REALZEUS έγραψε:Παίρνεις σαν δεδομένο ότι το να στρίβεις το τιμόνι προσφέρει αυτομάτως ευχαρίστηση
Βρε Δια, στην παρουσα περιπτωση (Αυστριακες Αλπεις) σιγουρα δεν πας για τελικιασεις...
REALZEUS έγραψε:Παίρνεις σαν δεδομένο ότι το να στρίβεις το τιμόνι προσφέρει αυτομάτως ευχαρίστηση. Δεν κατανοώ πόθεν προκύπτει αυτό όμως.
Γέρος._
https://jimmuclarku.blogspot.com/
JimClark έγραψε:REALZEUS έγραψε:Παίρνεις σαν δεδομένο ότι το να στρίβεις το τιμόνι προσφέρει αυτομάτως ευχαρίστηση. Δεν κατανοώ πόθεν προκύπτει αυτό όμως.
Γέρος._
Ξέρεις τι εννοώ προφανώς Ξενοφών. Το "στραμπούληγμα" είναι λάθος σε κάθε περίπτωση. Το πρώτο που σου μαθαίνουν στην αγωνιστική οδήγηση είναι να κάνεις τα πάντα ίσιωμα και να περνάς τάπα.
Εδώ είναι απόσπασμα από ένα κείμενο που είχε στείλει μετά το 1ο ταξίδι με τα φρένα μου
Ακομα ενα βιντεακι σε ενα πολυ bumpy δρομο, και μια αφιερωση στον Παναγιωτη στο 6:50 lol
https://www.youtube.com/watch?v=3Wtp5XGAnto
Φοράει δικά μου πίσω φρένα, μια δική μου ελαφριά version για τα Clio, Megane, Laguna, που ελαφρώνει τους πίσω δίσκους κατά 3.5kg τον κάθε ένα, τους ίδιους δίσκους φόρεσε στην Σκωτία και ο Paul Ballantyne στο καθαρόαιμο αγωνιστικό clio sport 3 που πήρε το πρωτάθλημα στην κατηγορία του στη Σκωτία το 2014.
image sharing
REALZEUS έγραψε:να περνάς τάπα.
Δεν είναι πάντα αυτός ο στόχος!!!!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.
ESC OFF
CST OFF
RACE
SPOPRT
WET
Για να φύγε έτσι μάλλον ήταν στο ESC ή στο CST OFF.