Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#365269 ναι ισχυουν αυτά που λες,αλλα εγω δεν παιζω το μοτερ μου πονταρωντας ότι θα εχει μπερδευτεί και θα κοβει απλα αβανς.
το ότι βαραγε πειρακια δειχνει ότι δεν εκοβε παντως.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#365449
drdino έγραψε:Φλατζες μεταξύ της πολλαπλής και των αυλών στην κεφαλή.

Αυτά θα πρέπει ν' αλλαχτούν όμως;
citastak έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:
citastak έγραψε:Πρώτη φορά το ακούω αυτό στο 2άρι.
Του άναψε εγκέφαλος;
Εγώ γνήσιο θα έβαζα..

Λαστιχάκια πολλαπλής δεν ξέρω τι είναι. Μηπως είναι καμία φλάζντα; Νόμιζα ότι είναι μεταλλική.

Κι εμένα παράξενα μου φάνηκαν όλα αυτά που μου είπε, γι' αυτό και ρωτάω εδώ. Του άναψε check engine και μου είπε πως και πριν ανάψει, άκουγε συχνά πυκνά πειράκια. Και για πολύ καιρό κιόλας!
Δεν ξέρω γιατί και πως, δεν το είδα εγώ το αυτοκίνητο καθόλου.
Και τα λαστιχάκια που μου είπε, δεν κατάλαβα τι είναι. Γενικώς, μου φαίνεται σημαντικό ποσό όπως και να 'χει και δεν θα το έδινα εύκολα και αβασάνιστα...
:ninja:



Δεν ξέρω αν έχει νόημα το παρακάτω, αλλά ας το ψάξει.
το μεταχειρισμένο ΜΙΝΙ που πήρα χτυπαγε πυρράκια και το είδε και στον έλεγχο μεταχειρισμένου η BMW. Έβαλα ένα καθαριστικό τροφοδοσίας και ψεκασμού, 100άρα, και το δούλεψα και εδώ και 5,000χλμ δεν έχει κάνει τίποτα. Σε κάθε περίπτωση το πολύ πολύ να πληρώσει κανά 10αρικο σε βελτιωτικά.

Τι λέτε οι άλλοι;

Θα του πω να το κάνει, δεν χάνει κάτι. Εσύ ποιο καθαριστικό χρησιμοποίησες;
Άβαταρ μέλους
By citastak
#365572 Ένα της BMW. Σε κάθε περίπτωση σημειώνω ότι εβγαζε κωδικό προαναφλεξης, χωρίς όμως να ανάβει η λυχνία στο καντραν.
Εκτοτε δεν εχει ξαναβγάλει βλάβη (το ελέγχω συχνά με το OBD)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#365575 Ευχαριστώ, θα του πω να δοκιμάσει κάποιο λοιπόν και θα δούμε αν θα βελτιωθεί. Αξίζει πριν πάει να σκάσει τα ωραία του λεφτάκια να δοκιμαστεί και κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#367143 Σε λίγο καιρό θα αλλάξω ιμάντα, πρέπει να αλλάξω και τεντωτήρα ή δεν είναι απαραίτητο;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#367151
Dodger έγραψε:Σε λίγο καιρό θα αλλάξω ιμάντα, πρέπει να αλλάξω και τεντωτήρα ή δεν είναι απαραίτητο;


Eξαρτάται από τον τεντωτήρα, δηλαδή την σχεδίαση του και το υλικό του.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#367212 Αφού θα πληρώσεις την εργασία, θα βάλεις το αυτοκίνητο μέσα, δεν νομίζω λίγα € που κάνει ο τεντωτήρας να αξίζει το ρίσκο αν χρειαστείς να ξαναμπεις στην διαδικασία.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#367375 Ορθά μιλάς, δεν ρώτησα για το αν θα γλυτώσω τα €40-€50 που κοστίζει (όχι ότι μου περισσεύουν) αλλά για το αν πρέπει. Μάλλον θα το αλλάξω να τελειώνω και με αυτό. Thanks.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#367666 Το άνοιγμα και στεγανοποίηση του "καθρέπτη μηχανής" που απ' ότι κατάλαβα είναι το καπάκι με την καδένα, είναι τετριμμένη δουλειά για οποιοδήποτε συνεργείο ή έχει σημασία να είναι σε εξειδικευμένο?
Θα πρέπει να βγουν κάποια πραγματάκι εκεί με τους ιμάντες, τροχαλία ....
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#367696
Adriver έγραψε:Το άνοιγμα και στεγανοποίηση του "καθρέπτη μηχανής" που απ' ότι κατάλαβα είναι το καπάκι με την καδένα, είναι τετριμμένη δουλειά για οποιοδήποτε συνεργείο ή έχει σημασία να είναι σε εξειδικευμένο?
Θα πρέπει να βγουν κάποια πραγματάκι εκεί με τους ιμάντες, τροχαλία ....


