Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#263776
nass έγραψε:Το να διδάσκονται αρχαία περισσότερες ώρες από νέα σε οποιαδήποτε τάξη είναι έγκλημα :x
Διάβαζα κάτι σχετικές παπαριές του Μπαμπινιώτη προχτές :rant: ότι τάχα μου αν δεν μάθεις αρχαία δεν μπορείς να μάθεις νέα, σωστά, οι Αγγλοι-Γερμανοί κάνουν αρχαία σαξωνικά και οι Γάλλοι-Ιταλοί περισσότερες ώρες Λατινικά από Γαλλικά-Ιταλικά :slap: αγράμματοι παιδί μου :rtfm:
Μια χαρά ήταν στην εποχή μου Ομηρος-Τραγικοί από μετάφραση στο γυμνάσιο, τι στο καλό πάθανε και το αλλάξανε.


Εν τω μεταξύ, αν υποβιβάσεις το μεγαλείο των Ομηρικών επών και των Τραγωδιών σε απλό "συντακτικό, μεταφραση, κλπ, κλπ" το καθιστάς βαρετό και το απογυμνώνεις ΕΝΤΕΛΩΣ από το πλήρες του νόημα.

Φυσικά και δεν είναι κακό να διδάσκονται τα παιδιά Αρχαία, απλώς δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνεται αυτό εις βάρος των Νέων Ελληνικών, και, προς Θεού, ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ!
Άβαταρ μέλους
By g8777
#263786 Να και ενα καλο που ειχε το συστημα με τις δεσμες.
Τι να μαθω κυρια; Αρχαια; Σας παρακαλω, μιλατε με πρωτοδεσμιτη. Εναν ανθρωπο κυρους, οχι τα αγαμητα τα τριτοδεσμιτικα. Περαστε σας παρακαλω στον επομενο για εξεταση, ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ η μεταφραση στο πρωτοτυπο. Και αμα ηθελε ας μην εβαζε 20, να δω πως θα εβγαινε περα το σχολειο χωρις τις δωρεες του μπαμπα.
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#263819
rx8_drifter έγραψε:Ω κοινόν αυταδελφον ισμηνης καρα :s_tongue


Ε ναι ρε γαμώτο.

Ο σκοπός είναι να διδαχτούν τα παιδιά τα έργα αυτά σε μια κατανοητή γλώσσα ώστε να εστιάσεις στα νοήματα που εκφράζουν και να εκτιμήσουν το μεγαλείο τους, όντας γραμμένα χιλιάδες χρόνια πριν.

Το να κάνεις 2 αποσπάσματα Αντιγόνης στο μαθημα των Αρχαίων φυσικά και δεν είναι κακό, αλλά όχι ΟΛΟ το έργο, προς Θεού.
Άβαταρ μέλους
By Red Garland
#265647 http://www.demokritos.gr/Contents.aspx?lang=gr&CatId=1810&View=18
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΦΥΣΙΚΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ»
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΤΥΠΟΥ
Δελτίο Τύπου
Αθήνα, Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016


ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 2016


Το Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών “Δημόκριτος”, συνεχίζοντας μία μακρά παράδοση, διοργανώνει από 4 έως 15 Ιουλίου 2016 Θερινό Σχολείο προσανατολισμού και ενημέρωσης, που απευθύνεται σε πτυχιούχους και τελειόφοιτους ΑΕΙ/ΤΕΙ.

Οι διαλέξεις του Θερινού Σχολείου θα καλύψουν τις παρακάτω θεματικές περιοχές:

Περιβάλλον – Ενέργεια – Ασφάλεια
Προηγμένα Υλικά, Μικρο – Νανοτεχνολογία & Διατάξεις
Βασική Έρευνα στις Φυσικές Επιστήμες
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Επιστήμες Ζωής
Νέες Τεχνολογίες και Πολιτιστική Κληρονομιά

Οι διαλέξεις του Θερινού Σχολείου θα πραγματοποιηθούν από διακεκριμένους επιστήμονες από Ερευνητικά Κέντρα και Πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού και του ΕΚΕΦΕ ''Δ''. Επίσης στο πλαίσιο του Θ.Σ. θα πραγματοποιηθούν επισκέψεις στις εργαστηριακές εγκαταστάσεις του κέντρου και πρακτική εξάσκηση σε επιλεγμένα εργαστήρια.

Περιλαμβάνονται 2 Ημερίδες:

Μεταπτυχιακής Εκπαίδευσης
Σύνδεσης Έρευνας & Εκπαίδευσης

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ: 25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016

Δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση για τη συμμετοχή στο Θερινό Σχολείο.

Μετά το τέλος του Θερινού Σχολείου θα δοθούν πιστοποιητικά σε όσους έχουν συμπληρώσει έναν ελάχιστο αριθμό ωρών παρακολούθησης.

