Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#366935
sknipper έγραψε:Είναι Yuasa, ιαπωνική, για αυτό.


εισαι τουλάχιστον υπερβολικος.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#366954 Yuasa made in japan εμένα μου είχαν πει ότι δεν υπάρχουν πλέον (κάποτε ναι). Τώρα βρίσκεις made in taiwan (η καλή) και made in prc (η χειρότερη).
Άβαταρ μέλους
By citastak
#367141
kostis20 έγραψε:7 χρόνια η εργοστασιακή στο Α5 ,με μικρή χρήση του start stop,μου βγάζει αυτό...Εικόνα

< A3003 >


Αυτό δείχνει τη φόρτιστη ή το health status?
Στο δικό μου MINI 2010, η μπαταρία είναι ακόμα η εργοστασιακή! Δεν έχει start-stop!
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#367219
sknipper έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:...Εγώ έχω εντυπωσιαστεί από την AGΜ της Ducati (YUASA η μάρκα) που παρόλη την ταλαιπωρία λόγω της μίζας που είχε πρόβλημα και του γεγονότος όπως φέτος λόγω αυχένα και λόγω κρύου έμεινε πολύ καιρό στο γκαράζ, αντέχει ακόμη.
Κανονικά θα έπρεπε να την αλλάξω, αφού έχει κλείσει 3 χρόνια, αλλά χάρη και στον φορτιστή που την έχει ξανανιώσει δύο φορές, ακόμη αντέχει!
Είναι Yuasa, ιαπωνική, για αυτό. Κι εμένα μου είχε πουλήσει γνωστός για κάποιο αυτοκίνητο μια τέτοιας μάρκας και θυμάμαι είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.


Eιδικά στις μηχανές, η δυνατότητα να την έχεις σε φορτιστή όταν είναι καιρό ακινητοποιημένη είναι σωτήρια.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#367311 Εχουν καμια διαφορα οι Ιαπωνικές με τις Ταιβανέζικες Yuasa ?

Σε moto εχω χρησιμοποιησει 3 φορες Ταιβανέζικη και μεχρι στιγμης ειμαι ικανοποιημενος.
Άβαταρ μέλους
By nido
#367376 Όταν μετράτε τη μπαταρία σας από τη μια μέρα στην άλλη, πόσα volt τη βρίσκετε? Είναι ποτέ 12.8-13.0 ή παραπάνω?

Επίσης, πόσα mA είναι μια νορμάλ κατανάλωση (για συναγερμό, δέκτη κλειδιού, αν έχετε κάτι κουμπωμένο επάνω στην OBD2 θύρα που δεν πέφτει για ύπνο ποτέ, κλπ)?
Άβαταρ μέλους
By Morx
#367382
nido έγραψε:Όταν μετράτε τη μπαταρία σας από τη μια μέρα στην άλλη, πόσα volt τη βρίσκετε? Είναι ποτέ 12.8-13.0 ή παραπάνω?

Επίσης, πόσα mA είναι μια νορμάλ κατανάλωση (για συναγερμό, δέκτη κλειδιού, αν έχετε κάτι κουμπωμένο επάνω στην OBD2 θύρα που δεν πέφτει για ύπνο ποτέ, κλπ)?

Αυτοκινητου δεν εχω μετρησει ποτε... οσες φορες αλλαξα ηταν καθαρα ακουστικη εμπειρια.
(γυρνας κλειδι και η μιζα "κλαιει" 1 φορα το δευτερολεπτο μεχρι να παρει μετα απο 3-4 δευτερολεπτα :lol: )
Δε με ενδιεφερε αν θα μεινω κιολας λογω κι αλλου μεσου μεταφορας.

Σε μηχανες, μηχανακια κτλ .... καινουρια μπαταρια, μετα απο φορτιση και "αραχτη" για διανυκτερευση, εχω μετρησει στα 12,5volt. Η τελευταια μπαταρια που μετρησα σε μοτο μου, ειναι στα 12,4volt με συναγερμο μετα απο ακινησια 5 ημερων, ηλικιας σχεδον 1μισι χρονου (καθημερινη χρηση).

Σχετικα με τα mA ποικιλουν ... συναγερμος, τηλεχειρισμος, radio...
Συνηθως τα Workshop manual, αναφερουν τιμες για battery drain και ειναι διαφορετικα για καθε τυπο οχηματος.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#367400
nido έγραψε:Όταν μετράτε τη μπαταρία σας από τη μια μέρα στην άλλη, πόσα volt τη βρίσκετε? Είναι ποτέ 12.8-13.0 ή παραπάνω?

Επίσης, πόσα mA είναι μια νορμάλ κατανάλωση (για συναγερμό, δέκτη κλειδιού, αν έχετε κάτι κουμπωμένο επάνω στην OBD2 θύρα που δεν πέφτει για ύπνο ποτέ, κλπ)?


Θες δυναμό;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#367408
citastak έγραψε:
kostis20 έγραψε:7 χρόνια η εργοστασιακή στο Α5 ,με μικρή χρήση του start stop,μου βγάζει αυτό...Εικόνα

< A3003 >


Αυτό δείχνει τη φόρτιστη ή το health status?

Δε ξέρω με σιγουριά.
Άβαταρ μέλους
By nido
#367485
Giuseppe Busso έγραψε:
nido έγραψε:Όταν μετράτε τη μπαταρία σας από τη μια μέρα στην άλλη, πόσα volt τη βρίσκετε? Είναι ποτέ 12.8-13.0 ή παραπάνω?

Επίσης, πόσα mA είναι μια νορμάλ κατανάλωση (για συναγερμό, δέκτη κλειδιού, αν έχετε κάτι κουμπωμένο επάνω στην OBD2 θύρα που δεν πέφτει για ύπνο ποτέ, κλπ)?


Θες δυναμό;

Όχι, μια χαρά είναι το δυναμό (14.1-14.2V βγάζει, το βλέπω κι απ' την οθόνη του stereo).
Απλά έχω μονίμως pluged-in ένα Vgate OBD2 στη φύσα του εγκεφάλου, όταν σβήνω βλέπω 13.2-13.3V, και το άλλο πρωί 12.5V όπως ο Morx σε καινούργια μπαταρία (η BOSCH έπεφτε στα 11.5V απ' τη μια μέρα στην άλλη πριν την αλλάξω).
Άβαταρ μέλους
By Morx
#367683 Στα 12,5 καλα εισαι, ειδικα αν εχεις και συναγερμο!

Εχε κατα νου ομως οτι δεν ειναι μονο τα Volt ενδειξη της ζωης της μπαταριας. Σε τι κατασταση βρισκονται τα στοιχεια της, θα φανει οταν πατησεις μιζα ή ζητησεις αποτομα μεγαλη ισχυ.
Υπαρχει battery tester γι'αυτη τη δουλεια και οχι ενα απλο ή και πιο ακριβο βολτομετρο για να φανει η αληθεια.
Άβαταρ μέλους
By nido
#367745 Battery tester που να βάζει φορτίο και να βλέπει πτώση τάσης δεν έχω, έχω καλό βολτόμετρο στο εργαστήριο (στη δουλειά) με μνήμη για max & min, οπότε μπορώ να δω πόσο πέφτει η τάση στο μιζάρισμα σε σχέση με την παλιά μπαταρία.