Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#369672 Κι εμείς πήραμε 4χ4 αλλά δεν χαζέψαμε. :lol:

Πάρε κάτι χαμηλό και γρήγορο! :rtfm:

Για την βοήθεια σε συγγενή δεν έχω λόγια. Κι εγώ θα το έκανα μάλλον. :oops:
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#369686 Δεν είναι μόνο το 4X4. Είναι όλο το πακέτο. Χώροι-δύναμη-θέση οδήγησης-τιμή.
Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα θεωρώ οικονομικά συμφέρον να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με πολλά κυβικά. Η τιμές είναι χώμα. Το αμάξι είναι 6 ετών και κάτι και με τα λεφτά που είναι να το πάρω, δεν αγοράζεις καινούριο ούτε golf.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#369688
kyr80 έγραψε:Δεν είναι μόνο το 4X4. Είναι όλο το πακέτο. Χώροι-δύναμη-θέση οδήγησης-τιμή.
Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα θεωρώ οικονομικά συμφέρον να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με πολλά κυβικά. Η τιμές είναι χώμα. Το αμάξι είναι 6 ετών και κάτι και με τα λεφτά που είναι να το πάρω, δεν αγοράζεις καινούριο ούτε golf.

Πόσο το δίνει περίπου αν επιτρέπεται;
Γενικά είναι ένα αρκετά αξιόπιστο πακέτο από την δική μας εμπειρία (με πάνω από 270000 χιλιόμετρα).

.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#369691 pm
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#369697
kyr80 έγραψε:δύναμη


Πες μου ότι μιλάς για towing power. Γιατί για κανονική δύναμη σαφώς και θέλει κάτι πιο ελαφρύ. :iconcool:


kyr80 έγραψε:θέση οδήγησης


ΟΑΣΘ κι έτσι; :lol:


kyr80 έγραψε:Το αμάξι είναι 6 ετών και κάτι και με τα λεφτά που είναι να το πάρω, δεν αγοράζεις καινούριο ούτε golf.


Απλά πρέπει να δεις αν σου κάνει. Μια τιμή δεν λέει τίποτα από μόνη της.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#369709
REALZEUS έγραψε:Απλά πρέπει να δεις αν σου κάνει. Μια τιμή δεν λέει τίποτα από μόνη της.


Για αυτό και το συζητάμε. Αλλιώς θα είμασταν στο τοπικό "μια φωτογραφία του αυτοκινήτου μου" :lol:


REALZEUS έγραψε:
kyr80 έγραψε:δύναμη


Πες μου ότι μιλάς για towing power. Γιατί για κανονική δύναμη σαφώς και θέλει κάτι πιο ελαφρύ. :iconcool:

Δεν την ξέρω αυτήν την towing. Τη δύναμη δεν τη μετράω πλέον στο 0-100, αλλά στην προσπέραση. Ο συνδυασμός αυτόματο+ηλετροκινητήρας κάνει την προσπέραση γελοία. Ούτε με 200 θα πάω(δεν πάει), ούτε θα τα στήνω στο φανάρι.


REALZEUS έγραψε:
kyr80 έγραψε:θέση οδήγησης


ΟΑΣΘ κι έτσι; :lol:


Και καπέλο καπετάνιου. Η ορατότητα που σου δίνει εντός και εκτός πόλης, δε συγκρίνεται με τίποτα. Όταν είχα το mx5, έβγαζα το μισό αμάξι μπροστά, μέχρι να δω αν μπορώ να βγω σε διασταύρωση.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#369716
kyr80 έγραψε:Τη δύναμη δεν τη μετράω πλέον στο 0-100, αλλά στην προσπέραση. Ο συνδυασμός αυτόματο+ηλετροκινητήρας κάνει την προσπέραση γελοία.


Δεν διαφωνώ. Απλά το 0-100 δείχνει συνήθως τι κάνει και στην προσπέραση.


kyr80 έγραψε:Και καπέλο καπετάνιου. Η ορατότητα που σου δίνει εντός και εκτός πόλης, δε συγκρίνεται με τίποτα.


Ξεχνάς όμως ότι δεν μπαίνεις σε στενά λόγω πλάτους, ο κύκλος στροφής είναι για κλάματα και με 4,7 μέτρα άντε να παρκάρεις. Το δικό μου βέβαια στα 4,54 είναι πιο μικρό από όλα πλην του Focus. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#369719
kyr80 έγραψε:90κ χλμ όλα σε επαρχιακές οδούς. Δεν έχει κάνει ούτε 10κ χλμ σε πόλη, και αυτό δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει για τις μπαταρίες.

Καλό μου ακούγεται το ότι δεν έχουν κάνει πολλούς κύκλους φόρτισης-εκφόρτισης οι μπαταρίες. Αλλά ούτε εγώ ξέρω πραγματικά.
Εγγύηση νομίζω έχουν 6 χρόνια κι από εκεί και πέρα κανείς τις ετήσιες επεκτάσεις (όχι ότι είναι και υποχρεωτικό, αλλά για 100 ευρώ το χρόνο μάλλον αξίζει). Στην αντιπροσωπεία κάνουν κάποιον έλεγχο στις μπαταρίες, πριν σου δώσουν την επέκταση. Κι αυτός ο έλεγχος ίσως είναι μια καλή ένδειξη της κατάστασης στην οποία βρίσκονται.

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#369742
REALZEUS έγραψε:Το δικό μου βέβαια στα 4,54 είναι πιο μικρό από όλα πλην του Focus. :innocent:


Καλά... το δικό σου τι πρόβλημα να έχει στο παρκάρισμα;;; Αν δεν βρει μέρος, απλά πατάει τα υπόλοιπα... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#369759
REALZEUS έγραψε:
kyr80 έγραψε:Τη δύναμη δεν τη μετράω πλέον στο 0-100, αλλά στην προσπέραση. Ο συνδυασμός αυτόματο+ηλετροκινητήρας κάνει την προσπέραση γελοία.


