Για να ζητήσεις να σου σκάσει πελάτης 120 χιλιάδες, πρέπει να κάνεις κάτι παραπάνω από το 1.00g πλευρικής επιτάχυνσης ή να φρενάρεις τέλεια ή να έχεις πορωτικό ήχο από τον κινητήρα. Όλα αυτά είναι δεκτά, είναι σεβαστά, είναι καλοδεχούμενα και αν θέλετε την όχι αντικειμενική κρίση μου, αποτελούν πρωτόκολλο για μια Alfa Romeo.
Το ημερολόγιο όμως γράφει 2017 και όχι 1967. Τα παραπάνω τα κάνουν όλοι. Οκ, ίσως όχι στο βαθμό της αισθαντικότητας που προσφέρει μια Ρομέο, που ανέκαθεν το είχαν το "ζουμερό" του πράγματος, όπως και να το κάνουμε.
Όμως ένα υπερσεντάν του 2017, δεν πρέπει να κάνει μόνο αυτά.
Έχεις αντίπαλο τη Μ3. Τη Μ3 που καλώς θες, κακώς για χ,ψ,ω λόγους θες, είναι εδώ και μια 20+ετία, ο κάτοχος του θρόνου, το μέτρο σύγκρισης, το σημείο αναφοράς. Απέναντί σου έχεις επίσης το θωρηκτό με το πιο βαρβάτο σήμα που έχει αυτοκινητοβιομηχανία στον πλανήτη. Τη Μερσέντες Μπεντζ.
Ολόκληρη Audi, που ανήκει στο Mega-Group και δεν μπορεί να σπάσει το δίδυμο.
Ιάπωνες με την ίσως πιο προηγμένη τεχνολογία από όλους αλλά και την κατασκευαστική προσήλωση στην τελειομανία και πάλι δεν καταφέρνουν να εισέλθουν στους κύκλους της απονομής των σκήπτρων.
Και έρχεσαι εσύ ρε Alfa Romeo πουλώντας ολίγον από παρελθοντολαγνεία, ολίγον από Ferrari, βγαίνεις σαν Marchionne και ακυρώνεις όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα σου και ρίχνεις μούτζα ουσιαστικά στους "πραγματικούς" alfisti που στήριξαν με πάθος τη μάρκα αγοράζωντας αυτά που εσύ "δίκασες" εν μια νυχτί ρε φίλε, για να κάνεις τι;;;;;;;;;
Ε λοιπόν δεν έρχονται τα πάνω κάτω σε μια μέρα, τουλάχιστον στον τομέα της Αυτοκίνησης.
Γιατί κάποιοι μόχθησαν, πιο πολύ από ότι εσύ βρε Alfa Romeo μου αγαπημένη.
Η αγορά συγχωρεί 1000άδες πολλαπλασιαστές από BMW, συγχωρεί τα πάντα όταν ένα καπό φέρει το "Αστέρι", αλλά δεν συγχωρεί τα σφάλματα όταν φέρει "Σταυρόφιδο". Σκληρό αλλά αληθινό. Και αν αυτό σου φαίνεται άδικο και έχεις αρχίδια, βγες και ρίξε μύδρους στο αγοραστικό κοινό που εν τέλει θέλεις να επανεντάξεις (όπως διατυμπάνιζες παντού) στους κόλπους σου. Μη μου βρίζεις τον ψηφοφόρο της Χ.Α. τη στιγμή που θα ήθελες να τον κάνεις δικό σου.
Εγώ είμαι ένας βλαμμένος και ίσως αγόραζα τη Giulia. Ξέρω και άλλους 50 βλαμμένους (51 με τον Αληθινό Δία ). Αλλά το πιο ολοκληρωμένο υπερσεντάν λέγεται MB C63S ενώ η παραδοσιακή επιλογή ή πεπατημένη αλλιώς, θα παραμένει στη BMW Μ3.
ΥΓ: Σας παρακαλώ πριν μου πουλήσετε Αλφαρομεοσύνη, να θας θυμίσω πως μεγάλωσα σε Ρομέο από μικρός, οδηγώ για πάνω από 10ετία Ρομέο και θα ήθελα μέχρι να κλείσω τα μάτια μου να το κάνω. Κοιτάξτε τα δικά σας γκαράζ πρώτα.
g8777 έγραψε:Δια εσυ εχεις ιταλικο;
Για να μιλήσουμε σοβαρά, εμπιστεύτηκα τους Ιταλούς για το βιος μου, πολύ πιο σημαντικό από ένα αυτοκίνητο σε ένδειξη εμπιστοσύνης. Έχω ιταλικά μηχανήματα στη δουλειά. Τα καλύτερα του είδους βγάζουν, καμία σχέση με Γερμανικές αηδίες! Noel
Και όταν με το καλό έρθει ώρα να αλλάξω αυτοκίνητο, ελπίζω να είναι Alfa ο αντικαταστάτης της 330. Λεφτά για Maserati δεν παίζουν άλλωστε...
