Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#309917
edmond έγραψε:λιγάκι προσοχή στους "κεντρικούς" παραδρόμους, μιας και είναι σε πλήρη εξέλιξη το γράψιμο όσων άνω των 3,5 μεικτού. για τον γνωστό νόμο-ξεφτίλα βέβαια περι υποχρέωσης διέλευσης από τα διόδια.
σήμερα με σταμάτησαν πρίν το Καπανδρίτι και γλίτωσα στην τρίχα το 2χίλιαρο. μάλλιασε η γλώσσα μου στο μπίρι μπίρι για να τους καλμάρω. καταλαβαίνουν και αυτοί βέβαια ότι είναι |λογοκρισία| αυτό που γίνεται. αυτό που θα έτσουζε βέβαια (όσον αφορά εμένα φυσικά) θα ήταν η αφαίρεση του διπλώματος μέχρι την πληρωμή του προστίμου, αλλά άντε να το πεις στην εργοδοσία αυτό. η οποία εργοδοσία βέβαια, έχει γνώση του θέματος. :innocent:
τους παραδέχομαι τους κερατάδες όμως. είχαν 6(!!!!!) φορτηγά σταματημένα και μέχρι να φύγω...εξυπηρέτησαν 2-3 ακόμα.


Για ποιο λόγο θα σε έγραφαν;
Άβαταρ μέλους
By edmond
#309919 για μικρές αποστάσεις φυσικά και συμφέρει. πχ εγώ πήγαινα Καπανδρίτι-Αγίους Αποστόλους-Ωρωπό. Έπρεπε δλδ να πληρώσω τα 8,20 και σε 500 μέτρα να βγω στην πρώτη έξοδο. Ε τα χρήματα αυτά δεν θα τα έκαιγα σε πετρέλαια. όπου παρεμπιπτόντως, από μέσα πας πιο αργά μεν, αναλογικά περιορίζεις και την κατανάλωση δε. και όσον αφορά και την χρονική καθυστέρηση, είναι αμελητέα. ζήτημα αν είναι 5-7 λεπτά παραπάνω.
για μεγαλύτερες αποστάσεις, δεν πολυσυμφέρει, μιας και ο παράγοντας χρόνος αρχίζει και μπαίνει γερά σαν συνιστώσα. Αν δλδ ένας νταλικέρης κάνει το Αθήνα-Θεσ/νικη 8 ώρες με διόδια και 11+ ώρες άνευ, ε τότε μεγιά του με χαρά του. Αν και έτσι κι αλλιώς καναδυο διόδια τα παρακάμπτουν κανονικά μιας και τα χρήματα είναι εντελώς δυσανάλογα με την....εξηπηρέτηση. Τα Μάλγαρα είναι ένα από αυτά και ένα κάπου μετά την Λάρισα αν δεν κάνω λάθος. Α και της Θήβας. Αυτά τα λεω ψιλοπρόχειρα μιας και τα θυμάμαι σκόρπια από νταλικέρηδες που κουβεντιάζω συχνά πυκνά. ενημερωτικά τα διόδια για νταλίκα είναι πάω από 200 ευρώ πήγαινε έλα.
να δηλώσω βέβαια, πως σαν οδηγό (υπάλληλο δλδ) δεν με ενδιαφέρει να πληρώνω διόδια μιας και δεν βγαίνουν από την τσέπη μου. κάνω δλδ το δρομολόγιό μου άνετα και ωραία.
όμως -ιταλάκια- στην τελικη ΝΑΙ με υποχρεώνουν να πάω από μέσα. ειδικά και τώρα που οι δουλειές είναι πεσμένες και δεν υπάρχει πίεση χρόνου, γίνεται κανόνας.
Θέλω να πιστεύω όμως, πως σήμερα έγινε μια καινούργια αρχή στην...συνείδηση της εργοδοσίας. το ότι όμως γίνεται πάνω σε έναν νόμο έκτρωμα με ξεπερνά ελαφρώς.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#309921
panos2171 έγραψε:
edmond έγραψε:λιγάκι προσοχή στους "κεντρικούς" παραδρόμους, μιας και είναι σε πλήρη εξέλιξη το γράψιμο όσων άνω των 3,5 μεικτού. για τον γνωστό νόμο-ξεφτίλα βέβαια περι υποχρέωσης διέλευσης από τα διόδια.
σήμερα με σταμάτησαν πρίν το Καπανδρίτι και γλίτωσα στην τρίχα το 2χίλιαρο. μάλλιασε η γλώσσα μου στο μπίρι μπίρι για να τους καλμάρω. καταλαβαίνουν και αυτοί βέβαια ότι είναι |λογοκρισία| αυτό που γίνεται. αυτό που θα έτσουζε βέβαια (όσον αφορά εμένα φυσικά) θα ήταν η αφαίρεση του διπλώματος μέχρι την πληρωμή του προστίμου, αλλά άντε να το πεις στην εργοδοσία αυτό. η οποία εργοδοσία βέβαια, έχει γνώση του θέματος. :innocent:
τους παραδέχομαι τους κερατάδες όμως. είχαν 6(!!!!!) φορτηγά σταματημένα και μέχρι να φύγω...εξυπηρέτησαν 2-3 ακόμα.


