Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#368766 Τουτο δω τι επαθε? Εχει καμια αεραναρτηση και ειναι σε φαση επισκευης? :hmmm:

Εικόνα

<
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#368914 Tόσο χαμηλό που το βλέπω μάλλον ΘΑ πάει για επισκευή. :lol: :lol:
Classic τα έχει παίξει η αεραναρτηση .Μόλις βάλει μπροστά θα σηκωθει.Μάλλον.
To service mode στα Α6 κλειδώνει την αερανάρτηση ,για να σηκωθεί το αμάξι με γρύλλο.Μέσω VCDS μπορείς να τη χαμηλώσεις περισσοτερο απο το normal,αλλά όχι τόσο όσο αυτο της φωτογραφίας.Επίσης μπορεί να χαμηλώσει λίγο παραπάνω το πίσω μέρος για φορτωμα ή κοτσαρισμα.
Αλλά στη φώτο μάλλον για βλάβη το κόβω.
Τι άκυρο πράγμα οι αεραναρτήσεις .Το προηγούμενο μήνα άλλαξε και ο φίλος μου με την ML 500 μία μπουκάλα και έκανε 1000 ευρώ. :dizzy: Εν τω μεταξύ πήρε ακόμα ένας μια ML350 f/l και ευτυχώς τον κατάφερα να πάρει με συμβατική αναρτηση...
Μακρυά...
Άβαταρ μέλους
By elteo
#368915 Στον nass πέστα γιατί στο τόπικ περι premium suv γλυκοκοιτάει Μερκ με αερανάρτηση.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#368924 Τα μεταξωτά βρακιά κύριοι....
Αν δεν σε νοιάζει το οικονομικό (αλήθεια σε έναν που έχει ML500 πόσο μπορεί να τον νοιάζει;) τότε η επιλογή της αερανάρτησης είναι μονόδρομος.
Τώρα, για A4 και πέριξ της κατηγορίας το λες και λιγάκι υπερβολή ΙΜΟ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#368927
edmond έγραψε:Τα μεταξωτά βρακιά κύριοι....
Αν δεν σε νοιάζει το οικονομικό (αλήθεια σε έναν που έχει ML500 πόσο μπορεί να τον νοιάζει;) τότε η επιλογή της αερανάρτησης είναι μονόδρομος.
Τώρα, για A4 και πέριξ της κατηγορίας το λες και λιγάκι υπερβολή ΙΜΟ.

Τον νοιάζει...Δεν είναι λίγα 1000ευρω.Ειδικά αν προσθέσεις και τα υπολοιπα ,κατανάλωσεις service ,τέλη.
Το θέμα είναι επίσης μην ακινητοποιηθεί το αμάξι ,ενω είσαι ταξίδι πχ.
Το έχει πάθει γνωστός με πρώτη γενιάς CLS.Δεν κράταγε καθόλου πίεση το κυκλωμα και έκατσε τελείως.Επίσης επρεπε να έρθει ΓΕΡΑΝΟΣ για να το πάρει γιατί με την απλή οδική δε μπορούσε να ανέβει γιατι έβρισκε τόσο χαμηλό που είχε γίνει...
Άβαταρ μέλους
By nass
#368932 Η αλήθεια είναι ότι για τις παλιότερες αεραναρτήσεις της ΜΒ είχαν ακουστεί τέτοιες ιστορίες τρόμου. Εχω όμως ακούσει ότι έχουν βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια, γιαυτό και το σκέφτομαι. Από την άλλη, το να αντικαστήσεις 4 ελατήρια (αθάνατα) με 4 μπαλόνια (σκάνε :) ) έχει και τα καλά του και τα κακά του, όπως μπορεί να βεβαιώσει κάθε κάτοχος παλιότερης Citroen :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#368933
kostis20 έγραψε:
edmond έγραψε:Τα μεταξωτά βρακιά κύριοι....
Αν δεν σε νοιάζει το οικονομικό (αλήθεια σε έναν που έχει ML500 πόσο μπορεί να τον νοιάζει;) τότε η επιλογή της αερανάρτησης είναι μονόδρομος.
Τώρα, για A4 και πέριξ της κατηγορίας το λες και λιγάκι υπερβολή ΙΜΟ.

