το ότι βαραγε πειρακια δειχνει ότι δεν εκοβε παντως.
το ότι βαραγε πειρακια δειχνει ότι δεν εκοβε παντως.
drdino έγραψε:Φλατζες μεταξύ της πολλαπλής και των αυλών στην κεφαλή.
citastak έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:citastak έγραψε:Πρώτη φορά το ακούω αυτό στο 2άρι.
Του άναψε εγκέφαλος;
Εγώ γνήσιο θα έβαζα..
Λαστιχάκια πολλαπλής δεν ξέρω τι είναι. Μηπως είναι καμία φλάζντα; Νόμιζα ότι είναι μεταλλική.
Κι εμένα παράξενα μου φάνηκαν όλα αυτά που μου είπε, γι' αυτό και ρωτάω εδώ. Του άναψε check engine και μου είπε πως και πριν ανάψει, άκουγε συχνά πυκνά πειράκια. Και για πολύ καιρό κιόλας!
Δεν ξέρω γιατί και πως, δεν το είδα εγώ το αυτοκίνητο καθόλου.
Και τα λαστιχάκια που μου είπε, δεν κατάλαβα τι είναι. Γενικώς, μου φαίνεται σημαντικό ποσό όπως και να 'χει και δεν θα το έδινα εύκολα και αβασάνιστα...
Δεν ξέρω αν έχει νόημα το παρακάτω, αλλά ας το ψάξει.
το μεταχειρισμένο ΜΙΝΙ που πήρα χτυπαγε πυρράκια και το είδε και στον έλεγχο μεταχειρισμένου η BMW. Έβαλα ένα καθαριστικό τροφοδοσίας και ψεκασμού, 100άρα, και το δούλεψα και εδώ και 5,000χλμ δεν έχει κάνει τίποτα. Σε κάθε περίπτωση το πολύ πολύ να πληρώσει κανά 10αρικο σε βελτιωτικά.
Τι λέτε οι άλλοι;
Dodger έγραψε:Σε λίγο καιρό θα αλλάξω ιμάντα, πρέπει να αλλάξω και τεντωτήρα ή δεν είναι απαραίτητο;
Adriver έγραψε:Το άνοιγμα και στεγανοποίηση του "καθρέπτη μηχανής" που απ' ότι κατάλαβα είναι το καπάκι με την καδένα, είναι τετριμμένη δουλειά για οποιοδήποτε συνεργείο ή έχει σημασία να είναι σε εξειδικευμένο?
Θα πρέπει να βγουν κάποια πραγματάκι εκεί με τους ιμάντες, τροχαλία ....
nido έγραψε:Έκλεισε 12 χρόνια το 206RC και μετά την τελευταία αλλαγή λαδιών το όργανο θερμοκρασίας λαδιού μου κάνει πάλι νάζια....
...
Vagnar έγραψε:Φίλτρο βενζίνης έχει το RC; Και αν ναι, που;
KiloMeater έγραψε:Άλλαξα τα λάδια πριν μια εβδομάδα , μετά πήγαμε ενα τριήμερο ταξίδι σε βουνά και εδώ και δυο τρεις μέρες κάνει ο κινητήρας έναν περίεργο θόρυβο (THP C5)
Ειναι ενα υψηλόσυχνο σφύριγμα οταν πατάω γκάζι, μπαίνει κάπου μετά τα 1200rpm (αρχικά μου φάνηκε πιο ψηλά αλλά εκεί το βλέπω πλέον ξεκινάει ) ανεβάζει συχνότητα σταδιακά μέχρι να φτάσω περίπου στις 2000rpm και μετά ξεφουσκώνει παρόλο ππου μπορεί να συνεχίζω να επιτάχυνω με τόν ίδιο ρυθμό. Κυρίως πρώτη Δευτέρα το ακούω με ησυχία, μετά δεν το πιάνεις εύκολα το αυτι αλλά μάλλον εκεί θα ειναι .
Επειδή εμφανίζεται στο γκάζι αλλά δεν πάει αναλογικά με τις στροφές το μυαλό μου πάει σε κάτι σχετικό με το turbo. Καμία ιδέα τι μπορεί να ειναι ;το turbo πως δουλεύει γραμμικά ; πως μεταβάλλεται ανάλογα με τις στροφές και το γκάζι;
Το best case σενάριο λίγο που διάβασα στο Ίντερνετ να εχει καμία τρυπουλα κανα σωληνάκι και με την αλλαγή λαδιών ο μάστορας να το κούνησε .στην απόδοση δεν εχω παρατηρήσει καμία ιδιαίτερη διαφορά.
Καμία άλλη ιδέα ; πως μπορώ να κάνω κανα troubleshooting ?
Να ξυπνήσεις μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα για κατούρημ[…]
Επρεπε να του σκασει μια κεφαλια με το κράνος ο μη[…]
τελος ο λουης απο μερκ wolff/hamilron clash :worse[…]
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]