kovathe έγραψε:Αυτό μου θυμίζει όταν νοικιαζα αμάξι στο εξωτερικο που κοιταγα συνέχεια στα ποσα χλμ θα πεσει η πρωτη γραμμή του δείκτη για να ξέρω να το γυρίσω όσο γίνεται πιο οριακά πριν πεσει και να φαίνεται φουλαρισμενο!
ibiza τσούπρα με 17,200e και
1.4 TSI 150HP ACT FR με 14,800e , το αφεντικό τρελάθηκε
http://www.seat.gr/pdf/leon-prices-new.pdf
Στα 20κ ευρω παιρνεις ενα σπορτιφ, ευρυχωρο αλλα και αρκετα γρηγορο μικρομεσαιο...
Τι φοβερό αυτοκίνητο είναι αυτό...
Έχουμε και Apple car play το οποίο γ@μει btw...
< >
Εάν έφευγε το Audi όταν έπρεπε, ήταν απ' τα φαβορί για αντικαταστάτης. Ένα καλοεξοπλισμένο ενδεχομένως να το προτιμώ κι από Giulietta QV TCT.
Σε στεγνο κυνηγας με ευκολια σχεδον τα παντα.
Το πηρε και σε ωραιο χρωμα ο αδερφος σου Νικο!
P.S Μια συνολικη αποτιμηση τυπου "Long Termer" θελουμε!
Φωτογραφίες, εξωτερικα...
Εσωτερικό :
Sport ενδείξεις
Apple carplay
Driver profiles και ρυθμίσεις...
Comfort :
Sport:
Cupra:
Individual ρυθμίσεις :
Υπάρχει και αλλη μια γραμμή που δε φαίνεται και είναι ο εσωτερικός φωτισμός.
Κατανάλωση :
< >
rocsta έγραψε:Αρκετά ατσούμπαλο απ' έξω. Εσωτερικά το σώζουν οι καθισματάρες. Εύκολα κάποιος μπορεί να ξεχαστεί απ' τα αρκετά γκατζετάκια του (όχι ότι είναι κακό).
Εγώ πάλι το βρίσκω ωραίο εξωτερικά και μάλιστα πιο ωραίο από το Golf 7 για παράδειγμα. Και σε όλες τις αντίστοιχες εκδόσεις.
Θα του άλλαζα όμως (αν ήμουν σχεδιαστής στη Seat):
1) τον πίσω προφυλακτήρα που δεν συνάδει με το υπόλοιπο σύνολο
2) τις απολήξεις της εξάτμισης
3) ο πίσω άξονας θέλει σήκωμα κατά 10mm
4) ζάντες 18άρες για λίγο μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού
Στο εσωτερικό αυτό που "ενοχλεί" είναι η φθηνοποιότητα των πλαστικών. Κατά τα άλλα σαν σχεδιασμό το βρίσκω αρκετά οδηγοκεντρικό.
Ναι οκ, τα καθίσματα είναι έπος. Λογικά οι σχεδιαστές στη Seat έχουν στα δωμάτια τους, αφίσες της Alfa Romeo.
Κατά τα άλλα η πλατφόρμα MQB του Group είναι αξιοσημείωτη και το Leon σε όλες του τις εκδόσεις είναι τίμιο™ αυτοκίνητο.
Αν θα το αγόραζα; Αν ήμουν 25, τότε ναι.
rocsta έγραψε:Αρκετά ατσούμπαλο απ' έξω. Εσωτερικά το σώζουν οι καθισματάρες. Εύκολα κάποιος μπορεί να ξεχαστεί απ' τα αρκετά γκατζετάκια του (όχι ότι είναι κακό).
Ακριβως αυτό.
Το προηγούμενο μου άρεσε πιο πολύ απέξω (φαντασου) και παραλίγο να ηταν και το αμάξι μου κάποτε.
Τα καθίσματα είναι όντως το πλεονέκτημα του.
Εμένα τα πλαστικά του δε με χαλάνε πάντως.
Πάντως η κατανάλωση στα 9,7 δεν είναι τραγική για αυτο το αμάξι. Τα 12,2 πρεπει να είναι με το ποδι στο πάτωμα....
Νίκο με αυτες τις ζαντες πας για λιθοτριψια ή ειναι οκ;
< >
RXristos έγραψε:Πέρασα μια μερα και ειδα το 185αρι, απο τις φωτογραφίες χανει πολύ το εσωτερικο και δεν φαίνεται η ποιότητα. Στην πραγματικότητα ειναι πολυ ποιοτικό μέσα και οδηγοκεντρικο οπως αναφέρθηκε. Εγώ το γουστάρω πολύ και εξωτερικά!
Πάντως η κατανάλωση στα 9,7 δεν είναι τραγική για αυτο το αμάξι. Τα 12,2 πρεπει να είναι με το ποδι στο πάτωμα....
Νίκο με αυτες τις ζαντες πας για λιθοτριψια ή ειναι οκ;
< >
Χαχαχαχαχα όχι εντάξει, όχι τόσο. Παλεύεται.
< >
Αλλά επειδή είμαι petrolhead δε θα μπορούσα να αντισταθώ σε ένα leon cubra station 4κίνητο με πρόγραμμα abt στα 350 άλογα , χωρίς σήματα εννοείτε , σε κανένα άνοστο γκρι και με παραγγελία 17αρες μαγνησίου που να μοιάζουν με σιδερένιες (αμα έχεις λεφτά όλα στα φτιάχνουν), τουλάχιστον να μη σε ματιάζουν και σε γλωσσοτρώνε!
ΥΓ1 τώρα που το σκέφτομαι 17άρες (άσχημες) έχει το Α5 πρέπει να ταιριάζουν
ΥΓ2 αμα το αφήσω άπλυτο θα λερώνομαι όποτε ακουμπάω πάνω του, καλλίτερα μεμβράνη που να το κάνει να φαίνεται βρώμικο , είπαμε αμα έχεις λεφτά όλα στα φτιάχνουν
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/paroysia ... at-ibiza-1
Πάντως ένα FR 1.5 150 hp , μου φαίνεται μια χαρά για τα 15.750€ που κοστίζει.
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-