Τα πρωτότυπα και τα μελλοντικά μοντέλα των κατασκευαστών
Άβαταρ μέλους
By GTS
#274554 Ναι αλλα η Τεσλα παντα σου λεει ότι το autopilot είναι ακομα σε beta testing. Προφανως δεν εχει γραφτει αρκετος κωδικας ακομα να καλυψει ολες τις πιθανες περιπτώσεις.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#274557 Άλλη ακυρια κι αυτή, τι θα πει beta testing σε μαζική παραγωγή;
Άβαταρ μέλους
By GTS
#274561
drdino έγραψε:Άλλη ακυρια κι αυτή, τι θα πει beta testing σε μαζική παραγωγή;


Aυτη είναι η Αμερική...αν δεν ρισκάρεις δεν πας μπροστα...

Oμως τωρα διαβαζω ότι το πρόβλημα μαλλον είναι ότι δεν εχει ρανταρ το Τεσλα αλλα καμερα μονο. Αρα φαινεται ότι δεν είναι καλη υλοποιηση. Σιγουρα θα γινει πολύ συζητηση στα φορουμς ποιος εχει την καλυτερη τεχνολογια.
Τελευταία επεξεργασία από GTS και 01 Ιούλ 2016, 12:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#274566 Η καινούργια E Class φαίνεται να διαχειρίζεται λίγο καλύτερα το όλο θέμα,
όχι τόσο απο τεχνολογικής άποψης αλλά απο θέμα αναμονής για νομοθεσία, συμμετοχή οδηγού απαραίτητη και έξυπνα
intervals (μεχρι 60 δεύτερα autonomous και για συγκεκριμένα πράγματα)

http://blog.caranddriver.com/so-much-te ... -gadgetry/

ΥΓ βλέπω γκρίνια για Tesla πολύ τελευταία , για τις μεθόδους της και για το πόσο φανατισμένους οπαδούς πλέον έχει
που την εμπιστεύονται τυφλά (π.χ σε forum , Αμερική, έπεφταν ban για πλάκα σε περίπτωση αντιλόγου για τις
μπαταρίες του S75 και τα 9000$ διαφοράς με την lesser S60 , που ουσιαστικά είναι καθαρά software παρέμβαση)
Άβαταρ μέλους
By drdino
#274573
GTS έγραψε:
drdino έγραψε:Άλλη ακυρια κι αυτή, τι θα πει beta testing σε μαζική παραγωγή;


Aυτη είναι η Αμερική...αν δεν ρισκάρεις δεν πας μπροστα...

Oμως τωρα διαβαζω ότι το πρόβλημα μαλλον είναι ότι δεν εχει ρανταρ το Τεσλα αλλα καμερα μονο. Αρα φαινεται ότι δεν είναι καλη υλοποιηση. Σιγουρα θα γινει πολύ συζητηση στα φορουμς ποιος εχει την καλυτερη τεχνολογια.


Όχι, δεν είναι αυτή η Αμερική, η οποία είναι τόσο llitigation-sensitive. Απορώ πώς επιτρέπεται να πωλείται κάτι το οποίο ο κατασκευαστής ονομάζει beta, είτε είναι signed-off είτε όχι. Το πιο πιθανό είναι να το λένε μαρκετινιστικα beta για να γλυτώσουν γκρίνια για ενοχλητικά προβληματάκια, αλλά τυπικά να είναι signed off. Η στουκα αυτή ίσως είναι άσχετη με το αν είναι beta ή meta ή οτιδήποτε και να είναι απλά περιορισμός συστήματος. Το ότι δεν έχει ραντάρ για sensor fusion με την κάμερα είναι ένα ερωτηματικό.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#274577
Zeus έγραψε:Δεν φταινε αυτοι...φταιει ολο το hype γυρω απο την Tesla και το δηθεν autonomous drive της..
Ο τυπακος αυτος δειχνει να διακαιωνεται παντως οταν ειπε πως
It gives you the impression that it’s doing more than it is,” he said. “[Tesla’s Autopilot] is more of an unsupervised wannabe,” he continued, suggesting that Tesla makes semi-autonomous cars that appear to be autonomous.
, παρολο που τον κραξανε..

http://www.theverge.com/2016/4/27/11518 ... riving-car
http://bgr.com/2016/04/28/tesla-volvo-a ... -software/
http://www.autoblog.com/2016/04/29/volv ... t-wannabe/

και ποια εταιρια το λεει;
Η Βολβο που στην ασφαλεια εχουν φτιαξει ονομα.

για να το λενε αυτοι μαλλον ετσι ειναι,πολυ σοβαρη εταιρια η Βολβο.
Άβαταρ μέλους
By soch
#274605 Σαρκαστικά το γράφεις;
Άβαταρ μέλους
By pik.
#274619
soch έγραψε:Σαρκαστικά το γράφεις;

οχι.
Θεωρω την Βολβο την πιο σοβαρη εταιρια σε θεματα ασφαλειας μαζι με τις μεγαλες Γερμανικες.
εχουν ονομα γιατι εχουν επενδυσει χρημα και χρονο σε μελετες.

πιο πολυ εμπιετευομαι την Βολβο απο την Τεσλα σαν εταιρια.

επισης εμαθα ενα νεο.
Στην αγορα Ιταλιας το 3 δεν θα μπορει δωρεαν να γεμισει τις μπαταριες απο τους σταθμους τροφοδοσιας.
θα το κοιταξω λιγο αυτο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#274717
pik. έγραψε:.
Στην αγορα Ιταλιας το 3 δεν θα μπορει δωρεαν να γεμισει τις μπαταριες απο τους σταθμους τροφοδοσιας.


Ε, καλά... ήταν δεδομένο ότι αυτό θα σταματούσε κάποτε... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#274732 Μήπως φταίει ο φορέας που επέτρεψε στην Τέζλα να το βγάλει στην αγορά? :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By pik.
#274915
markvag έγραψε:
pik. έγραψε:.
Στην αγορα Ιταλιας το 3 δεν θα μπορει δωρεαν να γεμισει τις μπαταριες απο τους σταθμους τροφοδοσιας.


Ε, καλά... ήταν δεδομένο ότι αυτό θα σταματούσε κάποτε... :hmmm:

ναι αλλα αυτο προσωπικα με ενδιαφερει. :protest:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#274925
pik. έγραψε:
markvag έγραψε:
pik. έγραψε:.
Στην αγορα Ιταλιας το 3 δεν θα μπορει δωρεαν να γεμισει τις μπαταριες απο τους σταθμους τροφοδοσιας.


Ε, καλά... ήταν δεδομένο ότι αυτό θα σταματούσε κάποτε... :hmmm:

ναι αλλα αυτο προσωπικα με ενδιαφερει. :protest:


Άσε τα πλυντήρια και πάρε κανένα σοβαρό αμάξι τότε! :protest: :rtfm: :shifty: :shifty: :shifty: :s_roses
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#274938
markvag έγραψε:
pik. έγραψε:.
Στην αγορα Ιταλιας το 3 δεν θα μπορει δωρεαν να γεμισει τις μπαταριες απο τους σταθμους τροφοδοσιας.


Ε, καλά... ήταν δεδομένο ότι αυτό θα σταματούσε κάποτε... :hmmm:


Μόνο για το 3 ισχύει και δεν είναι θέμα Ιταλίας, αλλά παγκόσμιο. Τα ακριβά έχουν δωρεάν φόρτιση.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#274941 Τιποτα δεν σταματαει. Στην κατηγορια τιμης που ειναι το 3 δεν θα ειχε ποτε δωρεαν superchargers. Ισως εξτρα.