Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#368394 Ποιος το λέει αυτό; Με ενοχλεί η γραφειοκρατία και η σπατάλη, είτε είναι εγχώρια, είτε διακρατική.

Η Λεπεν δεν ζητά να μειωθεί η γραφειοκρατία και η σπατάλη στην ΕΕ, αλλά να διαλυθεί εντελώς η Ένωση. Και ελπίζω να περνάω απλά φάση απαισιοδοξίας, αλλά φοβάμαι ότι θα το πετύχει.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#368439
Χρήστος Λάππας έγραψε:Ποιος το λέει αυτό; Με ενοχλεί η γραφειοκρατία και η σπατάλη, είτε είναι εγχώρια, είτε διακρατική.

Εγώ το λέω.
Δεν θυμάμαι να διαβάζω εδώ μέσα κάποιο σχόλιο, post, κάτι για τους αργόσχολους ευωπαίους στις βρυξέλλες που τους χρυσποπληρώνουμε και τους δίνουμε και ένα σωρό προνόμια, ενώ δεν έχουμε να σταελεχώσουμε τα νοσοκομεία μας.

Καποιο άρθρο για τους μισθούς που παίζουν στις βρυξέλες, κάποια λίστα με επιδόματα πυο σαδεντρέπεται η ΕΕ να δίνει και πόσο γελοία είναι.

Άντε το πολύ να έχει παίξει ονομαστικά για κάποιον για να γραφτεί "κοίτα πόσα παίρνει το λαμόγιο" [or equivalent].

edit α ναι, δεν αναφερόμουν συγκεκριμένα σε εσένα.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#368443 Λογικό δεν είναι; Δεν το ζούμε στο πετσί μας. Οι περισσότεροι δεν έχουμε γνωστό που να δουλεύει εκεί και να φεύγει στη 1 κάθε μέρα, ή που να μην πατάει ποτέ. Δεν έχουμε χρειαστεί ποτέ κάτι και να φάμε άκυρο λόγω απεργίας.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#368451 H Λεπεν δε λεει αυτο αλλα πολλοι την ακολουθουν γιατι την βλεπουν σαν λυση. Οπως καποιοι ψηφισαν Brexit ως διαμαρτυρια στην γραφειοκρατικη ΕΕ. Μικρη σημασια εχει τελικά γιατι το αποτελεσμα μετρα.
Το καλυτερο βεβαια ειναι οταν βλεπεις αυτους τους υπαλληλους με τις μισθαρες, τα επιδοματα, την μηδενικη φορολογια κτλ κτλ να κουνανε το δαχτυλο και να μιλανε για μικροτερο κρατος.
Κι αυτο ειναι ενα τεραστιο προβλημα της ΕΕ. Οπως και τα 2 κοινοβουλια που μετακομιζουν ολοκληρα και αλλα πολλα.
Και σε αυτα η Λεπεν και η καθε Λεπεν θα βρισκει πατηματα οσο οι υπολοιποι τα ανέχονται και τα αφηνουν να μεγαλωνουν.

< >
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#368811
ΜΚΟ μεταφέρουν λαθραία μετανάστες στην Ευρώπη σε βιομηχανική κλίμακα! ...

Επί δυο μήνες, χρησιμοποιώντας το marinetraffic.com, παρακολουθήσαμε τις κινήσεις πλοίων ιδιοκτησίας δυο ΜΚΟ και δεδομένα από το data.unhcr.org. Παρατηρήσαμε τις καθημερινές αφίξεις Αφρικανών μεταναστών στην Ιταλία. Αυτό που βρήκαμε ήταν μια μεγάλη απάτη και μια παράνομη επιχείρηση διακίνησης ανθρώπων.

ΜΚΟ, λαθρέμποροι και μαφία σε συνεννόηση με την ΕΕ μετέφεραν χιλιάδες παράνομων (μεταναστών) στην Ευρώπη υπό την δικαιολογία διάσωσης ανθρώπων και με την βοήθεια της ιταλικής ακτοφυλακής που συντόνιζε τις δραστηριότητες τους.