Πληροφορίες:
ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”, Γραφείο Εκπαίδευσης, Πατριάρχου Γρηγορίου και Νεαπόλεως,
15310 Αγία Παρασκευή, κα M. Μπατιστάτου
Τηλ: 210 650 3055, Fax: 210 651 0594
e-mail: therino_sxoleio@edu.demokritos.gr, website: http://edu.demokritos.gr
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#284035 Δανική έρευνα: Καλύτεροι μαθητές με περισσότερες ώρες μαθημάτων

Με δύο λόγια τί λέει η μελέτη: σε σύστημα best of, όπως το ελληνικό, όπου έχουμε 10 θέσεις για 100 υποψηφίους*, επειδή το παραπάνω μάθημα οδηγεί σε καλύτερες επιδόσεις (λες και δεν το ξέραμε), πάντα θα έχουμε φροντιστήρια.

Ευχαριστώ.

* Θεωρώντας ότι όλοι οι υποψήφιοι - η συντριπτική πλειοψηφία τουλάχιστον - επιθυμούν ΕΜΠ και ΗΜΜΥ αντί για ΤΕΙ και ΣΕΜΦΕ Ζαμπονοκοπτικής, που έλεγε κι ένας καθηγητής στην Σχολή.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#368808
Παιδιά υπουργών, μεγαλοστελεχών και σχολεία-καταφύγια

26.07.2016, 13:54

H ιδιωτική εκπαίδευση στη χώρα μας ποτέ δεν κατάφερε να προσελκύσει μεγάλο αριθμό μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς συνολικά λιγότεροι από 6-7 στους 100 μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου φοιτούν σε ιδιωτικά σχολεία.

Η επίσημη «Στατιστική της Εκπαίδευσης» δεν μας πληροφορεί, βέβαια, για την κοινωνική προέλευση των μαθητών που φοιτούν στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια.

Είναι όμως πρόδηλο πως για να μπορεί μια οικογένεια να πληρώνει ένα σημαντικό ποσό ετησίως μόνο για τα δίδακτρα ενός γόνου της, πρέπει να έχει αρκετά υψηλό εισόδημα.

Είμαστε, λοιπόν, πολύ κοντά στην πραγματικότητα με το να ισχυριστούμε πως τα μεσαία αστικά στρώματα συγκροτούν συστηματικά και σε μεγάλη έκταση την πελατεία των ιδιωτικών σχολείων.

Είναι γνωστό, επίσης, ότι η ίδια η ιδιωτική εκπαίδευση είναι ουσιαστικά βαθιά διχοτομημένη, καθώς τα ιδιωτικά σχολεία ανταποκρίνονται σε τρεις τουλάχιστον διαφοροποιημένες ανάγκες των «πελατών» τους.

■ Πρώτον, ένα μικρό τμήμα των ιδιωτικών σχολείων «πρώτης ταχύτητας» λειτουργούν στη βάση της αναπαραγωγής της κοινωνικής «ελίτ», καθώς φιλοξενούν αποκλειστικά παιδιά που προέρχονται από τα ανώτατα εισοδηματικά στρώματα ή από κοινωνικές ομάδες που κατέχουν υψηλές θέσεις στην πολιτική ιεραρχία.

Τα «σχολεία με όνομα» εμφανίζονται σαν ένα από τα μέσα της «στρατηγικής για διάκριση» που οι ευνοημένες κοινωνικές κατηγορίες χρησιμοποιούν για την αναπαραγωγή τους και στα πλαίσια αυτά τα υψηλά δίδακτρα αποτελούν, ως προς τις συνέπειές τους, τόσο στοιχεία διαφοροποίησης των πελατών-καταναλωτών τους όσο και ασφαλιστική δικλίδα για τους «παρείσακτους» στην κοινωνία της «ελεύθερης» επιλογής προσώπων και υπηρεσιών.

Παράλληλα, ας μην ξεχνάμε ότι το μεγαλύτερο μέρος των υπουργών Παιδείας, των βουλευτών και των υπουργών, ανεξαρτήτως κόμματος, καθώς και τμήμα των ανώτερων συνδικαλιστικών στελεχών επέλεγαν και επιλέγουν για τους γόνους τους την ιδιωτική εκπαίδευση, ή καλύτερα τα 10-12 γνωστά ιδιωτικά σχολεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Ενδεικτικά μόνο: Ο πρώην υπουργός Παιδείας Γερ. Αρσένης, ο υφυπουργός Ι. Ανθόπουλος, οι πρώην υπουργοί και υφυπουργοί Παιδείας Γ. Παπανδρέου, Γ. Σουφλιάς, Β. Κοντογιαννόπουλος, Απ. Κακλαμάνης, Χ. Καστανίδης, Β. Πολύδωρας, αλλά και πρώην και νυν γνωστά και προβεβλημένα στελέχη κομμάτων και συνδικαλιστικών φορέων, όπως π.χ. ο Ν. Κωνσταντόπουλος, η Μ. Δαμανάκη, ο Κ. Σκανδαλίδης, ο Θ. Πάγκαλος, ο Ευάγγ. Βενιζέλος, η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Αντ. Αντωνάκος (πρώην πρόεδρος της ΟΛΜΕ και στέλεχος της ΑΔΕΔΥ), ο Χρ. Πρωτόπαπας (πρώην πρόεδρος της ΓΣΕΕ και πρώην υπουργός), ο Λ. Κανελλόπουλος (πρώην πρόεδρος της ΓΣΕΕ), κ.ά.

