Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#517776
fot έγραψε:Νομίζω ανεξάρτητη μπροστά ανάρτηση πλέον.

O,τι site έχω δει μιλάνε για live axle μπρος πίσω. Κάποιοι το αναφέρουν και ως "3 link". Ίδιο με το απερχόμενο jimny δηλαδή: άκαμπτο άξονα με ένα βραχίονα.

Εδώ μπρός και πίσω ανάρτηση του απερχόμενου:
Εικόνα

Και εδώ το νέο, όπου 99% η έδραση του εμπρόσθιου αμορτισέρ είναι και πάλι ο άξονας
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#517870 Λόγω ανύπαρκτου ανταγωνισμού αν η τιμή είναι λογική θα πρέπει να πάει πολύ καλά.
Θα μπορούσαν να βγάλουν και μια πιο μακριά έκδοση (το Samurai είχε και μακριά έκδοση) με 5 πόρτες αν δυνατόν, να είναι μινι Wrangler. To μεγαλύτερο μεταξόνιο θα του δώσει σταθερότητα στο ταξίδι και χώρους με ελάχιστο αντάλλαγμα στις γωνίες ράμπας-διαφυγής.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#517874 για "handmade" τα κόβω....

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#517878 H Maruti το έβγαζε κάποια χρόνια και σε 5θυρο. Για την εκεί γύρω αγορά.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#517886 Πάντως μακρύ Samurai με 2 πόρτες είχε ένας θείος στην Εύβοια.
Άβαταρ μέλους
By FSword
#517902 Απ' τις φωτογραφίες τουλάχιστον φαίνεται φοβερό! Το μόνο που με χαλάει so far είναι το 4τάχυτο αυτόματο. Αν και fan των AT κιβωτίων (ειδικά με μετατροπέα ροπής για εκτός δρόμου οχήματα) εν έτει 2018 δε δικαιολογείται 4τάχυτο. Είπαμε να ρίξουμε την τιμή (ελπίζω δηλαδή γιατί δεν έχουμε δει κάτι ακόμα) αλλά όχι κι έτσι. Δεν πειράζει, μια χαρά θα'ναι και το 5άρι μηχανικό.

Με μπέρδεψε λίγο το φυλλάδιο που αναφέρει 1500άρι κινητήρα. Φαντάζομαι ατμοσφαιρικός... Αλλά σε ποιές αγορές απευθύνεται; Οι μέχρι τώρα διαρροές μιλάνε για 1.2 ατμοσφαιρικό ή τον 3κύλινδρο 1.0 turbo.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#517905 Ο 1.5 με τον 4ταχυτο μετατροπεα ειναι για Ιαπωνια και εχει κλειδωσει.
Για Ευρωπη περιμενουμε και ελπιζουμε στα 1.0 και 1.2.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By FSword
#517927 Ας ελπίσουμε με κάνα 5τάχυτο ΑΤ τουλάχιστον (ο 1.2 με CVT διαβάζω βέβαια), αλλά αν στο ιαπωνικό βάλανε 4τάχυτο...

Κι αυτά made in Japan θα είναι;
Άβαταρ μέλους
By corsair
#518157 Συνηθιζεται καθε νεα γενια αυτοκινητου να ειναι καλυτερη απο την προηγούμενη. Εδω βλεπω την ιδια χείριστη εκμεταλλευση χώρων, το ιδιο μοτιβο στις προτιμωμενες λυσεις,... γενικα τα ιδια παντελακι μου τα ιδια παντελη μου. Απλα ενα redesign με μερικα νέα στοιχεια, αλλα το βασικο concept παραμένει ιδιο. Δεν απογοητευτικα πάντως. Δεν περιμενα ποτέ κάτι καλυτερο απο την Suzuki.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#518159
corsair έγραψε:, αλλα το βασικο concept παραμένει ιδιο. .


