Εεπ, γαμεί το βιντεάκι.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
morpheus έγραψε::lol:
Μάλλον είμαι συντριπτική μειοψηφία εδω μέσα αλλά μου αρέσει (όπως και η απλή σειρά 2) και σαν σχέδιο και σαν φιλοσοφία κατασκευής (σε αντίθεση με κάτι άλλες μαούνες που φτιάχνει τέλευταία η bmw)...
Και η τιμή της καινούρια είναι αρκετά λογική (ας μην αρχίσουμε πάλι τι παίρνεις μτχ με τα ίδια λεφτά), τουλάχιστον στο εξωτερικό...
Να'χαμε να λέγαμε για την Ελλάδα... εδώ θέλεις για τη μικρή elise των 136 ίππων 70κ και πάνω απο 100κ για Μ3/Μ4...
+1
TOY-MΠΑ-ΝΟ...
Είχα την εντύπωση ότι εν έτει 2016 οι δημοσιογράφοι ειδικού τύπου θα είχαν συνειδητοποιήσει ότι το μεροκάματο (και άρα τη δυνατότητα να παράγουν νέα προϊόντα συνέχεια) οι εταιρείες δεν το βγάζουν με τους πιουρίστες/χεράδες κλπ αλλά με τα μπαρμπάδια/κουλάδια που θα πάρουν τη Μ2 επειδή "γουστάρουν σουλούπι, ήχο, σήμα κλπ" και όχι επειδή είναι purists' approved.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
EDDIE_147 έγραψε:Παίδες ωραίος ο βίντεος αλλά κάποια στιγμή που άρχισε να κράζει ο χεράς τη BMW για το αυτόματο συγχρονισμό στροφών στο κατέβασμα, έσταξε πιουρίλα και έπρεπε να σφουγγαρίσω να ουμ.
Είχα την εντύπωση ότι εν έτει 2016 οι δημοσιογράφοι ειδικού τύπου θα είχαν συνειδητοποιήσει ότι το μεροκάματο (και άρα τη δυνατότητα να παράγουν νέα προϊόντα συνέχεια) οι εταιρείες δεν το βγάζουν με τους πιουρίστες/χεράδες κλπ αλλά με τα μπαρμπάδια/κουλάδια που θα πάρουν τη Μ2 επειδή "γουστάρουν σουλούπι, ήχο, σήμα κλπ" και όχι επειδή είναι purists' approved.
Κάτσε εσύ μπάρμπα τώρα με την SMG να σου κάνει rev match που θα μιλήσεις και για τους Π.Ο. (ΤΜ).
Σαν καλογυμνασμένο ξεκωλάκι είναι.
Η Μ4 μου αρέσει ακόμα περισσότερο αλλά η αλήθεια είναι ότι από κοντά που είδα μια μου φάνηκε πολύ παπόρι (σε μήκος).
Να φανταστώ Μορφέα ότι το m-pack που έχεις βάλει δεν είναι οπτικά το ίδιο με το τουμπάνιασμα της Μ2.
Ορθόν;
EDDIE_147 έγραψε:Πάντως me like M2.
Σαν καλογυμνασμένο ξεκωλάκι είναι.
Η Μ4 μου αρέσει ακόμα περισσότερο αλλά η αλήθεια είναι ότι από κοντά που είδα μια μου φάνηκε πολύ παπόρι (σε μήκος).
Να φανταστώ Μορφέα ότι το m-pack που έχεις βάλει δεν είναι οπτικά το ίδιο με το τουμπάνιασμα της Μ2.
Ορθόν;
Διαβάζω ότι είναι 10 πόντους πιο φαρδιά μπροστά και 6 πόντους πίσω από την M235.
https://www.google.gr/search?q=bmw+m2+v ... 36&bih=730
για τους μη "συλλεκτες" και "χεραδες"
Το βάζεις στο γκαράζ σου γιατί σου αρέσει και μπορείς. Period.
< >
Nikos! έγραψε:Μια τέτοια αγορά, ενός M-car, δε μπορεί κριθεί με οικονομοτεχνικα κριτήρια.
Το βάζεις στο γκαράζ σου γιατί σου αρέσει και μπορείς. Period.
< >
Σχετικο-ασχετο, ηδη τα εργοστασιακου επιπεδου Μ3 Ε30 εχουν φτασει μεσα σε λιγα χρονια να πωλουνται απο 20κ στα 50κ ευρω εντωμεταξυ...
Δεν θα μου κανει εντυπωση μετα απο καμμια δεκαετια αν προσεγγισουν το 100αρικο...
Το hype πλεον με παλαιοτερα Μ cars, μετα και την απιστευτη τρελα διαφορων συλλεκτων με την πρωτη γενια των 911, ειναι εντονο νομιζω, για την κατηγορια/ευρος κοστους...
Θεωρω οτι στο μελλον, (σε 30-40 χρονια ) καπως ετσι θα γινει και με την Μ2...
EDDIE_147 έγραψε:Παίδες ωραίος ο βίντεος αλλά κάποια στιγμή που άρχισε να κράζει ο χεράς τη BMW για το αυτόματο συγχρονισμό στροφών στο κατέβασμα, έσταξε πιουρίλα και έπρεπε να σφουγγαρίσω να ουμ.
https://www.youtube.com/watch?v=Q4FNZkuV2-Y
εδω λεει ο συγχρονισμος στροφών στο προγραμμα sport plus παει περιπατο