■ Δεύτερον, υπάρχει ένα τμήμα ιδιωτικών σχολείων που φιλοξενούν στη συντριπτική τους πλειονότητα παιδιά μεσαίων και ανώτερων στελεχών του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα (υψηλόμισθοι υπάλληλοι με υψηλό εκπαιδευτικό καταληκτικό επίπεδο), ελευθεροεπαγγελματιών «κύρους» (γιατροί, αρχιτέκτονες, πολιτικοί μηχανικοί κ.λπ.) και εκπαιδευτικών.

■ Τέλος, υπάρχει και μια ομάδα ιδιωτικών σχολείων που ουσιαστικά παίζουν το ρόλο «καταφυγίου».

Αναφερόμαστε, βεβαίως, σε αρκετές δεκάδες ιδιωτικών σχολείων, στα οποία συνωστίζονται μαθητές είτε λόγω κάποιων οικογενειακών αναγκών που δεν μπορεί να αντιμετωπίσει η φοίτηση στο δημόσιο σχολείο είτε λόγω αδυναμιών να έχουν επιτυχή σχολικά αποτελέσματα στο δημόσιο σχολείο.

Σκανδαλώδεις συμφωνίες

Στις τρεις αυτές κατηγορίες ιδιωτικών σχολείων στοιχίζεται και μια αντίστοιχη προσφορά εκπαίδευσης, που αφορά, βεβαίως, και το εκπαιδευτικό προσωπικό.

Ας δούμε, στα πλαίσια αυτά, μια παλιότερη ιστορία «ιδιωτικής εκπαιδευτικής τρέλας» που είχε λάβει χώρα σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο στο Περιστέρι.

Η υπόθεση είχε ως εξής, όπως περιγράφεται στο πόρισμα της Ενορκης Διοικητικής Εξέτασης (ΕΔΕ), από το 3ο Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:

- Εκπαιδευτικός ομολογεί ότι εργαζόταν μέχρι την επίσκεψη της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος (ΟΙΕΛΕ) στο εν λόγω σχολείο, δίχως να έχει πάρει το πτυχίο από τη σχολή του και βεβαίως, άνευ διοριστηρίου.

- Αλλος εκπαιδευτικός ομολογεί στην ΕΔΕ ότι λόγω φόρτου εργασίας δεν εμφανιζόταν και πολύ συχνά στο σχολείο και ότι όσες ώρες εργαζόταν, τις... χάριζε στον ιδιοκτήτη, λόγω φιλικής σχέσης!

- Δύο ακόμη εκπαιδευτικοί υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση, θεωρημένη από την Αστυνομία, με την οποία βεβαιώνουν ότι «δεν θέλουν να λαμβάνουν κανενός είδους αμοιβή και ότι αυτό θα ισχύει στο μέλλον, χωρίς καμία εξαίρεση»!

«Μαγειρεύοντας» τους αριθμούς

Ιδιαίτερα σε περιόδους αναταράξεων στη δημόσια εκπαίδευση παράγεται, διαχέεται και εγχαράσσεται ένας κυρίαρχος λόγος που συστηματικά προβάλλει τα «υψηλά ποσοστά επιτυχίας των ιδιωτικών σε σχέση με τα δημόσια».

Συνήθως προβάλλονται τα ποσοστά επιτυχίας μιας σειράς γνωστών ιδιωτικών σχολείων και για το εύπεπτο του πράγματος παρουσιάζονται στα ΜΜΕ διαφημιστικές καταχωρίσεις στις οποίες ορισμένα ιδιωτικά σχολεία, «ευλογώντας τα γένια τους», συνοψίζουν τα υψηλά ποσοστά της επιτυχίας τους που «υπερέχουν κατά πολύ του πανελλήνιου δείκτη», δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στους τεχνικούς της κοινής γνώμης να ξεσκονίσουν τα λιβανιστήρια τους «για τα υψηλά ποσοστά επιτυχίας των ιδιωτικών σε σχέση με τα δημόσια, γεγονός που βαραίνει στην απόφαση όλο και περισσότερων γονέων να επιλέγουν τα πρώτα για τις σπουδές των γόνων τους».

Πόσο, όμως, αλήθεια απέχουν οι επιδόσεις των μαθητών ιδιωτικών και δημόσιων σχολείων και ποια είναι τα αθέατα χαρακτηριστικά που συγκροτούν τις όποιες επιτυχίες των πρώτων;

Η φοίτηση σε ιδιωτικό σχολείο, από μόνη της, σε καμιά περίπτωση δεν συνεπάγεται υψηλότερα ποσοστά επιτυχίας σε σχέση με το δημόσιο σχολείο ούτε συνδέεται με εξασφαλισμένα ποσοστά επιτυχίας των τροφίμων του.

Οι όποιες υψηλές σχολικές επιδόσεις των μαθητών ορισμένων πασίγνωστων ιδιωτικών σχολείων συντελούνται, σε κάθε περίπτωση, με τη διαμεσολάβηση του κοινωνικού-οικονομικού background των υποψηφίων και όχι μέσω της «υψηλότερης» ποιότητας των ιδιωτικών σχολείων.

Γι’ αυτόν εξάλλου τον λόγο υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία με πολύ υψηλά ποσοστά επιτυχίας στις πανελλήνιες εξετάσεις και άλλα που η «φαεθόντεια πτήση» τους τα αναπαύει στον «πάτο» της σειράς.