αυτο ηθελαν να κανουν.Σωστα κατ εμε.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#518163 Κι ένα render για όσους αρέσκονται στο να μασάνε στροβιλιζόμενη σκόνη :shifty:

Εικόνα

(ο τύπος έχει μεταλλάξει τα πάντα :omg: ----->> http://xtomi.blogspot.com/)
Άβαταρ μέλους
By Govus
#521586
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#521603
τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Η τυποποιημένη κατανάλωση σε μικτό κύκλο κυμαίνεται από 6,8 έως 7,5 lt/100 km ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων, κατά NEDC. Στο ίδιο πρότυπο, οι εκπομπές CO2 είναι 154 και 170 g/km. Ακόμη χειρότερα, κατά WLTP ανεβαίνουν στα 178 και 198 g/km. Κάτι που σημαίνει ότι με τα σημερινά δεδομένα υπολογισμού των ετήσεων τελών κυκλοφορίας αυτά διαμορφώνονται σε 436,1 και 550,4 ευρώ αντίστοιχα.


Αν είναι όντως έτσι, δεν το βλέπω καλά!!

https://www.drive.gr/news/nea-montela/n ... rope-video
Άβαταρ μέλους
By Govus
#521609
Andreasdik έγραψε:
τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Η τυποποιημένη κατανάλωση σε μικτό κύκλο κυμαίνεται από 6,8 έως 7,5 lt/100 km ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων, κατά NEDC. Στο ίδιο πρότυπο, οι εκπομπές CO2 είναι 154 και 170 g/km. Ακόμη χειρότερα, κατά WLTP ανεβαίνουν στα 178 και 198 g/km. Κάτι που σημαίνει ότι με τα σημερινά δεδομένα υπολογισμού των ετήσεων τελών κυκλοφορίας αυτά διαμορφώνονται σε 436,1 και 550,4 ευρώ αντίστοιχα.


Αν είναι όντως έτσι, δεν το βλέπω καλά!!

https://www.drive.gr/news/nea-montela/n ... rope-video

Στο παραπάνω βίντεο (λίγο πριν τα 10:00) οι τιμές WLTC που δίνει η εταιρεία είναι 6,67 lt/100km (με μετρήσεις από 6,29 έως 7,81 lt/100km) για το χειροκίνητο και 7,35 lt/100km (μετρήσεις 6,80 έως 8,93 lt/100km) αντίστοιχα για το αυτόματο, οπότε μάλλον αναμένουμε...

Υ.Γ. : όταν αρχίσουν ΟΛΟΙ να δημοσιεύουν επιτέλους σε μετρήσεις WLTC, θα κλάψουν μανούλες με τις "νέες" εκπομπές CO2 (πλην ΔΦΑριστερών, που θα εισπράξουν AKOMA ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από το "Κεφάλαιο"...) :shifty:
Άβαταρ μέλους
By FSword
#521693 Το θέμα είναι πού θα βασιστούν για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, στη μέτρηση κατά NEDC ή WLTP; Άμα πάνε κατά WLTP δε βλέπω να πουλάει ούτε στους σκληροπυρηνικούς. Το αυτόματο δε είτε έτσι είτε γιουβέτσι το 400άρι δεν το γλυτώνει. Δεν μπορούσαν τουλάχιστον να βάλουν κανένα 5τάχυτο κιβώτιο; Εντάξει στο 3ο facelift μπορεί και να δούμε κάτι καλύτερο.

Από την άλλη αν αρχίσουν να ανακοινώνουν κι άλλοι κατασκευαστές ρύπους κατά WLTP είναι πολλά τα μοντέλα που θ' ανέβουν κλίμακα στα τέλη κυκλοφορίας. Ίσως τότε υπάρχει μια ελπίδα για κάποια αναπροσαρμογή, αλλά δύσκολο το βλέπω κι αυτό (άσε που μιλάμε για μακρινό/υποθετικό σενάριο).