Οι λαθρέμποροι ανθρώπων, επικοινωνούν με την Ιταλική ακτοφυλακή προκαταβολικά για να λάβουν υποστήριξη και να αναλάβουν το αμφίβολο φορτίο τους. Τα πλοία των ΜΚΟ οδηγούνται στο “σημείο διάσωσης” ακόμα και αν αυτοί που πρέπει να διασωθούν βρίσκονται ακόμα στην Λιβύη. Τα 15 πλοία που παρακολουθήσαμε και ανήκουν ή έχουν ενοικιαστεί από ΜΚΟ παρατηρήθηκαν να αφήνουν τα ιταλικά λιμάνια τους, να κατευθύνονται νότια, να σταματούν λίγο πριν φτάσουν στις λιβυκές ακτές, να φορτώνουν το ανθρώπινο φορτίο τους, και να επιστρέφουν πίσω 260 μίλια προς Ιταλία παρόλο που το λιμάνι του Zarzis στην Τυνησία βρίσκεται μόλις 60 μίλια από το σημείο διάσωσης.

Οι οργανώσεις για τις οποίες μιλάμε είναι: MOAS, Jugend Rettet, Stichting Bootvluchting, Médecins Sans Frontières, Save the Children, Proactiva Open Arms, Sea­Watch.org, Sea­Eye και Life Boat.

Η πραγματική πρόθεση εκείνων που βρίσκονται πίσω από τις ΜΚΟ δεν είναι σαφής. Ο στόχος τους μπορεί να είναι το χρήμα, και δεν θα μας έκανε εντύπωση αν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Μπορεί επίσης να υπάρχουν πολιτικά κίνητρα. Οι δραστηριότητες της οργάνωσης MOAS, με έδρα την Μάλτα, που διακινεί κόσμο προς Ιταλία είναι η καλύτερη εγγύηση ότι οι μετανάστες δεν θα εμφανιστούν στις ακτές της Μάλτας. Η MOAS διοικείται από έναν Μαλτέζο αξιωματικό του ναυτικού γνωστό στην Μάλτα για την κακομεταχείριση των μεταναστών. Είναι επίσης πιθανό αυτές τις οργανώσεις να τις διαχειρίζονται αφελείς “φιλάνθρωποι” που δεν καταλαβαίνουν ότι προσφέροντας τις υπηρεσίες τους λειτουργούν σαν μαγνήτης για κόσμο από την Αφρική και έτσι, θέλοντας και μη, προκαλούν περισσότερους θανάτους, χωρίς να αναφέρουμε ότι οι ενέργειες τους αποσταθεροποιούν την Ευρώπη.

Όσο και ευγενείς και να είναι οι προθέσεις αυτών των οργανώσεων, οι δραστηριότητες τους είναι εγκληματικές καθώς οι περισσότεροι από αυτούς τους μετανάστες δεν έχουν τις προϋποθέσεις για άσυλο και θα καταλήξουν στους δρόμους στην Ρώμη ή το Παρίσι και θα υπονομεύσουν την σταθερότητα της Ευρώπης ανεβάζοντας τις κοινωνικές εντάσεις που υποκινούνται από τον ρατσισμό.

Οι Βρυξέλλες έχουν φτιάξει μια ειδική νομοθεσία που προστατεύει εκείνους που διακινούν ανθρώπους από διώξεις. Σε ένα ειδικό κομμάτι της απόφασης της ΕΕ με τίτλο “Έρευνα και Διάσωση”, το κείμενο λέει ότι “οι κάτοχοι ιδιωτικών πλοίων και οι ΜΚΟ που βοηθούν σε θαλάσσιες διασώσεις στην Μεσόγειο Θάλασσα δεν διακινδυνεύουν να τιμωρηθούν επειδή προσφέρουν αυτή τη βοήθεια”. Κατά τους δυο μήνες της παρατήρησης μας, καταγράψαμε τουλάχιστον 39.000 Αφρικανούς που μεταφέρθηκαν λαθραία στην Ιταλία, πράγμα που έγινε με την πλήρη συναίνεση των Ιταλικών και Ευρωπαϊκών αρχών.

