Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Govus
#538799 Με Fiesta σε μεγέθυνση μοιάζει :oops: ...
Ωραίο το λευκό!
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#538833 Πάντως, μου κάθεται πολύ άσχημα το "ταμπλετ" στο εσωτερικό. Τόσα χρόνια τώρα είναι μόδα οι μεγάλες οθόνες, δε βρήκαν ένα τρόπο της προκοπής να την ενσωματώσουν;
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#539091 Η πιο σωστά ενσωματωμένη στο καινούργιο Polo ...και στο σωστό ύψος
Άβαταρ μέλους
By Govus
#540635 Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Φίλος παιδικός παρέλαβε σήμερα το εταιρικό του :shifty: ...
Αν είναι Trend ή Business, θα σας γελάσω, πάντως είναι το 1.5 ντήζελ, με τους 120 και 6άρι.
Χρόνου επιτρέποντος θα το βάλω στο χέρι (ελπίζω μέσα στη βδομάδα) και θα ενημερώσω :iconcool: ...

Υ.Γ. : βάζελος με κόκκινο αμάξι δεν γίνεται, αλλά να στείλει τόσο χάλια φωτό γίνεται :twisted: .

Υ.Γ. 2 : μήπως να μεταφερθεί κάποια στιγμή από τα "μελλοντικά";
Άβαταρ μέλους
By Govus
#541877 Τελικά είναι ένα Trend Business (όπως λέγεται πλέον στο φυλλάδιο) :lol: .

Το οδήγησα χθες για καμμιά 30αριά χλμ. (υπήρχε χρονικό παντοφλο-όριο :lipsealed: ).
Ανάμεικτες εντυπώσεις... Καμμιά σχέση με Φόκους σχεδιαστικά, μέσα είναι σχεδόν μία κλάση πάνω ποιοτικά σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο, έχει τα πάντα από ηλεκτρονικά παραφερνάλια και ρανταράκια και η οθόνη-γκουμούτσα μέσα στη μέση του ταμπλό είναι όντως αντιαισθητική... Τα καθίσματα έχουν καλύτερη στήριξη και η σχεδίαση του ταμπλό θυμίζει κάτι από VAG :shifty: . Ο χώρος αποσκευών ενώ στα χαρτιά είναι λίγο μεγαλύτερος, στην πράξη το εσωτερικό του πλάτος δείχνει μικρότερο από το προηγούμενο.
Το μοτέρ είχε μόνο ...250χλμ. και επιπλέον δεν τα πάω καλά με τους ντήζελ. Σκορτσαρίσματα με μεγαλύτερη σχέση και λίγο γκάζι, κροτάλισμα με ανοιχτό παράθυρο, από την άλλη όμως 30 κιλά ροπής από 1,5 λίτρο κυβισμού, τα οποία για κάποιον λόγο "φαίνονταν" μόνο όταν έφτανες τις 1800 περίπου στροφές :hmmm: . Μέση κατανάλωση μέσα στην πόλη 6,4 για τα πρώτα του 280 χλμ.
Λάστιχα 205/60/16 (ήταν πάντα μπροστά αυτή η Renault :shifty: ) Primacy 4. Μου φάνηκε ελάχιστα διαφορετική η συμπεριφορά από το δικό μου, με τη διαφορά ότι ο ημιάκαμπτος πίσω έκανε την ανάρτηση να "παίξει" λίγο άτσαλα σε καμμιά-δυο συγκεκριμένες στροφές που περνάω και με το δικό μου. Το set-up είναι γενικά μαλακό, μην πιστεύετε αυτά που γράφονται :shifty: . Τέλος, αίσθηση κιβωτίου και τιμονιού σε μετρίως αποστειρωμένα επίπεδα :sleep: ...
Δεν ξέρω που πέφτει τιμολογιακά σε σχέση με τον ανταγωνισμό στα σχεδόν 22.100 € που κοστίζει το συγκεκριμένο, αλλά αν επέλεγα σήμερα Φόκους θα έπαιρνα την ίδια έκδοση με τον 1500άρη Έκομπουστ με τους 150 και το 6άρι, που κοστίζει 20.400 ή ακόμα καλύτερα θα περίμενα τις πρώτες προσφορές σε λίγους μήνες από σήμερα :shifty: ...
Αυτά...

