<
<
edmond έγραψε:Τα μεταξωτά βρακιά κύριοι....
Αν δεν σε νοιάζει το οικονομικό (αλήθεια σε έναν που έχει ML500 πόσο μπορεί να τον νοιάζει;) τότε η επιλογή της αερανάρτησης είναι μονόδρομος.
Τώρα, για A4 και πέριξ της κατηγορίας το λες και λιγάκι υπερβολή ΙΜΟ.
kostis20 έγραψε:edmond έγραψε:Τα μεταξωτά βρακιά κύριοι....
Αν δεν σε νοιάζει το οικονομικό (αλήθεια σε έναν που έχει ML500 πόσο μπορεί να τον νοιάζει;) τότε η επιλογή της αερανάρτησης είναι μονόδρομος.
Τώρα, για A4 και πέριξ της κατηγορίας το λες και λιγάκι υπερβολή ΙΜΟ.
Τον νοιάζει...Δεν είναι λίγα 1000ευρω.Ειδικά αν προσθέσεις και τα υπολοιπα ,κατανάλωσεις service ,τέλη.
Το θέμα είναι επίσης μην ακινητοποιηθεί το αμάξι ,ενω είσαι ταξίδι πχ.
Το έχει πάθει γνωστός με πρώτη γενιάς CLS.Δεν κράταγε καθόλου πίεση το κυκλωμα και έκατσε τελείως.Επίσης επρεπε να έρθει ΓΕΡΑΝΟΣ για να το πάρει γιατί με την απλή οδική δε μπορούσε να ανέβει γιατι έβρισκε τόσο χαμηλό που είχε γίνει...
nass έγραψε:, όπως μπορεί να βεβαιώσει κάθε κάτοχος παλιότερης Citroen
nass έγραψε:Το "εφόσον συντηρούνταν σωστά" ήταν το πρόβλημα
Μου λες δηλ. ότι είναι τα ίδια χάλια ?
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επη[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Μια ακομα δικαιολογια καταριπτεται απο τον ιδιο το[…]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]