Πλοία που χρησιμοποιούνται μόνιμα από τις ΜΚΟ έξω από τα παράλια της Λιβύης

­Το Phoenix είναι ένα από τα δυο πλοία της MOAS. Παρατηρείται κανονικά στα εγχώρια ύδατα της Λιβύης. Είναι νηολογημένο στο Belize, της Νότιας Αμερικής. Εντούτοις ανήκει και λειτουργεί σε Μαλτέζους που το χρησιμοποιούν για μεταφορά μεταναστών στην Ιταλία. Website: MOAS

­Το Topaz Responder, μήκους 51 μέτρων για επιχειρήσεις άμεσης ανάγκης με δυο λέμβους διάσωσης υψηλής ταχύτητας. Χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα. Είναι ένα από τα τρία φέρι που μπορούν να μεταφέρουν 100αδες ανθρώπους σε ένα “ταξείδι”. Είναι νηολογημένο στα Νησιά Marshall. Website:MOAS

­Το Iuventa είναι νηολογημένο υπό τη σημαία της Ολλανδίας και το κατέχει η γερμανική ΜΚΟ Jugend Rettet. Website: Jugend Rettet.

­Το Golfo Azzurro χρησιμοποιείται από την Ολλανδική ‘Boat Refugee Foundation’. Το Golfo Azzurro λειτουργεί υπό σημαία Παναμά. Η Boat Refugee Foundation ναυλώνει το πλοίο για ένα συμβολικό ποσό.Website: Bootvluchteling.

­Το Dignity 1 είναι νηολογημένο υπό σημαία Παναμά. Πιστεύουμε ότι ανήκει στους Γιατρούς χωρίς Σύνορα. Website: MSF.

­Το Bourbon Argos, ένα πλοίο των Γιατρών χωρίς Σύνορα. Είναι ένα από τα τρία πλοία που χρησιμοποιούνται για την μεταφορά του κόσμου από μικρότερα πλοία, στην Ιταλία. Είναι νηολογημένο υπό σημαία Λουξεμβούργου. Website: MSF.

­Το Aquarius είναι ένα από τα πολλά πλοία των Γιατρών χωρίς Σύνορα. Είναι νηολογημένο υπό τη σημαία του Γιβραλτάρ. Website: MSF.

­Το Vos Hestia πλοίο έρευνας και διάσωσης, μισθωμένο από την φιλανθρωπική οργάνωση Save The Children, όπως πολλά πλοία των ΜΚΟ είναι υπό την επίβλεψη της Ιταλικής Ακτοφυλακής. Website: Save the Children.

­Η Proactiva Open Arms διαχειρίζεται το Astral. Παρατηρήσαμε το Astral πολλές φορές σε λιβυκά χωρικά ύδατα. Το πλοίο εξαφανίστηκε συχνά από τα websites εντοπισμού του AIS. Website: Proactiva Open Arms.

­Το MS Sea­Watch I ανήκει σε μια οργάνωση με βάση το Βερολίνο. Συνεργάζεται στενά με το Watch The Med, ένα υπερεθνικό δίκτυο ανθρώπων που πολεμούν εναντίον του καθεστώτος συνόρων στην Ευρώπη και απαιτούν ελεύθερη και ασφαλή πρόσβαση στην Ευρώπη. Website: Sea­Watch.

­Το MS Sea­Watch II ανήκει σε μια οργάνωση με βάση το Βερολίνο. Συνεργάζεται στενά με το Watch The Med, ένα υπερεθνικό δίκτυο ανθρώπων που πολεμούν εναντίον του καθεστώτος συνόρων στην Ευρώπη και απαιτούν ελεύθερη και ασφαλή πρόσβαση στην Ευρώπη. Website: Sea­Watch.

­Το Audur είναι νηολογημένο υπό σημαία Ολλανδίας. Δεν γνωρίζουμε σε ποιον ανήκει το πλοίο.