Eίναι ευκολοδύσκολο με αρκετή δουλειά γιατί πρέπει να βγούν όλα που είναι μπροστά από τον καθρέφτη, να κλειδωθούν οι εκκεντροφόροι για να βγεί η τροχαλία στροφάλου κλπ, ανάλογα βέβαια με το αμάξι και τις παραξενιές του.
Άβαταρ μέλους
By nido
#368114 Έκλεισε 12 χρόνια το 206RC και μετά την τελευταία αλλαγή λαδιών το όργανο θερμοκρασίας λαδιού μου κάνει πάλι νάζια....

Πιο συγκεκριμένα:
Μετά την προηγούμενη αλλαγή, πριν από ~15 μήνες, παρατήρησα ότι έδειχνε λίγο πιο χαμηλές θερμοκρασίες από τις συνηθισμένες (αντί να σταθεροποιείται στους 90 καθόταν στους 85). Με τον καιρό "έστρωσε" και έδειχνε ότι έδειχνε πάντα (τσιμπάει και λίγο λαδάκι το μοτέρ μου, το είχα φέρει στο max στην αλλαγή, και σκέφτηκα ότι μπορεί να έχει κάποια σχέση με αυτό...)
Κουμπώσαμε διαγνωστικό, πήγαμε στο μενού που τεστάρει τα όργανα, βλέπουμε ότι η βελόνα δεν πήγαινε τέρμα επάνω (όπως km/h, RPM). Τσεκάρει σε ένα άλλο 206 ο φίλος, μου λέει ούτε αυτό πάει, άρα μάλλον ΟΚ από όργανο... Όλα καλά για κανένα χρόνο, αλλάζω πάλι λάδια-φίλτρο τις προάλλες (ο σένσορας είναι δίπλα στο φίλτρο), νεκρό το όργανο θερμοκρασίας λαδιού (έδειχνε ότι δείχνει πριν γυρίσεις το κλειδί, κάτω απ' το μίνιμουμ, σαν να μην παίρνει ρεύμα). Την επόμενη μέρα έπαιζε κανονικά. Την μεθεπόμενη πάλι τσαλιμάκια, νεκρό στο ξεκίνημα, κι έφτιαξε από μόνο του στην πορεία. Σταματάω στο συνεργείο, κουμπώνουμε διαγνωστικό και ανακαλύπτουμε ότι ο εγκέφαλος "βλέπει" θερμοκρασία λαδιού ακόμα και χωρίς τη φύσα του σένσορα (μόνο το όργανο "ψοφούσε" βγάζοντάς τη) και σκεφτήκαμε ότι όταν δεν παίρνει τίποτα μπορεί να χρησιμοποεί τη θερμοκρασία νερού για να έχει "κάτι", διότι κρατώντας τις στροφές στις 2500-3000, να ανεβάσει θερμοκρασία ο κινητήρας που δεν είχε προλάβει να ζεσταθεί απ' το σπίτι ως το συνεργείο, βλέπαμε ότι η θερμοκρασία λαδιού στην οθόνη του PC ανέβαινε άρα από κάπου την έπαιρνε το διαγνωστικό... Καθαρίζουμε το βυσματάκι με αέρα, το κουμπώνουμε, παίζει το όργανο. ΜΑΛΛΟΝ λέμε δεν είναι θέμα οργάνου (αν και δεν το έχω αποκλείσει 100% ακόμα)...
Σήμερα πάλι τσαλιμάκια, μια δείχνει, μια ψοφάει, σαν να μην κάνει καλή επαφή κάπου (ακόμα και με tie-wrap στο βυσματάκι, μήπως και κουνιέται και χάνει επαφή).
Να είναι άραγε απλά ο σένσορας που τα έχει φτύσει; Δεν είναι και τρομερά φθηνός πανάθεμά τον... Από την άλλη, σίγουρα καλύτερα να είναι αυτό, παρά πρόβλημα στα ηλεκτρονικά που ελέγχουν το όργανο...
:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#368383
nido έγραψε:Έκλεισε 12 χρόνια το 206RC και μετά την τελευταία αλλαγή λαδιών το όργανο θερμοκρασίας λαδιού μου κάνει πάλι νάζια....