Είναι από τη μια εκείνα που οφείλουν την επιτυχία τους στο μορφωτικό «πλεονέκτημα» μαθητών με «οικονομική-κοινωνική προίκα», που απλά την αναπαράγουν και τη «νομιμοποιούν», και από την άλλη εκείνα που απευθύνονται ως «λύση ανάγκης» σε «κοινούς» υποψηφίους.

Χρήστος Κάτσικας


Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#368930 Αφού αντιγράφεις σεντόνια....

http://www.huffingtonpost.gr/2017/02/26 ... _term=Pos2

Και για να διαβάσουμε αυτό που πρέπει....

Πιο συγκεκριμένα, πόρισμα-βόμβα του ΣΕΥΥΠ με ημερομηνία 9 Φεβρουαρίου 2017 αφορά στη διενέργεια ελέγχου σε δημόσιο νοσοκομείο και συγκεκριμένα τη λειτουργία Μαιευτικής - Γυναικολογικής Κλινικής νοσοκομείου της Περιφέρειας και τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά:
Διευθυντής της Μαιευτικής Κλινικής διαμαρτύρεται για την αυξημένη συχνότητα εισαγωγών στη κλινική οι οποίες αφορούν αποκλειστικά ασφαλισμένες του Δημοσίου -κυρίως εκπαιδευτικούς- λαμβάνουν χώρα σε συγκεκριμένες ημερομηνίες - κυρίως Σαββατοκύριακα. Λαμβάνουν εξιτήριο σε μία ημέρα, συνεπάγονται χορήγηση αναρρωτικών αδειών και η σχετική διάγνωση δίνεται από συγκεκριμένο ιατρό. Σύμφωνα όμως με την προκαταρκτική έρευνα που διενεργήθηκε, τα στοιχεία «εγείρουν βάσιμες υπόνοιες εικονικών εισαγωγών με σκοπό τη χορήγηση μακροχρόνιας αναρρωτικής άδειας, πράγμα το οποίο αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα». Σημειώνεται ότι οι εν λόγω εισαγωγές αφορούν σε εγκυμονούσες με αιτιολογία νοσηλείας «πρόληψη πιθανού λοιμώδους νοσήματος», «έντονη ψυχολογική φόρτιση σε εγκυμοσύνη 7 εβδομάδων», «ακρωτηριασμός κάτω άκρου προ ετών» και έγιναν χωρίς διαγνωστικές εξετάσεις. Σημειώνεται ότι παρά τα ευρήματα της προκαταρκτικής έρευνας, η διαδικασία ολοκληρώθηκε με την «επιβολή της πειθαρχικής ποινής της έγγραφης επίπληξης».



Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#368954 Θα τα πάρω ανάποδα για να σου απαντήσω.

1. Είναι φυσιολογικό η ποινή να είναι μόνον επίπληξη μιας και δεν υπάρχουν αποδείξεις. Παράδειγμα: πριν 1 μήνα περίπου, 1-2 εβδομάδες μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, πηγαίνω στο σχολείο και υπάρχει έξαρση γρίπης. Ο Δντης έρχεται με 39 πυρετό, αντιβιώσεις γιατί είχε πρόβλημα και στους πνεύμονες, κτλ κτλ. Μας κολλάει ΟΛΟΥΣ, τον έναν μετά τον άλλο. Σου δίνω το δικό μου ιστορικό: Τετάρτη επιστρέφω σπίτι και είμαι λες και έχω τρέξει μαραθώνιο. Κοιμάμαι άπειρες ώρες, πηγαίνω Πέμπτη κανονικά στο σχολείο, αφού δεν είχα άλλα συμπτώματα, επιστρέφω μεσημέρι και έχω 38,2. Μέχρι το βράδυ το ίδιο, Παρασκευή δεν πηγαίνω σχολείο, βράδυ είμαι στο 40,3, Σάββατο πέφτει στο 39, Κυριακή στο 38 και κρατάει έτσι μέχρι Τρίτη. Ο γιατρός μού έδωσε άδεια μέχρι Τετάρτη. Επειδή η άδεια είναι πάνω από 4 ημέρες πρέπει να περάσω Α΄ βαθμια Υγ. Επιτροπή. Ξέρεις πότε θα περάσω; Σε 2-3 μήνες, δηλαδή από Ιανουάριο κάπου προς Μάρτιο. Τι θα εξετάσει η επιτροπή; Στις 15/3, αν στις 15/1 είχα γρίπη; Στηρίζονται στην άποψη του γιατρού και μόνον. Αν δουν πολλά τέτοια θα υποψιαστούν, αλλά και πάλι δεν μπορούν να αποδείξουν τίποτε γι' αυτό θα μείνουν στην επίπληξη. Από την άλλη σκέψου να σου πουν είσαι καλά και να πάθεις κάτι εσύ ή το παιδί που έχει στην κοιλιά η αντίστοιχη γυναίκα. Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη;

2. Τώρα θα δεις και γιατί γίνονται όλα αυτά σε δύο συνέχειες.