­Το MS Sea­Eye ανήκει στην Sea­Eye­eV. Ο Michael Buschheuer από το Regensburg της Γερμανίας και μια ομάδα φίλων ίδρυσαν την μη κερδοσκοπική οργάνωση θαλάσσιας διάσωσης Sea­Eye­eV. Website: Sea­Eye.

­Το Speedy είναι ένα ταχύπλοο που ανήκει στην Sea­Eye­eV. Το πλοίο έχει κατασχεθεί από την Λιβυκή κυβέρνηση. Website: Sea­Eye.

­Το Minden ανήκει στην γερμανική οργάνωση LifeBoat. Το πλοίο είναι νηολογημένο υπό σημαία Γερμανίας. Website: Lifeboat.

Περισσότερες πληροφορίες:

Το Οκτώβριο ανακαλύψαμε ότι 4 ΜΚΟ έπαιρναν κόσμο μέσα στα χωρικά ύδατα της Λιβύης. Έχουμε αποδείξεις ότι αυτοί οι λαθρέμποροι κοινοποιούσαν την δράση τους εκ των προτέρων στις Ιταλικές αρχές. Δέκα ώρες πριν φύγουν οι μετανάστες από την Λιβύη, η Ιταλική ακτοφυλακή καθοδηγούσε τις ΜΚΟ στο σημείο “διάσωσης”: Πλήρης περιγραφή “Caught in the act: NGOs deal in migrant smuggling”

Η οργάνωση MOAS έχει στενές επαφές με την “Blackwater”, διάσημο στρατιωτικό εργολάβο των ΗΠΑ, τον στρατό των ΗΠΑ και το ναυτικό της Μάλτας. Πλήρης περιγραφή: “The Americans from MOAS ferry migrants to Europe”

Υπάρχει πλήρης περιγραφή για τα εμπλεκόμενα πλοία: “NGOs Armada operating off the coast of Libya” και για το πως ο κόσμος ενθαρρύνεται να έρθει στην Ευρώπη:“Death road to Europe promoted on the web”


Δεν μου φαίνεται απίθανο να τα παίρνουν για να κάνουν την βρώμικη δουλειά. Δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν, ειδικά μετά από κάτι ωραία που έκαναν οι "Γιατροί του Κόσμου" που δεν άφηναν την φροντίδα ασθενών από τους "αντιπάλους" της Δύσης.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#369046 Trump will not attend White House correspondents' dinner

The first dinner was held in 1921 and Calvin Coolidge was the first president to attend, in 1924. Since then every president has attended the dinner at least once.
Ronald Reagan did not attend in 1981 – after being shot – and Jimmy Carter and Richard Nixon did not always sit down for dinner. Obama attended all eight events while he was in office.


Δια, σκέφτεσαι σε 3 χρόνια να ρωτάς "Αφου ήταν τόσο παράδεισος η Γιουσα, γιατί χτισανε τείχος και δεν έφευγε κανείς από εκεί;"

Και απάντηση να μην παίρνεις;


ΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :s_shout :s_shout :s_shout :s_shout
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#369072
pipinos1976 έγραψε:
ΜΚΟ μεταφέρουν λαθραία μετανάστες στην Ευρώπη σε βιομηχανική κλίμακα! ...

Επί δυο μήνες, χρησιμοποιώντας το marinetraffic.com, παρακολουθήσαμε τις κινήσεις πλοίων ιδιοκτησίας δυο ΜΚΟ και δεδομένα από το data.unhcr.org. Παρατηρήσαμε τις καθημερινές αφίξεις Αφρικανών μεταναστών στην Ιταλία. Αυτό που βρήκαμε ήταν μια μεγάλη απάτη και μια παράνομη επιχείρηση διακίνησης ανθρώπων.

ΜΚΟ, λαθρέμποροι και μαφία σε συνεννόηση με την ΕΕ μετέφεραν χιλιάδες παράνομων (μεταναστών) στην Ευρώπη υπό την δικαιολογία διάσωσης ανθρώπων και με την βοήθεια της ιταλικής ακτοφυλακής που συντόνιζε τις δραστηριότητες τους.