Υ.Γ. 1 : βάζω και δυο φωτό από το ρημαδοκινητό μου:
Εικόνα
Εικόνα

Υ.Γ. 2 : τέτοιο "review" ούτε για το δικό μου δεν είχα κάνει/γράψει, μου το ζήταγε θυμάμαι κι ο Realzeus τότε :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#541890
Govus έγραψε: δεν τα πάω καλά με τους ντήζελ. Σκορτσαρίσματα με μεγαλύτερη σχέση και λίγο γκάζι

normal συμπεριφορά
Govus έγραψε: 30 κιλά ροπής από 1,5 λίτρο κυβισμού, τα οποία για κάποιον λόγο "φαίνονταν" μόνο όταν έφτανες τις 1800 περίπου στροφές :hmmm: .

normal συμπεριφορά

Δεν ξέρω τι χαρτογράφηση έχουν οι κινητήρες της ford, πάντως στο δικό μου με 1000 στροφές δουλεύουν άνετα μόνο οι δυο πρώτες σχέσεις , με 1200-1400 στροφές η 3η και από εκεί και πάνω χωρίς σκορτσαρίσματα θέλουν κοντά στις 1800 .
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#541917 Θα πω μόνο σε σχεση με την τιμή ότι στους τελευταίους 4Τροχούς που δοκιμάζουν το χιλιαρι αναφέρουν ότι η αντιπροσωπεία θεωρεί ότι το έχει φερει σε τιμή ευκαιρίας και ότι πολύ σύντομα οι τιμές θα ανέβουν... Το Trend Business με τον 120 ντίζελ έχει περίεργη τιμολόγηση γιατί στα 22.360 € παίρνει κανείς την Titanium με το ίδιο μοτέρ και καλύτερο εξοπλισμό. Ο ανταγωνισμός στα πετρέλαια είναι περίεργος. Γύρω στα 21.000€ έχει το i30 με τα 115, σχεδόν 22.000 τα 136 , τα ιδια και το Ceed, 22.120 το βασικό Civic 120, εκεί και το βασικό Golf , στα 21.000 περίπου το Megane, 21.700 το 308 active με τον 1.5 130 , εκείνο που είναι ευκαιρία συγκριτικά είναι το Leon 1.6 tdi style στα 17.150 € αλλά με αρκετές ελλείψεις στον εξοπλισμό κυρίως τεχνολογίας

< >
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#541918 Και γω είδα ένα σήμερα ήδη το ένα μπροστινό LED DRL ήταν σβησμένο.

Καμμία αίσθηση εν γένει
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#541920 Live σε εμφάνιση είναι πολύ όμορφο. Εδώ και δύο μέρες έχω ένα γκρίζο στην γειτονιά. Απλή έκδοση μάλλον, ινοξ δεν έχει...
(Πίσω είναι ολοιδιο με το Fiat. Στο σήμα διαφέρουν)
Άβαταρ μέλους
By Govus
#566911 Ήρθε και το ST :lol:

Εικόνα

Με δύο κινητήρες, έναν 2λιτρο ντήζελ με 187 ίππους και ...40 κιλά ροπής και τον "γνωστό" 2,3 λίτρων με 276 ίππους.
Διατίθενται και οι δύο τόσο με μηχανικό 6άρι, όσο και με το αυτόματο 7άρι κιβώτιο.

https://www.motor1.com/news/305733/2019 ... -revealed/
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#567044 2.300 κυβικά?

Ευτυχώς που υπάρχει το st line.

Ούτε ένα δε θα δούμε στους δρόμους! :sorry:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#567057 Στην ίδια κατηγορία με το αν ήταν δίλιτρο δεν υπάγεται;;;