Για ποιο λόγο θα σε έγραφαν;

εννοείς για τον νόμο περι απαγόρευσης διέλευσης οχημάτων ανω των 3,5 τόνων από παραδρόμους ή αν θα έγραφαν εμένα πρσωπικά? γιατί για το δεύτερο, δεν θα έδινα ευρώ από την τσέπη μου (εννοείται), όμως θα μου έπαιρναν το δίπλωμα και αυτό θα με ενοχλούσε τα μάλα που λέει και ο βυζαντινοτέτοιος. γιατί δεν νομίζω να ερχόταν ο boss να μου κάνει τον σοφέρ αύριο που θέλω να ταξιδέψω στο χωριό μου.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#309935
panos2171 έγραψε:Για ποιο λόγο θα σε έγραφαν;


Από εδώ

Στοπ στη διέλευση βαρέων οχημάτων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο επιχειρεί να βάλει το υπουργείο Υποδομών. Οπως ορίζει, τα οχήματα άνω των 3,5 τόνων πρέπει να φέρουν ειδική άδεια, η οποία χορηγείται μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις (λ.χ. εγγύτητα επιχείρησης). Σε αντίθετη περίπτωση, οδηγός και ιδιοκτήτης θα πρέπει να καταβάλουν άμεσα από 1.000 ευρώ, ειδάλλως το όχημα θα ακινητοποιείται. Οι εκπρόσωποι των μεταφορικών εταιρειών, πάντως, εκφράζουν την αντίθεσή τους.

Η απόφαση του υπουργού Υποδομών Χρ. Σπίρτζη έρχεται να εξειδικεύσει πρόσφατη ρύθμιση για τον περιορισμό της κίνησης βαρέων οχημάτων στο παράπλευρο των εθνικών οδών δίκτυο. Η κίνηση των βαρέων οχημάτων στην παλαιά εθνική οδό και σε παραδρόμους –οι οποίοι κανονικά πρέπει να εξυπηρετούν μόνο τις τοπικές μετακινήσεις– έχει αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια, καθώς εταιρείες και οδηγοί φορτηγών (και όχι μόνο) προσπαθούν να αποφύγουν την καταβολή διοδίων στην εθνική οδό. Η πρακτική αυτή, όμως, επιδεινώνει τις συνθήκες κυκλοφορίας (και αυξάνει τις πιθανότητες ατυχημάτων) στα χωριά τα οποία διασχίζει η παλαιά εθνική οδός, ενώ επιταχύνει την καταστροφή του παράπλευρου δικτύου (φαινόμενο πολύ κοινό στην Αττική).