Οι λαθρέμποροι ανθρώπων, επικοινωνούν με την Ιταλική ακτοφυλακή προκαταβολικά για να λάβουν υποστήριξη και να αναλάβουν το αμφίβολο φορτίο τους. Τα πλοία των ΜΚΟ οδηγούνται στο “σημείο διάσωσης” ακόμα και αν αυτοί που πρέπει να διασωθούν βρίσκονται ακόμα στην Λιβύη. Τα 15 πλοία που παρακολουθήσαμε και ανήκουν ή έχουν ενοικιαστεί από ΜΚΟ παρατηρήθηκαν να αφήνουν τα ιταλικά λιμάνια τους, να κατευθύνονται νότια, να σταματούν λίγο πριν φτάσουν στις λιβυκές ακτές, να φορτώνουν το ανθρώπινο φορτίο τους, και να επιστρέφουν πίσω 260 μίλια προς Ιταλία παρόλο που το λιμάνι του Zarzis στην Τυνησία βρίσκεται μόλις 60 μίλια από το σημείο διάσωσης.

Οι οργανώσεις για τις οποίες μιλάμε είναι: MOAS, Jugend Rettet, Stichting Bootvluchting, Médecins Sans Frontières, Save the Children, Proactiva Open Arms, Sea­Watch.org, Sea­Eye και Life Boat.

Η πραγματική πρόθεση εκείνων που βρίσκονται πίσω από τις ΜΚΟ δεν είναι σαφής. Ο στόχος τους μπορεί να είναι το χρήμα, και δεν θα μας έκανε εντύπωση αν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Μπορεί επίσης να υπάρχουν πολιτικά κίνητρα. Οι δραστηριότητες της οργάνωσης MOAS, με έδρα την Μάλτα, που διακινεί κόσμο προς Ιταλία είναι η καλύτερη εγγύηση ότι οι μετανάστες δεν θα εμφανιστούν στις ακτές της Μάλτας. Η MOAS διοικείται από έναν Μαλτέζο αξιωματικό του ναυτικού γνωστό στην Μάλτα για την κακομεταχείριση των μεταναστών. Είναι επίσης πιθανό αυτές τις οργανώσεις να τις διαχειρίζονται αφελείς “φιλάνθρωποι” που δεν καταλαβαίνουν ότι προσφέροντας τις υπηρεσίες τους λειτουργούν σαν μαγνήτης για κόσμο από την Αφρική και έτσι, θέλοντας και μη, προκαλούν περισσότερους θανάτους, χωρίς να αναφέρουμε ότι οι ενέργειες τους αποσταθεροποιούν την Ευρώπη.

Όσο και ευγενείς και να είναι οι προθέσεις αυτών των οργανώσεων, οι δραστηριότητες τους είναι εγκληματικές καθώς οι περισσότεροι από αυτούς τους μετανάστες δεν έχουν τις προϋποθέσεις για άσυλο και θα καταλήξουν στους δρόμους στην Ρώμη ή το Παρίσι και θα υπονομεύσουν την σταθερότητα της Ευρώπης ανεβάζοντας τις κοινωνικές εντάσεις που υποκινούνται από τον ρατσισμό.

Οι Βρυξέλλες έχουν φτιάξει μια ειδική νομοθεσία που προστατεύει εκείνους που διακινούν ανθρώπους από διώξεις. Σε ένα ειδικό κομμάτι της απόφασης της ΕΕ με τίτλο “Έρευνα και Διάσωση”, το κείμενο λέει ότι “οι κάτοχοι ιδιωτικών πλοίων και οι ΜΚΟ που βοηθούν σε θαλάσσιες διασώσεις στην Μεσόγειο Θάλασσα δεν διακινδυνεύουν να τιμωρηθούν επειδή προσφέρουν αυτή τη βοήθεια”. Κατά τους δυο μήνες της παρατήρησης μας, καταγράψαμε τουλάχιστον 39.000 Αφρικανούς που μεταφέρθηκαν λαθραία στην Ιταλία, πράγμα που έγινε με την πλήρη συναίνεση των Ιταλικών και Ευρωπαϊκών αρχών.

