Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#369019
Dimsabas έγραψε:Λίγο μούφα ακούγεται.

Μούφα ως προς τι; Ως προς την επιλογή πρότζεκτ ή ως προς την πιθανότητα αποτυχίας;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#369023 Το πρώτο. Θα βάλεις σε ένα (συγκριτικά για τα σπορ δεδομένα) μέτριο αμάξωμα τα μηχανικά μέρη από ένα ακόμα πιο μέτριο (πάντα με σπορ κριτήρια) όχημα. Και 350 άλογα να είναι, τι θα σε ενθουσιάζει πάνω του; Ο τρόπος που τα βάζει στο δρόμο; Σιγά την τετρακίνηση που έχει. Ή η αίσθηση στο τιμόνι, που ποτέ δεν είχε ιδιαίτερη το συγκεκριμένο μοντέλο; Υποστροφή μέχρις εσχάτων, γράφανε.

Το μυαλό μου πήγε σε κάνα σούπερ ελαφρωμένο πιστάδικο Miata πρώτης γενιάς με μηχανικά μέρη από S2000. Να είσαι 800 κιλά με 350 άλογα και εννιάρες σαλ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#369084
Alexkid έγραψε:Audi coupe b2 του 1987 με drivetrain και άκρα από audi a4 quattro b6 1.8 20vt.

< 6P >


με το καλο να το φτιαξεις Αλεξ!
εξηγησε μας όμως την επιλογή σου.Οντως περιεργη.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#369087
Alexkid έγραψε:
Dimsabas έγραψε:https://www.car.gr/9193533-lotus-elise

Αυτό πωλείται χρόνια και για να μην φεύγει σε αυτή την τιμή κάτι πολύ κακό παίζει.

Να σημειωθεί πως είμαι κι εγώ "υψηλού κυβισμού" και στο Honda χώραγα οριακά. Οπότε δεν ξέρω τι θα γινόταν με ένα Elise


Mη μου πείτε πως κάποτε την είχε γνωστός δημοσιογράφος της Θεσσαλονίκης;
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#369102
dimviii έγραψε:
Alexkid έγραψε:Audi coupe b2 του 1987 με drivetrain και άκρα από audi a4 quattro b6 1.8 20vt.

< 6P >


με το καλο να το φτιαξεις Αλεξ!
εξηγησε μας όμως την επιλογή σου.Οντως περιεργη.

Η σκέψη ήταν να φτιάξω κάτι με retro look και σύγχρονη τεχνολογία. Η καρότσα του Β2 coupe πάντα μου άρεσε, έχει και αγωνιστικές ρίζες (βλέπε group b) οπότε μου φάνηκε ωραίο Project. Το συγκεκριμένο που έπεσε στα χέρια μου ήταν σε πολύ κακή μηχανολογικη κατάσταση (το πήρα σχεδόν χάρισμα), οπότε πλήρης ανακατασκευή ήταν οικονομικά ασυμφορη. Ουσιαστικά το γλύτωσα από την πρεσσα. Προσωπικά θεωρώ το drivetrain του b6 πολύ καλή βάση, αλλά όλα θα κριθούν από το αποτέλεσμα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#369236 Καλά δεν πειράζει, κι ο dimsabas είχε πάρει ένα miata και το είχε κάνει τσίρκο θα μπορούσε να πει κάποιος τρίτος, εμένα μ'αρέσει πολύ η ιδέα του alexkid και θα ήθελα να δω κι ένα project thread. :D
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#369271 Νομίζω ότι η λέξη "σώβρακο" είναι πιο κατάλληλη. Και προφανώς ο άνθρωπος θα κάνει ό,τι του αρέσει. Και προφανώς και μένα μου αρέσει να διαβάσω κάτι αντίστοιχο, έχουμε πήξει στα αδιάφορα αυτοκίνητα εδώ μέσα.
Απλώς εξέφρασα τη γνώμη μου για το πάντρεμα. Αν ήταν άλλος, που δεν είχα τέτοια άνεση, ίσως να μην έγραφα και τίποτα.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#369281
Alexkid έγραψε:Ενδιαφέρουσες προτάσεις η z4 κουπέ και η Μ3....


Ακριβως...οπως και εδω επισης...

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/9119366/

Mε το καλο να προχωρησει το project...Προσωπικα θα κοιτουσα να του βαλω οτι ακριβως, ή οτι κοντινοτερο ειχε πανω το 20βαλβιδο quattro, αλλα βεβαια αυτα ειναι γουστα/προτιμησεις και κοστος που ξεφευγει επικινδυνα... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#369290
Dimsabas έγραψε:Νομίζω ότι η λέξη "σώβρακο" είναι πιο κατάλληλη. Και προφανώς ο άνθρωπος θα κάνει ό,τι του αρέσει. Και προφανώς και μένα μου αρέσει να διαβάσω κάτι αντίστοιχο, έχουμε πήξει στα αδιάφορα αυτοκίνητα εδώ μέσα.
Απλώς εξέφρασα τη γνώμη μου για το πάντρεμα. Αν ήταν άλλος, που δεν είχα τέτοια άνεση, ίσως να μην έγραφα και τίποτα.

Αχα.
Ωραιο προτζεκτ πάντως

< >
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#369955 Εμπειρία με E92 320 έχει κάποιος; Θυμάμαι στην αρχή υπήρχαν θέματα με πολλαπλασιαστές, ρεταρίσματα και λοιπά.

Δικαιολογεί άραγε το έξτρα κόστος κτήσης και συντήρησης η 325;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#369961
Alexkid έγραψε:
Δικαιολογεί άραγε το έξτρα κόστος κτήσης και συντήρησης η 325;


Αν κρίνω από τα 150 ψωράλογα της δικιάς μου (Ε90 pro face lift) και το σασί του αυτοκινήτου, ναι.

Τώρα τα θέματα για την Ε92 (που έχει το μοτέρ με τον άμεσο ψεκασμό και τα 170 άλογα) υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν εις τον αιώνα των αιώνων... Πολλαπλασιαστές (40 ευρώ έκαστος απ' όσο γνωρίζω), ψεκαστήρια (160 ευρώ έκαστο - μιλάω για το ανταλλακτικό) και μερικά ακόμα ψιλολόγια θα σε ταλαιπωρήσουν λογικά.
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#369967 Ο από πάνω μόνο με 250 άτια και άνω καταδέχεται να ασχοληθεί :s_laughat :s_wink