Σύμφωνα, λοιπόν, με την απόφαση, κάθε όχημα άνω των 3,5 τόνων θα πρέπει να φέρει ειδική άδεια διέλευσης (διάρκειας 4 ετών) για να κινηθεί στις παράπλευρες οδούς. Δικαίωμα στην άδεια έχουν όσοι είναι μόνιμοι κάτοικοι του πλησιέστερου ή ενός γειτονικού στο σημείο διέλευσης δήμου, όσοι εμπλέκονται σε δημόσια ή ιδιωτικά έργα ή αγροτοκτηνοτροφικές δραστηριότητες στην περιοχή. Επίσης, εξαιρούνται τα φορτηγά που ανήκουν σε επιχειρήσεις με έδρα κοντά στο παράπλευρο στις εθνικές οδούς δίκτυο, τα ΚΤΕΛ, τα οχήματα μεταφοράς μαθητών και τα τουριστικά λεωφορεία.

Μάλιστα, ορίζονται νέα, υψηλότερα πρόστιμα για τους παραβάτες: θα πρέπει να καταβάλλονται επιτόπου 1.000 ευρώ τόσο από τον ιδιοκτήτη όσο και τον οδηγό του οχήματος. Ειδάλλως, η τροχαία θα ακινητοποιεί το όχημα μέχρι την αποπληρωμή του προστίμου. Η απόφαση έχει άμεση ισχύ.

Οι μεταφορικές εταιρείες, πάντως, εξέφρασαν την αντίδρασή τους στη ρύθμιση, κατηγορώντας εμμέσως πλην σαφώς το υπουργείο ότι δρα προς όφελος των ιδιωτών που εισπράττουν τα διόδια στις εθνικές οδούς. «Tα μέτρα αυτά δυσχεραίνουν ή/και αποκλείουν την εκτέλεση μεταφορικού έργου σε όλο το παράπλευρο/παραλλαγμένο οδικό δίκτυο της χώρας και επιβαρύνουν 27.000 δημόσιους μεταφορείς με κόστη τα οποία αδυνατούν να υποστηρίξουν. Τους εξαναγκάζουν δε να διέρχονται μόνον από τους αυτοκινητοδρόμους για τους εισπρακτικούς σκοπούς των παραχωρησιούχων εταιρειών», αναφέρει σε υπόμνημά του προς τον υπουργό το Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών (ΠΣΧΕΜ).

Οπως επισημαίνει το συνδικάτο, δεν έχει ληφθεί μέριμνα για όσους χρησιμοποιούν το παράπλευρο δίκτυο με σκοπό τη φόρτωση προϊόντων, καθώς μέχρι να παραλάβουν φορτίο δεν θα έχουν δελτίο αποστολής. «Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειονότητα των μελών μας αγνοεί τα μέτρα αυτά, η άμεση συνέπεια θα είναι να ακινητοποιηθεί τεράστιος αριθμός φορτηγών αυτοκινήτων τις επόμενες ημέρες», καταλήγει ζητώντας τρίμηνη αναβολή στην εφαρμογή της απόφασης.