...


Φίλτρο βενζίνης έχει το RC; Και αν ναι, που; :hmmm: :oops:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#368494 Άλλαξα τα λάδια πριν μια εβδομάδα , μετά πήγαμε ενα τριήμερο ταξίδι σε βουνά και εδώ και δυο τρεις μέρες κάνει ο κινητήρας έναν περίεργο θόρυβο (THP C5)
Ειναι ενα υψηλόσυχνο σφύριγμα οταν πατάω γκάζι, μπαίνει κάπου μετά τα 1200rpm (αρχικά μου φάνηκε πιο ψηλά αλλά εκεί το βλέπω πλέον ξεκινάει ) ανεβάζει συχνότητα σταδιακά μέχρι να φτάσω περίπου στις 2000rpm και μετά ξεφουσκώνει παρόλο ππου μπορεί να συνεχίζω να επιτάχυνω με τόν ίδιο ρυθμό. Κυρίως πρώτη Δευτέρα το ακούω με ησυχία, μετά δεν το πιάνεις εύκολα το αυτι αλλά μάλλον εκεί θα ειναι .

Επειδή εμφανίζεται στο γκάζι αλλά δεν πάει αναλογικά με τις στροφές το μυαλό μου πάει σε κάτι σχετικό με το turbo. Καμία ιδέα τι μπορεί να ειναι ;το turbo πως δουλεύει γραμμικά ; πως μεταβάλλεται ανάλογα με τις στροφές και το γκάζι;
Το best case σενάριο λίγο που διάβασα στο Ίντερνετ να εχει καμία τρυπουλα κανα σωληνάκι και με την αλλαγή λαδιών ο μάστορας να το κούνησε .στην απόδοση δεν εχω παρατηρήσει καμία ιδιαίτερη διαφορά.
Καμία άλλη ιδέα ; πως μπορώ να κάνω κανα troubleshooting ?
Άβαταρ μέλους
By nido
#368504
Vagnar έγραψε:Φίλτρο βενζίνης έχει το RC; Και αν ναι, που; :hmmm: :oops:

Καλή απορία, όχι, πέρα από το ενσωματωμένο στην αντλία δεν έχει κάτι άλλο. Αν θες βέβαια του βάζεις.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#368514
KiloMeater έγραψε:Άλλαξα τα λάδια πριν μια εβδομάδα , μετά πήγαμε ενα τριήμερο ταξίδι σε βουνά και εδώ και δυο τρεις μέρες κάνει ο κινητήρας έναν περίεργο θόρυβο (THP C5)
Ειναι ενα υψηλόσυχνο σφύριγμα οταν πατάω γκάζι, μπαίνει κάπου μετά τα 1200rpm (αρχικά μου φάνηκε πιο ψηλά αλλά εκεί το βλέπω πλέον ξεκινάει ) ανεβάζει συχνότητα σταδιακά μέχρι να φτάσω περίπου στις 2000rpm και μετά ξεφουσκώνει παρόλο ππου μπορεί να συνεχίζω να επιτάχυνω με τόν ίδιο ρυθμό. Κυρίως πρώτη Δευτέρα το ακούω με ησυχία, μετά δεν το πιάνεις εύκολα το αυτι αλλά μάλλον εκεί θα ειναι .

Επειδή εμφανίζεται στο γκάζι αλλά δεν πάει αναλογικά με τις στροφές το μυαλό μου πάει σε κάτι σχετικό με το turbo. Καμία ιδέα τι μπορεί να ειναι ;το turbo πως δουλεύει γραμμικά ; πως μεταβάλλεται ανάλογα με τις στροφές και το γκάζι;
Το best case σενάριο λίγο που διάβασα στο Ίντερνετ να εχει καμία τρυπουλα κανα σωληνάκι και με την αλλαγή λαδιών ο μάστορας να το κούνησε .στην απόδοση δεν εχω παρατηρήσει καμία ιδιαίτερη διαφορά.
Καμία άλλη ιδέα ; πως μπορώ να κάνω κανα troubleshooting ?


Tι λάδια έβαλες;