2.1 Ας πάρουμε το χαλαρό σενάριο. Βγάζουν εγκύκλιο για μεταθέσεις. Το σύστημα είναι όπως ήταν πέρυσι των αποσπάσεων, δηλαδή ηλεκτρονικό. Μπαίνεις στο διαδίκτυο, κάνεις την αίτησή σου και καθάρισες. Όλα καλά, λοιπόν. Λήξη αιτήσεων 28/2 και είναι Τετάρτη 22/2. Μας έρχεται χαρτί από τον αιρετό (αυτός που εκλέγουμε εμείς δηλαδή - θυμάστε που λέγαμε ότι έχουμε αργία μία ημέρα για εκλογές στα Υπηρεσιακά Συμβούλια;), που λέει ότι δεν πρέπει να στηριζόμαστε στο ηλεκτρονικό και θα πρέπει, ασχέτως αν μας εμφανίζει αυτόματα τα κριτήρια μοριοδότησης (εντοπιότητα, παιδιά, ασθένειες κτλ), να στείλουμε από την αρχή όλα τα δικαιολογητικά. Εγώ, που δεν έχω ειδικά κριτήρια (μόνο εντοπιότητα και παιδί, που τα εμφανίζει το σύστημα αυτόματα), δεν είχα πάρει χαρτιά από τον Δήμο Πειραιά, αφού θεωρούσα πως πρέπει να στείλουμε ό,τι είναι νέο ή ό,τι έχει τροποποιηθεί και δεν υπάρχει ήδη στο σύστημα (αυτό είναι και το σωστό, αφού με το ηλεκτρονικό Δημοτολόγιο μπορούν να κάνουν και διασταύρωση, αλλά και ενημέρωση αυτόματα). Πέμπτη πρωί, λοιπόν, πηγαίνω στο Δντη και του λέω: "αύριο, Παρασκευή, θα κάνουμε 2 ώρες μάθημα και μετά θα έχουμε αποκριάτικο πάρτυ, όπως ζήτησαν τα παιδιά. Επειδή την Τετάρτη μας ήρθε ενημέρωση από τον αιρετό του ΚΥΣΔΕ, ότι πρέπει να στείλουμε από την αρχή τα χαρτιά, και επειδή τα ΚΕΠ κάνουν μία εβδομάδα να τα φέρουν, αφού πρέπει να τα ζητήσουν από τον Δήμο μας, μπορώ να φύγω νωρίς, ώστε να προλάβω να πάω στο Ληξιαρχείο του Δήμου και να πάρω τα χαρτιά επιτόπου (εκεί τα δίνουν χέρι με χέρι), άρα να προλάβω την λήξη των μεταθέσεων;" Την Παρασκευή, μου λέει, τελειώνουμε 12:30. Του απαντώ ότι το γνωρίζω, αλλά πρέπει να πάρω τα χαρτιά για να κάνω την αίτηση μετάθεσης και ότι δεν ευθύνομαι για την βλακεία του Υπουργείου που ενημερώνει 2 εργάσιμες πριν την λήξη της προθεσμίας (και μέσω αιρετού του ΚΥΣΔΕ, όχι το ίδιο για να είμαστε και 100% σίγουροι ότι ισχύουν όλα αυτά) ότι θέλει όλα τα χαρτιά από την αρχή. Του δηλώνω ότι θα φύγω και αυτός ας διαλέξει τί θα κάνει: είτε θα με αφήσει απλά να φύγω, όπως άφησε και κάποιους να μην έρθουν στην εκδρομή, είτε θα μου γράψει κανονική άδεια, άρα να μην έρθω καθόλου, είτε θα μου κάνει αναφορά γιατί έφυγα από την υπηρεσία.
Πες μου τώρα, του κάνεις κομπίνα την επόμενη φορά να πάρεις αναρρωτική από Πέμπτη για να μην περνάς αυτόν τον εξευτελισμό; Λες και θα πήγαινα για λούφα και άσωτη ζωή. Με χαρτιά θα έμπλεκα και, μάλιστα, θα έτρεχα να προλάβω την Υπηρεσία του Δήμου ανοιχτή.

