Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#369708
MIXOStsi έγραψε:
alexandros.K έγραψε:εδιτ: Αντιθετως, νομιζω οτι ολοι πιστευουμε οτι ηταν εγκληματιας . Γιατι ετρεχε υπερβολικα ενω οι συνθηκες δεν το επέτρεπαν


χαίρομαι που έχουμε μια πρόοδο...


ελαφρυντικά είναι όταν θεωρούμε αιτίες τους αστάθμητους, εξωγενής, μεταβλητούς παράγοντες... (στυλ η ταχύτητα μόνη της δεν σκοτώνει)
μπορεί όχι για το οδηγό της πορσ, αλλά για τη συμπεριφορά που επέδειξε...

παρατηρώ πάντως γενικά μια αδυναμία κατανόησης απλών εννοιών.

MIXOStsi έγραψε:μου φτάνει ο αλεξ για τώρα (ο οποίος έχει μπλέξει τα μπούτια του με τις έννοιες)... δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας..

αλλά ναι. δεν φταίνε τα 250 (χ) που μπήκε με τις πόρτες στο parking, τράκαρε σταθμευμένο το οποίο κόπηκε στη μέση, ανεφλέγη το καύσιμο και των δύο οχημάτων, σκοτώθηκαν όλοι οι επιβάτες και δεν έμεινε κάτι αναγνωρίσιμο απ' τα αυτοκίνητα... :roll:

Εισαι ειρωνικος και δεν σε τιμα
Τι ακριβως μπερδεψα ? Για πες να το καταλαβω κι εγω που δεν μου κοβει
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#369710 Δεν σε ειρωνεύομαι...
Δεν είπα ότι δεν σου κόβει ή είσαι χαζός ή ο,τιδήποτε τέτοιο...
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#369712
MIXOStsi έγραψε:Δεν σε ειρωνεύομαι...
Δεν είπα ότι δεν σου κόβει ή είσαι χαζός ή ο,τιδήποτε τέτοιο...

Μπορεις να απαντησεις σε αυτα που σε ρωταω ή θα λες αυτα που θες για να δημιουργεις εντυπωσεις?

Τα
"χαίρομαι που έχουμε μια πρόοδο..."
"παρατηρώ πάντως γενικά μια αδυναμία κατανόησης απλών εννοιών."
"μου φτάνει ο αλεξ για τώρα (ο οποίος έχει μπλέξει τα μπούτια του με τις έννοιες)... δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας.."

Δεν ειναι ειρωνιες δλδ ??
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#369715 Όχι..

Όντως είχαμε πρόοδο, γιατί είπες ότι "έτρεχε υπερβολικά"
Όντως τη παρατηρώ, γενικά...
Ο Δίας δεν ακολούθησε την πρόοδο, οπότε είμαι χαρούμενος με σένα. Τα έχεις μπλέξει στον διάλογο για τους εξωγενής με τον Bayern..

Φτάνει για σήμερα, τουλάχιστον...
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#369717
MIXOStsi έγραψε:Όχι..

Όντως είχαμε πρόοδο, γιατί είπες ότι "έτρεχε υπερβολικά"
Όντως τη παρατηρώ, γενικά...
Ο Δίας δεν ακολούθησε την πρόοδο, οπότε είμαι χαρούμενος με σένα. Τα έχεις μπλέξει στον διάλογο για τους εξωγενής με τον Bayern..

Φτάνει για σήμερα, τουλάχιστον...

Απο την αρχη δεν πηρα θεση για το αν εκανε καλα που ετρεχε ή οχι , ουτε τον δικαιολόγησα πουθενα
Αρα δεν υπηρξε προοδος
Ελεγα και λεω οτι η ταχυτητα απο μονη της δεν σκοτωνει

Εξωγενεις θεωρω τους παραγοντες που δεν μπορεις να τους επηρεάσεις εσυ ως οδηγος και κατοχος τους οχηματος που οδηγεις.
Κι εκει λαθος εκανα?
Η βροχη και η κινηση στον δρομο δεν ειναι εξωγενης παραγοντας?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#369718
MIXOStsi έγραψε:Ο Δίας δεν ακολούθησε την πρόοδο


Αρκεί να θεωρείς ότι γνωρίζει εσύ. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#369726 Τωρα που τα ξαναδιαβασα καταλαβα που εκανα λαθος
Ναι οι εξωγενεις παραγοντες δεν μειωνονται ουτε εξαλείφονται
Εχετε δικιο
Ηθελα να πω οτι δεν τρεχεις οταν ισχυουν κακοι εξωτερικοι παραγοντες
Και "επιτρεπεται" να τρεχεις οταν οι εξωτερικοι αυτοι παραγοντες ειναι μειωμενοι ή εκλείπουν (εσυ ομως δεν μπορεις να τους μειωσεις, απλά να προσαρμοστεις μπορεις)
Λαθος χρηση της έννοιας , εχετε δικιο σε αυτο (και μονο :s_tongue )
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#369728
alexandros.K έγραψε:Ελεγα και λεω οτι η ταχυτητα απο μονη της δεν σκοτωνει.

