Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#305515 Δεν έχω ιδέα τι ειναι το S32. Πιο πολύ στο σταμάτα ξεκίνα για ψυχολογικούς λόγους g
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#305530 Εδώ και πολύ καιρό έπρεπε να το βάλεις, εύχομαι καλορίζικο και μηδενικά προβλήματα
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#305531 Ήμουν αρκετά δύσπιστος, ναι... Ευχαριστώ και μακάρι...
Άβαταρ μέλους
By melos86
#305595
JimClark έγραψε:Το πέρασα Πυλαία στον Γεραντίδη. Κ σκέψου το έβαλα κ στα 333.000 χλμ με πολύ ανοιχτά χιλιόμετρα (δεν κάνω πόλη...)

Εξαιρετικος εγκαταστατης! Προσωπικα εμεινα πολυ ευχαριστημενος με την εγκατασταση σε δυο αυτοκινητα που εκανα εκει...

106s16 έγραψε:Σκέφτομαι και εγώ να βάλω στο mercedes sc 230 1.8cc 192ps 2003,(προσανατολίζομαι στο brc p&d ή S32 με τιμές 1100-1000 αντίστοιχα) γιατί κάνω 85 κμ καθημερινά αλλά φοβάμαι την ευπάθεια των βαλβίδων στην συγκεκριμένη παρτίδα, την συνεργασία με τον κομπρέσορα, την πιθανή μεγάλη αυξηση του υγραερίου (ακούγεται και διαβάζω για +15 λεπτά έναντι 5 της βενζίνης), τα προβλήματα (είχα clio II 1.4cc 2004 με 100000 κμ λειτουργίς με αέριο), από κατανάλωση τώρα με 80-110κμ (90% αυτοκινητόδρομος) με βενζίνη είμαι στα 7lit/100km το trip δείχνει 7,4 lit/100km.


Σε SLK 200 Kompressor δηλαδη ιδιο μοτερ Μ271 με τα 163 αλογα στην δικη μου περιπτωση το αμαξι εχει κανει ηδη 100.000 χλμ με υγραεριο σχεδον απροβληματιστα! Κατι ψιλα θεματακια που βγηκαν διορθωθηκαν αμεσα και ηταν απο μια κακη επαφη ενος καλωδιου η κατι παρεμφερες...
Οσο για την αυξηση στο υγραεριο θα ειναι 0,10€/ΚΙΛΟ υγραεριου, ητοι 0,07€/λιτρο. Αν κανεις αρκετα χιλιομετρα προχωρας ευκολα!
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#305749
melos86 έγραψε:
JimClark έγραψε:Το πέρασα Πυλαία στον Γεραντίδη. Κ σκέψου το έβαλα κ στα 333.000 χλμ με πολύ ανοιχτά χιλιόμετρα (δεν κάνω πόλη...)

Εξαιρετικος εγκαταστατης! Προσωπικα εμεινα πολυ ευχαριστημενος με την εγκατασταση σε δυο αυτοκινητα που εκανα εκει...

106s16 έγραψε:Σκέφτομαι και εγώ να βάλω στο mercedes sc 230 1.8cc 192ps 2003,(προσανατολίζομαι στο brc p&d ή S32 με τιμές 1100-1000 αντίστοιχα) γιατί κάνω 85 κμ καθημερινά αλλά φοβάμαι την ευπάθεια των βαλβίδων στην συγκεκριμένη παρτίδα, την συνεργασία με τον κομπρέσορα, την πιθανή μεγάλη αυξηση του υγραερίου (ακούγεται και διαβάζω για +15 λεπτά έναντι 5 της βενζίνης), τα προβλήματα (είχα clio II 1.4cc 2004 με 100000 κμ λειτουργίς με αέριο), από κατανάλωση τώρα με 80-110κμ (90% αυτοκινητόδρομος) με βενζίνη είμαι στα 7lit/100km το trip δείχνει 7,4 lit/100km.