Πλοία που χρησιμοποιούνται μόνιμα από τις ΜΚΟ έξω από τα παράλια της Λιβύης

­Το Phoenix είναι ένα από τα δυο πλοία της MOAS. Παρατηρείται κανονικά στα εγχώρια ύδατα της Λιβύης. Είναι νηολογημένο στο Belize, της Νότιας Αμερικής. Εντούτοις ανήκει και λειτουργεί σε Μαλτέζους που το χρησιμοποιούν για μεταφορά μεταναστών στην Ιταλία. Website: MOAS

­Το Topaz Responder, μήκους 51 μέτρων για επιχειρήσεις άμεσης ανάγκης με δυο λέμβους διάσωσης υψηλής ταχύτητας. Χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα. Είναι ένα από τα τρία φέρι που μπορούν να μεταφέρουν 100αδες ανθρώπους σε ένα “ταξείδι”. Είναι νηολογημένο στα Νησιά Marshall. Website:MOAS

­Το Iuventa είναι νηολογημένο υπό τη σημαία της Ολλανδίας και το κατέχει η γερμανική ΜΚΟ Jugend Rettet. Website: Jugend Rettet.

­Το Golfo Azzurro χρησιμοποιείται από την Ολλανδική ‘Boat Refugee Foundation’. Το Golfo Azzurro λειτουργεί υπό σημαία Παναμά. Η Boat Refugee Foundation ναυλώνει το πλοίο για ένα συμβολικό ποσό.Website: Bootvluchteling.

­Το Dignity 1 είναι νηολογημένο υπό σημαία Παναμά. Πιστεύουμε ότι ανήκει στους Γιατρούς χωρίς Σύνορα. Website: MSF.

­Το Bourbon Argos, ένα πλοίο των Γιατρών χωρίς Σύνορα. Είναι ένα από τα τρία πλοία που χρησιμοποιούνται για την μεταφορά του κόσμου από μικρότερα πλοία, στην Ιταλία. Είναι νηολογημένο υπό σημαία Λουξεμβούργου. Website: MSF.

­Το Aquarius είναι ένα από τα πολλά πλοία των Γιατρών χωρίς Σύνορα. Είναι νηολογημένο υπό τη σημαία του Γιβραλτάρ. Website: MSF.

­Το Vos Hestia πλοίο έρευνας και διάσωσης, μισθωμένο από την φιλανθρωπική οργάνωση Save The Children, όπως πολλά πλοία των ΜΚΟ είναι υπό την επίβλεψη της Ιταλικής Ακτοφυλακής. Website: Save the Children.

­Η Proactiva Open Arms διαχειρίζεται το Astral. Παρατηρήσαμε το Astral πολλές φορές σε λιβυκά χωρικά ύδατα. Το πλοίο εξαφανίστηκε συχνά από τα websites εντοπισμού του AIS. Website: Proactiva Open Arms.

­Το MS Sea­Watch I ανήκει σε μια οργάνωση με βάση το Βερολίνο. Συνεργάζεται στενά με το Watch The Med, ένα υπερεθνικό δίκτυο ανθρώπων που πολεμούν εναντίον του καθεστώτος συνόρων στην Ευρώπη και απαιτούν ελεύθερη και ασφαλή πρόσβαση στην Ευρώπη. Website: Sea­Watch.

­Το MS Sea­Watch II ανήκει σε μια οργάνωση με βάση το Βερολίνο. Συνεργάζεται στενά με το Watch The Med, ένα υπερεθνικό δίκτυο ανθρώπων που πολεμούν εναντίον του καθεστώτος συνόρων στην Ευρώπη και απαιτούν ελεύθερη και ασφαλή πρόσβαση στην Ευρώπη. Website: Sea­Watch.

­Το Audur είναι νηολογημένο υπό σημαία Ολλανδίας. Δεν γνωρίζουμε σε ποιον ανήκει το πλοίο.

­Το MS Sea­Eye ανήκει στην Sea­Eye­eV. Ο Michael Buschheuer από το Regensburg της Γερμανίας και μια ομάδα φίλων ίδρυσαν την μη κερδοσκοπική οργάνωση θαλάσσιας διάσωσης Sea­Eye­eV. Website: Sea­Eye.