Εξωγενεις θεωρω τους παραγοντες που δεν μπορεις να τους επηρεάσεις εσυ ως οδηγος και κατοχος τους οχηματος που οδηγεις.Η βροχη και η κινηση στον δρομο δεν ειναι εξωγενης παραγοντας?


Επειδή όπως πολύ σωστά αναφέρεις η καιρικές συνθήκες και η κίνηση στον δρόμο είναι εξωγενείς παράγοντες, για αυτό οφείλουμε ως οδηγοί να μεταβάλλουμε τους παράγοντες που μπορούμε να επηρρεάσουμε, ώστε να μειωθούν στο ελάχιστο οι πιθανότητες για ατύχημα. Από τους κυριότερους παράγοντες είναι η ταχύτητα.

Όταν το οδόστρωμα είναι βρεγμένο, τα λάστιχα 10ετίας και εσύ επιλέγεις να πας με 250Kmh, προφανώς και η ταχύτητα από μόνη της σκοτώνει, γιατί είναι το μόνο που μπορούσες να επηρεάσεις και δεν το έκανες.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#369733
axel12p έγραψε:Επειδή όπως πολύ σωστά αναφέρεις η καιρικές συνθήκες και η κίνηση στον δρόμο είναι εξωγενείς παράγοντες, για αυτό οφείλουμε ως οδηγοί να μεταβάλλουμε τους παράγοντες που μπορούμε να επηρρεάσουμε, ώστε να μειωθούν στο ελάχιστο οι πιθανότητες για ατύχημα. Από τους κυριότερους παράγοντες είναι η ταχύτητα.

Συμφωνω


axel12p έγραψε:Όταν το οδόστρωμα είναι βρεγμένο, τα λάστιχα 10ετίας και εσύ επιλέγεις να πας με 250Kmh, προφανώς και η ταχύτητα από μόνη της σκοτώνει, γιατί είναι το μόνο που μπορούσες να επηρεάσεις και δεν το έκανες.

Δεν ειναι ο μονος παραγοντας που μπορεις να επηρεάσεις η ταχυτητα σε αυτο το παραδειγμα
Ειναι και τα λαστιχα
Προφανως και δεν τρεχεις υπο αυτες τις προϋποθέσεις, αλλά δεν μπορεις μονο να μην τρεξεις, μπορεις να βαλεις και καλα λαστιχα

Δεν ειμαι υπερ της υπερβολικης ταχυτητας παντου και παντα
Αλλά αν οι συνθηκες το επιτρεπουν, το αμαξι σου , η κατασταση του αμαξιου, η κατασταση του οδηγου , η κατασταση του δρομου κτλ δεν ειναι εγκληματικο να τρεξεις λιγο παραπανω
Και οταν λεμε τρεχεις, δεν σημαινει οτι τρεχεις για ολη την διαδρομη (σε ολο το ταξιδι ας πουμε)
Τρεχεις οταν εισαι οσο το δυνατον ασφαλης , εσυ και οι γυρω σου και οσο επιτρεπουν οι συνθηκες
Σιγουρα αν δεν τρεχεις, ειναι λιγοτερο πιθανο να γινει σοβαρο ατυχημα
Αλλά αν τρεξεις οταν εχεις καλο αμαξι, καλα λαστιχα, αδειο δρομο, στεγνο οδοστρωμα,καλη ορατοτητα, τα ματια σου 14 , μειωνεις αρκετα τις πιθανοτητες να γινει ατυχημα
Άβαταρ μέλους
By nass
#369745 Πόρσε 1350 κιλών με 2 επιβάτες βάρους 150 κιλών, πηγαίνει με 200.
Οικογενειακό αυτοκίνητο 1600 κιλών με 5 επιβάτες βάρους 400 κιλών, πηγαίνει με 150.

Ιδιο σημείο στον αυτοκινητόδρομο, ίδιες καιρικές συνθήκες. Ας υποθέσουμε (αν και κάπως απίθανο) ο ίδιος οδηγός και στις 2 περιπτώσεις.