Προχθές βρήκα και το ΦΕΚ αλλά βαριέμαι 6:30 το πρωί να το ψάξω :innocent:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#314393 Πήγα χθες στην έκθεση επαγγελματικών στο MEC Παιανίας.
Μικρός πανικούλης μπορώ να πω, δεν το περίμενα.
Εν συντομία, είχαν κάνει απόβαση οι Τούρκοι με Temsa Otokar Ford με πλήθος προτάσεων. Οι 2 πρώτες με λεοφωρεία και η 3η με διάφορα φορτηγά.
Επίσης μπόλικα ήταν τα λιμουζινολεωφορειάκια (κυρίως μερκ βέβαια).
Ο πρωταγωνιστής όμως της έκθεσης, δεν ήταν άλλος απο το καινούργιο Scania (R&S line). Όμορφο φορτηγό, οτι θα περίμενες απο ένα σύγχρονο design και ακόμα παραπάνω. Γύρω του γινόταν το αδιαχώρητο και χαρακτηριστικό είναι οτι περίμενε ουρά(!!!) για να ανέβει στην καμπίνα του. Βέβαια οι πιο πολλοί ανέβαιναν για τον χαβαλέ και λίγη σχέση είχαν με το...αντικείμενο.
Ορδές απο πιτσιρίκια παντού τα οποία έμπαιναν όπου έβρισκαν, σε σημείο μάλιστα να κάνει παρατήρηση ένας πωλητής της ΜΑΝ μιας και είχαν κάνει παιδική χαρά έναν τράκτορα της φίρμας!
Υπήρχαν φυσικά και τα σχετικά περίπτερα με τα παρελκόμενα όπως ανταλλακτικά, υπηρεσίες κλπ.
Μοναδική έλλειψη, η απουσία της Toyota.
Ατραξιόν της έκθεσης, έξω απο την είσοδό της, ενα αμερικάνικο Κenworth το οποίο θα το ανεβάσω αμα τη ευκαιρία.
Καλή φάση γενικά, δεν ήταν μεγάλη σε έκταση, δεν περίμενε κανείς και το αντίθετο άλλωστε. Απορώ τι θα γίνεται σε εκθέσεις τύπου Ανόβερο(αν δεν κάνω λάθος). Bonus η δωρεάν είσοδο σε επαγγελματίες οδηγούς αν και δεν είδα να πληρώνει κανένας απολύτως.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#315164 Εγω πήγα την Παρασκευή το απόγευμα, μιας και ΄ξερμπερδέψαμε νωρίς απο το ιασω,μαζί με τον μικρό.Είχε αρκετό κόσμο και μέχρι να φύγω ΄τα αυτοκίνητα στο πάρκιν είχαν σχεδόν διπλασιαστεί.Απο τα εκθέματα σαφώς Νο1 ήταν ΤΟ scania s,αν και εξωτερικά δεν μπορώ να πω οτι μου άρεσε,το προηγούμενο r σε topline καμπίνα, είναι πολύ πιο όμορφο. Ο σαρακάκης για άλλη μια φορά είχε φέρει τον κινεζο του Παππά,ευτηχώς που τον έχει και λίγο όμορφο ο συγκεκριμένος.Daf,man,mb τα κλασικά όπως και τα pick up και van,πλην τογιοτα :hmmm: Στα λεωφορεία,απο την στιγμή που υπήρχε το setra,τα υπόλοιπα είναι όλα πολύ πιο κάτω. Μιας και είπες για του τούρκους,προτιμώ να πάρω το κινέζικο scania παρα temsa.
Μινι bus είχε πολλα,γιατί με τον νέο νόμο είναι μια κατηγορία που βρίσκεται σε "ανθηση".
Αρκετοι ήταν και οι εκθέτες με λιπαντικά,λαστιχα,ανταλλακτικά,υπηρεσίες που έχουν σχέση με το επαγγελματικό όχημα.
Για την εποχή και τα προβλήματα που έχει ο κλάδος νομίζω πως ήταν μια πολλή καλή έκθεση.
Υ.Γ.ενα ευχαριστώ στην κυρία απο την planet diesel και τον κύριο της motul,για τα "δωράκια" που έκαναν στον μικρό για να τον ξεγελάσουν,γιατί μολις είδε τα στατικά και τα τηλεκατευθηνόμενα μοντέλα του Κύρου απο τα Γιάννενα,ανέβασε "στροφές" και μας άκουσε όλη η έκθεση..
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#315177 Βάλε και καμία φώτο αν έχεις,όχι του Κύρου,αυτά τα βλέπω στο μαγαζί του,από τα μεγάλα!

.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#315578 Φώτο απο τα μεγάλα, έχω μόνο μαζί με τον μικρό στο τιμόνι :iconcool:.Αν έχεις φατσοβιβλίο κοίτα του τροχοι και τιρ,έχει αρκετές απο όλες τις ημέρες.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#368417
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#368564
georgex72 έγραψε:Ελκυστήρας αποσκευών αεροδρομίου???