ΥΓ: Ο Μπούσος απήντησε την ίδια στιγμή με εμένα, οπότε για να μην κάνω άλλο post, απαντώ εδώ. Καταλαβαίνω απόλυτα αυτά που λες και από την εμπορική πλευρά μπορεί και να έχεις δίκιο. Δεν αλλάζουν έτσι εύκολα και γρήγορα οι προκαταλήψεις. Άλλο αυτό όμως και άλλο η αξία ενός αυτοκινήτου. Όλα σχεδόν τα tests βγάζουν την Giulia ως την κορυφαία της κατηγορίας. Εμείς οι 51 βλαμμένοι λοιπόν έχουμε λόγο να χαιρόμαστε.
REALZEUS έγραψε:Ε τουλάχιστον στα ιταλικά κάνουν beta testing για 2 χρόνια. Όχι σαν τις BMW που 10 χρόνια μετά δεν έχουν καταφέρει να φτιάξουν τους πολλαπλασιαστές και τα μπεκ και τα VW που ακόμα αλλάζουν DSG για 4η φορά.
Πάντως εγώ το είπα κυριολεκτικά και όχι ειρωνικά.Αυτό άλλωστε γράφει και το άρθρο που έβαλε ο mirage.Προσωπικά, αν είχα τα λεφτά, θα κοίταζα πολύ σοβαρά και την giulia αν έψαχνα για σπορ σενταν
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Deleted User 1 έγραψε:http://www.motortrend.com/cars/alfa-romeo/giulia/2017/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-bmw-m3-mercedes-amg-c63-cadillac-ats-v-comparison/?sm_id=organic_fb_social_MT_170227_sf59007137#sf59007137
Σε αντίθεση με τους Ελληνες, που τα περισσότερα τα βρίσκουν μια χαρά, και πρέπει να διαβάσεις ανάμεσα στις γραμμές, για να καταλάβεις τι παίζεται, οι Αμερικάνοι δε μασάνε τα λόγια τους -αναφέρομαι στην Μ3 εδώ:
We’ve been tough on BMW for this generation of M3 and for good reason. Its engine sounds like a garbage disposal and makes more power than the chassis seems capable of handling. Its steering offers practically no road feel, and the dual-clutch transmission moves it off the line with either the urgency of a sloth on Dilaudid or enough wheelspin to obscure a complete neighborhood in tire smoke.
The M3’s Competition Package, new for 2016, demonstrates the importance of proper tuning. Apparently, all it took was a bunch of minor tweaks to transform the F80-chassis BMW from a discordant mess into a convincing imitation of a proper M3.
Stiffer springs, retuned dampers, and stouter anti-roll bars are a recipe for a tauter ride—and kudos from us because an M-car should be focused on performance and not solely on comfort. The comp-pack’s steering is way better than the regular F80’s, too, having learned a few tricks from the hardcore M4 GTS. The big on-center dead spot has become smaller, but the assist programming is all wrong. Like the larger, still hydraulically assisted M5 and M6, the M3’s steering effort is adjustable to three levels, all of which are far too heavy.
Το ενδιαφέρον είναι πως το C&D βρίσκει λάθος αυτό που το MT βρίσκει σωστό -τόσο λάθος μάλιστα, που εκεί που στο προηγούμενο τεστ (χωρίς την Giulia) είχε βγει 1η, τώρα με το competition pack και την Giulia βγαίνει 3η:
The last time around, the M3 eked out a slight two-point victory over a C63, but now it’s swapped its gold medal for a bronze. The C63 hasn’t changed—so what happened? This would be a good time for the Competition package’s performance review.
Even on the base 18-inch wheels, a regular M3 is firm. In our last go-round, the M3 had optional 19-inch wheels, shrinking the sidewalls and hardening the blows to the suspension. Adding the Competition package’s 20-inch wheels with hockey-puck sidewalls, stiffer springs and dampers, and thicker anti-roll bars degrades the ride even further, increases road noise, and effectively removes the veneer of refinement that makes an M3 tolerable on a daily basis. Part of the M3’s appeal is its ability to fill every need, from track-day toy to romantic-dinner shuttle. The Competition package removes civility, and it even rejiggers the electronic modes, which means that comfort mode isn’t very comfortable anymore.
και γυρίζοντας στο Motor Trend:
This newest M3 is finally a well-rounded sport sedan. It has a great back seat, a powerful engine, and it looks fantastic, especially with the GTS-inspired wheels. The fact is, though, it’s a decade behind the Cadillac dynamically, a full luxury class behind the Mercedes in interior quality, and nowhere near as multitalented as the Alfa Romeo.
Οσο για την Giulia από το ΜΤ:
To our surprise, the Alfa showed no sign of weakness during this long, abusive test. Instead, it charmed us all and crippled the competition, claiming an easy victory.
Why so easy? The sheer breadth of its capabilities. The Giulia is a jack-of-all-trades and master of most. Whereas most cars do one thing well at the expense of everything else, the Giulia simply does everything well. For example, it rides so smoothly, is so quiet inside, and cruises down the highway with such relaxed confidence that we GPS-verified its speedometer to ensure it wasn’t optimistic by 15 mph.