­Το Speedy είναι ένα ταχύπλοο που ανήκει στην Sea­Eye­eV. Το πλοίο έχει κατασχεθεί από την Λιβυκή κυβέρνηση. Website: Sea­Eye.

­Το Minden ανήκει στην γερμανική οργάνωση LifeBoat. Το πλοίο είναι νηολογημένο υπό σημαία Γερμανίας. Website: Lifeboat.

Περισσότερες πληροφορίες:

Το Οκτώβριο ανακαλύψαμε ότι 4 ΜΚΟ έπαιρναν κόσμο μέσα στα χωρικά ύδατα της Λιβύης. Έχουμε αποδείξεις ότι αυτοί οι λαθρέμποροι κοινοποιούσαν την δράση τους εκ των προτέρων στις Ιταλικές αρχές. Δέκα ώρες πριν φύγουν οι μετανάστες από την Λιβύη, η Ιταλική ακτοφυλακή καθοδηγούσε τις ΜΚΟ στο σημείο “διάσωσης”: Πλήρης περιγραφή “Caught in the act: NGOs deal in migrant smuggling”

Η οργάνωση MOAS έχει στενές επαφές με την “Blackwater”, διάσημο στρατιωτικό εργολάβο των ΗΠΑ, τον στρατό των ΗΠΑ και το ναυτικό της Μάλτας. Πλήρης περιγραφή: “The Americans from MOAS ferry migrants to Europe”

Υπάρχει πλήρης περιγραφή για τα εμπλεκόμενα πλοία: “NGOs Armada operating off the coast of Libya” και για το πως ο κόσμος ενθαρρύνεται να έρθει στην Ευρώπη:“Death road to Europe promoted on the web”


Δεν μου φαίνεται απίθανο να τα παίρνουν για να κάνουν την βρώμικη δουλειά. Δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν, ειδικά μετά από κάτι ωραία που έκαναν οι "Γιατροί του Κόσμου" που δεν άφηναν την φροντίδα ασθενών από τους "αντιπάλους" της Δύσης.

Ευχαριστώ.


Έβλεπα και τον Γ.Μπεχράκη με τις φωτογραφίες του να δείχνει ακριβώς τέτοιες περιπτώσεις (για τον οποίο πέραν της καλής του δουλειάς, έχω αρχίσει και προβληματίζομαι με τις δραστηριότητες του...).

Το πρόβλημα έγκειται στο τι πραγματικά συμβαίνει (εφόσον δεν έχουμε αποδείξεις απτές) , αφού πλοιάρια της
ακτοφυλακής ταξιδεύουν μέχρι το μέσο της διαδρομής και εκεί εντοπίζουν τους προς διάσωση λαθρομετανάστες
, με εντυπωσιακά ακριβές timing...

Εν τω μεταξύ, και στην Ελλάδα μας, πλέον δεν επιτρέπειται καν να ειπωθεί η λέξη λαθρομετανάστης αλλά πρόσφυγας μόνο.
Μιλάμε δηλαδή για διαστρέβλωση της αλήθειας στο όνομα της όποιας αλληλεγγύης.

Ωραία πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#369085
mousatos έγραψε:Στα φτηνά ξένα χέρια δε λέει όχι κανείς , μόνο οι εθνικιστές γι'αυτό και ανεβαίνουν.


Ποιοι, αυτοί που τους έχουν ανασφάλιστους στο μαγαζί τους;;; :s_rofl :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#369089 Ρε mousatos, ειλικρινά αναρωτιέμαι αν ζεις σε αυτόν τον κόσμο ώρες ώρες :dizzy:

Το μπουρδελοξενοδοχείο της ΧΑ το ξέχασες? Τις ανασφάλιστες οικιακές βοηθούς? Τους μετανάστες στη Μανωλάδα?

