Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#368856 Πριν ένα μήνα μου κλέψανε το VSA S2000 μου... Τώρα που το ξεπέρασα θα ήθελα να ακούσω τις σκέψεις σας για τον αντικαταστάτη.

Δεδομένα:
1. Budget 15.000
2. κουπέ ή κάμπριο (όχι 2πορτο χατσμπακ)
3. Πισωκίνητο ή τετρακινητο
4. Μινιμουμ 200 άλογα
5. Μέχρι 2500 κυβικά
6. Χρονολογίας μετά το 2004
7. Μάξιμουμ 3000 χιλιόμετρα το χρόνο
8. Χώροι κ πρακτικότητα αδιάφορα

Για να σας προλάβω να πω ότι s2000 δν θέλω ξανά για συναισθηματικούς λόγους.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#368858 evo 9 στα 18-20κ ευρω. Το μονο πρόβλημα είναι ότι θα αποκτησεις συχνοουρια.

να κλειδωθεί.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#368864 Σόρι, τώρα είδα το θέμα της χρονολογίας. Αφενός θεωρώ ότι το 7 είναι διαχρονικό, οπότε δε φαίνεται γερασμένο.
Αν όμως επιμένεις να θες κάτι μετά τους Ολυμπιακούς, τότε Boxster, να ικανοποιηθεί κι η αγάπη σοι για τη μάρκα.
Αν πάλι μπορείς να ανέβεις από τα 2,5 στα 3 λίτρα, τότε Μ3 Ε46. Νομίζω ότι φορολογείται ως τρίλιτρο.
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#368868
dimviii έγραψε:evo 9 στα 18-20κ ευρω. Το μονο πρόβλημα είναι ότι θα αποκτησεις συχνοουρια.

να κλειδωθεί.

Καλό το νέο EVO αλλά θέλω κουπέ. Όλα τα υπόλοιπα μου θυμίζουν ταξί.

< 6P >
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#368870 Αν έκανα την υπέρβαση σε κυβικά θα πήγαινα σε 997 και σε τίποτα άλλο. Επομένως τα 2.5 λίτρα είναι το ταβάνι και μόνο για κάτι εξαιρετικό.

< 6P >
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#368877
Dimsabas έγραψε:https://www.car.gr/9193533-lotus-elise

Αυτό πωλείται χρόνια και για να μην φεύγει σε αυτή την τιμή κάτι πολύ κακό παίζει.

Να σημειωθεί πως είμαι κι εγώ "υψηλού κυβισμού" και στο Honda χώραγα οριακά. Οπότε δεν ξέρω τι θα γινόταν με ένα Elise
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#368884 Κοίταξα και το Opel Speedster ως υποκατάστατα της Λίζας και δεν πωλείται κανένα στην ελληνική αγορά. Παράξενο...
Εν τω μεταξύ, μόνο μία Boxster πληροί τις προϋποθέσεις σου.
Νομίζω ότι όπως έχεις θέσει τα θέλω σου, ουσιαστικά μόνο το Honda σού κάνει.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#368885 Σκέφτηκα κάτι τέτοιο:

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/9164910/
Αλλά ξεφεύγει ελαφρώς στα κυβικά.

Μια 2.5 ανοιχτή ίσως βολεύει.

https://www.car.gr/9422822-bmw-z4-2-5si-facelift
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#368910 Δεν υπάρχει κάτι τόσο οδηγοκεντρικό όσο το Honda.
Εξαιρετικές οι Ζ4 και 325, αλλά θα είναι μεγάλο πισωγύρισμα σε σχέση με το S.
Το ίδιο ισχύει και για το ΤΤ, αν και σε λίγο λιγότερο βαθμό αν επιλέξεις το TTS.
Κάπου λοιπόν πρέπει να βάλεις νερό στο κρασί σου:
1) στα κυβικά, ώστε να μπει η Boxster S, το 350Ζ κι η Μ3 στο παιχνίδι.
2) στη χρονολογία, ώστε να μπει το RX7 και κάποια πισωκίνητα Nissan που είναι του 97-98.
3) στο κουπέ της υπόθεσης, ώστε να χωρέσουν οι φτερούγες, που όντως θα σου ταίριαζαν πολύ για να δεις κάτι διαφορετικό.
4) να πας να δοκιμάσεις το μπες βγες σε μια Λίζα, μήπως και δεν είναι τόσο χάλια όσο νομίζεις.
5) να το χωνέψεις ότι έχασες αμάξι κι όχι γυναίκα/μάνα/παιδί και να πάρεις ένα ίδιο.

Αλλιώς, μόνο ένα αυτοκίνητο κάνει όλα όσα θες, με μεγάλο θετικό το ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας κι αρνητικό το ότι είναι ένα μικρό κλικ πίσω οδηγοκεντρικά σε σχέση με το προηγούμενο: RX8 Cosmo. Στην περίπτωσή σου μάλιστα, θα επέλεγα ένα με ζόρικη ρυθμιζόμενη ανάρτηση, πχ ΤΕΙΝ.
Ή (αφού μιλάμε για τόσο λίγα χιλιόμετρα ετησίως), ίσως έβλεπα και κάποιο από τα τουρμπάτα που κυκλοφορούν.
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#368922
Alexkid έγραψε:
Dimsabas έγραψε:https://www.car.gr/9193533-lotus-elise

Αυτό πωλείται χρόνια και για να μην φεύγει σε αυτή την τιμή κάτι πολύ κακό παίζει.

Να σημειωθεί πως είμαι κι εγώ "υψηλού κυβισμού" και στο Honda χώραγα οριακά. Οπότε δεν ξέρω τι θα γινόταν με ένα Elise

Στην αρχή πουλήθηκε από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα και ο Αθηναίος προσπαθεί να το πουλήσει. 122αρη είναι χωρίς air con.... Μακριά.

Το μπες βγες είναι λίγο πρόβλημα αν δεν υπάρχει αποσπώμενο τιμόνι. Κατά τα άλλα, μέσα είσαι οκ εκτός από τους ώμους αν είστε δύο ευμεγέθης άνθρωποι
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#368968 Ενδιαφέρουσες προτάσεις η z4 κουπέ και η Μ3. Το rx8 με αφήνει παντελώς αδιάφορο αν και θα ταίριαζε στην περίπτωσή μου.

Το audi a5 quattro πόσο αδιάφορο είναι οδηγικα σε σχέση με ένα Tt;

Με βλέπω να μην παίρνω τίποτα προς το παρόν καθώς έχω ήδη το καθημερινό μου, το ιστορικό μου και ένα πολύ δυνατό work in progress project.

Φοβάμαι ότι θα κινηθώ βιαστικά και θα το μετάνιωσω. Πιθανόν να κάνω λίγο πιο "ανθρώπινο" το Project car και αν με βολέψει να μείνω όπως είμαι.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#368974 ε πες ντε τι είναι το προτζεκτ. :x