But then, with the mode selector in Race mode, the Alfa forgets about luxury, transforming into a violent sports sedan with a bad boy attitude none of its three competitors can come close to matching. On track, the Alfa demonstrates athleticism nearing the Cadillac’s but manages an even quicker lap time.
This five-seater possesses the same preternatural ability as the best recent Ferraris to follow your wishes no matter how absurd the request. It does things that seem impossible, feeling like it could change direction while airborne. It shrugs off jumps, bumps, surface changes, and camber swaps as if the laws of physics were rewritten especially for it. You know there must be electronic trickery happening, yet you feel none of it. And better, all of this capability is met with equal parts fun, and that’s something so often missing in very fast cars. The Giulia Quadrifoglio is the closest thing to a Ferrari sedan you can buy.
και αντίστοιχα συμπεράσματα από το C&D. Οπου όμως:
Another reminder that we were in an Italian car hit us when we briefly warmed up the Giulia using the remote-start feature. After we entered the car and pushed the start button, the Alfa died. A quick restart illuminated the check-engine light and brought up two messages: “Service Electronic Throttle Control” and “Service Engine.” The Giulia still drove, but it wouldn’t move out of its low-boost advanced-efficiency mode. Fortunately, at the next stop, our always prepared assistant technical editor, David Beard, plugged in his OBD II scanner and cleared the codes. It cured the Alfa, but the fault returned when, in the interest of science, we tried remote-starting the car again. Alfa should include an OBD II scanner as standard equipment, and customers should consider themselves part of the development team.
We are willing to overlook this hiccup, but it’s a reminder that Italian cars are part comedy and part tragedy. In the Giulia’s case, the comedy far outweighs the tragedy, at least for now.
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Btw ο προφήτης λέει ότι και τα δύο θα είναι διαθέσιμα σε updates μέχρι το καλοκαίρι και μάλιστα το infotainment θα παίζει ασύρματα γιατί όντως είναι εντελώς άβολο να θες συνέχεια καλώδιο.
Another reminder that we were in an Italian car hit us when we briefly warmed up the Giulia using the remote-start feature. After we entered the car and pushed the start button, the Alfa died. A quick restart illuminated the check-engine light and brought up two messages: “Service Electronic Throttle Control” and “Service Engine.” The Giulia still drove, but it wouldn’t move out of its low-boost advanced-efficiency mode. Fortunately, at the next stop, our always prepared assistant technical editor, David Beard, plugged in his OBD II scanner and cleared the codes. It cured the Alfa, but the fault returned when, in the interest of science, we tried remote-starting the car again. Alfa should include an OBD II scanner as standard equipment, and customers should consider themselves part of the development team.
We are willing to overlook this hiccup, but it’s a reminder that Italian cars are part comedy and part tragedy. In the Giulia’s case, the comedy far outweighs the tragedy, at least for now.
Σε κάτι τέτοια γίνεται αναφορά μόνο και μόνο για το κλισέ το πράγματος. Όπως αντίστοιχα όταν είχε ο άλλος ο κουβάς την Q4 και έλεγε ότι κόλλησε στο ίδιο του το πάρκινγκ. Κάτι αντίστοιχα γελοίο διάβασα και σε ένα τεστ της Μ3 αλλά μου διαφεύγει το λινκ.
H Giulia από την άλλη έχει το πιο επιθετικό λάστιχο
Kαι από την άλλη η BMW είναι τόσο καλό αυτοκίνητο όσο λένε αλλά το σασί της δεν κάνει για τα άλογα που έχει.WTF
'Εχει τα λιγότερα άλογα συγκριτικά,λένε τέτοιο πράμα,και παραμένει καλύτερη από τα άλλα δύο...
Οσο για το Comp.pack αυτο νομιζω το εχουν αναφερει τα περισσοτερα ξενα αρθρα, οτι αναβαθμιζει πραγματικα τις Μ3/Μ4, κανοντας τες να εχουν την οδικη συμπεριφορα και αισθηση που θα επρεπε να εχουν απο την αρχη...
Ο ηχος της με την στανταρ εξατμιση και τα ενεργα...ηχεια, οντως ακουγεται απο περιεργα εως και ασχημα (ειδικα στο εσωτερικο, απο τα In-car video τουλαχιστον...) για 6κυλινδρος biturbo, οπερ και αρκετοι δοκιμαστες/κατοχοι εχουν προτεινει την αντικατασταση ή τοποθετηση απο την αρχη της εξτρα εργοστασιακης Μ-performance (που ουσιαστικα ειναι Akrapovic) με ενα βεβαια αντιτιμο γυρω στα 4κ ευρω αν θυμαμαι καλα.
Παντως ακομα και ετσι το πακετο της Giulia QV, απ' οσο γραφει η πλειοψηφια του τυπου, ειναι ανωτερο σε καθαρα οδηγικο επιπεδο...
http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... eo-review/