Σε SLK 200 Kompressor δηλαδη ιδιο μοτερ Μ271 με τα 163 αλογα στην δικη μου περιπτωση το αμαξι εχει κανει ηδη 100.000 χλμ με υγραεριο σχεδον απροβληματιστα! Κατι ψιλα θεματακια που βγηκαν διορθωθηκαν αμεσα και ηταν απο μια κακη επαφη ενος καλωδιου η κατι παρεμφερες...
Οσο για την αυξηση στο υγραεριο θα ειναι 0,10€/ΚΙΛΟ υγραεριου, ητοι 0,07€/λιτρο. Αν κανεις αρκετα χιλιομετρα προχωρας ευκολα!


Καλησπέρα το ίδιο μοτερ αλλά το δικό μου είναι από τα πρώτα 2002-2004) που λέγεται ότι κάποια παροσίασαν πρόβλημα με τις βαλβίδες, ποιό έβαλες SEQUENT 24 ή SEQUENT P&D και πόσο αν επιτρέπεται;
Άβαταρ μέλους
By melos86
#305775 BRC ειναι σιγουρα ομως δεν γνωριζω ποιος τυπος! Πηγα με κλειστα ματια στον Γεραντιδη και απλα κανονισαμε μετα το κοστος οταν τελειωσε... Κοντα στα 1000 ευρω το 2012 μου κοστισε η μετατροπη!
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#305799
melos86 έγραψε:BRC ειναι σιγουρα ομως δεν γνωριζω ποιος τυπος! Πηγα με κλειστα ματια στον Γεραντιδη και απλα κανονισαμε μετα το κοστος οταν τελειωσε... Κοντα στα 1000 ευρω το 2012 μου κοστισε η μετατροπη!

Τώρα που σε βρήκα.
Πόσο αυξήθηκε η κατανάλωση με το αέριο σε σχέση με την βενζίνη σε παρόμοιες συνθήκες οδήγησης;
Ο κινητηρας διαμαρτύρεται ψηλά, έχεις πειράξει τροχαλίες ή έχεις πρόγραμμα;
Άβαταρ μέλους
By melos86
#305838 Υπαρχει προγραμμα με μαμα τροχαλιες. Η καταναλωση ειναι περιπου 10% πανω με το υγραεριο... Το μοτερ δουλευει κανονικα απο αποψη αισθησης, οταν ομως το αμαξι δουλευει βενζινη δειχνει να ειναι πιο δυνατο! Οταν αποφασιζω να το τρεξω το κανω παντα στη βενζινη!
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#364687 Αισίως 20.500 χλμ με υγραεριοκίνηση, ήδη μερικοί διαψεύστηκαν που είπανε οτι θα πάρω το μοτέρ στα χέρια νωρίς νωρίς κτλ κτλ.

Στο διά ταύτα, είμαι (με ακριβείς υπολογισμούς, ανατίμησης βενζίνης και αερίου, κοστολόγιων εξόδων κτλ) στο 44% της απόσβεσης. Το σύστημα δουλεύει άψογα. Τις άκρως χειμερινές συνθήκες τσιμπάει σεβαστά πιο πάνω αναλογικά σε κατανάλωση (σε σχέση με τη βενζίνη).

Βενζίνη μισο συμπληρώνω κάθε (μέσο όρο ) 2000 χλμ και η μέση κατανάλωση του αερίου είναι (για τους κρύους μήνες) στο 8 - 8,λίγο.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#365265 Οι βαλβίδες στο δικό μου ford κάηκαν κοντά στα 50000 χλμ με αέριο ,το πάταγα χωρίς να το γυρνάω βενζίνη , λογικά εχεις ακόμα δρόμο άλλωστε είσαι πιο smooth operator απο οτι γνωρίζω :innocent:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#365353 Φλώρος θα λες :lol:

Κακά τα ψέματα, αυστηρά κάτω απο 4000 4500 σ.α.λ., κ ακόμα ένα προσπέρασμα με κατέβασμα ταχύτητας, υπομονετικά το γυρνάω βενζίνη κ παραμένω λίγο (π.χ. 300 400 μέτρα) στο κλασικό καύσιμο
Άβαταρ μέλους
By g8777
#365502 Αϊ και σε πιασω.

Αϊ και σε πιασω. :x :x :x


Τετοια σου ειπε ο εγκαταστατης; :x :x :x

Υγραεριο=ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΠΑΤ ΠΑΤ ΤΟΥ ΚΟΥΜΠΙΟΥ.