Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#369710 Δεν σε ειρωνεύομαι...
Δεν είπα ότι δεν σου κόβει ή είσαι χαζός ή ο,τιδήποτε τέτοιο...
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#369715 Όχι..

Όντως είχαμε πρόοδο, γιατί είπες ότι "έτρεχε υπερβολικά"
Όντως τη παρατηρώ, γενικά...
Ο Δίας δεν ακολούθησε την πρόοδο, οπότε είμαι χαρούμενος με σένα. Τα έχεις μπλέξει στον διάλογο για τους εξωγενής με τον Bayern..

Φτάνει για σήμερα, τουλάχιστον...
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#369726 Τωρα που τα ξαναδιαβασα καταλαβα που εκανα λαθος
Ναι οι εξωγενεις παραγοντες δεν μειωνονται ουτε εξαλείφονται
Εχετε δικιο
Ηθελα να πω οτι δεν τρεχεις οταν ισχυουν κακοι εξωτερικοι παραγοντες
Και "επιτρεπεται" να τρεχεις οταν οι εξωτερικοι αυτοι παραγοντες ειναι μειωμενοι ή εκλείπουν (εσυ ομως δεν μπορεις να τους μειωσεις, απλά να προσαρμοστεις μπορεις)
Λαθος χρηση της έννοιας , εχετε δικιο σε αυτο (και μονο :s_tongue )
Άβαταρ μέλους
By nass
#369745 Πόρσε 1350 κιλών με 2 επιβάτες βάρους 150 κιλών, πηγαίνει με 200.
Οικογενειακό αυτοκίνητο 1600 κιλών με 5 επιβάτες βάρους 400 κιλών, πηγαίνει με 150.

Ιδιο σημείο στον αυτοκινητόδρομο, ίδιες καιρικές συνθήκες. Ας υποθέσουμε (αν και κάπως απίθανο) ο ίδιος οδηγός και στις 2 περιπτώσεις.

(α) Ποιό έχει περισσότερες πιθανότητες να πάθει ατύχημα
(β) Ποιό ατύχημα θα έχει σοβαρότερες επιπτώσεις στους επιβάτες
(γ) Ποιό ατύχημα θα έχει σοβαρότερες επιπτώσεις στους τρίτους πχ. τον ατυχή στο πάρκινγκ
(δ) Ποιόν θα "σταυρώσουν" τα ΜΜΕ και τα social media όπως αυτό εδώ και για ποιό λόγο
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#369747 Τι λογική είναι αυτή;
Kαι γιατί όχι Πόρσε να πηγαίνει με 250 ή και κοντά στην τελική της -όπως πιθανότατα συνέβη στην περίπτωσή μας- και οικογενειακό 1200 κιλών με 2 επιβάτες 150 κιλών να πηγαίνει με 130, όπως η πλειοψηφία; (ας πούμε το τυχαίο civic) :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By nass
#369748 Σε μένα αναφέρεσαι ? Δε νομίζω ότι πήρα κάποια θέση, συγκεκριμένα ερωτήματα έβαλα, δε βλέπω κάποια "λογική" σε αυτά (και στην πραγματικότητα θέλω να πω άλλο από αυτό που βιάζεσαι να βάλεις στο πληκτρολόγιό μου).
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#369749 Αρχίζω να πείθομαι ότι πρέπει να αναμορφωθεί ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας ως προς το όριο ταχύτητας, επικίνδυνους ελιγμούς, κλπ.

Αν έχεις supercar ή κατ' αναλογία ένα σπορ/γρήγορο αυτοκίνητο (φτερούγες, μεγάλα Γερμανικά ... hot hatchback), απ' αυτά που δεν αγοράζεις απλώς για να μεταφέρεις επιβάτες, να αυξάνεται το όριο ταχύτητας ανάλογα με την τελική ή το 0-100 km/h ή το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου. Αντίστοιχα για επικίνδυνους ελιγμούς, ....
Να αισθάνεσαι ρε αδερφέ ότι τα λεφτά σου πιάσαν τόπο!

Ενδεχομένως πρέπει να αρθεί και το όριο ταχύτητας, ώστε να είναι όλοι προετοιμασμένοι στο δημόσιο δρόμο να αφήνουν ανοικτό χώρο σε όποιον θέλει να χαρεί όλες τις δυνατότητες του αμαξιού που πλήρωσε.

Υ.Γ. Και μια ερώτηση για ειδικούς. Στη βροχή χάνει ευκολώτερα πρόσφυση ένα μικρό-αδύναμο αυτοκινήτο ή ένα supercar?
Τελευταία επεξεργασία από Adriver και 28 Φεβ 2017, 10:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#369750