FSword έγραψε:Το θέμα είναι πού θα βασιστούν για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, στη μέτρηση κατά NEDC ή WLTP;
WLTP προφανώς.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
FSword έγραψε:Το θέμα είναι πού θα βασιστούν για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, στη μέτρηση κατά NEDC ή WLTP;
Govus έγραψε:Andreasdik έγραψε:τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Η τυποποιημένη κατανάλωση σε μικτό κύκλο κυμαίνεται από 6,8 έως 7,5 lt/100 km ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων, κατά NEDC. Στο ίδιο πρότυπο, οι εκπομπές CO2 είναι 154 και 170 g/km. Ακόμη χειρότερα, κατά WLTP ανεβαίνουν στα 178 και 198 g/km. Κάτι που σημαίνει ότι με τα σημερινά δεδομένα υπολογισμού των ετήσεων τελών κυκλοφορίας αυτά διαμορφώνονται σε 436,1 και 550,4 ευρώ αντίστοιχα.
Αν είναι όντως έτσι, δεν το βλέπω καλά!!
https://www.drive.gr/news/nea-montela/n ... rope-video
Στο παραπάνω βίντεο (λίγο πριν τα 10:00) οι τιμές WLTC που δίνει η εταιρεία είναι 6,67 lt/100km (με μετρήσεις από 6,29 έως 7,81 lt/100km) για το χειροκίνητο και 7,35 lt/100km (μετρήσεις 6,80 έως 8,93 lt/100km) αντίστοιχα για το αυτόματο, οπότε μάλλον αναμένουμε...
Υ.Γ. : όταν αρχίσουν ΟΛΟΙ να δημοσιεύουν επιτέλους σε μετρήσεις WLTC, θα κλάψουν μανούλες με τις "νέες" εκπομπές CO2 (πλην ΔΦΑριστερών, που θα εισπράξουν AKOMA ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από το "Κεφάλαιο"...)
rocsta έγραψε:Όποιος μπορεί, μάλλον τώρα πρέπει να πάρει αμάξι. Στην Ελλάδα , η (όποια) κυβέρνηση θα προσπαθήσει να καθυστερήσει τις αλλαγές όσο περισσότερο μπορεί (πόσο μάλλον που από τότε που τα τέλη έγιναν με βάση το CO2 , όλα τα καινούρια πληρώνουν αναλογικά πολύ λιγότερο). Μόνο αν πιέσουν οι αντιπρόσωποι βλέπω να αλλάζει κάτιGovus έγραψε:Andreasdik έγραψε:τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Η τυποποιημένη κατανάλωση σε μικτό κύκλο κυμαίνεται από 6,8 έως 7,5 lt/100 km ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων, κατά NEDC. Στο ίδιο πρότυπο, οι εκπομπές CO2 είναι 154 και 170 g/km. Ακόμη χειρότερα, κατά WLTP ανεβαίνουν στα 178 και 198 g/km. Κάτι που σημαίνει ότι με τα σημερινά δεδομένα υπολογισμού των ετήσεων τελών κυκλοφορίας αυτά διαμορφώνονται σε 436,1 και 550,4 ευρώ αντίστοιχα.
Αν είναι όντως έτσι, δεν το βλέπω καλά!!
https://www.drive.gr/news/nea-montela/n ... rope-video
Στο παραπάνω βίντεο (λίγο πριν τα 10:00) οι τιμές WLTC που δίνει η εταιρεία είναι 6,67 lt/100km (με μετρήσεις από 6,29 έως 7,81 lt/100km) για το χειροκίνητο και 7,35 lt/100km (μετρήσεις 6,80 έως 8,93 lt/100km) αντίστοιχα για το αυτόματο, οπότε μάλλον αναμένουμε...
Υ.Γ. : όταν αρχίσουν ΟΛΟΙ να δημοσιεύουν επιτέλους σε μετρήσεις WLTC, θα κλάψουν μανούλες με τις "νέες" εκπομπές CO2 (πλην ΔΦΑριστερών, που θα εισπράξουν AKOMA ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από το "Κεφάλαιο"...)
Eπίσης μην ξεχνάμε ότι η οδηγία του WLTP προς τις κυβερνήσεις είναι να μειωθούν οι συντελεστές φορολόγησης κατά τη μετάβαση από NEDC σε WLTP, γιατί για το ίδιο όχημα θα αυξηθούν εκ των πραγμάτων οι εκπομπές του.
WLTP should not negatively impact vehicle taxation
The European Commission should make clear to member states that the shift to WLTP should not negatively impact vehicle taxation by increasing costs for consumers.
National governments should also adapt their taxation systems, since WLTP will result in a higher CO2 value for the one and same vehicle compared to NEDC. If they fail to do so, the introduction of the new test procedure will increase the financial burden on consumers.
Tώρα τι θα γίνει στην πράξη στην Ελλάδα, χλωμό όπως όλοι ξέρουμε.
Η απόφαση πάντως να μη βάλουν τα 1.2 και 1.0 τουρμπο μου φαίνεται ακατανόητη
drdino έγραψε:Μπροσούρα αξεσουάρ:
http://www.suzuki.co.jp/car/jimny_sierra/pdf/accessory.pdf
drdino έγραψε:Μπροσούρα αξεσουάρ:
http://www.suzuki.co.jp/car/jimny_sierra/pdf/accessory.pdf
Γκεακος: Θελω Damon Hill Corto Maltese: Έχουμε στ[…]
Αν άδειασε, θα αρχίσει να καθαρίζει ακόμα περισσότ[…]
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]