Τον νοιάζει...Δεν είναι λίγα 1000ευρω.Ειδικά αν προσθέσεις και τα υπολοιπα ,κατανάλωσεις service ,τέλη.
Το θέμα είναι επίσης μην ακινητοποιηθεί το αμάξι ,ενω είσαι ταξίδι πχ.
Το έχει πάθει γνωστός με πρώτη γενιάς CLS.Δεν κράταγε καθόλου πίεση το κυκλωμα και έκατσε τελείως.Επίσης επρεπε να έρθει ΓΕΡΑΝΟΣ για να το πάρει γιατί με την απλή οδική δε μπορούσε να ανέβει γιατι έβρισκε τόσο χαμηλό που είχε γίνει...


E και εσύ τώρα.... :lol: ...θα φύγει με το ελικόπτερό του. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#368939
nass έγραψε:, όπως μπορεί να βεβαιώσει κάθε κάτοχος παλιότερης Citroen :whistlink:


δλδ οι απαιτησεις αξιοπιστιας μιας Μερκ αξιας 50-80-150κ ευρω είναι ιση με μιας παλιας σιτροεν? :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By nass
#368940 Δεν έγραψα αυτό... αλλά ότι έχουν και τα καλά τους και τα κακά τους... που τα ήξεραν και τα μεν και τα δε οι κάτοχοι παλιών Citroen.
Εσύ το πας αλλού :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#368942 Οι υδροπνευματικες, οι παλιες, εφοσον συντηρουνταν σωστα τετοιες βλαβες απο το πουθενα εβγαζαν παρα πολυ σπανια.
Επισης δε νομιζω πως εχουν αλλαξει και πολλα στο θεμα αξιοπιστιας στα αυτοκινητα με αεραναρτηση.

< >
Άβαταρ μέλους
By nass
#368944 Το "εφόσον συντηρούνταν σωστά" ήταν το πρόβλημα :)

Μου λες δηλ. ότι είναι τα ίδια χάλια ? :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#368946 μονο του παει εκει Ναςς. Δεν γινεται εν ετει 2017 για να εχω στο πολυτελες σουβ μου ανετη αναρτηση, να μενω στο δρομο και να επισκευάζω,οπως ο κατοχος σιτροεν το 1970.
Καμια εξελιξη μετα από 40 χρονια?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#368947
nass έγραψε:Το "εφόσον συντηρούνταν σωστά" ήταν το πρόβλημα :)

Μου λες δηλ. ότι είναι τα ίδια χάλια ? :lol:


δεν μπορω ν γνωρίζω εάν είναι το ιδιο χαλια με τις παλιες υδροπνευματικες,ή με τις καινούριες,αλλα ακουω πολύ συχνα παραπονα για αστοχιες.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#368948 Οχι δεν ειπα αυτο.
Αν ο μαστορας δεν ειχε πχ ιδεα απο υδροπνευματικα και αντι για LHM υγρα εβαζε ATF δε νομιζω πως αυτο εφταιγε για τις διαρροες.
Δεν ειπα πως ηταν bulletproof. Και σωληνακια σαπιζαν και μεμβρανες τρυπουσαν σε σφαιρες αν ηταν πανω 15 χρονια χωρις αλλαγη. Αλλα συνηθως συμπληρωνοντας υγρα συνεχιζες να προχωρας ακομα και με διαρροες. Και φυσικα αν οπως ειπα γινοταν σωστη συντήρηση ηταν trouble free σε μεγαλο βαθμο.
Οι αεραναρτησεις πασαρονται ως maintenance free. Και φυσικα ο λογαριασμος για 4 καινούργιες σφαιρες απεχει αρκετα απο το 1000αρικο της CLS.
Υ.Γ. C5 I, II και III αλλα και C6 δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα.
Υ.Γ2 Οταν αγοραζεις μεταχειρισμένο Γερμανικο αποφεύγεις οπως ο διαολος το λιβανι τις αεραναρτησεις. Αυτο λεει κατι για το ποσο αξιοπιστες ειναι.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#368950 παντως 2 γειτονες που ειχαν gsa από καινούριες,δεν ειχαν θεματα ακομα και όταν περασαν την 10ετια.
Άλλος γειτονας με βατραχο ειχε,αλλα τον ειχε παρει μεταχειρισμενο και ηταν ηδη 15 ετων.