Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#367371 Λίγο υπερβολή η φάση με τις μπούκες των εξατμίσεων. Ούτε Veyron έτσι.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#367380 μπροστα δεν μου αρεσει καθολου ....Θεωρω καποια Ινφινιτι πολυ πιο ομορφα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#367684
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#367753

Δε γινόμαστε και πολύ σοφότεροι γιατί ειναι λίγο |λογοκρισία| ο γάλλος. Τουλάχιστον φαίνεται να επιβεβαιώνεται η πρόβλεψη ότι πρόκειται για υπερυψωμένη Giulia.

+ http://www.evo.co.uk/alfa-romeo/stelvio/18920/new-alfa-romeo-stelvio-2017-review-is-alfas-new-suv-as-good-as-we-hoped

The sound from the engine, on the other hand, is a touch disappointing – despite the car’s dreaded noise amplification system, designed to enhance engine and exhaust noise through the speakers (ugh). As is the way it won’t rev much beyond 6000rpm before the limiter intrudes. Both aspects are a result of having to adhere to increasingly strict emissions regulations, admits Fedeli with a 'can’t do much about it I’m afraid' shrug.


Είμαι περίεργος πότε επιτέλους θα εκλείψει αυτή η παπαριά από reviews Alfa Romeo. Εδώ και 20 χρόνια ρε χαλβά μέχρι εκεί στροφάρουν τα mainstream 2lt turbo. Τώρα σε πείραξε? Σατκλιφ σου λέει μετά, ούτε οι καθυστερημένοι του Ελ τύπου αυτά. :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#367770
Deleted User 1 έγραψε:Είμαι περίεργος πότε επιτέλους θα εκλείψει αυτή η παπαριά από reviews Alfa Romeo. Εδώ και 20 χρόνια ρε χαλβά μέχρι εκεί στροφάρουν τα mainstream 2lt turbo. Τώρα σε πείραξε? Σατκλιφ σου λέει μετά, ούτε οι καθυστερημένοι του Ελ τύπου αυτά.


Μόνο που αυτό δεν είναι mainstream δίλιτρο τούρμπο. Ο ΣΧ γράφει ότι ακούγεται διαφορετικά από την Giulia και ο μηχανικός το αποδίδει στην μεγαλύτερη απόσταση καπό-κινητήρα.

Κάθεσαι τέλεια, αλλά ακούγεται αλλιώς. Εξηγούν ότι ο θόρυβος αλλάζει, αφού η απόσταση μεταξύ καπό και κινητήρα είναι μεγαλύτερη από ό,τι στην Giulia. Δεν πείθεσαι, αλλά δεν είναι το ζητούμενο, αν και τα θέλεις τα καθαρά ακούσματα όταν έχεις 280 ίππους από 2,0 λίτρα και μετάδοση κυρίως πίσω, κάτι που αλλού δε θα βρεις.
http://www.4troxoi.gr/blog/2017/02/alfa ... loi-kairoi

Από τα videos η Giulia ακούγεται υπέροχα μέσα πάντως.
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 22 Φεβ 2017, 23:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#367775 Καλά ο ΣΧ είναι πιο χαζός κι από ραπανάκι. Παίζει και να μπερδεύει το σύστημα του τεχνητού ήχου από τα ηχεία και να έβγαλε τη θεωρία με την απόσταση καπό-κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#367778 λογικο δεν είναι σε σουβ να θελουν να ακούγεται ηπιοτερα?
Άβαταρ μέλους
By Tsardas
#367935 Παντως ειναι κουκλαρα ρε γαμωτο αν και εχει δυσκολο δρομο μπροστα της.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#367937 Το 2.24v στις 6250 έχει τον κόφτη, απο το 1990, σήμερα πέρασα απο Σφακιανάκη στη Μεσογείων και έχει 2 Τζουλιες η μια 50000 και η άλλη 55000 ντηζελ ...
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#367974
224v έγραψε:Το 2.24v στις 6250 έχει τον κόφτη, απο το 1990


και ο ej20 (2015) στις 8000rpm , με απόδοση 328hp/7200rpm με αρκετά πιο strict προδιαγραφές ρύπων :)

Ο Στέφαν είπε για mainstream κινητήρες , ως ένα βαθμό έχει δίκιο αφού μόνο του Lexus θυμάμαι να ανεβαίνει
στις 5800rpm για τους 245 ίππους (mainstream-2lt-200 ~ 280 ίππους)
Ακόμα και της Cadillac με 272 ίππους επίσης αποδίδει max στις 5500 rpm.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#367978 Με τη μορφή που έχουν σήμερα οι μεταδόσεις, καλή ώρα ΑΤ8 στάνταρ για τη Stelvio, αυτές οι συζητήσεις περί rpm είναι να'χαμε να λέγαμε και να'χαμε να πούμε.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#368110
georgetz έγραψε:Η Στέλβιο τα καταφέρνει και χωρίς καν κιβώτιο νομίζω


:hmmm:

Αυτός το έκλεψε από την Άλφα ή η Άλφα από αυτόν;;; :innocent: :lol: :lol: :innocent: