<
<
edmond έγραψε:Τα μεταξωτά βρακιά κύριοι....
Αν δεν σε νοιάζει το οικονομικό (αλήθεια σε έναν που έχει ML500 πόσο μπορεί να τον νοιάζει;) τότε η επιλογή της αερανάρτησης είναι μονόδρομος.
Τώρα, για A4 και πέριξ της κατηγορίας το λες και λιγάκι υπερβολή ΙΜΟ.
kostis20 έγραψε:edmond έγραψε:Τα μεταξωτά βρακιά κύριοι....
Αν δεν σε νοιάζει το οικονομικό (αλήθεια σε έναν που έχει ML500 πόσο μπορεί να τον νοιάζει;) τότε η επιλογή της αερανάρτησης είναι μονόδρομος.
Τώρα, για A4 και πέριξ της κατηγορίας το λες και λιγάκι υπερβολή ΙΜΟ.
Τον νοιάζει...Δεν είναι λίγα 1000ευρω.Ειδικά αν προσθέσεις και τα υπολοιπα ,κατανάλωσεις service ,τέλη.
Το θέμα είναι επίσης μην ακινητοποιηθεί το αμάξι ,ενω είσαι ταξίδι πχ.
Το έχει πάθει γνωστός με πρώτη γενιάς CLS.Δεν κράταγε καθόλου πίεση το κυκλωμα και έκατσε τελείως.Επίσης επρεπε να έρθει ΓΕΡΑΝΟΣ για να το πάρει γιατί με την απλή οδική δε μπορούσε να ανέβει γιατι έβρισκε τόσο χαμηλό που είχε γίνει...
nass έγραψε:, όπως μπορεί να βεβαιώσει κάθε κάτοχος παλιότερης Citroen
nass έγραψε:Το "εφόσον συντηρούνταν σωστά" ήταν το πρόβλημα
Μου λες δηλ. ότι είναι τα ίδια χάλια ?
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]