2.2 Φέτος παίρνω απόσπαση για ένα συγκεκριμένο μέρος. Το σκηνικό έχει ως εξής: οι αποσπάσεις πηγαίνουν με μόρια. Κάποια μόρια προϋπηρεσίας, οικογένειας κτλ. Το ηλεκτρονικό σύστημα έχει έτοιμα τα πάντα (άρα δεν καταθέτω χαρτιά) εκτός από την συνυπηρέτηση με την γυναίκα που αντιστοιχεί σε 10 μόρια. Καταθέτω τα χαρτιά αυτά, λοιπόν, και η Υπηρεσία μου (η τοπική Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης - ΔΙ.Δ.Ε.) δεν μου περνάει τα μόρια αυτά γιατί η υπάλληλος που τα περνούσε ήρθε φυτευτή από αλλού, της είπαν μέσα σε 2 μέρες να τελειώσει όλες τις αποσπάσεις, και αυτή ούτε την εγκύκλιο δεν είχε διαβάσει καν. Τελικά, εμφανίζομαι με 22 αντί με 32 μόρια. Η εγκύκλιος μιλάει για επικοινωνία με την Δθνση. Επικοινωνώ, αλλά με γράφουν. Το αφήνω μέχρι να βγουν επίσημες ενστάσεις. Βγαίνουν οι αποσπάσεις και δεν παίρνω απόσπαση. Κοιτάω και τι να δω; Άλλος με 9 και άλλος με 19 μόρια έχει πάρει απόσπαση. Ένσταση, λοιπόν, στην οποία αναφέρω ότι α) έχω 32 μόρια αντί για 22 και κάποιος πρέπει να τα διορθώσει, β) ότι ακόμη και με 22 προηγούμαι των άλλων δύο. Μου δίνουν απόσπαση και πάω εκεί που θέλω. Στον ενδιάμεσο έχω πάρει στο Υπουργείο και έχω βάλει υπάλληλο να ψάξει τα πρακτικά του ΚΥΣΔΕ (εκεί όπου έκανα την ένσταση), όταν αυτά καθαρογραφούν, ώστε να δούμε αν ασχολήθηκαν με τα μόριά μου. Βγαίνουν σε κάποια φάση τα πρακτικά, τέλος Σεπτεμβρίου (εγώ περιμένω να με τοποθετήσουν στο ενδιάμεσο), και ο υπάλληλος μου λέει πως δεν ασχολήθηκαν με το θέμα των μορίων μου. Μετά από 2 ημέρες συζητήσεις με τους από πάνω του, μου λέει ότι θα πρέπει να απευθυνθώ στην δική μου ΔΙ.Δ.Ε. και βλέπουμε. Παίρνω κι εκεί τηλέφωνο και τους λέω να ενημερώσουν όσο γίνεται πιο γρήγορα την νέα ΔΙ.Δ.Ε. για τα μόρια γιατί γίνονται τοποθετήσεις και θα με στείλουν κι εγώ δεν ξέρω πού. Ενημερώνει ο ένας Προϊστάμενος τον άλλο ότι έχει γίνει λάθος την Υπηρεσίας, άρα γνωρίζουν ακριβώς τί έχει συμβεί.
Πάμε τώρα να δούμε τί έγινε πρακτικά; 3 αποσπασμένοι: 31,5, 26,5 και 10,5 μόρια κι εγώ με 32 που φαίνονται 22. Ποιος τοποθετήθηκε πρώτος λες; Προφανώς αυτοί με 31,1 και 26,5, αφού τα δικά μου μόρια δεν φαίνονται ή δεν πιστεύουν τον προϊστάμενο της άλλης ΔΙ.Δ.Ε. Έλα, όμως, που τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα; Αυτός με τα 10,5 μόρια τοποθετήθηκε πριν από εμένα (παράνομο), με δεύτερες αναθέσεις (παράνομο) π.χ. για Χημεία, Βιολογία κτλ, ενώ ο νόμος επιβάλλει έως 30/9 να μπαίνουμε με πρώτες, δηλαδή Φυσική, εγώ τοποθετήθηκα σε δύο σχολεία(Α΄ ανάθεση + Γ΄ ανάθεση και Α΄ ανάθεση στο 2ο), ενώ στο σχολείο που με τοποθετούν ο νόμος ορίζει ότι θα πρέπει να συμπληρώσω με Α΄ ανάθεση, μετά με Β΄ ανάθεση, και μετά να πάω σε άλλο σχολείο (3η παρανομία). Σε ένστασή μου μού απάντησαν κυριολεκτικά ψέματα, ότι δήθεν οι άλλοι αποσπασθέντες δεν υπάρχουν (4η παρανομία - οι αποσπασθέντες φαίνονται) και ότι όλοι προηγούνται γιατί είναι οργανικά ανήκοντες στο ΔΙ.Δ.Ε. (4η παρανομία - προφανώς ο τελευταίος ΔΕΝ ανήκει οργανικά στο ΠΥΣΔΕ που είμαστε, αφού είναι αποσπασμένος και η εγκύκλιος ορίζει ότι συγκρινόμαστε με μόρια μεταξύ μας). Προφανώς, το καλοκαίρι θα έχω πάει σε Ελεγκτή Δημόσιας Διοίκησης και σε Εισαγγελέα, αφού περιμένω πρώτα να τελειώσει η χρονιά. Μετά μηνύσεις και αγωγές για να πάρω πίσω τα λεφτά που στερήθηκε η οικογένειά μου.
Για το ίδιο το σχολείο που είμαι δεν το συζητώ. Πρόγραμμα στο οποίο οι περισσότεροι έχουν 1 κενό την εβδομάδα εκτός από: μία Φιλόλογο που ζήτησε κενά γιατί δεν αντέχει το μάθημα συνεχόμενα, άρα πήρε 6 κενά (5, ένα για κάθε μέρα, +1 αφού που παίρνουν όλοι), τον Υποδιευθυντή που έχει 4 κενά, αλλά θα έπρεπε να είναι όλη την ημέρα εκεί, οπότε δεν τον ενδιαφέρει πρακτικά, και μία άλλη Φιλόλογο που έχει 4 κενά. Εγώ πόσα κενά έχω; 6 + 2 κάποιες ημέρες που με φέρνουν νωρίς (αντισυναδελφικό και παράνομο). Με εκβίασαν να αλλάξω μάθημα για να το πάρει Αναπληρωτής που είναι ντόπιος...!!! Στις εκδρομές όλοι κάθονται στις καφετέριες κι εγώ είμαι αυτός που προσέχει τα παιδιά. Στο σχολείο έχω τις περισσότερες εφημερίες από όλους, Πήγαν να δώσουν την θέση του Υπευθύνου Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών σε Μαθηματικό (ντόπια) για να μην αναλάβει άλλο έργο (πλέον δεν έχει μείωση ωραρίου, αλλά δεν παίρνεις διοικητικό έργο). Με τσαμπουκά το πήρα εγώ (δικαιωματικά), αλλά με εκβιασμό ότι θα αναλάβω και διοικητικό έργο (7η παρανομία).
Τώρα, πες μου εσύ. Είσαι έγκυος, άρρωστος, έχεις την οικογένεια αλλού και σε δουλεύουν μπροστά στα μάτια σου. Παίρνεις ή όχι ψεύτικες αναρρωτικές, προβληματικές εγκυμοσύνες κτλ; Αφού πάνε να σε σκίσουν για να βολέψουν δικούς τους θα κάνεις τα ίδια. Το ότι εγώ δεν κάνω αντίστοιχα κόλπα είναι θέμα χαρακτήρα και γραψίματος, όπως τους έχω πει και στα ίσα. "Εσείς θα κάνετε αυτά που θα κάνετε κι εγώ θα γελάω μαζί σας", τους έχω πει. Το 99,9% στην θέση μου θα είχε πάρει 100 αναρρωτικές.