:s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#369186 Ρε παίδες τι παίζει με την τουρκία τώρα τελευταία; Από τα Ίμια το '96 δεν ξαναθυμάμαι τέτοιας έντασης τσαμπουκάδες. Οι φορουμικοί γνώστες των διεθνών σχέσεων τι λένε;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#369204
lemon3 έγραψε:Ρε παίδες τι παίζει με την τουρκία τώρα τελευταία; Από τα Ίμια το '96 δεν ξαναθυμάμαι τέτοιας έντασης τσαμπουκάδες. Οι φορουμικοί γνώστες των διεθνών σχέσεων τι λένε;


Όταν λες τσαμπουκάδες τι εννοείς; Τι έγινε ακριβώς;

ΥΓ: Στα Ίμια η κατάσταση ήταν πονεμένη. Δοκίμασαν και έμαθαν χρόνους αντίδρασης και τάξης, στρατηγική και επιχειρησιακή ετοιμότητα, επίγειες, θαλάσσιες και εναέριες δυνάμεις πρώτης αντίδρασης, δρομολόγια δυνάμεων, χώρους διασποράς κλπ κλπ κλπ...
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#369206
lemon3 έγραψε:Ρε παίδες τι παίζει με την τουρκία τώρα τελευταία; Από τα Ίμια το '96 δεν ξαναθυμάμαι τέτοιας έντασης τσαμπουκάδες. Οι φορουμικοί γνώστες των διεθνών σχέσεων τι λένε;


Εξάγουν τσαμπουκά, για να αποσπάσουν τη προσοχή από τα εσωτερικά προβλήματα τους και να ενώσουν το πόπολο απέναντι σε ένα κατασκευασμένο εχθρό. Στάνταρ πρακτική για χουντοκαθεστώτα, από τα δικά μας ζαγάρια με τη Κύπρο μέχρι την Αργεντινή στα Falklands.

Αναφορικά με το μεταναστευτικό, πέρα από όσα γράφει ο ξυλόσομπας, το
Στα φτηνά ξένα χέρια δε λέει όχι κανείς , μόνο οι εθνικιστές γι'αυτό και ανεβαίνουν.

είναι not even wrong όπως θα έλεγε και ο Pauli. Δεν βγάζει καν νόημα λεκτικά. :dizzy:

Επίσης:
georgetz έγραψε:Εν τω μεταξύ, και στην Ελλάδα μας, πλέον δεν επιτρέπειται καν να ειπωθεί η λέξη λαθρομετανάστης αλλά πρόσφυγας μόνο.
Μιλάμε δηλαδή για διαστρέβλωση της αλήθειας στο όνομα της όποιας αλληλεγγύης.


μια χαρά γίνεται αναφορά σε παράτυπους μετανάστες και πρόσφυγες. Κάτι τέτοιες βλακείες συνήθως λέγονται από τύπους που παραπονιούνται για "υπερβολική πολιτική ορθότητα", εννοώντας κατά βάθος ότι τους χαλάει που δεν μπορούν να είναι ανοιχτά ρατσιστές (και να ταμπελώνουν όλους ως "λάθρο" σκέτο). :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#369222
REALZEUS έγραψε:
lemon3 έγραψε:Ρε παίδες τι παίζει με την τουρκία τώρα τελευταία; Από τα Ίμια το '96 δεν ξαναθυμάμαι τέτοιας έντασης τσαμπουκάδες. Οι φορουμικοί γνώστες των διεθνών σχέσεων τι λένε;


Όταν λες τσαμπουκάδες τι εννοείς; Τι έγινε ακριβώς;

ΥΓ: Στα Ίμια η κατάσταση ήταν πονεμένη. Δοκίμασαν και έμαθαν χρόνους αντίδρασης και τάξης, στρατηγική και επιχειρησιακή ετοιμότητα, επίγειες, θαλάσσιες και εναέριες δυνάμεις πρώτης αντίδρασης, δρομολόγια δυνάμεων, χώρους διασποράς κλπ κλπ κλπ...



Είμαι περίεργος αν υπάρχει κάποια σοβαρή ανάλυση του τί έγινε τότε στα Ιμια, αν κάποιος έχει καμια σοβαρή πηγή να μοιραστεί θα ήθελα να διαβάσω