Τα πρωτότυπα και τα μελλοντικά μοντέλα των κατασκευαστών
Άβαταρ μέλους
By pik.
#360039 πολυ πιο ομορφη απο την σημερινη...
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#374694
pik. έγραψε:το αμαξι του Peter Pan.

:yahoo: :yahoo:

τώρα το είδα το ποστ :yahoo:

ενώ στην 5άρα που κυκλοφορεί τώρα το μπλε δεν του πάει κ τόσο, σε αυτή που έρχεται είναι πολύ όμορφο... θυμίζει Σειρά 1 στο πιο μακρύ. Και ένα σετ ζάντες κ τέλος. έβλεπα σήμερα τα χαρακτηριστικά της 530d με 5,8 sec 0-100 χαω :metalo:

ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει δυστυχώς... κάτι αυτό, κάτι η όλη συζήτηση σχετικά με το diesel, μάλλον θα περιμένω 1-1,5 χρόνο ακόμη...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#374695
PeterPan έγραψε:d

PeterPan έγραψε:diesel


Γιατί βρε Πετράν μου, γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτόν σου; Δοκίμασε σωστή εξακύλινδρη βενζινό-BMW και θα με θυμηθείς! :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#374697
REALZEUS έγραψε:
PeterPan έγραψε:d

PeterPan έγραψε:diesel


Γιατί βρε Πετράν μου, γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτόν σου; Δοκίμασε σωστή εξακύλινδρη βενζινό-BMW και θα με θυμηθείς! :iconcool:

Δεν την αποκλείω Αλέξανδρε, ιδίως αν απαγορευτεί σε αστικά κέντρα. Τότε θα αναγκαστώ να πάρω βενζίνη... Γενικά όμως, έχω παρατηρήσει πως μου αρέσει να οδηγώ με χαμηλές στροφές, δλδ 2-3.000 κ τα diesel μου πάνε περισσότερο οδηγικά...

Ένα άλλο θέμα είναι το adblue... θα ήθελα να μπορώ να προσθέσω adblue στο βενζινάδικο κ όχι στην αντιπροσωπεία... νομίζω πως στην F10 γινόταν μόνο στην αντιπροσωπεία... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#374698 Με τούρμπο ακόμα και τα βενζίνης αποδίδουν χαμηλά. Το αυτό ισχύει και με τα πολλά κυβικά, σπάνια χρειάζεται να πας πάνω από 3000 και στην ατμοσφαιρική 330 και αυτό μόνο για να γουστάρεις! Αλλά εκεί ψηλά είναι τα γούστα... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#374701 Ας έρθει Αλέξανδρε εκείνη η ώρα κ βλέπουμε, ακόμη έχουμε χρόνο :)

Τη βενζίνη δεν την αποκλείω πλέον, κυρίως λόγω πιθανής απαγόρευσης των diesel από τα μεγάλα αστικά κέντρα...
Άβαταρ μέλους
By pik.
#374719
PeterPan έγραψε:Ας έρθει Αλέξανδρε εκείνη η ώρα κ βλέπουμε, ακόμη έχουμε χρόνο :)

Τη βενζίνη δεν την αποκλείω πλέον, κυρίως λόγω πιθανής απαγόρευσης των diesel από τα μεγάλα αστικά κέντρα...

ακριβως...και εδω το συζητανε
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#374731 Επιτέλους θα γίνεται άνθρωποι κι εσείς! Δεκαετίες μπροστά η Ελλαδίτσα στο θέμα βενζίνης-πετρέλαιο!!! :metalo:

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By pik.
#374733
REALZEUS έγραψε:Επιτέλους θα γίνεται άνθρωποι κι εσείς! Δεκαετίες μπροστά η Ελλαδίτσα στο θέμα βενζίνης-πετρέλαιο!!! :metalo:

:lol: :lol: :lol:

στην Ελλαδα σε λιγο θα καταργησουμε και τα αυτοκινητα και τους δρομους γιατι περιμενουμε ΗΔΗ τα ιπταμενα αμαξια... :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#374736
REALZEUS έγραψε:Επιτέλους θα γίνεται άνθρωποι κι εσείς! Δεκαετίες μπροστά η Ελλαδίτσα στο θέμα βενζίνης-πετρέλαιο!!! :metalo:


Όταν όλος ο ειδικός τύπος έλεγε τα αντίθετα... Και πέφτανε και τα πρόστιμα από την ΕΕ...
Τώρα που είδαμε την γλύκα που έχει η βρώμα τους, να δω πώς θα τα διώξουμε!
Άβαταρ μέλους
By pik.
#374741 οχι ακριβως...

διαλεξες το μοναδικο αυτοκινητο που βγαζει η BMW και το οποιο νικαει σε ολα τα σημεια την αντιστοιχη Μερκ.
Ειχα την ευκαιρια να τα οδηγησω back to back μεσα σε ενα πρωι και η διαφορα στην αισθηση το εσωτερικο την αποκριση και ακομα ΑΚΟΜΑ και την ανεση ηταν εμφανης...η 5αρα κερδισε την Ε ακομα και στον τομεα που η Ε ηταν κορυφη,στην ανεση.

Δεν μιλαω για τεχνολογια γιατι εκει η 5 ειναι ανωτερη ολων .
αν τα βαλεις διπλα διπλα η 5 ειναι απειρως πιο ομορφη σε ολα.
Κριμα που δεν μπορεις να πεις το ιδιο και για την 3αρα και την 1 κλπ...εντελως γελοιο design σε σχεση με τα αντιστοιχα mercs
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#374752
Anonymous Founder έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Επιτέλους θα γίνεται άνθρωποι κι εσείς! Δεκαετίες μπροστά η Ελλαδίτσα στο θέμα βενζίνης-πετρέλαιο!!! :metalo:


Όταν όλος ο ειδικός τύπος έλεγε τα αντίθετα... Και πέφτανε και τα πρόστιμα από την ΕΕ...
Τώρα που είδαμε την γλύκα που έχει η βρώμα τους, να δω πώς θα τα διώξουμε!


Το έχω ξαναπεί, αλλά δεν με πίστευαν. Κάνω καθημερινά κοντά στα 100 χλμ περιαστικά σε ταχύτητες από 0 ως... πολλά! Όταν είμαι πίσω από ντίζελ, ακόμα και ολοκαίνουριο, σε ανηφόρα με 130-140 νιώθω τα πνευμόνια μου να συρρικτώνονται. Αυτή η μυρωδιά της αμμωνίας των EU-6 σε ξεφουσκώνει. Καλά για τα πιο παλιά δεν μιλάμε. Προχθές ήμουν πίσω από ένα βουλγάρικο Α4 1.9 TDi 20ετίας και νόμιζα ότι αποδημώ σε τόπο χλοερό, σε τόπο αναψύξεως... :omg:

Έναν έστορα με MG3Α1 ζήτησα, αλλά δεν μου το εγκρίνουν. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#374762
pik. έγραψε:οχι ακριβως...

διαλεξες το μοναδικο αυτοκινητο που βγαζει η BMW και το οποιο νικαει σε ολα τα σημεια την αντιστοιχη Μερκ.
Ειχα την ευκαιρια να τα οδηγησω back to back μεσα σε ενα πρωι και η διαφορα στην αισθηση το εσωτερικο την αποκριση και ακομα ΑΚΟΜΑ και την ανεση ηταν εμφανης...η 5αρα κερδισε την Ε ακομα και στον τομεα που η Ε ηταν κορυφη,στην ανεση.

Δεν μιλαω για τεχνολογια γιατι εκει η 5 ειναι ανωτερη ολων .
αν τα βαλεις διπλα διπλα η 5 ειναι απειρως πιο ομορφη σε ολα.
Κριμα που δεν μπορεις να πεις το ιδιο και για την 3αρα και την 1 κλπ...εντελως γελοιο design σε σχεση με τα αντιστοιχα mercs


Θα αναφερθώ μονάχα στο σχεδιαστικό κομμάτι. Η E-Klasse έχει σμιλεμένη σιλουέτα και καθαρές γραμμές ενώ η BMW έχει πιο βαρύ design και ενώ σαν αμάξι, δεν το λες άσχημο, μόλις τη βάλεις δίπλα στη Mercedes, χάνεται η 5άρα. Ευμεγέθης φωτιστικά σώματα, έντονες ακμές, κακοσχεδιασμένοι προφυλακτήρες.
Ειδικά η τσάκιση που έχει η 5άρα στις εμπρόσθιες πόρτες χαμηλά, είναι :help: :help: :help:

Για αυτό κάθισα και βρήκα παρόμοιες φωτογραφίες, τόσο χρωματικά, όσο και από γωνία θέασης.

Επίσης λόγω σχεδίασης του C-pillar της Ε, καταφέρνει να κρύβει καλύτερο τον 3ο όγκο από την 5άρα η οποία δείχνει να έχει τεράστιο οπίσθιο πρόβολο.

Από τεχνολογία δεν ξέρω τι παίζει με την Ε, αλλά έχω δει μερικά review με τα τεχνολογικά features της 5er και είναι "διαστημόπλοιο". Αμφιβάλλω όμως αν η Mercedes είναι πίσω. Παραδοσιακά ήταν πρωτοπόρος σε διάφορες καινοτομίες, κυρίως όσον αφορα την ασφάλεια.
Στο εσωτερικό προτιμώ πάλι τη ΜΒ και ο λόγος είναι αυτά τα κάθετα πάνελ οθονών προς τον οδηγό που θυμίζουν βρετανική λίμο του 21ου αιώνα.

Στα οδηγικά περί άνεση αναρτήσεων, καθισμάτων, κινητήρων κλπ, δεν έχω ιδέα. Ούτε πιο από τα δύο είναι πιο driver engaging.

Και τα δύο είναι κορυφαία αυτοκίνητα, αλλά έβαλα τις φωτογραφίες καθαρά για το σχεδιαστικό μέρος.
Για τα υπόλοιπα δεν παίρνω θέση, αλλά για τη σχεδίαση παίρνω και το αποτέλεσμα λέει ότι Ε-Κlasse vs 5er 1-0.