Ευχαριστώ.

* Είχα πει ότι θα τα έγραφα σε κάποια φάση, οπότε διαβάστε το σεντόνι τώρα.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#368980
kyr80 έγραψε:Εσύ θεωρείς ότι το δικαιολόγησες.... ok


Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο δικαιολογώ και στο εξηγώ. Στην δικαιολόγηση δίνεται άφεση αμαρτιών. Στην εξήγηση μια απλή ερμηνεία. Αν το δικαιολογούσα θα το έκανα κι εγώ. Εγώ, αυτό που είπα ήταν πως βλέπω γιατί κάποιος μπορεί να αντιδράσει έτσι, όταν το σύστημα που τον προστατεύει (υποτίθεται) περισσότερο από τον ιδιωτικό υπάλληλο λειτουργεί έτσι όπως λειτουργεί.

Ξέρεις πού θα σου έδινα δίκιο 100%; Αν μου έλεγες ότι το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Όταν ο προϊστάμενος λειτουργεί με τρόπο παράνομο και αυταρχικό (αποφασίζω και διατάσσω) παρακάμπτοντας τους νόμους, τότε και οι από κάτω τι παράδειγμα περιμένεις να πάρουν; Σκέψου σε τι διαδικασία θα μπω εγώ σε λίγο καιρό, απλά και μόνον για να αποφευχθούν στο μέλλον οι ίδιες πράξεις από τον ίδιο άνθρωπο. Κάποιος άλλος θα του έκανε τις αντίστοιχες κομπίνες (έχω παράδειγμα στο σχολείο που κάνει τα ίδια και χειρότερα) και θα έλεγε να πας να κόψεις τον λαιμό σου. Δεν είναι, όμως, όλοι φτιαγμένοι για ήρωες ή αυτόχειρες (μάλλον το 2ο θα γίνω, όπως είναι το σύστημα σήμερα).

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#368983 Αυτό το τέρας πάντως (γραφειοκρατία) που συντηρείται σε όλες τις υπηρεσίες του δημοσίου είναι απερίγραπτο...Για να πάρεις μία άδεια υπογράφεται από 3 προϊσταμένους ...
@Pipinos
Κάποτε (φέτος δλδ) είχα πάει στην Δ' Δ/νση εκπαίδευσης που είναι στην Λεωφ Συγγρού στο ανερχόμενο ....Οι υπάλληλοι δεν χωραγαν στα γραφεία...
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#368989
gianik έγραψε:Αυτό το τέρας πάντως (γραφειοκρατία) που συντηρείται σε όλες τις υπηρεσίες του δημοσίου είναι απερίγραπτο...Για να πάρεις μία άδεια υπογράφεται από 3 προϊσταμένους ...


Δίνω απλό παράδειγμα για να δείτε σε ποια παράνοια ζούμε:

Οι απουσίες καταγράφονται κάθε ημέρα στο απουσιολόγιο. Με το τέλος του μήνα ο υπεύθυνος καθηγητής του τμήματος πρέπει να τις περάσει στο βιβλίο φοίτησης, που, όπως λέει ο Δντης του σχολείου (άσχετος εντελώς) είναι "επίσημο έγγραφο"*. Στην συνέχεια θα πρέπει να τις περάσει στο ηλεκτρονικό σύστημα, το myschool. Αν κάποιος μαθητής έχει περάσει τις 30 απουσίες θα πρέπει να στείλουμε στο σπίτι ενημερωτικό. Προφανώς μέχρι τον Δεκέμβριο τα πράγματα είναι σχετικά καλά. Κάπου 3-4-5 στους 25 έχουν περάσεις τις 30 απουσίες. Μετά, όμως, και μέχρι τον Μάιο γίνεται πανικός. Π.χ. σε Γυμνάσιο που είμαι τώρα, σε Α΄ Τάξη, όπου είμαι υπεύθυνος, τον Μήνα Ιανουάριο έστειλα 10 ενημερωτικά στους 20 μαθητές και έπεται συνέχεια.