Τυπικά ναι. Πρακτικά σε εμάς έλκει τονάζ μέχρι 90 τόνους.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#368565 Θωμά,το εταιρικό εργαλείο το μόνο κοινό που έχει με mb,είναι ο διακόπτης με το κλειδί! :) Α! το οργανο της εξωτερικής θερμοκρασίας είναι στανταρ ή είναι προσθήκη απο το lidl?? :hmmm:
Για πες τεχνικά στοιχεία για το εργαλείο και κυρίως ροπή.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#368566
postruck έγραψε:Θωμά,το εταιρικό εργαλείο το μόνο κοινό που έχει με mb,είναι ο διακόπτης με το κλειδί! :) Α! το οργανο της εξωτερικής θερμοκρασίας είναι στανταρ ή είναι προσθήκη απο το lidl?? :hmmm:
Για πες τεχνικά στοιχεία για το εργαλείο και κυρίως ροπή.

Deutz κινητήρα φοράει, άλογα δε γνωρίζω. Έχει δύο λειτουργίες. Κίνηση με ντίζελ και με ρεύμα για τούνελ και κλειστό χώρο. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά θα προσπαθήσω να πάρω το βιβλίο για να τα αντιγράψω για το αρχείο. Πάντως είναι πολύ ευκολοδήγητο, το τιμόνι κόβει τρελλά για τις μανούβρες, ροπή καλά σε κολλάει. Το έχω οδηγήσει με μαγνήτη 60 τόνων :metalo: , σου παίρνει τα αυτιά η αλήθεια είναι αλλά αυτό αξίζει. Φίλτρο μικροσωματιδίων δεν έχει, επιτέλους μυρίζει την αυθεντική ντιζελίλα στα καυσαέρια :inlove: :yahoo: :metalo: . Μέγιστη ταχύτητα τα 24χλμ δυστυχώς :( .
Το θερμόμετρο το έβαλε ο ένας οδηγός. Σήμερα έτυχε να τραβήξω βιντεάκι για τον χαβαλέ και μόνο. Θέλω πάντως να φτιάξω στο CNC σήμα MAGIRUS-DEUTZ και να το κολλήσω μπροστά να συγκινούμε.
Πάντως έχει να κουβαλήσει και 4 μαγνήτες των 90 τόνων, έχουμε χρόνια μπροστά μας. Τώρα ψάχνουμε να αγοράσουμε κιάλλο όχημα, εγώ πρότεινα UNIMOG για την πολυχρηστικότητα αλλά καιγόμαστε στο ότι δεν έχει υβριδική λειτουργία, οπότε πάλι σε SCHOPF θα καταλήξουμε :x . Νομίζω κοστίζει περί τα 90,000€ από το μήτινγκ που κάναμε
Άβαταρ μέλους
By postruck
#369263 Τον συγκεκριμένο ελκυστήρα τον θέλετε υβριδικό λόγω των εγκαταστάσεων που δουλευει,φαντάζομαι. Για το σήμα γιατί δεν κοιτάς σε καμια μάντρα εδώ στην Ελλάδα να βρείς ενα γνήσιο? :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#369266
postruck έγραψε:Τον συγκεκριμένο ελκυστήρα τον θέλετε υβριδικό λόγω των εγκαταστάσεων που δουλευει,φαντάζομαι. Για το σήμα γιατί δεν κοιτάς σε καμια μάντρα εδώ στην Ελλάδα να βρείς ενα γνήσιο? :s_yes

Ακριβώς, κυκλοφορεί και σε κτήρια μέσα και μελλοντικά σε τούνελ, οπότε πρέπει να είναι ευέλικτο (που φαίνεται στο βίντεο το μέγεθος του) και υβριδικό. Υπάρχει ένα πλήρως ηλεκτρικό (δε θυμάμαι μάρκα) που υπάρχει σε άλλον οργανισμό αλλά είναι μόνο ένα τέτοιο όχημα στον κόσμο και κοστίζει 1.000.000€ , οπότε να κατασκευαστεί δεύτερο δεν παίζει :lol:
Το σκέφτηκα να αγοράσω από Ελλάδα ένα σήμα αλλά θα μου πιάσουν τον κ@λο για κάτι που θέλω να κάνω τον χαβαλέ μου, οπότε φτιάχνω ένα στο CNC με τζάμπα υλικά και τελειώνει :lol: . Λές να βάλω κανά ΕΛΒΟ?? Να τιμήσω Ελλάδα :lol: