https://www.google.gr/maps/@41.117441,25.3979149,3a,75y,269.96h,89.07t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5sh2lZD_2akjxXvwDGPnHw!2e0!7i13312!8i6656
Mε κοιτάει και μαρσάρει, σκέφτομαι ότι θα θέλει να ακούσει ήχο, μαρσάρω κι εγώ. Με το
χρονόμετρο του φαναριού στα 2'' ανεβάζει στροφές και όταν ανάβει το πράσινο ξεκινάει
γράφοντας και περνάει γλιστρώντας ξυστά από το απέναντι πεζοδρόμιο Δεν πάει καλά
ο κόσμος, περίμενε ότι θα ''τα στήναμε'' σε φανάρι στο κέντρο της πόλης ή ότι θα είχε ελπίδες
απέναντι σε μοτοσυκλέτα 130 ίππων αν ήμουν αρκετά ηλίθιος να το σκίσω?
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.
bihlas87 έγραψε:Με το χρονόμετρο του φαναριού στα 2'' ανεβάζει στροφές και όταν ανάβει το πράσινο
Εχω να ερθω Κομοτηνή απο το 2006 που ημουνα στρατιωτης
Ποτε εβαλαν φαναρια με χρονομετρο? Δεν τα θυμαμαι τοτε...
Παντως διαπίστωσα απο το street view οτι ακομα θυμαμαι τους δρομους της
edmond έγραψε:Κάαααποτε που είχα το TDM 900, είχε 0-100 γύρω στα 3,5". Με 86 ίππους...
όχι σε τυπικη γλυστερη ασφαλτο μεσα σε πολη,και όχι με τον οποιονδηποτε οδηγο όμως.
dimviii έγραψε:edmond έγραψε:Κάαααποτε που είχα το TDM 900, είχε 0-100 γύρω στα 3,5". Με 86 ίππους...
όχι σε τυπικη γλυστερη ασφαλτο μεσα σε πολη,και όχι με τον οποιονδηποτε οδηγο όμως.
Σίγουρα αλλά εν έτη 2002 οποιοδήποτε 4τροχο είχε κάτω απο 5 θεωρούνταν πύραυλος.
edmond έγραψε:Κάαααποτε που είχα το TDM 900, είχε 0-100 γύρω στα 3,5". Με 86 ίππους...
Λίγο αισιόδοξο σε βρίσκω, για το Tuono 3.2 είχα διαβάσει κάπου, γενικά όμως στις μηχανές το 0-100
δεν είναι αντιπροσωπευτικό, όπως και να το κάνεις με λάστιχο πλάτους 190 που φοράνε οι δυνατότερες
το 0-100 σε κάτω από 3'' είναι πάρα πολύ δύσκολο και θέλει αρκετά @@ για να κάνεις καλή εκκίνηση.
Στο δικό μου ας πούμε που πιάνει 100 και κάτι με 1η και δεν χάνεις χρόνο με αλλαγή ταχύτητας είναι
πιο εύκολο να γράψεις χρόνο κοντά σε αυτόν που λένε τα χαρτιά.
alexandros.K έγραψε:bihlas87 έγραψε:Εχω να ερθω Κομοτηνή απο το 2006 που ημουνα στρατιωτης
Ποτε εβαλαν φαναρια με χρονομετρο? Δεν τα θυμαμαι τοτε...
Παντως διαπίστωσα απο το street view οτι ακομα θυμαμαι τους δρομους της
4-5 χρόνια έχει πρέπει να έχει, προφανώς δεν έχουν όλα χρονόμετρο και εννοείται ότι δεν δουλεύουν
πάντα. Το streetview είναι εργαλείο για τέτοιες περιπτώσεις.
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.
Ορεξη να 'χεις να το εξασκεις και λεφτα για δισκους συμπλεκτη!
.
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.
bihlas87 έγραψε:Αν έχεις ανύπαρκτο πίσω φρένο όπως το δικό μου, λίγα @@ τα θέλεις αν σηκωθεί.
.
Να πατιναρεις περισσοτερο το συμπλεκτη τοτε και μην βιαζεσαι να αμολησεις τα δακτυλα λες και σ'εκαψε το καλοριφερ!
Γράφεται κ ετσι?
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
alexandros.K έγραψε:bihlas87 έγραψε:Με το χρονόμετρο του φαναριού στα 2'' ανεβάζει στροφές και όταν ανάβει το πράσινο
Εχω να ερθω Κομοτηνή απο το 2006 που ημουνα στρατιωτης
Ποτε εβαλαν φαναρια με χρονομετρο? Δεν τα θυμαμαι τοτε...
Παντως διαπίστωσα απο το street view οτι ακομα θυμαμαι τους δρομους της
Απο το 2009 υπάρχουν!
< >
ΤΟ ΣΒΗΝΕΙ πάνω στο αμάξωμα στον ουρανό (νομίζω το έσβησε στην πλαστική μαύρη ράγα που καλύπτει το "Δρόμο" που κουμπώνουν οι σχάρες και το πετάει με δαχτυλοκίνηση "Πίοοοονγκ".
ΗΛΙΑ ΔΩΣΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ!!
https://jimmuclarku.blogspot.com/