Προσέξτε τώρα το καλό. Για να στείλουμε ενημερωτικό θα πρέπει να το γράψουμε σε ένα βιβλίο με ενημερωτικά με καρμπόν για να κρατήσουμε αντίγραφο (λες κι αυτό αποδεικνύει τίποτε), αφού, φυσικά, πάρουμε πρωτόκολλο. Μετά, ο εκάστοτε Δντης, έχει τα δικά του. Π.χ. ο δικός μας θέλει να πάρουμε και τηλέφωνο να ενημερώσουμε ότι το στείλαμε (συστημένο) λες και θα φταίμε εμείς αν δεν το παραλάβει ο κηδεμόνας.

Ρωτάω σε κάποια φάση με απορία: Αφού το myschool βγάζει μόνο του ενημερωτικά και το μόνο που πρέπει να συμπληρώσουμε είναι ο αριθμός πρωτοκόλλου, γιατί να το κάνουμε χειρόγραφα και να τρώμε ώρες γράφοντας βλακείες αντί για μία εκτύπωση 1min για τον κάθε συνάδελφο; Ο Δντης πέρυσι ήταν ανένδοτος, ως Φιλόλογος. Το χειρόγραφο είναι αποδεικτικό στοιχείο, το ηλεκτρονικό δεν μετράει. Ο Δντης φέτος, ως "έξυπνος" Γυμναστής, μου λέει: "θα πρέπει να το κάνουμε για όλους αυτό, όμως. Θα
το αναλάβεις;" "Δεν έχω πρόσβαση στους άλλους, παρά μόνον στον εαυτό μου, οπότε ας το αναλάβει η Πληροφορικός του σχολείου που έχει και το myschool". Τελικά, ήμουν ο μόνος που το έκανε με 2 clicks και τελείωνα. Οι άλλοι γράφουν και ξαναγράφουν μέχρι να τους πιαστεί το χέρι.

* Επίσημο βιβλίο στο οποίο επίτηδες γράφουμε με μολύβι για να μπορέσουμε να σβήσουμε στο τέλος όσες απαιτείται για να περάσουν τα παιδιά. Όταν μας ζητήσουν έλεγχο απουσιών θα δώσουμε τα απουσιολόγια τα οποία θα γράφουν διαφορετικά από το βιβλίο φοίτησης... έλεος.

Σημείωση: Άλλο έξυπνο κόλπο. Σου δίνουν πρόσβαση στο myschool μόνον για πέρασμα απουσιών και μόνον στον τμήμα όπου είμαστε υπεύθυνοι. Βαθμούς κτλ μόνον ο υπεύθυνος του σχολείου. Δεν συζητώ για βαθμούς: καταστάσεις στις οποίες περνάμε βαθμούς χειρόγραφα, μετά στις καρτέλες, ο πληροφορικός στο myschool, εκτύπωση καταστάσεων και έλεγχος με τις αρχικές καταστάσεις ο καθένας και έλεγχο ο υπεύθυνος με τις καρτέλες...

gianik έγραψε:@Pipinos
Κάποτε (φέτος δλδ) είχα πάει στην Δ' Δ/νση εκπαίδευσης που είναι στην Λεωφ Συγγρού στο ανερχόμενο ....Οι υπάλληλοι δεν χωραγαν στα γραφεία...


Φυσιολογικό, αφού ούτε κτήρια έχουν, ούτε και η γραφειοκρατία έχει μειωθεί. Απλά τα περνάμε όλα δύο φορές και γραπτά και ηλεκτρονικά, οπότε η δουλειά είναι πλέον περισσότερη για λιγότερο κόσμο. Σκέψου ότι παλιά ο υπεύθυνος εργαστηρίου φυσικών επιστημών είχε μείωση ωραρίου 3 ώρες, αλλά έκανε γραφειοκρατική δουλειά. Τώρα, αυτός δεν παίρνει άλλη δουλειά, οι περισσότεροι είναι σε 2-3 σχολεία, οπότε, αν είσαι σε 3 σχολεία, δεν έχει ούτε εφημερίες, ούτε διοικητικό έργο κτλ κτλ με αποτέλεσμα να μειώνεται ο κόσμος για διπλάσια δουλειά. Επίσης, παλαιότερα, είχαμε την Διεύθυνση και από κάτω τα Γραφεία. Τώρα τα Γραφεία δεν υπάρχουν και οι Διευθύνσεις έχουν αναλάβει όλο το έργο. Πού να μπουν όλοι αυτοί οι υπάλληλοι και τα αρχεία; Και σκέψου ότι τώρα είναι μειωμένοι σε σχέση με το παρελθόν. Τι να το κάνεις, όμως, όταν για να πας μια εκδρομή πρέπει να κάνεις επίσημο διαγωνισμό που δημοσιεύεται στο διαδίκτυο;

Ευχαριστώ.