πληροφορίες όπως....π.χ βγαίνει χωρίς γυάλινη οροφή?

Θα μπορέσει αυτό το αμάξι να ανταπεξέλθει και σε κάποια μακρινή απόσταση χωρισ να ζοριστεί? (εκτός του κέντρου πόλης)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#815503 Καλωσηλθες!
Λογικά μιλάς για το 500 με το μοτέρ 1.2 λίτρων με 70 ίππους.
https://www.fiat.gr/fiat-hybrid/500-hyb ... ch-edition
Το Hybrid εδώ είναι επειδή έχει μια μικρή μπαταρία που βοηθάει στις εκκινήσεις, δεν πρόκειται για κανονικό Hybrid όπως πχ το Toyota Yaris.
Αν το έχεις οδηγήσει και σε ικανοποιεί στο δρόμο, μια χαρά θα είναι και σε ένα ταξίδι, ειδικά σε αυτοκινητόδρομο δεν θα σε προβληματίσει καθόλου. Προφανώς και δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορο, δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας του εξάλλου.
Σίγουρα πάντως πιο άνετα νιώθει στην πόλη το συγκεκριμένο.
Η οροφή γιατί σε προβληματίζει;
Άβαταρ μέλους
By MarakiM83
#816464 Απλώς με φοβίζει η μπαταρία που έχει το υβριδικό...

Να μην διμιουργησει προβλήματα στο μέλλον!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#817022 Δεν χρειάζεται να φοβάσαι την μπαταρία, επιπλέον η εν λόγω μπαταρία δεν είναι κάτι εξωτικό ή ακριβό ακόμη κι αν χαλάσει.
Επίσης, τέτοια μπαταρία έχουν πολλά νέα αυτοκίνητα και γενικώς δεν είναι κάτι που χαλάει.
Θυμίζω πως δεν μιλάμε για ένα ful hybrid όπως το Yaris hybrid, εδώ η υλοποίηση είναι πολύ πιο απλή.
Άβαταρ μέλους
By Dikastis
#817494 Το οδηγώ αρκετά συχνά τα τελευταία 2μιση χρόνια. Μέσα στην πόλη είναι πολύ βολικό όπως είναι προφανές. Η υβριδική του τεχνολογία είναι στην ουσία ένα πολύ καλό start/stop το οποίο δουλεύει ομαλά και σβήνει τον κινητήρα όταν κινείσαι με ταχύτητα <30χλμ/ω και έχεις νεκρά. Το μικρό boost στην επιτάχυνση που δίνει δεν γίνεται αισθητό είναι η αλήθεια.
Μέση μεικτή κατανάλωση έχει γύρω στα 6λ/100χλμ, έχω δει και κάτω από 5μιση σε ταξίδι με 110.
Από δύναμη, όπως είναι αναμενόμενο από τα 70 άλογα, είναι αρκετά νωχελικό και χωρίς καθόλου νεύρο. Προσωπικά με κουράζει πολύ όταν θέλω να κινηθώ σε επαρχιακό δρόμο με ανηφόρες και πρέπει αρκετά συχνά να ανεβοκατεβαζεις ταχύτητες στο οχι και τόσο σαφή κιβώτιο με "πλαστική" αίσθηση. Για να κάνεις προσπέραση πρέπει να το σκεφτείς αρκετά καλά.
Αν δεν έχεις απαιτήσεις σε παραπάνω δύναμη και χώρους, τότε είναι μια καλή επιλογή.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#817496
Dikastis έγραψε:Μέση μεικτή κατανάλωση έχει γύρω στα 6λ/100χλμ, έχω δει και κάτω από 5μιση σε ταξίδι με 110.

πολυ καιει.Διαφορα νοικιαρικα ι20/c3 με αντιστοιχα ψοφοειδη μοτερ, βγαζουν ευκολα σε επαρχιακο δρομο 4.2 εως 4.6 μεση.Θα κουβαλαω βαρος και πολυπλοκοτητα για να καιω παραπανω?
Άβαταρ μέλους
By Dikastis
#817497 Η κατανάλωση που αναφέρω είναι σε μικτή χρήση με αρκετή κίνηση εντός Θεσσαλονίκης. Θεωρώ πως είναι στο μ.ο.. Σε επαρχιακό εννοείται μπορείς να δεις τιμές γύρω στο 4.5.
Στην εθνική με τόσο αναιμικο κινητήρα όπως είναι αναμενόμενο τα νούμερα δεν εντυπωσιάζουν, ειδικά με ταχύτητες στα 130+.
Το καλοκαίρι στη Ρόδο είχα μέση κατανάλωση 5.8 με aygo Χ 1.0 του κουτιού, με κινητήρα αντίστοιχης κατηγορίας.