Δεν διαφωνώ. Απλά το 0-100 δείχνει συνήθως τι κάνει και στην προσπέραση.


Όχι σε αυτά τα αυτοκίνητα. Στο jeep με τα 50κάτι κιλά ροπή και το kick-down έχω ένα 50-80 πολύ καλύτερο από αυτό που είχα με το mx5. Που ήταν και ελαφρύτερο και είχε καλύτερο 0-100

REALZEUS έγραψε:
kyr80 έγραψε:Και καπέλο καπετάνιου. Η ορατότητα που σου δίνει εντός και εκτός πόλης, δε συγκρίνεται με τίποτα.


Ξεχνάς όμως ότι δεν μπαίνεις σε στενά λόγω πλάτους, ο κύκλος στροφής είναι για κλάματα και με 4,7 μέτρα άντε να παρκάρεις. Το δικό μου βέβαια στα 4,54 είναι πιο μικρό από όλα πλην του Focus. :innocent:


Παρκάρω σε πάρκινγκ, και μπαίνω σε όλα τα στενά της περιοχής μου. Οι δε αισθητήρες+ κάμερα οπισθοπορίας μου επιτρέπου να παρκάρω στο χιλιοστό, όταν παρκάρω σε δρόμο.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#378072 Έχω παρκάρει και παρακολουθώ αυτό.
Ενδεχομένως με κανένα 10ρικο διαφορά με το δικό μου, να το σκεφτόμουν :hmmm:
Η αερανάρτηση σε τι κόστος συντήρησης μεταφράζεται;

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#378117 Γιατί ξύνεσαι να δώσεις τζάμπα λεφτά;;; :lol: Μια χαρά δεν είναι το δικό σου;;; Κάτσε στ' αυγά σου! :rtfm:

Εξαπανέκαθεν, πρόβλημα σε αερανάρτηση = :help: :rtfm: :rtfm:





















Αν πάλι σου περισσεύουν 10Κ και δεν έχεις τι να τα κάνεις, να σου στείλω λογαριασμό, έχω κάτι μαζεματάκια που πρέπει να κάνω... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#378170
Scotch έγραψε:Έχω παρκάρει και παρακολουθώ αυτό.
Ενδεχομένως με κανένα 10ρικο διαφορά με το δικό μου, να το σκεφτόμουν :hmmm:
Η αερανάρτηση σε τι κόστος συντήρησης μεταφράζεται;

< >


Έκανα μια έρευνα απο περιέργεια, είδα προβλήματα
(άγνωστο εαν προκλήθηκαν απο κακή συντήρηση ή αστοχία) στα παλαιότερα Lexus RX (330 κλπα) αλλά δεν είδα κάτι στο
RX450h

http://www.lexusownersclub.co.uk/forum/ ... uspension/

Συνδυαζόμενα με το γεγονός οτι όποια ανάκληση έγινε, δεν αφορούσε ανάρτηση , πιστεύω οτι προβλήματα εφόσον έγινε σωστή συντήρηση απο τον προκάτοχο, δεν θα έχεις.

Στα υπόλοιπα, επειδή νομίζω οτι καταλαβαίνω το σκεπτικό σου :iconcool: , ναι σαν αυτοκίνητο είναι βελτιωμένο σε απόδοση , NVH αρκετά ενώ και η συμπεριφορά στο δρόμο βελτιώθηκε καθόσον παίχτηκε revision ανάρτησης.
Επίσης σε κάποιες εκδόσεις :
In lieu of conventional fixed bracing, this system features a front performance damper and a rear damper connecting the left and right sides of the rear structural frame


Η φιλοσοφία όμως παραμένει ίδια, δηλαδή οικονομία, ασφάλεια, comfort.

Μια μικρή συμβίωση καταγράφεται εδώ -> https://lexusenthusiast.com/2010/04/11/ ... 0h-review/

Με το καλό , εφόσον δε θες να προβληματιστείς και για μπαταρίες στα κοντά , με το ήδη υπάρχον :)
Άβαταρ μέλους
By markvag
#378216
georgetz έγραψε: πιστεύω οτι προβλήματα εφόσον έγινε σωστή συντήρηση απο τον προκάτοχο, δεν θα έχεις.



Magic words! :lol:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#378297 @ georgetz: Ωραίος! Σ' ευχαριστώ! :)

markvag έγραψε:Γιατί ξύνεσαι να δώσεις τζάμπα λεφτά;;; :lol: Μια χαρά δεν είναι το δικό σου;;; Κάτσε στ' αυγά σου! :rtfm:

Η αλήθεια είναι ότι δεν ψάχνομαι, απλά το συγκεκριμένο έχει κάποια χαρακτηριστικά που θα ήθελα εδώ και πολύ καιρό να έχω:
Head up display
Αεριζόμενα δερμάτινα καθίσματα :inlove:
Κάμερα οπισθοπορείας
Κάμερα πλαϊνή.
Key-less start-stop-open
Μνήμες στα καθίσματα
Κι ένα σωρό άλλα που δε με νοιάζει τόσο αλλά είναι ευπρόσδεκτα, όπως το navi).

Και η διαφορά στα χρήματα δεν είναι τόσο μεγάλη όσο τότε που πήρα το δικό μου.

Όπως και να ΄χει, πριν το φθινόπωρο δεν κάνω τίποτα (εκτός κι αν θέλει ο ιδιοκτήτης χέρι με χέρι ανταλλαγή με το δικό μου :lol: ).