Τεχνικά θέματα για το όχημα, αλλά και τον οδηγό. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#59353
The Ace έγραψε:
Stefan147 έγραψε:Του κώλου τα 9μερα η κακοκαιρία. Μόλις ήρθα απο Πειραιά-Μεταμόρφωση και μόνο από το ύψος Φιλαδέλφειας και μετά άρχισε κάτι ψευτονυφάδες. Καλά για να το στρώσει, ούτε λόγος. Πρέπει να είναι πολύ τοπικά τα φαινόμενα. Τσάμπα μου την κόψανε την εκδρομούλα μου σήμερα οι άμπαλοι της ΕΜΥ. :thumbsdown:


Έλα και μια βολτούλα από Αγ.Παρασκευή, να σε δω πόσο μάγκας είσαι με την τετρακούνα το Άουδι... :shifty:

Έκανα τσουλήθρα για να βγω από το garage, να δω πως θα ξαναμπώ το βράδυ....

Σιγά μη βγάλω το σαπάκι έξω με τον πάγο...2 τόνοι με τέρμα ασφάλτινα λάστιχα είναι αυτοκτονία. Με Φιατάρα οι βραδινες μετακινήσεις αυτές τις μέρες.

Γενικότερη ερώτηση...μεταξύ ενός τόσο soft SUV με αυτό το βάρος και αυτά τα λάστιχα δεν είναι πιο ασφαλές, ή για την ακρίβεια πιο διαχειρίσιμο σε περίπτωση ατυχίας, ένα μικρό με χαμηλό βάρος? Προσωπικά το μικρό το αισθάνομαι πολύ πιο εύκολο να το ελέγξω εάν αρχίσει τις γλίστρες κι ας μην έχει τα συστήματα του μεγάλου.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#59355 Δεν πήρα το CX7, με το 206 μετακινούμαστε, με αυτό βγήκα τσουλώντας, αλλά βγήκα Δερβενακίων (κεντρικός στο Κοντόπευκο) και όλοι γλυστράγαμε με 5χαω :help: Τρακάρανε δύο, έμεινε και άλλος ένας στο άλλο ρεύμα, μισή ώρα ακίνητοι....

Για το μικρό που λες, προφανώς έχεις μικρότερη αδράνεια και άρα *ίσως* καλύτερο έλεγχο, αλλά έπρεπε να δεις τα Smartάκια που περνάγανε, όλα κάνανε ski, άσχετα αν έχουν λιλιπούτεια λάστιχα, αν έχει πάγο κάτω μόνο με καρφιά ή αλυσίδες γλυτώνεις...
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#59357
Stefan147 έγραψε:
The Ace έγραψε:
Stefan147 έγραψε:Του κώλου τα 9μερα η κακοκαιρία. Μόλις ήρθα απο Πειραιά-Μεταμόρφωση και μόνο από το ύψος Φιλαδέλφειας και μετά άρχισε κάτι ψευτονυφάδες. Καλά για να το στρώσει, ούτε λόγος. Πρέπει να είναι πολύ τοπικά τα φαινόμενα. Τσάμπα μου την κόψανε την εκδρομούλα μου σήμερα οι άμπαλοι της ΕΜΥ. :thumbsdown:


Έλα και μια βολτούλα από Αγ.Παρασκευή, να σε δω πόσο μάγκας είσαι με την τετρακούνα το Άουδι... :shifty:

Έκανα τσουλήθρα για να βγω από το garage, να δω πως θα ξαναμπώ το βράδυ....

Σιγά μη βγάλω το σαπάκι έξω με τον πάγο...2 τόνοι με τέρμα ασφάλτινα λάστιχα είναι αυτοκτονία. Με Φιατάρα οι βραδινες μετακινήσεις αυτές τις μέρες.

Γενικότερη ερώτηση...μεταξύ ενός τόσο soft SUV με αυτό το βάρος και αυτά τα λάστιχα δεν είναι πιο ασφαλές, ή για την ακρίβεια πιο διαχειρίσιμο σε περίπτωση ατυχίας, ένα μικρό με χαμηλό βάρος? Προσωπικά το μικρό το αισθάνομαι πολύ πιο εύκολο να το ελέγξω εάν αρχίσει τις γλίστρες κι ας μην έχει τα συστήματα του μεγάλου.