(α) Ποιό έχει περισσότερες πιθανότητες να πάθει ατύχημα
(β) Ποιό ατύχημα θα έχει σοβαρότερες επιπτώσεις στους επιβάτες
(γ) Ποιό ατύχημα θα έχει σοβαρότερες επιπτώσεις στους τρίτους πχ. τον ατυχή στο πάρκινγκ
(δ) Ποιόν θα "σταυρώσουν" τα ΜΜΕ και τα social media όπως αυτό εδώ και για ποιό λόγο
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#369747 Τι λογική είναι αυτή;
Kαι γιατί όχι Πόρσε να πηγαίνει με 250 ή και κοντά στην τελική της -όπως πιθανότατα συνέβη στην περίπτωσή μας- και οικογενειακό 1200 κιλών με 2 επιβάτες 150 κιλών να πηγαίνει με 130, όπως η πλειοψηφία; (ας πούμε το τυχαίο civic) :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By nass
#369748 Σε μένα αναφέρεσαι ? Δε νομίζω ότι πήρα κάποια θέση, συγκεκριμένα ερωτήματα έβαλα, δε βλέπω κάποια "λογική" σε αυτά (και στην πραγματικότητα θέλω να πω άλλο από αυτό που βιάζεσαι να βάλεις στο πληκτρολόγιό μου).
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#369749 Αρχίζω να πείθομαι ότι πρέπει να αναμορφωθεί ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας ως προς το όριο ταχύτητας, επικίνδυνους ελιγμούς, κλπ.

Αν έχεις supercar ή κατ' αναλογία ένα σπορ/γρήγορο αυτοκίνητο (φτερούγες, μεγάλα Γερμανικά ... hot hatchback), απ' αυτά που δεν αγοράζεις απλώς για να μεταφέρεις επιβάτες, να αυξάνεται το όριο ταχύτητας ανάλογα με την τελική ή το 0-100 km/h ή το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου. Αντίστοιχα για επικίνδυνους ελιγμούς, ....
Να αισθάνεσαι ρε αδερφέ ότι τα λεφτά σου πιάσαν τόπο!

Ενδεχομένως πρέπει να αρθεί και το όριο ταχύτητας, ώστε να είναι όλοι προετοιμασμένοι στο δημόσιο δρόμο να αφήνουν ανοικτό χώρο σε όποιον θέλει να χαρεί όλες τις δυνατότητες του αμαξιού που πλήρωσε.

Υ.Γ. Και μια ερώτηση για ειδικούς. Στη βροχή χάνει ευκολώτερα πρόσφυση ένα μικρό-αδύναμο αυτοκινήτο ή ένα supercar?
Τελευταία επεξεργασία από Adriver και 28 Φεβ 2017, 10:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#369750
Adriver έγραψε:Υ.Γ. Και μια ερώτηση για ειδικούς. Στη βροχή χάνει ευκολώτερα πρόσφυση ένα μικρό-αδύναμο αυτοκινήτο ή ένα supercar?


Eξαρτάται.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#369752
Adriver έγραψε:Αρχίζω να πείθομαι ότι πρέπει να αναμορφωθεί ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας ως προς το όριο ταχύτητας, επικίνδυνους ελιγμούς, κλπ.

Αν έχεις supercar ή κατ' αναλογία ένα σπορ/γρήγορο αυτοκίνητο (φτερούγες, μεγάλα Γερμανικά ... hot hatchback), απ' αυτά που δεν αγοράζεις απλώς για να μεταφέρεις επιβάτες, να αυξάνεται το όριο ταχύτητας ανάλογα με την τελική ή το 0-100 km/h ή το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου. Αντίστοιχα για επικίνδυνους ελιγμούς, ....
Να αισθάνεσαι ρε αδερφέ ότι τα λεφτά σου πιάσαν τόπο!

Ενδεχομένως πρέπει να αρθεί και το όριο ταχύτητας, ώστε να είναι όλοι προετοιμασμένοι στο δημόσιο δρόμο να αφήνουν ανοικτό χώρο σε όποιον θέλει να χαρεί όλες τις δυνατότητες του αμαξιού που πλήρωσε.

Υ.Γ. Και μια ερώτηση για ειδικούς. Στη βροχή χάνει ευκολώτερα πρόσφυση ένα μικρό-αδύναμο αυτοκινήτο ή ένα supercar?


και στις δυο περιπτώσεις εξαρτάται πότε άλλαξες λάστιχα αν έχεις του 2006 είσαι άξιος της μοίρας σου!
Τελευταία επεξεργασία από MONMAN και 28 Φεβ 2017, 10:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά