Τα πρωτότυπα και τα μελλοντικά μοντέλα των κατασκευαστών
Άβαταρ μέλους
By markvag
#521703
FSword έγραψε:Το θέμα είναι πού θα βασιστούν για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, στη μέτρηση κατά NEDC ή WLTP;


WLTP προφανώς.
Άβαταρ μέλους
By FSword
#521707 Το λογικό αυτό είναι αλλά έτσι αδικείται σε σχέση με τ' άλλα που δεν έχουν τέτοιες μετρήσεις. Δύο μέτρα και δύο σταθμά δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#521906
Govus έγραψε:
Andreasdik έγραψε:
τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Η τυποποιημένη κατανάλωση σε μικτό κύκλο κυμαίνεται από 6,8 έως 7,5 lt/100 km ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων, κατά NEDC. Στο ίδιο πρότυπο, οι εκπομπές CO2 είναι 154 και 170 g/km. Ακόμη χειρότερα, κατά WLTP ανεβαίνουν στα 178 και 198 g/km. Κάτι που σημαίνει ότι με τα σημερινά δεδομένα υπολογισμού των ετήσεων τελών κυκλοφορίας αυτά διαμορφώνονται σε 436,1 και 550,4 ευρώ αντίστοιχα.


Αν είναι όντως έτσι, δεν το βλέπω καλά!!

https://www.drive.gr/news/nea-montela/n ... rope-video

Στο παραπάνω βίντεο (λίγο πριν τα 10:00) οι τιμές WLTC που δίνει η εταιρεία είναι 6,67 lt/100km (με μετρήσεις από 6,29 έως 7,81 lt/100km) για το χειροκίνητο και 7,35 lt/100km (μετρήσεις 6,80 έως 8,93 lt/100km) αντίστοιχα για το αυτόματο, οπότε μάλλον αναμένουμε...

Υ.Γ. : όταν αρχίσουν ΟΛΟΙ να δημοσιεύουν επιτέλους σε μετρήσεις WLTC, θα κλάψουν μανούλες με τις "νέες" εκπομπές CO2 (πλην ΔΦΑριστερών, που θα εισπράξουν AKOMA ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από το "Κεφάλαιο"...) :shifty:


Eπίσης μην ξεχνάμε ότι η οδηγία του WLTP προς τις κυβερνήσεις είναι να μειωθούν οι συντελεστές φορολόγησης κατά τη μετάβαση από NEDC σε WLTP, γιατί για το ίδιο όχημα θα αυξηθούν εκ των πραγμάτων οι εκπομπές του.
WLTP should not negatively impact vehicle taxation
The European Commission should make clear to member states that the shift to WLTP should not negatively impact vehicle taxation by increasing costs for consumers.
National governments should also adapt their taxation systems, since WLTP will result in a higher CO2 value for the one and same vehicle compared to NEDC. If they fail to do so, the introduction of the new test procedure will increase the financial burden on consumers.

Tώρα τι θα γίνει στην πράξη στην Ελλάδα, χλωμό όπως όλοι ξέρουμε.

Η απόφαση πάντως να μη βάλουν τα 1.2 και 1.0 τουρμπο μου φαίνεται ακατανόητη :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#521917
rocsta έγραψε:
Govus έγραψε:
Andreasdik έγραψε:
τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Η τυποποιημένη κατανάλωση σε μικτό κύκλο κυμαίνεται από 6,8 έως 7,5 lt/100 km ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων, κατά NEDC. Στο ίδιο πρότυπο, οι εκπομπές CO2 είναι 154 και 170 g/km. Ακόμη χειρότερα, κατά WLTP ανεβαίνουν στα 178 και 198 g/km. Κάτι που σημαίνει ότι με τα σημερινά δεδομένα υπολογισμού των ετήσεων τελών κυκλοφορίας αυτά διαμορφώνονται σε 436,1 και 550,4 ευρώ αντίστοιχα.


Αν είναι όντως έτσι, δεν το βλέπω καλά!!

https://www.drive.gr/news/nea-montela/n ... rope-video

Στο παραπάνω βίντεο (λίγο πριν τα 10:00) οι τιμές WLTC που δίνει η εταιρεία είναι 6,67 lt/100km (με μετρήσεις από 6,29 έως 7,81 lt/100km) για το χειροκίνητο και 7,35 lt/100km (μετρήσεις 6,80 έως 8,93 lt/100km) αντίστοιχα για το αυτόματο, οπότε μάλλον αναμένουμε...

Υ.Γ. : όταν αρχίσουν ΟΛΟΙ να δημοσιεύουν επιτέλους σε μετρήσεις WLTC, θα κλάψουν μανούλες με τις "νέες" εκπομπές CO2 (πλην ΔΦΑριστερών, που θα εισπράξουν AKOMA ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από το "Κεφάλαιο"...) :shifty:


Eπίσης μην ξεχνάμε ότι η οδηγία του WLTP προς τις κυβερνήσεις είναι να μειωθούν οι συντελεστές φορολόγησης κατά τη μετάβαση από NEDC σε WLTP, γιατί για το ίδιο όχημα θα αυξηθούν εκ των πραγμάτων οι εκπομπές του.
WLTP should not negatively impact vehicle taxation
The European Commission should make clear to member states that the shift to WLTP should not negatively impact vehicle taxation by increasing costs for consumers.
National governments should also adapt their taxation systems, since WLTP will result in a higher CO2 value for the one and same vehicle compared to NEDC. If they fail to do so, the introduction of the new test procedure will increase the financial burden on consumers.

Tώρα τι θα γίνει στην πράξη στην Ελλάδα, χλωμό όπως όλοι ξέρουμε.

Η απόφαση πάντως να μη βάλουν τα 1.2 και 1.0 τουρμπο μου φαίνεται ακατανόητη :s_whiteflag
Όποιος μπορεί, μάλλον τώρα πρέπει να πάρει αμάξι. Στην Ελλάδα , η (όποια) κυβέρνηση θα προσπαθήσει να καθυστερήσει τις αλλαγές όσο περισσότερο μπορεί (πόσο μάλλον που από τότε που τα τέλη έγιναν με βάση το CO2 , όλα τα καινούρια πληρώνουν αναλογικά πολύ λιγότερο). Μόνο αν πιέσουν οι αντιπρόσωποι βλέπω να αλλάζει κάτι

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#522673 δεν ανοιγει η εικονα Ντινο.

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Εικόνα

Έτσι φαντάζονται οι άνθρωποι της εταιρείας Deranged με έδρα το Έσσεξ της Μεγάλης Βρετανίας το νέο Suzuki Jimny...

http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... e-jimn-ara
Άβαταρ μέλους
By drdino
#522680 Πού να ανοίξει η εικόνα, αφού ήταν σύνδεσμος Το έσιαξα τώρα.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#522689 Land Rover Defender με μάσκα Jeep. :lol:
Άβαταρ μέλους
By FSword
#522746 Πανέμορφο και - κατά πάσα πιθανότητα - ικανότατο εκτός δρόμου. Δυστυχώς με απαγορευτικά τέλη κυκλοφορίας.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#522817
drdino έγραψε:Μπροσούρα αξεσουάρ:
http://www.suzuki.co.jp/car/jimny_sierra/pdf/accessory.pdf

Έχει και μάσκα ενιαία χωρίς γρίλιες.