Τα πρωτότυπα και τα μελλοντικά μοντέλα των κατασκευαστών
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#227459
Govus έγραψε:

(έτσι από περιέργεια, έψαξα αν υπάρχουν αυτά τα λάστιχα... EcoContact 5 μόνο και στα 700 κατοστάρικα... Μόνο στη Renault τέτοιες "φαεινές" ιδέες :thumbsdown: .)

Διαχρονικά όμως....3 clio έχουν περάσει απο τα χέρια μου,πάντα πλήρωνα κερατιάτικα για λάστιχα με " ιδιαίτερες " διαστάσεις


.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#227478
drdino έγραψε: Οι σχεδιαστές και το μαρκετινξ ήθελαν 20αρες και τις πήραν.


My point exactly! :) Λίγο υπερβολικός ήμουν βέβαια... :lol: :lol:

drdino έγραψε:Πόσο έχει ένα τέτοιο λάστιχο;


Govus ακριβώς πριν από εμένα έγραψε:(έτσι από περιέργεια, έψαξα αν υπάρχουν αυτά τα λάστιχα... EcoContact 5 μόνο και στα 700 κατοστάρικα... Μόνο στη Renault τέτοιες "φαεινές" ιδέες :thumbsdown: .)


:rtfm: :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#227797
belgarion έγραψε:
Govus έγραψε:

(έτσι από περιέργεια, έψαξα αν υπάρχουν αυτά τα λάστιχα... EcoContact 5 μόνο και στα 700 κατοστάρικα... Μόνο στη Renault τέτοιες "φαεινές" ιδέες :thumbsdown: .)

Διαχρονικά όμως....3 clio έχουν περάσει απο τα χέρια μου,πάντα πλήρωνα κερατιάτικα για λάστιχα με " ιδιαίτερες " διαστάσεις


.


ετος 1985
ρενω 5 gt turbo 195-55-13
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#228134 Οι κατασκευαστές πηγαίνουν γενικά προς λεπτούς και μεγάλης διαμέτρου ... ποδηλατικούς τροχούς, κυρίως λόγω μικρότερης αντίστασης κύλισης, θυσιάζοντας πρόσφυση. Σιγά σιγά όμως. Η renault ίσως θέλει να επισπεύσει λίγο τα πράγματα.
H τιμή απ' την άλλη είναι κάτι σχετικό. Αν βγάλουν κι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες τέτοιες διαστάσεις ελαστικών, θα βγάλουν και εταιρίες ελαστικών τέτοιες διαστάσεις και θα πέσουν οι τιμές, όπως γίνεται παντού και πάντα δηλαδή. Το θέμα είναι για πόσο καιρό θα τη φάνε οι early adopters.