Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#501218
Anonymous Founder έγραψε:Πιο εύπεπτο σχήμα από το προηγούμενο, αλλά σαφώς πιο αδιάφορο, χωρίς τίποτε ξεχωριστό. Εννοείται, αντιγράφει Golf σχεδόν στα πάντα και όχι μόνον στον ημιάκαμπτο.
Να δούμε αν θα είναι εξίσου καλό, γιατί αν όχι, θα τιμωρηθεί στις πωλήσεις.
:s_hang
Το θέμα είναι και οι τιμές γιατί όπως φάνηκε και με το Φιέστα, η Ford πιστεύει ότι μπορεί να πουλήσει με τιμές vw

< >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#501220 Αυτό συνήθως συμβαίνει τον πρώτο χρόνο γιατί μετά πέφτουν ραγδαία.
Ήδη το Fiesta το Δεκέμβρη στο κλείσιμο της χρονιάς το έδιναν με 1000-1500 ευρώ έκπτωση.
Επίσης, σε αντίθεση με τα VW δίνουν μεγάλη εγγύηση (8 χρόνια).
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#501223
Asimov έγραψε:Αυτό συνήθως συμβαίνει τον πρώτο χρόνο γιατί μετά πέφτουν ραγδαία.
Ήδη το Fiesta το Δεκέμβρη στο κλείσιμο της χρονιάς το έδιναν με 1000-1500 ευρώ έκπτωση.
Επίσης, σε αντίθεση με τα VW δίνουν μεγάλη εγγύηση (8 χρόνια).
Δεν διαφωνώ με κάτι,αν με ρωτας και τα vw υπερτιμημένα είναι, απλά δεν βλέπω τι διαφορά έχουν από τους άλλους μαζικούς κατασκευαστές για να ζητούν αυτά τα λεφτά

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#501224
MONMAN έγραψε:Αντε με το καλό και ταμπούρα ... μένει πίσω σιγά σιγά η Ford ... από το GOLF
Γιατί μένει πίσω από το γκολφ;
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#501226 Ε ναι, προφανώς...
Χαλαρά οι πιο τίμιοι είναι οι κορεάτες έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η αγορά.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#501229
Asimov έγραψε:Ε ναι, προφανώς...
Χαλαρά οι πιο τίμιοι είναι οι κορεάτες έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η αγορά.
+Σεατ για Ελλάδα

< >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#501231 Κακή ποιότητα όμως. Πολλή φτήνια στο εσωτερικό.

Τίμιες προτάσεις είναι και τα 308, Megane (κάνουν καλές εκπτώσεις από κοντά)
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#501236 Φθήνια στο εσωτερικό των Seat? Δε θα το λεγα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#501239 Από Ιούλιο διαθέσιμο το Focus, πλην Vignale (τον Οκτώβριο) και Active (τον Ιανουάριο)Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By sargus
#501287 Εμένα μου αρέσει!
Είναι το πρώτο φοκους που μου αρέσει μετά την 1η γενιά (το τωρινό facelift απλά δε με χαλάει).
Είναι μυώδες και όμορφο απλά θεωρώ ότι χρειάζεται λίγος χρόνος για να κάτσει καλύτερα στο μάτι. Συμφωνώ όμως ότι μάλλον δεν είναι πια και τόσο ξεχωριστό σχεδιαστικά (μέσα-έξω).
Εν κατακλείδι, είναι πρώτο αυτή τη στιγμή στη λίστα μου για αγορά προς το τέλος του χρόνου. Αν δε, κάνουν και καμιά προσφορά γνωριμίας, μπορεί να είμαι κ ο πρώτος που θα το παραγγείλει!
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#501290 Και εμένα μου αρέσει αρκετά! Ειδικά το πίσω μέρος το προτιμώ 1000 φορές περισσότερο απ το τωρινό που μοιάζει ασύμμετρο με τα «χυμένα» στο πλάι πίσω φανάρια.
Στα μπροστά φανάρια μια ωραία υλοποίηση για τα LED ημέρας θα ήταν περιμετρικά των κατόπτρων, σαν το fiesta, και όχι σαν το σφυρί του Θωρ, που φέρνει σε V40 χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι άσχημο, απλά μοιάζει με κάτι που ήδη υπάρχει και δεν είναι αυθεντικά πρωτότυπο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#501292 Υπάρχουν παρομοια, παίζει ανάλογα με το σώμα.
Άβαταρ μέλους
By sprsk
#501384
Deleted User 1 έγραψε:Focus

Εικόνα

i30

Εικόνα


Έτσι σωστός ... και έλεγα τι μου θυμίζει ... :lol:

Κοίτα που ο Κορεάτης μου αρέσει περισσότερο :iconcool:

Αυτό το περίβλημα κάτω από τους αεραγωγούς που είναι σαν χείλη που δεν έπιασε καλά το μπότοξ, πολύ με χαλάει :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#501687
drdino έγραψε:
MONMAN έγραψε:Αντε με το καλό και ταμπούρα ... μένει πίσω σιγά σιγά η Ford ... από το GOLF
Γιατί μένει πίσω από το γκολφ;


H Ford το focus το άφηνε σε όλες τις γενιές ανολοκλήρωτο , ποντάροντας στο στήσιμο και την εμφάνιση στην πρώτη γενια, μόνο στο στήσιμο στην δεύτερη και στον 1000αρι ecoboost στην τρίτη -το στήσιμο το ξέχασε!

Τώρα με ολοκαίνουργιο μοντέλο το 2018 δεν έχει ουτε υβριδικό ενω στο τέλος της χρονιάς το auris πχ θα προσφέρεται σε δύο υβριδικές εκδόσεις και αν εχει και το στησιμο του c-hr παει το πλεονέκτημα του focus δε μιλάμε για το golf πια -εδω αντιγράφουν το εσωτερικό του i30 -μένει πολύ πίσω η Ford και εδω είναι Ευρώπη δεν εχει τα F-150 να την σηκώνουν!

Προσωπικά δε βρίσκω κάτι που θα με τραβήξει να παω να το δω στην έκθεση απο κοντά.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#501689 Ε, τώρα μιλάμε για σοβαρά αυτοκίνητα και αναφέρουμε υβριδικά Auris? Τι τρολλάρισμα είναι αυτό; :lol:

Το Μκ1 δεν είχε σοβαρά μοτέρ, αλλά είχε στήσιμο, design και αρκετά καλή κατασκευή.
Το Μκ2 είχε ένα πολύ ωραίο 1600άρι Ti-VCT, πολύ καλό στήσιμο, ποιότητα και εξοπλισμό απόλυτα ανταγωνιστικά.
Το Μκ3 για μένα το έχασε αρχικά, καθώς μαλάκωσε, αλλά οι Ecoboost 1600&1500 ήταν ωραία μοτέρ και στο facelift έστρωσαν και το στήσιμο.
Το Μ4, θα φανεί...