- 25 Φεβ 2017, 15:41
#368747
nass έγραψε:
Εχω την αίσθηση ότι οδηγείς τέτοια αυτοκίνητα επειδή ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις για οικογενειακούς λόγους
Νοpe.
Υπαρχει ενα αυξημενο -οδηγικο- ενδιαφερον απο την πλευρα μου, ακριβως επειδη επικρατει και μια γενικοτερη ταση-προτιμηση πολλων αγοραστων στην κατηγορια. Τιποτε περισσοτερο.
nass έγραψε:Για ποιό λόγο, υποθέτοντας ότι είναι όλα ασφαλή στο δρόμο σε οποιεσδήποτε συνθήκες, η οδική αίσθηση και συμπεριφορά είναι το σημαντικότερο κριτήριο (ώστε να θεωρήσεις το Ateca το καλύτερο εξ΄αυτών) για ένα δικίνητο μικρομεσαίο crossover ?
Σημαντικοτερο, προφανως και δεν ειναι, ομως ακριβως απο την στιγμη που τα πλεον σημαντικα (ασφαλεια οπως ειπες, πρωτιστως ενεργητικη και επειτα παθητικη) καλυπτονται σε πολυ κοντινα και υψηλα επιπεδα απο την πλειοψηφια του ανταγωνισμου, μοιραια λοιπον και εφοσον μιλαμε για προφιλ οδηγων που ξεφευγει εστω και λιγο απο την διαδικασια της τυπικης μετακινησης απο το σημειο Α στο Β (εξου και το forum στο οποιο γραφουμε...
), η οδικη αισθηση και συμπεριφορα, μαζι και με την εικονα, εργονομια, χωρους και οποια αλλη οπτικη διαφοροποιηση, δημιουργουν ολους αυτους τους παραγοντες που μπορουν να οδηγησουν στην τελικη επιλογη. Για αυτο και τους αναφερω.
nass έγραψε: Σα να λες "μεταξύ MX5 και MR2 το MX5 έχει τους καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές άρα είναι το καλύτερο"
Καταλαβα την ενσταση-απορια σου, εδω βεβαια χρησιμοποιεις ενα παραδειγμα ακριβως απο την αναποδη...
Θα απαντησω ομως, οπως αντιστοιχα τοποθετηθηκα για το Ateca. To MX5 δεν εχει απλως "καλυτερους χωρους για επιβατες", ουσιαστικα ειναι ενα ευκολοτερο αυτοκινητο να συμβιωσεις σε καθημερινο επιπεδο, εαν προκειται για μοναδικο αυτοκινητο ενος εργενη πχ, καθοτι μπορεις να κανεις ταξιδι με την ερωμενη, φιλη/φιλο
εχοντας μαζι δυο βαλιτσες.
Φυσικα εαν ο υποψηφιος αγοραστης θελει το πιο απολυτο σπορ διθεσιο, συγκριτικα το MR2 ειναι η πιο σωστη επιλογη, ηταν ομως και σημαντικα ακριβοτερο, αφου κοστιζε σχεδον 30κ ευρω εναντι των 25κ ευρω που κοστιζε αντιστοιχα το ΜΧ5, αν θυμαμαι καλα...
nass έγραψε: Νομίζω κάθε προϊόν πρέπει να κρίνεται στη βάση της αγοράς για την οποία προορίζεται.
Ή, ανάποδα, αν το σημαντικότερο κριτήριο είναι η οδική αίσθηση και συμπεριφορά, τότε κοιτάς λάθος κατηγορία αυτοκινήτων.
Εγω αυτο πιστευω και κυριως ετσι κρινω. Φυσικα μπορει να σπαταλω περισσοτερο χρονο στην επεξηγηση του πως συμπεριφερεται στο δρομο, αντι να αναλυσω αντιστοιχα το ποσο ευκολη ή δυσκολη ειναι η χρηση μιας οθονης αφης...
Βεβαια για να ειμαστε και δικαιοι, οταν μιλαμε για οδηγικη αισθηση-συμπεριφορα στο δρομο, προφανως και δεν εχουμε ιδιες απαιτησεις αλλα και δεν κρινουμε με τις ιδιες αναλογιες και ενταση, σε επιπεδο πχ ταχυτητας αλλα και επιθετικοτητας, οπως με την κατηγορια των hot-hatch.
Γιατι την οδηγικη αισθηση και συμπεριφορα, μπορεις να τις απολαμβανεις και σε μικροτερες ταχυτητες, απλως σε σβελτη οδηγηση, ακομα και στα προαστεια και σε συνδυασμο με την εικονα μεσα-εξω -ενος μη εστιασμενου στην γρηγορη οδηγηση αυτοκινητου ξαναλεω- αυτο ειναι κατι που συνδιαμορφωνει στην ευχαριστη αισθηση κατα την μετακινηση. (Οπως λεει και το γνωστο ρητο εξαλλου, και οι παντρεμενοι δεν εχουν ψυχη?
)
Αφου φυσικα εχουν καλυφθει οι βασικοτερες προτεραιοτητες, οπως χωροι, πρακτικοτητα, αλλα επισης και το κοστος, κατι που επισης ξεκαθαρισα στην περιπτωση του Ateca, σε σχεση με τον σημερινο ανταγωνισμο, για την συγκεκριμενη εκδοση-κινητηρα, βγαζοντας απ' εξω μονο το Kuga, καθοτι δεν υπαρχει καποια αντιστοιχη οδηγικη γνωριμια...
nass έγραψε:Προφανώς στη ζωή πρέπει να κάνουμε κάποιους συμβιβασμούς αλλά να μην ξεχνάμε τη "μεγάλη εικόνα" δηλ. αγοράζουμε ένα μικρομεσαίο crossover ΚΥΡΙΩΣ για τους Χ, Υ, Ζ λόγους και όχι τους Α, Β, Γ...
Ακριβως επειδη την "μεγαλη εικονα", την υπερ-καλυπτει σχεδον το συνολο του ανταγωνισμου, (χωροι, πρακτικοτητα, ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια) ουσιαστικα φτανουμε να διυλιζουμε τον κωνωπα σε
θεματα που εχουν να κανουν με τις δευτερευουσες προτεραιοτητες, οπως η εμφανιση μεσα εξω, η οδηγικη αισθηση συμπεριφορα, αλλα ολα αυτα υπο το πρισμα του συνολικου αντιτιμου που απαιτειται για την καθε προταση, σε οσο το δυνατον κοντινες εκδοσεις-ιπποδυναμεις-εξοπλιστικα πακετα.