σε face off μεταξύ s3-c2 που είχα κάνει τη τελευταία φόρα που χιόνισε εδώ κάτω το s3 νίκησε κατά κράτος ακόμα και με καλοκαιρινά λάστιχα

σε χιόνι με κάλτσα το audi κοροϊδεύει είναι ψέμα ο οδήγηση με αυτό :metalo:

επίσης με το μεγαλύτερο βάρος του ένιωθα ότι σε κάποιες περιπτώσεις έσπαγε το λεπτό πάγο σε αντίθεση με το citroen, επίσης αν πατούσαν οι εμπρός τροχοί στο πάγο ξεκινούσε κανονικά με τους πίσω ή ακόμα και με έναν πίσω

απλά χωρίς κάλτσες/αλυσίδες θέλει πολύ απαλούς χειρισμούς, τα δικίνητα το χάνουν όπως και να χει με πάγο

σε βροχή πάγο χιόνια αν έχεις 4κουνα τη χρησιμοποιείς χωρίς δεύτερη σκέψη :rtfm: εκεί φαίνεται πολλαπλάσια η διαφορά με τα δικίνητα μπουρούχια :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By nass
#59360 Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η ελκτική πρόσφυση όσο η κατευθυντικότητα (το τιμόνι) και τα φρένα στην κατηφόρα και εκεί τα 4κίνητα δεν έχουν κάποιο πλεονέκτημα. Χτες ήμουν Παρνασσό με -11ο :help: και ενώ ανέβαινα χωρίς πρόβλημα πλην 1-2 διασκεδαστικών παντιλικίων, έβαλα κουβέρτες γιατί φοβόμουν το σκι στην κατηφόρα προς Αμφίκλεια.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#59361
Stefan147 έγραψε:
The Ace έγραψε:
Stefan147 έγραψε:Του κώλου τα 9μερα η κακοκαιρία. Μόλις ήρθα απο Πειραιά-Μεταμόρφωση και μόνο από το ύψος Φιλαδέλφειας και μετά άρχισε κάτι ψευτονυφάδες. Καλά για να το στρώσει, ούτε λόγος. Πρέπει να είναι πολύ τοπικά τα φαινόμενα. Τσάμπα μου την κόψανε την εκδρομούλα μου σήμερα οι άμπαλοι της ΕΜΥ. :thumbsdown:


Έλα και μια βολτούλα από Αγ.Παρασκευή, να σε δω πόσο μάγκας είσαι με την τετρακούνα το Άουδι... :shifty:

Έκανα τσουλήθρα για να βγω από το garage, να δω πως θα ξαναμπώ το βράδυ....

Σιγά μη βγάλω το σαπάκι έξω με τον πάγο...2 τόνοι με τέρμα ασφάλτινα λάστιχα είναι αυτοκτονία. Με Φιατάρα οι βραδινες μετακινήσεις αυτές τις μέρες.

Γενικότερη ερώτηση...μεταξύ ενός τόσο soft SUV με αυτό το βάρος και αυτά τα λάστιχα δεν είναι πιο ασφαλές, ή για την ακρίβεια πιο διαχειρίσιμο σε περίπτωση ατυχίας, ένα μικρό με χαμηλό βάρος? Προσωπικά το μικρό το αισθάνομαι πολύ πιο εύκολο να το ελέγξω εάν αρχίσει τις γλίστρες κι ας μην έχει τα συστήματα του μεγάλου.

Στεφανε, είναι απλο: Αν σου γλιστρησει το Αουδι και κτυπησεις το πιθανοτερο είναι να βγεις ζωντανος από μεσα, αν γλυστρησει το 500 μαλλος δεν θα την βγαλεις καθαρη. Τις ιδιες πιθανότητες εχει να γλυστρησει νομιζω ανεξαρτητου βαρους αν χασει προσφυση. Τα βαρια λογικα θα εχουν και καλυτερη προσφυση γιατι πιεζουν τους τροχους περισσοτερο φανταζομαι.
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#59363 @nass
όλα παίζουν και φυσικά ακόμα και σε 4κινητο με καλοκαιρινά λάστιχα θα βάλεις κουβέρτες

άμα βάλεις κουβέρτες μετά κοροϊδεύεις, δεν σε επηρεάζει καθόλου το ότι έχει χιονίσει

αλλά σε χιονισμένες φάσεις έχω διαπιστώσει ότι ένα τετρακίνητο πάει πολύ καλύτερα από ένα δικίνητο με αλυσίδες για παράδειγμα
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#59364
GTS έγραψε:Στεφανε, είναι απλο: Αν σου γλιστρησει το Αουδι και κτυπησεις το πιθανοτερο είναι να βγεις ζωντανος από μεσα, αν γλυστρησει το 500 μαλλος δεν θα την βγαλεις καθαρη. Τις ιδιες πιθανότητες εχει να γλυστρησει νομιζω ανεξαρτητου βαρους αν χασει προσφυση. Τα βαρια λογικα θα εχουν και καλυτερη προσφυση γιατι πιεζουν τους τροχους περισσοτερο φανταζομαι.

μια χαρά ασφαλέστατο είναι το 500αρι, ίσα ίσα άμα βρει πουθενά το μικρότερο βάρος θα είναι πλεονέκτημα
Άβαταρ μέλους
By GTS
#59369
QsisVTS έγραψε:
GTS έγραψε:Στεφανε, είναι απλο: Αν σου γλιστρησει το Αουδι και κτυπησεις το πιθανοτερο είναι να βγεις ζωντανος από μεσα, αν γλυστρησει το 500 μαλλος δεν θα την βγαλεις καθαρη. Τις ιδιες πιθανότητες εχει να γλυστρησει νομιζω ανεξαρτητου βαρους αν χασει προσφυση. Τα βαρια λογικα θα εχουν και καλυτερη προσφυση γιατι πιεζουν τους τροχους περισσοτερο φανταζομαι.

μια χαρά ασφαλέστατο είναι το 500αρι, ίσα ίσα άμα βρει πουθενά το μικρότερο βάρος θα είναι πλεονέκτημα

Για μικροχτυπηματα. Αποκλειεται να ισχυει αυτό που λες από μεσαιο χτυπημα και πανω. Αντιτίθεται στην λογικη. Αν χτυπήσεις 500 με ένα ταξι πχ ή το Αουντι με ταξι, ποιο θα σε βγαλει καθαρο;

Θυμησου την υποθεση Μαρτινου με το RS6 εναντιον C2.
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#59371
nass έγραψε:Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η ελκτική πρόσφυση όσο η κατευθυντικότητα (το τιμόνι) και τα φρένα στην κατηφόρα και εκεί τα 4κίνητα δεν έχουν κάποιο πλεονέκτημα.

Αυτό ακριβώς. Σε θέμα πρόσφυσης σίγουρα το 4κινήτο έχει πλεονέκτημα. Εάν αρχίσουν τα τσαλίμια όμως το πλεονέκτημα νομίζω πάει στο χαμηλότερο βάρος και τη χαμηλότερη αδράνεια.
GTS έγραψε:Στεφανε, είναι απλο: Αν σου γλιστρησει το Αουδι και κτυπησεις το πιθανοτερο είναι να βγεις ζωντανος από μεσα, αν γλυστρησει το 500 μαλλος δεν θα την βγαλεις καθαρη. Τις ιδιες πιθανότητες εχει να γλυστρησει νομιζω ανεξαρτητου βαρους αν χασει προσφυση. Τα βαρια λογικα θα εχουν και καλυτερη προσφυση γιατι πιεζουν τους τροχους περισσοτερο φανταζομαι.

Το 500 είναι υπερασφαλές. Αν δεν κάνω λάθος έχει καλύτερη βαθμολογία απ' το Audi και έχει και επιπλέον αερόσακο γονάτων. Προφανώς και τα δύο θα γλιστρήσουν με την ίδια ευκολία με τη σπάνια περίπτωση να έχει ένα μικρό πλεονέκτημα το βαρύ σπάζοντας τον πάγο. Αν δεν συμβεί αυτό όμως τότε ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω και σε προσπάθεια σωσίματος το Audi πιθανότατα να μείνει ακυβέρνητο καράβι που παλεύει με τα συστήματα, ενώ το μικρό μπορεί να ακούσει καλύτερα. Χώρια που μπορείς να παίξεις και λίγο με το χειρόφρενο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Αυτο μου χει συμβεί και ήταν σωτήριο.
htanso21 έγραψε:Ωραία πράγματα. Αγοράζουμε SUV και φοβόμαστε να το βγάλουμε στο χιόνι...

Όποιος αγοράζει ΑΥΤΑ τα SUV για τα χιόνια είναι βλαξ. Υπάρχουν ένα κάρο επιλογές για τα χιόνια.
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#59376
GTS έγραψε:
QsisVTS έγραψε:
GTS έγραψε:Στεφανε, είναι απλο: Αν σου γλιστρησει το Αουδι και κτυπησεις το πιθανοτερο είναι να βγεις ζωντανος από μεσα, αν γλυστρησει το 500 μαλλος δεν θα την βγαλεις καθαρη. Τις ιδιες πιθανότητες εχει να γλυστρησει νομιζω ανεξαρτητου βαρους αν χασει προσφυση. Τα βαρια λογικα θα εχουν και καλυτερη προσφυση γιατι πιεζουν τους τροχους περισσοτερο φανταζομαι.

μια χαρά ασφαλέστατο είναι το 500αρι, ίσα ίσα άμα βρει πουθενά το μικρότερο βάρος θα είναι πλεονέκτημα

Για μικροχτυπηματα. Αποκλειεται να ισχυει αυτό που λες από μεσαιο χτυπημα και πανω. Αντιτίθεται στην λογικη. Αν χτυπήσεις 500 με ένα ταξι πχ ή το Αουντι με ταξι, ποιο θα σε βγαλει καθαρο;

Θυμησου την υποθεση Μαρτινου με το RS6 εναντιον C2.

σε χτύπημα με κολώνα θα ήθελα να είμαι σε 500αρακι

σε χτύπημα με άλλο αυτοκίνητο θα ήθελα να είμαι στο μεγαλύτερο

όπως και να χει με τέτοιο καιρό εγώ πιστεύω ότι πρέπει να βγάζει το suv, για αυτό φτιάχτηκε άλλωστε
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#59377
Stefan147 έγραψε:
htanso21 έγραψε:Ωραία πράγματα. Αγοράζουμε SUV και φοβόμαστε να το βγάλουμε στο χιόνι...

Όποιος αγοράζει ΑΥΤΑ τα SUV για τα χιόνια είναι βλαξ. Υπάρχουν ένα κάρο επιλογές για τα χιόνια.

και γιατί είναι αυτά τα suv βρε Στέφανε;

για κακοτράχαλo off road οκ να το δεχτώ ότι δεν είναι, αλλά η 4κίνηση γενικά για τι στο διάολο είναι; :hmmm:

σε στεγνή και καλή άσφαλτο η όποια τετρακίνηση είναι μειονέκτημα και τσάμπα καίει βενζίνη, όταν όμως η πρόσφυση είναι χάλι εκεί φαίνεται η αξία της

βγάλτο για μια μικρή βόλτα στη γειτονιά σου και έλα πες μου αν είναι το ίδιο με το 500 σήμερα ειδικά
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#59380 Από προσωπική εμπειρία: το καλύτερο SUV με καλοκαιρινά/all-weather λάστιχα χάνει κάθε μέρα της βδομάδας (και διπλά την Κυριακή) από οποιοδήποτε σύγχρονο μικρό/μεσαίο με χειμερινά λάστιχα. Παρομοίως το οποιοδήποτε τυχαίο SUV με χειμερινά λάστιχα κάνει πλάκα σε οποιοδήποτε hardcore Jeep με απλά (μη χειμερινά) λάστιχα. Και φυσικά δεν μιλάμε καν για καρφιά, κάλτσες ή/και αλυσίδες, εδώ αλλάζουμε κατηγορία...
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#59384 ναι εννοείται ότι αν έχει χειμερινά λάστιχα πας καλύτερα και με 3κυκλο, αλλά σε συνθήκες χαμηλής ολίσθισης όποιες και αν είναι αυτές και με δεδομένο ότι έχεις τα ίδια λάστιχα 4κινητο>2κινητο